Orijinalini görmek için tıklayınız : Stage 3 Scirocco 1.4 TSI 160
Juggernaut
07-02-2010, 03:29
About the Stage 3 (hybrid) upgrade
Following our research on the VW Golf V 1.4 TSI, we applied the same ideas on the Scirocco 1.4 TSI 160:
Full peripherals and an upgraded turbo. Because the Scirocco uses the latest version of the 1.4 TSI engine,
it does not need an after-market high pressure fuel pump.
The engine also produces more torque at the same boost levels
Upgrade Specifications
98/100 octane fuel
ECU remap - Stage 3 (hybrid turbo)
Cold Air intake kit
Upgraded intercooler (from Audi S3 2.0 TFSI)
Upgraded Full exhaust
Upgraded high pressure fuel pump (the stock high pressure fuel pump works perfect)
Upgraded turbo (cold side)
Operation Specifications
Maximum boost: 1.7bar (relative)
Boost at the rev limiter: 1.35 bar
Performance results
Maximum power: 242 hp @ 5686 RPM
Maximum torque: 369 Nm @ 3830 RPM
http://etuners.gr/userfiles/vw%20scirocco%201_4tsi%20stage3%20hybrid%20etuners %20-%20on%20dyno.JPG
http://etuners.gr/userfiles/vw%20scirocco%201_4tsi%20stage3%20hybrid%20etuners %20-%20on%20dyno2.JPG
http://etuners.gr/userfiles/vw%20scirocco%201_4tsi%20stage3%20hybrid%20etuners %20-%20engine%20bay(1).jpg
http://etuners.gr/userfiles/vw%20scirocco%201_4tsi%20stage3%20hybrid%20etuners %20-%20dynoplot.JPG
Araç yunanistandan galiba?
VW Scirocco aşırı besleme için örnek vermek amacı ile açılmış ama yanlış yere açılmış sanırım ...
TR de 227 yokmu yazılımlı??
Juggernaut
07-02-2010, 13:41
kimin bu araba sizinmi ?
Hayır değil.Yabancı bir forumda gördüm paylaşmak istedim.
o nasıl bır aktarma kaybı oyle....
o nasıl bır aktarma kaybı oyle....
Eee önden çeker araba olacak o kadar.
sadece chıple 230hp alan duymustum .1.4 lerden bu guclerı almak super bısı gercekten
dragstar
07-02-2010, 17:16
o nasıl bır aktarma kaybı oyle....
%32 kayıp bencede çok arkadan itiş araba gibi önden çekerlerde %15 lerde oluyor diye biliyorum
170lik olan zaten yazılımla 220+ veriyor.
alınan güç az geldi bana ve aktarmada fena kayıp vermiş.
Juggernaut
07-02-2010, 17:47
Aynı adamlar remap ve kutu içi filtre ile 212hp 140whp 303tork almış.Normalde ölçülen stock araçlar 150-160whp veriyor.Dynoları teker gücünü düşük ölçüo sanırım.
Kaa scirocco
07-02-2010, 18:10
chip filtre ve egsozla 232 alan war
Biraz konu dışı olucak ama 170 lik TSI'ların gücü 160'*** çekildi?
Juggernaut
07-02-2010, 18:51
chip filtre ve egsozla 232 alan war
Dyno çıktısı var mı?
Biraz konu dışı olucak ama 170 lik TSI'ların gücü 160'*** çekildi?
ben cekıldı dıye bılıyorum
Kaa scirocco
07-02-2010, 19:26
Dyno çıktısı var mı?
bnm pc de olması lazım bakarım özgünde zaten bahsettiğim aracı bilio
MuratGürakan
07-02-2010, 20:35
Biraz konu dışı olucak ama 170 lik TSI'ların gücü 160'*** çekildi?
170 lik motor diyemeyiz aslında.
arada superchargerdada turbodada fark var. Supercharger daha küçük ancak turbo biraz daha büyük diye biliyorum. 170 liklerden daha iyi yüklendiğini biliyorum. 170 lik 220 oluyorsa 160 lık tsi 225 230 alınabiliyor. ;)
Bu scirocca da gayet başarısız olmuş bence:D 10hp fazla almış 60hp kaybetmiş şaka gibi.
Kaa scirocco
07-02-2010, 20:51
Yazılımadn yazılıma fark olsa gerek
ben cekıldı dıye bılıyorum
TSİ motorun 140 ve 170 hp lik modeli touran için hariç üretimden kalktı sadece touranda tsi 140 hp geliyor.Yerini Golf Jetta Scirocco da 160 hp aldı.Yine çift besleme
160lık olanda supercharger daha kücük fakat turbo daha büyük 170lığe göre bu yüzden biraz daha fazla verim alınabiliyor chiplendiğinde
ERkut 205
08-02-2010, 10:14
Tekere kayıp çok fazla.
scknkaya
25-01-2012, 23:39
forge intercooler
custom garage downpipe
izmir gürkay custom çift çıkış son susturucu ve orta susturucu iptali
v-max evotech motorsports yazılım
simota carbon box air filter(şuan itg filtre var çok daha iyi diyebilirim)
forge blow off adaptor
sprintbooster
ngk iridium buji(dynodan sonra eklendi)
19 ' tomason jant
dyno ölçümlerim izmir ka-style maha dyno da gerçekleşti.konusu olan araçla aynı marka dyno
http://img16.imageshack.us/img16/4272/20111119003919.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/16/20111119003919.jpg/)
http://img26.imageshack.us/img26/4488/20111119003841.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/26/20111119003841.jpg/)
CeM öZeR
26-01-2012, 08:07
Stage 2 li bir araca göre güçte çok fazla fark göremedim ama yolda gidişine bakmak lazım. :)
bu en son eklenen forge cooler olan araç scknkaya nın eklediği kayıp dehşet o arabanın aktarma sorunu var bence 19 jant var ama genede nasıl o kadar tekerde kayıp var debriyajda sorun olabilir çok garip geldi bana
stage 3 olanda çok anormal değil yazılımla 230 yapanların sorun yaşadıkları duyumları var sağlıklı şekilde yürüyebiliyorsa güzel bence aynı güçteki sadece yazılımlı yanına yaklaşamaz :)
upgrade turbo, stage3 ve 100 oktanla benim arabam okdr güç verse utanır koymam nete.. tork iyi ama hp olarak hiçbişey alalmamış. bu arada arabada sc yok mu, 3000 devre kadar güç yok.. boşuna uğraşmış bence..
Bilmiyorum ama motor içine fln girmedikten sonra 1.4 ne kadar yüklemeye dayanabilir sizce arkadaşlar?Yani bugün tsi 160 veya 180lik motorda sağlıklı , araç şişmeden alınabilecek en yüksek hp sizce nedir?
Jant ve debrıyaj da sorun olabılır...
Yada tekerlek gucunu olcen cıhazın kalıbrasyonunda...
PBox degerlerı var mı Izmırde olcebıldıgınız? Bıze dogru sonucu verıcektır...
dynoda farklı sonuclar olabiliyor inandırıcı değil pek,eğriyi görmek acısından mantıklı,pbox daha saglıklı.ya bu araba az guc almıs veya yazılımlıların gucu sısırılmıs
scknkaya
14-02-2012, 12:27
bu en son eklenen forge cooler olan araç scknkaya nın eklediği kayıp dehşet o arabanın aktarma sorunu var bence 19 jant var ama genede nasıl o kadar tekerde kayıp var debriyajda sorun olabilir çok garip geldi bana
stage 3 olanda çok anormal değil yazılımla 230 yapanların sorun yaşadıkları duyumları var sağlıklı şekilde yürüyebiliyorsa güzel bence aynı güçteki sadece yazılımlı yanına yaklaşamaz :)
aktarmada banada sorun var gibi geliyo.canımı sıkıyo hatta bu olay.var bi olay ama bakıcaz yakında
edit: simotayı çıkardım.itg filter aldım.
16 lık sac jantlarla dyno ya çıkıcam bide.sonuçları paylaşırım
scknkaya
14-02-2012, 12:28
upgrade turbo, stage3 ve 100 oktanla benim arabam okdr güç verse utanır koymam nete.. tork iyi ama hp olarak hiçbişey alalmamış. bu arada arabada sc yok mu, 3000 devre kadar güç yok.. boşuna uğraşmış bence..
kesinlikle
egeturbo
14-02-2012, 12:50
ben bu araç için filtre olaynı hiç beğenmiyorum motorun bi ucundan bi ucuna hava sokuluyor buna göre bi kit yokmu ya
scknkaya
14-02-2012, 13:36
ben bu araç için filtre olaynı hiç beğenmiyorum motorun bi ucundan bi ucuna hava sokuluyor buna göre bi kit yokmu ya
kitler çok ama bi ucundan bi ucuna oolayı için bi kit yok die diye biliyorum
Dyno yerine Pbox yapsan?
Hem arabayi yorma hem net sonucu gorurdun...
Süre ölçümü kesinlikle net bilgi verecektir ...
Bu motorlarda bana göre en iyi sağlıklı güç stage 1 sağlıklı bir yazılımla 200-205 HP yazılım gerisi paranızın boşa gitmesine yada verilen para ile alınan güç dengesini bozmaya neden olur..
scknkaya
16-02-2012, 15:00
Dyno yerine Pbox yapsan?
Hem arabayi yorma hem net sonucu gorurdun...
en kısa zamanda inşallah.yağmurlar bitsin.pbox ı buldum
scknkaya
16-02-2012, 15:04
Bu motorlarda bana göre en iyi sağlıklı güç stage 1 sağlıklı bir yazılımla 200-205 HP yazılım gerisi paranızın boşa gitmesine yada verilen para ile alınan güç dengesini bozmaya neden olur..
katılmıyorum.
yazılımım tercih ettiğiniz yazılıma göre daha soft ve daha az basınca sahip bi yazılım.
stock hava giriş ve çıkışı yerine intercooler+itg ve downpipe + cat iptali + orta iptali + custom son susturucu kullanmamda gerekli diye biliyorum.
Yapılıcak En Verimlisi Bu araçlarda ...
Düzgün bir Yazılım + D.P + Carbon Filtre ... Bu 3 ü değişmez Poloda denedik ve çok başarılı oldu Hakiki Karbon filtre 0.2 sec hızlandırdı ;)
Bujiye gerek yokki ...
scknkaya
17-02-2012, 01:20
Yapılıcak En Verimlisi Bu araçlarda ...
Düzgün bir Yazılım + D.P + Carbon Filtre ... Bu 3 ü değişmez Poloda denedik ve çok başarılı oldu Hakiki Karbon filtre 0.2 sec hızlandırdı ;)
Bujiye gerek yokki ...
dediğiniz gibi bujiye gerek yok aslında.boş kalmasın dedik :D
Ertug_T.
17-02-2012, 01:53
dynolar ne kadar doğru ölçer bilmiyorum ama yazılım-egzoz-cooler vs ile 160 dan 240 hp lere yükseliş bana biraz uçuk geliyo..tabi kullanıcılar daha doğru bilir..sadece orjinal turboyla biraz abartı bi güç alışı gibime geliyo..
Yanlis anlasilmasin ama bu 255 hp cikartan hic bi rocco 255 hp gibi gitmiyo o kasa cok agar sanirim 1.4 T kaldirmiyo mesela polo gti a koydular 1.4T yu araba bildgin ucuyo
Yanlis anlasilmasin ama bu 255 hp cikartan hic bi rocco 255 hp gibi gitmiyo o kasa cok agar sanirim 1.4 T kaldirmiyo mesela polo gti a koydular 1.4T yu araba bildgin ucuyo
en büyük sıkıntısı bence aktarmada roccoların. tekere gücü iletemiyor bence
en kısa zamanda inşallah.yağmurlar bitsin.pbox ı buldum
.pbox nedir acaba?
Hizlanma olcen cihazz mesela dynoda 300hp cikan arac,270hp ye gecilebiliyor...
Bunun adi Yalan Makinasi,ne guc varsa,yola aktarirken dogrusunu goruyorsunuz.
Yani agiz degil,otomobil konusuyor,Performance Box da gercekleri iletiyor...
Yapılıcak En Verimlisi Bu araçlarda ...
Düzgün bir Yazılım + D.P + Carbon Filtre ... Bu 3 ü değişmez Poloda denedik ve çok başarılı oldu Hakiki Karbon filtre 0.2 sec hızlandırdı ;)
Bujiye gerek yokki ...
Yaptıgınız yazılımlar soft oldugundan sizin yazılımlarda ateşleme kaçırmıyor. Zaten Polo GTİ ın bujileri NGK platinium... Diger yazılım Hard oldugundan bujiler yeterli olmuyor... Buji güncellemesinden sonra stage2 cupra deli gibi sorunsuz yürüyor güncelleme olmasaydı o cupra ateşleme kaçırma sorunu ile dewam ederdi...
Yapilan yazilim Soft mu????!!!??
50-150km 8,8 sec 100-200km 15,7 sec yuruyecek ve yazilim Soft olucak!
Demekki agresif yazilimla 7 falan yuruyup,M3 kafa tutucak...
Yahu bunu soft-hard olmasi degil,yapilan yazilimin cinsi-iceriginden oluyor...
Sizin sureleri yayinlarsaniz seviniriz...
Tekrar ediyorum,simdiye kadar Evotech yapilan Stage2 1.4tsi motora Buji uygulamasi yapmadik. Ozgunde ki feedback bu yonde sanirim?
scknkaya
17-02-2012, 22:21
en büyük sıkıntısı bence aktarmada roccoların. tekere gücü iletemiyor bence
dyno verilerine göre bakarsak aktarmada var bi sorun .
şu yağmurlar bitsede baksak şu pbox a
Seçkin, aktarma değilde dyno verilerinde sorun olmasın :)
Fırsat bulursan farklı bir dynoda dene ;)
Yapilan yazilim Soft mu????!!!??
50-150km 8,8 sec 100-200km 15,7 sec yuruyecek ve yazilim Soft olucak!
Demekki agresif yazilimla 7 falan yuruyup,M3 kafa tutucak...
Yahu bunu soft-hard olmasi degil,yapilan yazilimin cinsi-iceriginden oluyor...
Sizin sureleri yayinlarsaniz seviniriz...
Tekrar ediyorum,simdiye kadar Evotech yapilan Stage2 1.4tsi motora Buji uygulamasi yapmadik. Ozgunde ki feedback bu yonde sanirim?
İyide ben soft olmasını sizin deyişinizle diyorum kafamdan sallamıyorum bizim arabalarımız diğer yazılımlardan 2 boy geride yürür saglıklıdır tüvlüdür demedinizmi kendiniz? Demekki daha Hard yazılımlar olduguna göre sizinki Soft kalmıyormu ?
Şuan burda Havalar müsait değil ölçüm yapamıyoruz Şehir merkezinde 40cm kar var fakat Martta Havalar düzelince Stage 2 ye geçiş yapılıcak yaptıgınız herhangi bir Polo ile geldiğimde denemek isterim...
2 boy geriden yada Evotech garantisi altindaki yazilimlar oyle...
Mesela Rocco 50-150km safe yazilim 10,0 sec yururken,kullanici istegine gore yapilan Custom yazilim 9,6 sec yuruyor yani 2 boydan fazla hizlaniyor...
Polo show car idi,ne yapilabilicegini gostermek icin...
Suana kadar 12 den fazla Polo Gti yapildi,sanirim 7 adet civari Motorsport version olan, onlarla denemenizi isterim mutlaka ve Hic birinde Buji degisik degil,Stok ;)
Ve Cooler da yok...
2 boy geriden yada Evotech garantisi altindaki yazilimlar oyle...
Mesela Rocco 50-150km safe yazilim 10,0 sec yururken,kullanici istegine gore yapilan Custom yazilim 9,6 sec yuruyor yani 2 boydan fazla hizlaniyor...
Polo show car idi,ne yapilabilicegini gostermek icin...
Suana kadar 12 den fazla Polo Gti yapildi,sanirim 7 adet civari Motorsport version olan, onlarla denemenizi isterim mutlaka ve Hic birinde Buji degisik degil,Stok ;)
Ve Cooler da yok...
İnşallah geldiğimde haberleşelim abicim deneriz sohbet muhabbet olur goruruz araçları Coolersiz hard bir araç bence 180 den sonra sıkıntılı olur aklım almıyor coolersiz yüklü bir TSİ...
İnsallah,zaten marttan itibaren her ay pist gunu yapmaya devam edicegim,uygun olursa seni misafir arac sokarim,daha cok keyif alirsin...
Cooler a ihtiyac,yine yazilimin karakterinden dolayi. Bizde tum testleri mevcut,cooler li,coolersiz,cda li ,cda siz...
Basinci 0,2 bar artinca neoluyor,gerekiyor mu gerekmiyor mu...
Daha turlu turlusu...
Cok detaya inmeden tum bilgileri paylasiriz,sizde fikir sahibi olursunuz ;)
Ayrica Roll gecelerimiz oluyor(cars & coffee)bir gun denk gelirseniz muhabbetimize ortak olursunuz insallah....
İnsallah,zaten marttan itibaren her ay pist gunu yapmaya devam edicegim,uygun olursa seni misafir arac sokarim,daha cok keyif alirsin...
Cooler a ihtiyac,yine yazilimin karakterinden dolayi. Bizde tum testleri mevcut,cooler li,coolersiz,cda li ,cda siz...
Basinci 0,2 bar artinca neoluyor,gerekiyor mu gerekmiyor mu...
Daha turlu turlusu...
Cok detaya inmeden tum bilgileri paylasiriz,sizde fikir sahibi olursunuz ;)
Ayrica Roll gecelerimiz oluyor(cars & coffee)bir gun denk gelirseniz muhabbetimize ortak olursunuz insallah....
İnş Murat abi işleri bırakıp Martta kaçıcagım burdan ve oraya gelicegim zaten bi kaç arkadasım var sürekli Evo da takılan beni hergun arar :) Yanınıza ugrayıp cay kahvenizi içip Roll gecelerinize katılıp renk katmayı isterim...
Hazir pist konusuna deginilmisken, tecrubelerinizden yaralanmak isterim. Roccomu, gti mi daha iyi yol tutuyor. Buna cuprayida dahil edebilirsiniz. Rocco ve gti arasi agirlik farki yaklasik nekadar?
Kesinlikle bekliyoruz,ben haftanin 2 gunu ugruyorum G Force a...
Orgizasuonlarimiz bol muhabbetli ve hizli gecer ;)
Pistte kesinlikle Rocco daha iyi cunku agirlik merkezi daha asagida..
Polo ya Coil ve upgrade balata sart(brembo-Zimmermann).
Aralarinda 70 kilo fark var sadece. Yani 1 kisi olucak Polo da Rollda ;)
63owen63
19-02-2012, 17:31
Aktarma degil ,aktaramama mübarek..a
Benim aracimda yazilim filtre iridyum buji motul 5 30 yag var daynoda 195 bhp verdi teker gucu arac da DSG %15 kayip desen 224hp motor gucu
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.