Orijinalini görmek için tıklayınız : tsi motora kasnak
tsi motorda turbo ile ilgili modifikasyonları biliyoruzda mcs ye uygulanan modifikasyonlar(kasnak vb.) tsi araçlarada uygulanabilir mi?
aslında supercharger için uğraşmanızı gerektiren birşey yok , alt devirlerinizi dolduruyor ve 3500 civarı yerini turboya bırakıyor. O yüzden kasnak ufaltarak , sc aktifken devir dönmedikten sonra birşey kazanmış olmazsınız.
DoDo_hamann
18-12-2009, 16:43
S3 turbosu iş görür diyorum ben :)
tsi zaten alt devirde kasnaksız olarak basıncı yükseliyor kasnağa gerek yok manyetik olduğundan dolayı dururken bile araç debriyaja basmadığnız taktırde çalışmıyoer
bu durumda m45 olma ihtimali çok düşük sanırım
GökhanÖzkan
18-12-2009, 17:49
güzel konuymuş..ilgiyle takip edıyorum..:d
heim ozaman bende s3 turbosu diyorum:)
peki s3 turbosu ile beraber geliştirilmesi gereken parcalar nelerdir?
en basta heralde manıfold olcaktır,muhtemelen daha ıyı b ıntake sıstem olmalı buna ek olarak,enjektor de degısebılır ama tahmını yazıyorum,kesındır seklınde algılanmasın
bu durumda m45 olma ihtimali çok düşük sanırım
m45 olması imkansız evet :) Bunlarda hatırladığım kadarıyla devir arttıkça/azaldıkça devreye giren clutch mekanizması gibi bişiy var...
p.s ufak bi araştırma sonucu tsi için özel dizayn eaton m24 kullanılıyormuş.Oldukça ufak bişiy olmalı..
GökhanÖzkan
18-12-2009, 22:14
s3 turbosuyla bırlıkte uygulacak olanlar nelerdir??
piston falan gereklı olur mu???
m24 denilen şey turbo herhalde:D
VtecDream
18-12-2009, 22:44
1.4 araba için turbo büyültmek falan çok gereksiz şeyler bence.
m24 denilen şey turbo herhalde:D
Supercharger
millet 1.6 arabsına koca koca turboları takıo 1.4tsida turbo büyütlmek nie mantıksız olsunki?
DoDo_hamann
18-12-2009, 23:02
1.4 araba için turbo büyültmek falan çok gereksiz şeyler bence.
1.4 oldugundanmı mantıksız, biraz açarmısın sebebini?
1.4 araba için turbo büyültmek falan çok gereksiz şeyler bence.
araba asiri besleme ama dikkatini cekerim
o motor büyük turboyuda doldurur her türlü...
SC yi büyütemesssiniz + Scden ne istiyorsunuz? aşalar azmı geliyor bençok ciddi şekilde basınc bastığını söylüyorum hala büyütmerkten bahsediyorsunuz ısınma gibi bir derdi yok çünükü 3000 3200 gibi turboya geçiyor ve kendini kapatıyor minicooper lar gibi ısınmıyor :)aşağıda cidddi şekilde torqu olan bir araba turbosuda minik sayılmaz kkk04St diye geçiyor :) motordan korkmayın :) dewam ama ben scirocco için söylüyorum 160 lık
1.4 oldugundanmı mantıksız, biraz açarmısın sebebini?
dodo GT konusunda master i yaptı yapacak az kaldı :D:D:D
GökhanÖzkan
19-12-2009, 18:46
pekı 140lık tsi 160lık tsi we golf gt arasında motorlarında hangısı daha ıyıdır hangısının dayanma gucu nedır ne tur uygulamalar en ıyı sonucları werir??
160 lık ıle 170 lık heralde aynı motordur,10 bg ıcın motor degıstıceklerını sanmam
Turbo ve supercharger kasnagında bir farklılık var bildiğim kadarıyla 170lik ve 160lık arasında....
GökhanÖzkan
20-12-2009, 02:19
peki 140lıkla ılgılı bılgıye sahıp olan yok mu arkadaslar???
Güncel Etka'dan bakılıp öğrenilir istediğin...Yani yetkili bir servise gittiğinde sorarasın parça numaralarını (piston, krank, kol gibi) hem 140 hem 160 hem 170'liğin eğer numaralar aynıysa makinalar aynı demektir....
160lıklar ile 170lıkler arasındaki fark 160lıkların superchargerları 170lıklere gore daha kücük fakat turbolarıda 170lıklere gore daha büyük! 140lıklar ile 170lıkler arasındaki fark ise yazılımsal diye biliyorum motor falan aynı ama farklı yazılım var galiba!
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.