Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 306 gti nos için piston seçimi ???



ergin
24-01-2010, 21:49
merhaba arkadaşlar 306 gti'ımıza nos gırmeyı dusunuyoruz fakat pıston degısmesı gerekıyor bıldıgımız kadarıyla. bıze soylenen pıstonu aşırı beslemeye uygun turbo pıstonlarından yana olması ama dusuncem atmosferıge gore aşırı besleme pıstonlarda sıkıstırma oranı daha dusuk bu yuzden gunluk kullanımda guc kaybı yasarım dıye dusunyorum konu hakkında bılgılendırırsenız sevınırım. şimdıden teşekkurler..

Ahmet_28
24-01-2010, 21:55
aleyküm selam
stock motora bas gitsin.kırarsa değiştirirsin zaten :D

ergin
24-01-2010, 22:00
daha guzel bı cozum yok mu :)) ıkı masraf yapmasam daha ıyı olur sanırım yardımmm

Ahmet_28
24-01-2010, 22:03
stock nos basanda var.tabiki forget piston kullanmak daha mantıklı ve kollarda tabi.

ben olsaydım motor içine girdikten sonra atmosferik yuklerdim

melih
24-01-2010, 22:03
Islak kullanırsan kırma riskin fazla olmaz kuruda daha yüksek olur.

boosted_pug
24-01-2010, 22:11
306 gti ın kapağı ve contası genelde sıkıntı çıkartıyo die okumuştum biyerde ama nekadar doğrudur bilemicem

aşırı besleme için olan pistonların sıkıştırması düşüktür üstüne nekadarda nos basarsan bas (atmosferik kullanımda) standart bi 306 gibi gidersin yine yüksek sıkıştırmalı olanlarını tercih edebilirsin sıkışık trafikde felan belki sıkıntı çıkartabilir onun içinde kalın kapak contası yada tepeli pistonu az traşlıyabilirsiniz illa forget piston alıyım dersen

bence stock motora ıslak 50 hp lik bi nos basarsan bi sıkıntın olucağını sanmıyorum kaldıki dolduracak yer bulmak bile çok zor olmaya başladı artık

ergin
26-01-2010, 16:05
peki bu atmosferık pıstonların sıkıştırma oranları 11.8 ve 12.2 gıbı yuksek oranlar bunların ustune nos bastıgımızda ne gıbı zarar olabılır ?

-ER-
26-01-2010, 16:07
NOS basan 306 bi kaç kişi biliyorum onlarda OEM pistonla basıyordu kırmamıştı :)

serhat306
26-01-2010, 16:10
bende bılıyorum stock nos basan kırmadılar...

Schumi
26-01-2010, 19:44
AEM fic gibi bişi kullanıp ateşlemeyi retard edersen tahminimce stock motor üstüne 75-100 shot basabilirsin. Ayrıca şu anki sıkıştırması ile aynı forged piston yaptırtabilirsin.

melih
26-01-2010, 20:28
forgetten daha iyidir benim gözümde 306 nın orginal pistonu uzun vadeli düşürsek

Schumi
26-01-2010, 20:40
forgetten daha iyidir benim gözümde 306 nın orginal pistonu uzun vadeli düşürsek

:) O ne demek şimdi. Neye dayanarak daha iyi. Sen yapma bari.

melih
26-01-2010, 20:50
:) O ne demek şimdi. Neye dayanarak daha iyi. Sen yapma bari.

306 da her znm orginal piston daha iyidir benim gözümde(uzun vadeli düşünürsen) zaten sıkıştırması yüksek araçın ne gerek forgete.

Schumi
26-01-2010, 21:05
306 da her znm orginal piston daha iyidir benim gözümde(uzun vadeli düşünürsen) zaten sıkıştırması yüksek araçın ne gerek forgete.

İşte o nasıl oluyo. Forged uzun vadede sorunlumu demek. Ayrıca ne olduda orjinal daha iyi oldu onu anlayamıyorum. :)

melih
26-01-2010, 21:07
İşte o nasıl oluyo. Forged uzun vadede sorunlumu demek. Ayrıca ne olduda orjinal daha iyi oldu onu anlayamıyorum. :)

sorunlu kanka her araça forget yarıcak diye bişe yok hele 306 motor zaten sorunlu forgettle daha sorun çıkartıyor. hele kapak taşlı ise zaten forget koyan bi kişi sadece pistonla bırakmaz bunu

Schumi
26-01-2010, 21:17
sorunlu kanka her araça forget yarıcak diye bişe yok hele 306 motor zaten sorunlu forgettle daha sorun çıkartıyor. hele kapak taşlı ise zaten forget koyan bi kişi sadece pistonla bırakmaz bunu

Peki eski arkadaşız uzatmaya gerek yok :)

Eray Yümsel
26-01-2010, 21:18
melih ne içtin evladım sen :D

melih
26-01-2010, 21:29
melih ne içtin evladım sen :D

kanka ben alkol ile aramız yoktur fazla :D:D

melih
26-01-2010, 21:30
Peki eski arkadaşız uzatmaya gerek yok :)

yok kardeşim neden birbirimizi kıralım ayıp ayıp yakışırmı hiç bize:)

ergin
27-01-2010, 07:06
ama bi karar verin forged mi yoksa orjinalin ustune mi 100'luk nos ? :s

boosted_pug
27-01-2010, 15:42
ama bi karar verin forged mi yoksa orjinalin ustune mi 100'luk nos ? :s

normale yakın sıkıştırmada olan forget bi pistona wet nos olması gereken bu ama sana kalmış

ergin
27-01-2010, 16:18
normale yakın sıkıştırmada olan forget bi pistona wet nos olması gereken bu ama sana kalmış

pekı araca sıkıştırma oranı yuksek bı pıston atsak ve ustune nos ne olur amacım her ıkı yonden kazanmak yanı nos basmadıgımız zamanlarda da aracın sıkıştırmadan artısı olsun dıyorum tabı ust kapagı elımıze almadan :)

Schumi
27-01-2010, 23:43
pekı araca sıkıştırma oranı yuksek bı pıston atsak ve ustune nos ne olur amacım her ıkı yonden kazanmak yanı nos basmadıgımız zamanlarda da aracın sıkıştırmadan artısı olsun dıyorum tabı ust kapagı elımıze almadan :)

Ne kadar yüksek sıkıştırma ? 100 yerine 75 yada 50 basarsın gene basarsın. Ama körü körüne dğeil. Avansı düşürmek lazım nos basma sırasında. Beyinli bir nos kiti yada komple bi ecu olsa daha iyi olur.

SPEEDDYNO
28-01-2010, 17:32
ben 3 sene stok motorda 75 lik ıslak nos kullandım bir sıkıntı olmadı.

ergin
28-01-2010, 17:41
Ne kadar yüksek sıkıştırma ? 100 yerine 75 yada 50 basarsın gene basarsın. Ama körü körüne dğeil. Avansı düşürmek lazım nos basma sırasında. Beyinli bir nos kiti yada komple bi ecu olsa daha iyi olur.

beyin olacak zaten beyınsız saglam olacagına ınanmıyorum

maskaran
11-03-2010, 15:08
nosa ne gerek var atmosferik en iyisi [: ayağını gazdan çekme