PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : saxo vts mk1 mk2 farkları



burock
02-02-2010, 23:12
arkadaşlar citroene attığım maile gelen cevap birçoğunu hepimiz biliyoruz bazıları kafama takıldı soru işareti koyuyorum yorumlarınızı bekliyorum


Öncelikle, tarafımıza mesaj göndererek firmamıza gösterdiğiniz ilgi ve güven için teşekkür ederiz.

Saxo 2’de gerçekleştirilen değişiklikler aşağıda yer almaktadir:

-Ön farlar

-Kaput ve ön panjur tasarımı

-Radyatör fanı ve konumu ?

-Katalizörün konumunda değişiklik ?

-Yağ filtre malzemesinde değişiklik ?

-Lambda sensörü ikiye çıkarıldı ?

-Emme manifoldu yapısında değişiklik ?

-Hava filtre kutusunun dizaynında değişiklik ?

-Göstergeler ve saat dizaynında değişiklik

-Koltuk dizaynında değişkilik

-Kapı kilitlerinde değişiklik

-Arka spoylerde değişiklik

-Arka silecek kolunda değişiklik



Yukarıda verilen bilgilerin sizin için yeterli olduğunu umar, iyi günler dileriz.



Müşteri İlişkileri Müdürlüğü

slowmotion
02-02-2010, 23:22
beyinleride farklı değilmiydi? seri numarası tutmuyordu sanki? 106nında aynı keza?

-ER-
02-02-2010, 23:27
Yazılımları farklı onu biliyorum hatta MK2 ile Ph3 106 nın yazılı ile de farklı :)

Sefa_vts
02-02-2010, 23:33
Benzin pompalarıda farklı.. Ama uyar ikiside birbirine..

brkkksln
03-02-2010, 09:05
üst kapaklarınında farklı olduğunu biliyodum. değilmiymiş?

ceskin
03-02-2010, 09:54
gögüs farklı motor elektrık tesısat soket gırıslerı farklı yanlıs hatrlamıosam

ceskin
03-02-2010, 09:55
ve jantlar unutulmus

ceskin
03-02-2010, 09:58
aklıma geldıkce yazıyorum.97 uretımlerde halıyle mk1 lerde sifreleme sıstemı vardır mk2 de yoktur.mk2 lerde teybın oralarda bı kılıt-anahtar yuvası vardır kucuk bısey mk1 lerde yoktur

burock
03-02-2010, 11:45
evet sizlerinde yazdıkları gibi bir çok fark benim bu maili atmamdaki neden motor veya şanzımanda ufak tefek değişiklikler varmı diyeydi ama gördüğünüz gibi soru işareti koyduklarım daha önce duymadıklarımdı özellikle hava filtre kutusu dizynı emme manifoldu yapısı?

ayrıca şunu sormak istiyorum vts-vts gti-gti vts-gti larda farklı ayna mahruti olduğunu duydum(hepsi farkıl demiyorum) mesela klimalı ile klimasız gti da farklı ayna mahruti varmış vts me 13 59 ayna mahruti takıp 5. dişliyi uzatacaktım bir bakalım sonra dediler uzun çıkma ihtimali var dediler

brkkksln
03-02-2010, 11:54
evet sizlerinde yazdıkları gibi bir çok fark benim bu maili atmamdaki neden motor veya şanzımanda ufak tefek değişiklikler varmı diyeydi ama gördüğünüz gibi soru işareti koyduklarım daha önce duymadıklarımdı özellikle hava filtre kutusu dizynı emme manifoldu yapısı?

ayrıca şunu sormak istiyorum vts-vts gti-gti vts-gti larda farklı ayna mahruti olduğunu duydum(hepsi farkıl demiyorum) mesela klimalı ile klimasız gti da farklı ayna mahruti varmış vts me 13 59 ayna mahruti takıp 5. dişliyi uzatacaktım bir bakalım sonra dediler uzun çıkma ihtimali var dediler

şimdi gti ve vts şanzosu arasında bildiğim kadarıyla sadece 2. vites farkı var.biri 38 biri 39 diş.

onun dışında 13/59 a sahip uzun 5 li bi gti hiç bi zaman stock limitörde 230 lara gelemez.

şehir efsanesi diyorum ben.
vts ve gti arasında 15kg lık fark var bide.gti lardaki ince stepne vts lerdeki kalın.ikisinide iptal ettiğin zaman aradaki kg farkı 25 lere kadar çıkıyo.

mk1 ve mk2 arasındaki emme farkıda boruların bi kaç mm daha geniş olması diye biliyorum yine...