Orijinalini görmek için tıklayınız : tsi motor
GökhanÖzkan
10-10-2009, 23:05
merhabalar arkadaşlar..
2008 golf tsi 140lık kullanıcısıyım..
aracımda kat iptali 60lık boru üniversal son susturucu mantar fıltre hks bov war..
benım sızlere sormak ıstedıgım bir şey war..
aracıma orjınalının dısında bı wastagate uygulasam bana getırısı goturusu yararı zararı ne olur??
yardımlarını onerılerınız beklıorum..
tesekkurler...
basınç değiştirmiceksen gerek yok belki spool up değişebilr ama daha farklı eşyler yapmanı öneririm basıncı kontrol edebilecek bir eleman alıp oynayabilrsin mevcur wgnin kapasiteleri dahilinde
GökhanÖzkan
10-10-2009, 23:33
yorumun ıcın tesekkur ederım...
tsi için cok secenek yok sanırım..
yada sıtede herkes japoncu:))
yeni motor çok şey bekleme yazılımsal ve bir kaç üründen başka:) ama şuda var ne istiyorsun amacın ne ? eğer ciddi güçlerse kol piston vs yapılır illa hazır olmasına gerek yok
GökhanÖzkan
10-10-2009, 23:48
yaa 1.4 motordan cok cok bısı beklemıorum zaten..:D
aracıma gore guzel gucler almak ıstıorum..
su an sadece yazılım eksıgım kaldı..
vg degısırse basıncımın daha saglıklı olacagını soyledıler bende foruma hemen yetıstırdım olayı...:D
GökhanÖzkan
10-10-2009, 23:49
bu arada boluda yasıomusunuz oralımısınız??
basıncı kontrol etmek ıcın evc tarzı bısıler ve fazla asırı buyuge kacmadan cooler bakabılırsın.ustune guzel bır yazılımla ıyı olur bence.bu arada custom ımkanın varsa hks fıltrenı daha soguk hava alıcak bı konuma tasıyabılırsın.tabı yenı borulandırmanıda ısıya yalıtarak .
GökhanÖzkan
11-10-2009, 00:59
fıltre borusu uzadıgında herhangı bı dezawantajı olur mu??
BlackEmperor
11-10-2009, 01:33
en güzeli yazılım 170 i devirirsin azcık mıncıklamayla :)
Filtre borusunu hiç kıvrım vermeden uzatırsan bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama kıvrılmaya başlarsa akışı bozmaya(zorlaştırmaya) başlarsın.
yavuz364
11-10-2009, 09:10
filtre borusunu fazla uzatmamaya çalış, gaz tepkileri gecikiyor..
tsi a çok seçenek var aslında SC nin kasnağınla oynayabiliyorsun turbo nun filitre kitini değiştirebiliyorsn bacın ı açabilirsin ama pompan belirli biyerden sonra yetmiyor 220~ Beygircivarı güzel bir programla kıcındanuyduran programcılar dışında güzelbir program ile sorunsuz kullanabilirsin :D
Tsi 1.4 olarak 160 lik lar 325 te son buluyor :) klol çıkarmış 325 te haberiniz olsun
275 gayet basarılı kullanmışlar :)
bu arada boluda yasıomusunuz oralımısınız??
boluluyum evet boludayım şu an
Future_King
11-10-2009, 11:23
tsi a çok seçenek var aslında SC nin kasnağınla oynayabiliyorsun turbo nun filitre kitini değiştirebiliyorsn bacın ı açabilirsin ama pompan belirli biyerden sonra yetmiyor 220~ Beygircivarı güzel bir programla kıcındanuyduran programcılar dışında güzelbir program ile sorunsuz kullanabilirsin :D
Tsi 1.4 olarak 160 lik lar 325 te son buluyor :) klol çıkarmış 325 te haberiniz olsun
275 gayet basarılı kullanmışlar :)
Neee 275 mi???
ağzımın suyu aktı desem:)
bununla ilgili link varmı özgün? yada detaylı bilgiye nasıl ulaşabilirimm..?
Neee 275 mi???
ağzımın suyu aktı desem:)
bununla ilgili link varmı özgün? yada detaylı bilgiye nasıl ulaşabilirimm..?
sciroccoyu alırken araştırmıştım bulurum yeniden araşırırım senin için :)
hemen yarın 1.4 tsi almaya gidiorum :D bu ne la biz nelerle uğraşıoz burda :D
yakında haberiniz olurn eler yapılıyor yapılmıuyor deneemee yapıcam :D
TorqueTuning
11-10-2009, 12:15
Bilincsiz uygulanacak WG, boost controller vb cihazlar TSI aracinizda sadece sikintiya yol acar. Guzel bir egsoz, DV ve chip tuning ile 205-210 HP civarinda gücler almak mumkun aracinizdan.
stock araçtan 210 hp alınıyor hiçbiyeriyle ellenilmeden kat üstündeyken
renault_f1
11-10-2009, 13:40
kapasite varmış VW group sonuçta doğaldır çok güzel güçler bunlar ...
Future_King
11-10-2009, 14:37
sciroccoyu alırken araştırmıştım bulurum yeniden araşırırım senin için :)
teşekkür ederim saol.
yakında haberiniz olurn eler yapılıyor yapılmıuyor deneemee yapıcam :D
merakla bekliyorum
Bilincsiz uygulanacak WG, boost controller vb cihazlar TSI aracinizda sadece sikintiya yol acar. Guzel bir egsoz, DV ve chip tuning ile 205-210 HP civarinda gücler almak mumkun aracinizdan.
Bülent bildigim kadarı ile şu an yazılımlarda en başarılı olan ABT ve direk 170 likler 210 görebiliyor.
tsi serisinin en verimlisi GT die biliyorum gerçekten güzel güçler elde ediliyor. ama 1.4 122 ler 140 larda şehir içi keyifli
yakında haberiniz olurn eler yapılıyor yapılmıuyor deneemee yapıcam :D
Umarim demeler olumulu sonuc verirde bizde artik 210+ bg ler alabilirz. Bu aracin goruntusune az kaliyor 160bg...
8.000rpm
12-10-2009, 11:41
tsi a çok seçenek var aslında SC nin kasnağınla oynayabiliyorsun turbo nun filitre kitini değiştirebiliyorsn bacın ı açabilirsin ama pompan belirli biyerden sonra yetmiyor 220~ Beygircivarı güzel bir programla kıcındanuyduran programcılar dışında güzelbir program ile sorunsuz kullanabilirsin :D
Tsi 1.4 olarak 160 lik lar 325 te son buluyor :) klol çıkarmış 325 te haberiniz olsun
275 gayet basarılı kullanmışlar :)
"1,4 motordan çok şey beklemiyorum , zaten eti ne budu ne" bakış açısına cevabı Özgün vermiş zaten :D
standart haliyle 200hp civarını yakalayabiliyor oluşu bence pekçok insan için yeterli olsa gerek...
8.000rpm
12-10-2009, 11:44
hazır yazılımda upsolute iyi güç veriyor diye biliyorum
Turkiyede varmi bilmiyourm ama en fazla gucu Su anda Revo vaad ediyor 220hp sadece yazilim ile....
Revo Sicirocco 160 TSİ için 219, Golf 5 170 TSi için 205+ diye vermiş, gayet güzel rakamlar. Ama ben hazır yazılıma hiç olumlu bakmıyorum.
Yakında çok fazla olmasa da tune kitleri daha da yaygınlaşır... Özgün zaten sadece yazılımla neler olacağını yazmış.
1.4 TSi motorların tune konusundaki en büyük handikapı USA ithalatı yapılmıyor olması olacak. USA, sadece 2.5 Rabbit ve GTi 2.0T satıyor, Onların 1.4 TSi ile ortak kullandığı yürüyen parçaları dışında Amerika dan pek bişi çıkmicak muhtemelen.
Amerika da Scirocco da yok daha...
biri kimdi hatırlamıyorum bu motorlarda efsane olacak demişti haklı çıktı sanırım
elde edilen güçler çok güzel
Future_King
12-10-2009, 14:24
Turkiyede varmi bilmiyourm ama en fazla gucu Su anda Revo vaad ediyor 220hp sadece yazilim ile....
malesef Tr da yok...en yakın lübnan olarak yol gösteriyorlar
GökhanÖzkan
12-10-2009, 17:08
tsi a çok seçenek var aslında SC nin kasnağınla oynayabiliyorsun turbo nun filitre kitini değiştirebiliyorsn bacın ı açabilirsin ama pompan belirli biyerden sonra yetmiyor 220~ Beygircivarı güzel bir programla kıcındanuyduran programcılar dışında güzelbir program ile sorunsuz kullanabilirsin :D
Tsi 1.4 olarak 160 lik lar 325 te son buluyor :) klol çıkarmış 325 te haberiniz olsun
275 gayet basarılı kullanmışlar :)
degerlı yorumun ıcın cok tesekkur ederım..
bakalım yazılım dusunuyorum yakın zamanda...:D
GökhanÖzkan
12-10-2009, 17:11
boluluyum evet boludayım şu an
hemserıyız:D
GökhanÖzkan
12-10-2009, 17:13
ben katın ıcını bosallttırdım 60lık boru unıwersal son susturucu we mantar fıltrem war 210u almak ıcın sadece yazılım mı olmalı???
GökhanÖzkan
12-10-2009, 17:16
özgünü beklemek en hayırlısı bakalım neler olcak:D
Bu arada cok yakin bir tarihte Forge Firmasi Scirocco 1.4 tsi 160bg likler icin Twintercooler ve Intake kit cikaracak hatta yurtdisi sitelerinden birinde biri aracina taktigini soyluyor yakinda fotograflari koyucakmis. Koydugu an burada paylasirim... Ara devirlerde aracin cok degistigini soyluyor...
onurdestan
12-10-2009, 22:21
160lık tsi 219 170 lik neden 205 ? sciroco 160lık tsi la 170 lik golf 5 tsiın ne farkı var ?
zaten merak ettiğim bi konuydu neden golf 5 te 140 ve 170 lik motorlar golf 6 da ve scirocco gibi bi arabada 122 ve 160 oldu? 170 liklerde bir problemmi vardı güç kesimine gittiler bilen illa vardır bende ilerisi için düşünmüyo değilim 1.4 tsi onun için yeri gelmişken sormak istedim detaylı bilgiye sahip olan varmı die
160lık tsi 219 170 lik neden 205 ? sciroco 160lık tsi la 170 lik golf 5 tsiın ne farkı var ?
zaten merak ettiğim bi konuydu neden golf 5 te 140 ve 170 lik motorlar golf 6 da ve scirocco gibi bi arabada 122 ve 160 oldu? 170 liklerde bir problemmi vardı güç kesimine gittiler bilen illa vardır bende ilerisi için düşünmüyo değilim 1.4 tsi onun için yeri gelmişken sormak istedim detaylı bilgiye sahip olan varmı die
205+ die geçmiş... linkte... mk5
http://www.revotechnik.com/products/softwareProduct.aspx?pvID=1062
Buda 140lık...gene 205+ die geçmiş...mk5
http://www.revotechnik.com/products/softwareProduct.aspx?pvID=1055
rocco ve mk6 160TSi... 219 denmiş
http://www.revotechnik.com/products/softwareProduct.aspx?pvID=1196
http://www.revotechnik.com/products/softwareProduct.aspx?pvID=1103
160 lığın, 170 liğin, 140 lığın motor kodları farklı mı? Ruhsatta motor kodunda ilk 3 harften bakabilirsiniz. 120 lik mk6 da "CAX" diye geçiyor mesela.
onurdestan
12-10-2009, 22:48
ben vw nin neden güç düşürdüğünü anlamadım baştan beri golf 5 te 170 varsa scirocco gibi bi arabadada 170 lik olmalıydı ama yazılım güçlerinin farklı olması kafamı karıştırdı
Future_King
14-10-2009, 00:40
Bu arada cok yakin bir tarihte Forge Firmasi Scirocco 1.4 tsi 160bg likler icin Twintercooler ve Intake kit cikaracak hatta yurtdisi sitelerinden birinde biri aracina taktigini soyluyor yakinda fotograflari koyucakmis. Koydugu an burada paylasirim... Ara devirlerde aracin cok degistigini soyluyor...
fotoları var bende koyarım bulursam...
konuştum bende onlarla.400 euro nun altında tutmaya çalışıcaz dediler fiyatı...
Fakat piyasaya surmede biraz gecikicekler çnki ilk prototipte maf sensor arıza vermeye başlamış. sciroccoda yaklaşık 12-14 hp arası güç elde ediorlarmış.
Juggernaut
14-10-2009, 01:07
Twin intake olayı biraz göz boyama gibi geliyor bana.
golfun kelebeği küçükbeyler kkk03-351 GTnin birde SC kasnağı büyük ehe :) diğeri ise SC sin in kasnağı küçük Yani 160 likların turbosu 1.2 mm dah büyük yüksek basıncta daha mantıklı oluyor sabredin kendi arabama yapim sonucları beyenirseniz sizede yaparıs :)
Hazır Program atmayınbeyler güzel deil pek
Future_King
14-10-2009, 08:18
hadi hayırlısı diyelim o zaman...
Garantisi olanlar yapsın önce ahhahaa
Twin intake olayı biraz göz boyama gibi geliyor bana.
Ztn 1.4 tsilar icin urettikleri ilk prototip twin take degil twin take i sadece 2.0 lar icin uretiyorlar. Kendi araclarinda Twintercooler + Twintake + Yazilim ile 274 bg e cikmislar 2.0 da. Birde 400 euro nun altinda tutmaya calisicaklar derken herhalde intake kit icin soylediniz , cunki twintercooler lar 550-580 pound civarinda suanda...
TSI motorlarda 160 lık olan yeni nesil mi yoksa 170'lik olan mı modifiyeye daha acık bilgisi olan paylasırsa iyi olur.
Bir de 170 den 160 dusus kronık sorunlardan mı kaynaklanıyor?
8.000rpm
14-10-2009, 09:47
O.z. ' u beklemek lazım...
:)
tecrübeyle sabittir...
:)
O.z. ' u beklemek lazım...
:)
tecrübeyle sabittir...
:)
Aynen katiliyorum dort gozle bekliyorum :) o arada bnm arabada 5.000 km i gecer...
GökhanÖzkan
14-10-2009, 16:07
oz u beklemek bence en temızı:D
bakalım hadı hayırlısı:D
umarım bı anda sınıra cıkma asama asama yaparda herkes ona gore bısıler dener:D:D
DoDo_hamann
14-10-2009, 16:14
Biz şimdilik 70lik downpipe ve orta susturucu iptali yaptık arkadaşın golf gt'sine,gayet tatminkar, 1 ay içinde 70lik düz boru ufak bir susturucu veya düz olarak devam edicek eksoz sistemi.Ondan sonra filtre ve yazılım.
Şimdilik tek denediğimiz araç yazılım,turboback eksozlu 150'lik bravo,ve çok alakasız geçti bravoyu.Ağırlıgına göre çok iyi giden araçlar bence.
GökhanÖzkan
14-10-2009, 16:21
kat ı naptınız tamamen soktunuz mu peki ben ıcını bosalttırdım 2hafta once bu gun arıza yaktı..
DoDo_hamann
14-10-2009, 16:29
iki tane sensör var ikisinede yuva yaptırıcaktın ozaman yakmazdı.downpipe yapılınca kat iptal oluyor zaten
GökhanÖzkan
14-10-2009, 16:33
benım merak ettıgım sey su mevcut katın oldugu yere botu koyup sensor yerlerı ıcın katın ustundekı gıbı delıkler acılınca arıza ısıgı tarıh oluyo dımı??
we ıcını bosaltmaktan farklı artısı eksısı ne oluyo??
DoDo_hamann
14-10-2009, 16:47
evet arıza aşığı dedigim şekilde atlatılıyor,artısı tabiki oluyor downpipe turbodan sonraki boru,70lik kromdan yapılması başka, katı boşaltıp geri takmak başka.
GökhanÖzkan
14-10-2009, 16:54
tesekkur ederım ben o zaman sokturup sensor yerı yaptırayım:D
GökhanÖzkan
20-10-2009, 14:05
downpipe yaptırmayı düşünüyorum arkadaşlar önerileriniz nelerdir we ne şekilde hangi malzemenden uygulanmalıdır???
paslanmaz çelik yaptırabilirsin ama usta ve malzeme nerde bulursun düzcede bilemem istanbul öneririm
GökhanÖzkan
20-10-2009, 17:52
yapılmıs bı ornek gorsem ustam war ama yapan arkadaslardan ogrenmem lazım..
su an arıza ısıgı yanıo we sondursemde bı zaman sonra tekrar yanıo..
ılk sensorden soramı yapılcak yoksa turbodan sora mı tam olarak bı bılgı alsam ustama suncam..olmadı istanbul:D
DoDo_hamann
20-10-2009, 17:54
Ankara'ya gel yapalım :)
turbodan çıkışa hyaparsın sensörüde tam eski yerine koyarsın sorun olacağını sanmıyorum
GökhanÖzkan
20-10-2009, 18:18
Ankara'ya gel yapalım :)
maliyet nedir??:D
GökhanÖzkan
20-10-2009, 18:19
turbodan çıkışa hyaparsın sensörüde tam eski yerine koyarsın sorun olacağını sanmıyorum
bakalım inş olmaz..su an kutahyadayım bayramda gıtcem memlekete o zaman dusunuyorum..
doğukanın bahsetti araba benım arabam biz yaptırdık downpipe+70lık boru+iskender egzos+simota air intake+yazılım:D
araç gidiyo artık:)
GökhanÖzkan
17-12-2009, 17:50
doğukanın bahsetti araba benım arabam biz yaptırdık downpipe+70lık boru+iskender egzos+simota air intake+yazılım:D
araç gidiyo artık:)
bende cat tan sora 63mm boru yapıp otto son susturucu yaptım..
dp we kat ısıne hala gıremedım..cunku arıza ısıgı sensorler dursada yanıyor..
yorumun ıcın tesekkur ederım...
tsi için cok secenek yok sanırım..
yada sıtede herkes japoncu:))
valla hocam bendede scirocco var seni anliyorum
bende cat tan sora 63mm boru yapıp otto son susturucu yaptım..
dp we kat ısıne hala gıremedım..cunku arıza ısıgı sensorler dursada yanıyor..
Yazilimini Revo ile degistirip Stage II chip ile ariza isigi sorununu cozebilirsin...
Juggernaut
25-12-2009, 12:30
Revoyu kim yapıyor en son yapan yoktu Türkey'de
şu an estremo ben yapıyorum diyor
hazır yazılımdan cok güvenilir ellerden custom yazılımı şiddetle öneririm:D
GökhanÖzkan
25-12-2009, 14:14
hazır yazılımdan cok güvenilir ellerden custom yazılımı şiddetle öneririm:D
bende custom yazılım dusunuyorum..
:icon_tup:
bende custom yazılım dusunuyorum..
:icon_tup:
ankaraya gel yada istanbula geç:D
Powershop şu anda distribütörü Revo nun... Custom ı seçmememin nedeni işe zaten hassas motorlar en azından karşımda bir firma olucak olması yoksa hiç düşünmeden Dr. ECU ya yaptırırdım yazılımımı...
GökhanÖzkan
25-12-2009, 16:56
Powershop şu anda distribütörü Revo nun... Custom ı seçmememin nedeni işe zaten hassas motorlar en azından karşımda bir firma olucak olması yoksa hiç düşünmeden Dr. ECU ya yaptırırdım yazılımımı...
bende dr.ecu ya yaptırmayı dusunuyorum..
motorla ılgılı karsılastıgımız sorunda ben yardımcı olacaklarını hıc zannetmıorum...
emınım bızım kullanmamızla ılgılı bı sorun bulup ondan kaynaklı oldugunu soylıcekler..
dr. ecu bence bu kadar aracla ılgılendıgı ıcın fırmalardan daha bılgılı we guwenılır gelıyor..
:soru:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.