Orijinalini görmek için tıklayınız : vertical intercooler
Vertical yani giriş ve çıkışı aynı tarafta olan genelde k20lerde kullanılan intercooler'a geçiyorum.
örnek:
http://img.auctiva.com/imgdata/8/0/7/2/9/1/webimg/265882074_tp.jpg
elimde bazı seçenekler mevcut ama bulduklarımın kalitesinde şüpheliyim. fullrace'in var o da çok pahalı. bu tarz bildiği cooler seçenekleri olan varsa rica etsem buraya yazar mı? ebaydekilerin hepsine baktım, onlardan hariç
ya gülüm cıncık gibi coolerı satıp bundan mı takacaksın :)
sattım bile abi hatta söktüm bile
boru mesafesi toplamda 1.5m kısalıyor bunla
iyiymiş o zaman gülümde ebat olarak nasıl peki bunlar kaç litre vs.
iyiymiş o zaman gülümde ebat olarak nasıl peki bunlar kaç litre vs.
6 -8- 10 litre çeşitler var. bunların verimliliği daha mı yüksek. düşük hacime rağmen diğer coolerla aynı ratingleri vermişler. tabi ratingler ne kadar doğru bilemiycem
geyik yok, mesajları temizleyeceğim.
bunun illa böyle olanını almak zorunda değilsin.
r5 turboların coolerlarının resimlerine bak bir.
R5lerin yerleşimi farklı benimkinde.benim hem turbo hem gaz kelebeği yan yana.bu tarz coolerla hem en kısa hem de en kıvrımsız borular elde ediliyor
http://www.turbo-mini.com/mediac/400_0/media/Intercoolers.JPG
http://www.turbo-mini.com/mediac/400_0/media/Intercoolers.JPG
sağda dik durana benzer birşey kendimiz yapmayı düşündük aslında ana açıları filan düzgün vermek hatta değişik açılar için deneme yanılma yapmak gerekecek, uzun çalışma gerektirir. ilk baştaki resimdeki gibi veya şunun gibi birşey şu an optimum çözüm gibi
http://www.dp-engineering.nl/static/img/products/intercoolers/206_intercooler/206_intercooler_3.jpg
en güzeli aslında liquid to air aslında
liquid to air güzelde delincek bişi olcak böyle başa bela olacak sürünceksin sonra snaayide kimse tamir edemicek.
bu alttakinin benzerleri piyasada dolu var.
liquid to air güzelde delincek bişi olcak böyle başa bela olacak sürünceksin sonra snaayide kimse tamir edemicek.
bu alttakinin benzerleri piyasada dolu var.
piyasada çok da hangisi iyi kestiremiyorum. fullrace iyidir ama çok pahalı. parçaları son kez değiştirip bu sefer mümkün olduğunca eksiksiz ve iyi olsun istiyorum
bende FR düşünüyorum ama daha büyük turbo ve built k20 ile :)
bence szana linkini verdiğim yeterli olur suanki setup da
bende FR düşünüyorum ama daha büyük turbo ve built k20 ile :)
bence szana linkini verdiğim yeterli olur suanki setup da
o iyi de, onun geliş fiyatı yüksek oldu biraz
orjinal arabaların coolerlarının veirmleri çok yüksek oluyor.
aftermarket bir ürün almak yerine başka bir arabanın coolerini alabilirsin.
sana max 7-8 litre yeter dimi ?
orjinal arabaların coolerlarının veirmleri çok yüksek oluyor.
aftermarket bir ürün almak yerine başka bir arabanın coolerini alabilirsin.
sana max 7-8 litre yeter dimi ?
hedeflerimiz için yetmeyebilir. şöyle birşey de var gerçi 7-8 litre için 1000hp rated yazanlar da var
intercooler çıkışı iat okudunuz mu?
herkes sallıyor bize ölçüm lazım. Denilenlerin hepsi yanlış da olaiblir sonuçta...
B.Aktepe
28-12-2009, 11:18
http://www.treadstoneperformance.com/view.phtml?f_cat=Intercoolers%3A+Treadstone+Interc oolers%3A+Intercoolers&f_start=0
http://www.treadstoneperformance.com/view.phtml?f_cat=Intercoolers%3A+Treadstone+Interc oolers%3A+Intercoolers&f_start=0
teşekkürler bunlara bakıcam biraz
B.Aktepe
28-12-2009, 12:29
birşey değil.
vertical intercooler asla kullanmıyacagım bir ürün
TD autowerke K20 eg turbo swabından söktü bunu bell bir basınctan sonra yeterli havay sogutamadıgından dolayı
bende bu yüzden normal cooler taktım vertical tavsiye etmemlitre ufak tutarsın boru caplarını daraltırsın hallolur herşey
içeriye sıcak üflemektense Lag olsun azcık ne olucak
vertical intercooler asla kullanmıyacagım bir ürün
TD autowerke K20 eg turbo swabından söktü bunu bell bir basınctan sonra yeterli havay sogutamadıgından dolayı
bende bu yüzden normal cooler taktım vertical tavsiye etmemlitre ufak tutarsın boru caplarını daraltırsın hallolur herşey
içeriye sıcak üflemektense Lag olsun azcık ne olucak
aslında lag olmuyodu, iat da çok makuldu ama borulardan çok rahatsızdım. bazı yerlerde daraltmak zorunda kalmıştık boruları. hem de haftasonu sökünce ölçtük 2 metreden fazla boru vardı.böyle daha düzenli olacak. bir de setup um hiç bir zaman o kadar agresif olmayacak. vertical yetecektir bana.
vertical bence hangi marka olursa olsun 30Rturbo ile 1.5 bar 35R ile en fzla 1 bar
bütün drag araclarına bak mesela vertical görmessin
vertical bence hangi marka olursa olsun 30Rturbo ile 1.5 bar 35R ile en fzla 1 bar
bütün drag araclarına bak mesela vertical görmessin
30R 1.5 bar başta bize uyar, yetmez water injection
orjinal arabaların coolerlarının veirmleri çok yüksek oluyor.
aftermarket bir ürün almak yerine başka bir arabanın coolerini alabilirsin.
sana max 7-8 litre yeter dimi ?
ozan ben de vertical cooler bakiyorum, tabi cok daha uygun fiyata...r5 turbolarin kinin resmi mevcut mu?
izo kaç litre istiyorsun?
bir de tam vertical mi? 90 derece olanlar da var.
lancia delta turbo, alfa romeo q4 ler 90 derece. 3.5 litre filan olması lazım 250 hp ye kadar ok
q4 intercooleri eski batı alman üretimidir ama çok verimli bir intercooler değildir haberiniz olsun. alfa 155 q4de iat 50-60 derecenin altına pek düşmezdi. kışın bile 45 derece...
motorla alakalı o bence, stock intercooler'lar belli bir eşiğin altına asla inmiyor
IAT diyor hacı.. Ne internali?
izo kaç litre istiyorsun?
bir de tam vertical mi? 90 derece olanlar da var.
lancia delta turbo, alfa romeo q4 ler 90 derece. 3.5 litre filan olması lazım 250 hp ye kadar ok
bicim olarak mustafanin koydugu idealdir, bendeki turbo lagi inanilmaz....
http://img.auctiva.com/imgdata/8/0/7/2/9/1/webimg/265882074_tp.jpg
bunun ucuzu olsa, ve verimlisi tabii ki...
intercooler boruların kaç mm?
cooler kaç litre?
turbon nedir? :)
internal?............
gözümle okumamışım.. :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.