Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : A3 1.8T Hakkında



CinAli_06
15-12-2009, 19:39
iyi akşamlar arkadaşlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. başlıktanda anlayacağınız üzere A3 1.8T(98 model 130bin KM) almayı planlıyorum ve aldıktan sonra motora ne gibi modifikasyonlar yapabilirim?Bir kaç araştırma yaptım 450 Hplere kadar destekleyen kitler var ama güvenilir mi?

benim aklımda ilk gelenler ve türkiye şartlarında yapabileceğim turboyu büyütmek,yazılımı değiştirmek,enjektör sistemini değişmek gibi şeyler var.bu iş için komple kit halinde setler varmı? En verimli şekilde motorla nasıl besleyebilirim? İstediğim Güç 300-350 Hp almak bu mümkünmüdür?

Bir başka konu ise S3 motoru ile düz 1.8 T motor arasında ne gibi farklar vardır?Bildiğim kadarıyla motor hacimleri aynı

CasabLanca
15-12-2009, 19:46
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=33031
1.8T ile ilgili her türlü bilgiyi bu konudan ulaşabilirsin az buçuk

CinAli_06
15-12-2009, 20:03
Teşekkürler okudum burayı biraz bilgi edindim teşekkürler

MECOO
16-12-2009, 08:01
İstediğiniz güçlerde ve sağlıklı olarak yürüyen bir çok 1,8t araç var. 300 civarı yapabilmenizde hiç bir sıkıntınız olmaz. Tabi maddi olarakta buna hazırsanız.

CinAli_06
16-12-2009, 12:28
arkadaşlar yokmu yardımcı olacak birileri bu işe daha önce bulaşmış illaki vardır D:

kellepaca
16-12-2009, 12:56
Stock motor çok yüksek güçlere dayanamaz, hangi 1.8T motor olursa olsun 450hp için internallerin forged yapılması lazım. Ayrıca bence sağlık bir şekilde 450hp almak için GT30 serisi turbo, stroker kit, FMIC, standalone beyin yerinde olacaktır.

Diğer soruna gelirsek, A3 1.8T motorda K03 turbo var S3 motorunda K04, enjektörleri bir de internalleri farklı. 8L kasa S3 fiyatları da oldukça düşmüş durumda, ben senin yerinde olsam A3 yerine S3 tercih ederdim quattro olması, Audi Sport 6 ileri şanzuman olması, hem de donanım olarak epey farklı olması açısından.

yavuz364
16-12-2009, 16:54
aynen öyle :icon_tup: S3 lere bak bencede
S3 teki motor ile A3 teki motorun kompresyon farkı yok mu ?? :soru: ben var die hatırlıyorm, S3 ün kompresyon daha yüksek..
Stock motor çok yüksek güçlere dayanamaz, hangi 1.8T motor olursa olsun 450hp için internallerin forged yapılması lazım. Ayrıca bence sağlık bir şekilde 450hp almak için GT30 serisi turbo, stroker kit, FMIC, standalone beyin yerinde olacaktır.

Diğer soruna gelirsek, A3 1.8T motorda K03 turbo var S3 motorunda K04, enjektörleri bir de internalleri farklı. 8L kasa S3 fiyatları da oldukça düşmüş durumda, ben senin yerinde olsam A3 yerine S3 tercih ederdim quattro olması, Audi Sport 6 ileri şanzuman olması, hem de donanım olarak epey farklı olması açısından.

H22Power
16-12-2009, 17:21
iyi akşamlar arkadaşlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. başlıktanda anlayacağınız üzere A3 1.8T(98 model 130bin KM) almayı planlıyorum ve aldıktan sonra motora ne gibi modifikasyonlar yapabilirim?Bir kaç araştırma yaptım 450 Hplere kadar destekleyen kitler var ama güvenilir mi?

benim aklımda ilk gelenler ve türkiye şartlarında yapabileceğim turboyu büyütmek,yazılımı değiştirmek,enjektör sistemini değişmek gibi şeyler var.bu iş için komple kit halinde setler varmı? En verimli şekilde motorla nasıl besleyebilirim? İstediğim Güç 300-350 Hp almak bu mümkünmüdür?

Bir başka konu ise S3 motoru ile düz 1.8 T motor arasında ne gibi farklar vardır?Bildiğim kadarıyla motor hacimleri aynı

250-260ps bana yeter diosan s3 ün k04 kitini al ki bende var enjektör maf turbo yazılım set halinde stock debriyajını sıfırla püfür püfür gez yok 300 artı istiosan maliyet a3 te uçar her 1.8t bir değil hiçbiride aynı setup a uygun değil 400-500ps civarı için gt30 takıcaksan mesela a4 yada passat alcaksın ki bol bol saracağından a4 1.8t quattro daha mantıklı neden dersen ayrıntılı açıklarım sana bana 280ps stock turbo yeterli dersen cupraR alcaksın yada turbo değiştiricem aracın fiyatı makul olması a3 yada golf gibi şart değil uğraştırmassın dersen gt28 setup ı ve 350ps için cupra alıcaksın neden dersen onuda ayrıntılı açıklarım ama a3 le gt28 i küt die takarım üstüne yalandan bir yazılım atarım birde egzoz cooler yaparım 350ps olurum dersen ben sana öle düşünülüp şunuda alsak yürüyecek bunuda alsak yürüyecek die dei 10.000lerce dolar harcandıktan sora satılık ilanı olan birsürü araç gösteririm:icon_tup: konuyu takip et sorularını ordan sor bütün forumdaki 1.8t sahipleri sana yardımcı olucaklardır zaten konuyu onun için açtım;)

turbo&quattro
16-12-2009, 19:23
a3 ile ugrasmak yerine yaklasi ayni fiyatlara s3 almak ve yuklemek cok daha mantikli.

Safak
16-12-2009, 19:29
S3 ün kapak aynı gibi gözükse de port ölçüleri vs farklıdır, S3 kapak modifiye ve performansa daha yatkın bir kapak diye biliyorum.

UnnAmeD
16-12-2009, 22:28
Stock motor çok yüksek güçlere dayanamaz, hangi 1.8T motor olursa olsun 450hp için internallerin forged yapılması lazım. Ayrıca bence sağlık bir şekilde 450hp almak için GT30 serisi turbo, stroker kit, FMIC, standalone beyin yerinde olacaktır.

Diğer soruna gelirsek, A3 1.8T motorda K03 turbo var S3 motorunda K04, enjektörleri bir de internalleri farklı. 8L kasa S3 fiyatları da oldukça düşmüş durumda, ben senin yerinde olsam A3 yerine S3 tercih ederdim quattro olması, Audi Sport 6 ileri şanzuman olması, hem de donanım olarak epey farklı olması açısından.

stock olarak 450hp ustu yurtdısında kullananlar mevcut.bıraz arastırıp yazmak ıyı olurdu :icon_tup: 450hp ıcın degısık speclerde setuplar olabılır bu kullanıcının tercıhlerıyle alakalı.ılla gt30 ılla stroker dıye bırsey yok.1.8t motorlarda k04un s3 ve lcr de kullanıldıgı dogru,enjektorlerın ve yazılımında farklı oldugu dogrudur fakat ınternaller s3 ve a3 olarak ayrılmaz.motor koduna gore hangı 1.8t de ne tıp ınternal var bakılır.s3unkı daha dayanıklı a3un kı dayanıksız dıye bırsey soz konusu degıl.bu arada s3 quattro degıldır yanlıs bılgı verılmesın.haldex dıye bır sıstemle donatılmıstır.bu sıstem gerekınce 4 cekere gecen,normal kullanımda bır a3 gıbı onden ceker olan bır sıstemdır.sanzıman olarak 6 ılerı olması avantaj olmakla beraber ıyı bırsey cunkı s3 haldexten dolayı bır a3e gore neredeyse 300kg ye yakın daha agırdır.


S3 ün kapak aynı gibi gözükse de port ölçüleri vs farklıdır, S3 kapak modifiye ve performansa daha yatkın bir kapak diye biliyorum.

1.8t de 2 tıp kapak vardır.s3 ve dıgerlerı seklınde ayıramazsınız.ya large port kapaktır ya small port.yurtdısında cogu tuner 1.8t aracına agunun kapagını takar hatta komple aguya cevırır motorunu cunkı hem ınternaller stock olarak komple forged gelır hemde ust kapak ve emme manıfoldu large porttur.buna + olarak agular en az elektronıkle donatılmıs 1.8t oldukları ıcın tune edılmeye daha elverıslıdır.

cembozbey
16-12-2009, 22:34
onu bunu bilmemde stock piston kol vs ile 400*450 civarı surekli kullanım eli kulagında kol demek bence ,lakin örneklerde mevcut

UnnAmeD
16-12-2009, 22:38
onu bunu bilmemde stock piston kol vs ile 400*450 civarı surekli kullanım eli kulagında kol demek bence ,lakin örneklerde mevcut

evet haklısın.kullananlar var yurtdısında ama bencede 400den sonrası kol lazım.1.8tde en zayıf halka koldur cunkı.dıger ınternaller rahatlıkla kullanılabılır ama 400 ustude.