Orijinalini görmek için tıklayınız : vti nız var turbo mu süpercharger mı takarsınız
gevezekedi
07-02-2010, 23:28
1996 vti günlük kullanımı kolay olması acısından 230-260 hp lerde modlayacam.lütfen kullananlar nedenleri ile yazabilirlermi.. simdiden herkese tşk ederim:)
Neyim olursa olsun ben supercharger dan yanayım. Turbo kadar zorlamıyor aksamı ve motoru. Daha uzun süreli oluyor.
hiçbirşey takmam atmosferik binerim.
hiç bişi yapmam standart binerim
yavuz364
07-02-2010, 23:49
ikisinide takarım :D alt devirlerimin boş olmasını hiç sevmeyen biri olduğum için altlarda super olur üstlerde turbo girer, performans istediğimde turbo kullanırım, hem verimi daha yüksek ;)
alt devirlerde supercharge keyfini de 5.7 litre motordan aşağısı veremez..
bence iki işlemde gereksiz VTİ için ...
bu type-r olsaydı tercihim turbo olurdu...
gevezekedi
07-02-2010, 23:59
bence iki işlemde gereksiz VTİ için ...
bu type-r olsaydı tercihim turbo olurdu...
yapma bütün millet yüklemek icin b16 alıyor.
ben k20 taraftarıyım hatta k24 :D
illaki aşırı besleme olucaksa zaten şehir içi günlük kullanım deniyor sc diyorum.
Ben rolling yada gider adamı değilim. Sürüş tarzım ve otomobil zevkim gereği SC takarım.
kimse haram hp yi istemiyor :P
Yağız Somuncu
08-02-2010, 03:24
Atmosferik iyidir :) benim de oyum, sc den yana.
vti da sc tavsiye etmem . ya stage2 n/a yukleyin yada yada bolt on turbo kit.
Germanian
08-02-2010, 08:06
Atmosferik iyidir :) benim de oyum, sc den yana.
Atmosferik iyidr dion :D sc dion :D hangisi:D
Bnmde oyum turbodan yana sc verimsiz gelio bana turbo daha bi heybetli :D
vti da sc tavsiye etmem . ya stage2 n/a yukleyin yada yada bolt on turbo kit.
Peki neden tolga abi ? tavsiye etmemen.
ERkut 205
08-02-2010, 10:17
Ben atmosferikçiyim.
Standart gücü tatmin ediyorsa öyle devam ederdim.
B16 direk turbo yaa atmopsferihge cok para gidiyor ne gerek var
aynı paraya daha fazla güç almak varken neden az güç alıcaksın ki
oyum turboya Gt30 kit herzaman en idealidir
Uzn süre atmosferik kullandığım vti aracıma 1 ay önce turbo dönüşüm uygulattım,şuan rodajda 4000 rpm de limitör var ama 4000 ne kadar bile turboyu hissediyorsun ,9000 rpm i düşünemiyorum.Tavsiyem turbo dönüşüm yaptırman,selamlar...
Uzn süre atmosferik kullandığım vti aracıma 1 ay önce turbo dönüşüm uygulattım,şuan rodajda 4000 rpm de limitör var ama 4000 ne kadar bile turboyu hissediyorsun ,9000 rpm i düşünemiyorum.Tavsiyem turbo dönüşüm yaptırman,selamlar...
Hayırlı Olsun, Sorunsuz Kullanmanız Dileğiyle..
Benimde Tercihim Turbodan Yana Olurdu..
Peki neden tolga abi ? tavsiye etmemen.
ısıdan dolayı . motor içindeki konumu hiç hoşuma gitmiyor b16 da:) içeri çok daha fazla sıcak hava basıyordur tahminimce.
günlük olacaksa elimi bile sürmem cam filmi bile taktırmam standart binerim
standart bin kardeşim bence
CeSaNCeEm
08-02-2010, 12:09
Bolt on bi turbo kiti sana şehir içinde en ideali orta halli bi turboyla çok keyifli olur vti...
delsolemrah
08-02-2010, 15:16
küçük bir filitre işini görürü :D
cembozbey
08-02-2010, 15:19
stock bencede
_muhaRRem
08-02-2010, 15:20
AB çok iyi gidiyor :D
günlük olacaksa elimi bile sürmem cam filmi bile taktırmam standart binerim
Evet , cicek gibi :)
8.000rpm
08-02-2010, 15:25
amaç ne? filtre+header+egzozlu vti şehir içinde de şehir dışında da gayet yeterli bir araçtır... örnekleri sitemizde mevcut :)
supercharger uygulanmış örnekler de sitemizde mevcut , supercharger denen aletin çalışma prensipleri ve turbo ile karşılaştırmaları da aynı şekilde...
özetle ;
jackson racing sc kit takabilirsin , tamamen bolt-on bir sistemdir , üreteceği güç sınırlıdır , takması sökmesi pratiktir , üzerinde bir soğutucu sistem içermediği için içeri sürekli sıcak hava basacaktır , bilinçli kullanmak çok önemlidir...
bolt-on turbo kiti takabilirsin , sc ile zevki kıyas kabul etmez , takması sökmesi biraz daha meşakkatlidir , önü açıktır , güç limiti cebindeki para ile sınırlıdır :D
ama aracına ne yaparsan yap , ister sc ister turbo , ucuz mal sana fayda getirmez aksine zarar verir :)
her ne şekilde olursa olsun limitleri yükseltirsen önemli kurallar vardır :
-kaliteli parça kullan
-iyi ayar yaptır
-bilinçli ol
turbo olsun çatara pata etsin.lunch controlde olsun.eve çıkmam içinde yaşarım :D
ama aracına ne yaparsan yap , ister sc ister turbo , ucuz mal sana fayda getirmez aksine zarar verir :)
her ne şekilde olursa olsun limitleri yükseltirsen önemli kurallar vardır :
-kaliteli parça kullan
-iyi ayar yaptır
-bilinçli ol
Adamsın !!!!
hasan salar
08-02-2010, 16:34
turbonu yap keyfine bak saygılar sayın abime.
amaç ne? filtre+header+egzozlu vti şehir içinde de şehir dışında da gayet yeterli bir araçtır... örnekleri sitemizde mevcut :)
supercharger uygulanmış örnekler de sitemizde mevcut , supercharger denen aletin çalışma prensipleri ve turbo ile karşılaştırmaları da aynı şekilde...
özetle ;
jackson racing sc kit takabilirsin , tamamen bolt-on bir sistemdir , üreteceği güç sınırlıdır , takması sökmesi pratiktir , üzerinde bir soğutucu sistem içermediği için içeri sürekli sıcak hava basacaktır , bilinçli kullanmak çok önemlidir...
bolt-on turbo kiti takabilirsin , sc ile zevki kıyas kabul etmez , takması sökmesi biraz daha meşakkatlidir , önü açıktır , güç limiti cebindeki para ile sınırlıdır :D
ama aracına ne yaparsan yap , ister sc ister turbo , ucuz mal sana fayda getirmez aksine zarar verir :)
her ne şekilde olursa olsun limitleri yükseltirsen önemli kurallar vardır :
-kaliteli parça kullan
-iyi ayar yaptır
-bilinçli ol
yeterince açık bu cevap yeter herhalde :icon_tup:
aşırı beslemeye aşık olsam (ki genelde böyle insanlar vti'a binmiyo subi filan alıyor) SC derdim
ama bence N/A is the Best :)
VTi a SC yapıpta memnun olanını duymadım. En iyisi JUN spec N/A yüklemek...
Boost Up
08-02-2010, 18:39
SC bana daha cazip geliyor ama atmosferiğin keyfi bir başka olur:rolleyes:
stock kullanıyorum.sorunsuz,sıkıntısız huzurluyum:)
ne atmosferik ne sc,ilerde yaparsam turbo yaparım.tavsiyemde turbo yönünde.
18.000 KM dir GT30 Turbo ile gunluk kullanıyorum sorunsuz sıkıntısız
paşaoğlu ve Dr ecu farkı dıyelım
o nu bunu yapıınca sıkıntılı sorunlu kulanırsın dıyen arkadaslara seslenıyorum
kalıtelı parcalarla kalıtelı ustayla ve en onemlısı kalıtelı bı mapper la calısırsanız sıkıntı yaşayacagınızı sanmıyorum.
18.000 KM dir GT30 Turbo ile gunluk kullanıyorum sorunsuz sıkıntısız
paşaoğlu ve Dr ecu farkı dıyelım
o nu bunu yapıınca sıkıntılı sorunlu kulanırsın dıyen arkadaslara seslenıyorum
kalıtelı parcalarla kalıtelı ustayla ve en onemlısı kalıtelı bı mapper la calısırsanız sıkıntı yaşayacagınızı sanmıyorum.
"na is best" tarih oldu demek :D
atmosferık yalan tek gercek turbo
"na is best" tarih oldu demek :D
onuda yapacam yakında :)
atmo 106 :icon_tup:
ne zevklı olur yapsan na bı 106 denerız ;)
ne zevklı olur yapsan na bı 106 denerız ;)
yapacam ciddiyim bu konuda.lafo lsun diye söylemedim N/a bi 106 yapacam
taki 2003 senesinde olduğu gibi :)
atmosferık yalan tek gercek turbo
:icon_tup::icon_tup::icon_tup:
alamadın demı 106 nın tadını baska bı arabada :)
alamadın demı 106 nın tadını baska bı arabada :)
yok yok alıyorum fazlasıyla o tadı ama her zaman benım ıcın 106 nın yeri ayrıdır.
özumde var:hahaha:
ygtkrmdnz
08-02-2010, 20:10
Aslında atmosferikde güzel turboda ama tr de supercharger a yabancı gözüyle bakılıor gibi nedense pek fazla bilinmiyor uygulanmıyor turbo daha çok tercih ediliyor bende olsam turbo yapardım vtı ya en çok yakışanı o :)
ikisinin de güzel yanları var kötü yanları da ben gündelik ikisi karışık bişey tercih ederdim bence tadından yenmez
http://img222.imageshack.us/img222/3988/img0715z.jpg
ben cevap vermiim, taraf tutuomuşum gibi olur :D
boosted_pug
08-02-2010, 21:59
ben cevap vermiim, taraf tutuomuşum gibi olur :D
taraf tutsan ne tarafı takmadıktan sonra :D:D:D:D:D:D ewde yatan tarafı ben napıyım :D:D:D
vti da sc ile yaklaşık nekadar güç alınıyor?
8.000rpm
09-02-2010, 06:57
vti da sc ile yaklaşık nekadar güç alınıyor?
200 hp diyebiliriz belki az biraz üzeri de olabilir
8.000rpm
09-02-2010, 07:00
ısıdan dolayı . motor içindeki konumu hiç hoşuma gitmiyor b16 da:) içeri çok daha fazla sıcak hava basıyordur tahminimce.
peki k20 motorda sc'nin önde olmasının b16-sc ye göre farkı var mı?
yani aynı ısınma-içeri sıcak üfleme / fön makinesi durumu k20'de de geçerli değil mi?
Tr de supercharger tabusunu yıktığım için mutluym gururluyum :D
peki k20 motorda sc'nin önde olmasının b16-sc ye göre farkı var mı?
yani aynı ısınma-içeri sıcak üfleme / fön makinesi durumu k20'de de geçerli değil mi?
Var tabi olmazmı. K20 de ön tarafta olmasına ragmen bile 2 denedikten sonra sıcak basıyor içeri . Çözümü var tabi elimizde şuan o ayrı mevzu.
k20 de ep3 için olan sc ile dc5 için üretilmiş sc arasında bile fark var . Konumu itibariyle dc5 için olanı daha fazla güç veriyor.
BoraÇİFTÇİ
09-02-2010, 08:23
turbo iyidir charger a yapcağın masrafın hemen hemne aynısı ve daha esnek güçleri sahip oluyorsun basınc eğrileri ıle oynıyarak 0.8 basarsın 390 hp alırsın 1.1 basarsın 440hp alırsın yanı gucun butun eğrileri elınde olur.Tabi unu yaparken beklentılerınıde goz nunde tutmak lazım ben sadece PARA+ZAMAN+GUC bu sağlamayı yapınca turbo dedım..
serdargoksu
09-02-2010, 08:59
Tabiki turbo
Greedy nin çok güzel kitleri var ( $ 3000 civarı ) . Stock motorda 0.5 barda 220 hp civarı güç ürettirebilen. Sadece extradan beyin alınıp ayar yapılıyorsun hepsi okdr.
8.000rpm
09-02-2010, 09:24
greddy bolt-on turbo kit son derece uygun rakam...
ama kiti alınca iş bitmiyor , montajı , ayarı , incik boncuk gerekli aksesuarları vs..vs..
10 lira kabaca... :) artısı olur eksisi olmaz :)
filtre egsoz devam :D
bende bi ara sc çok düşünmüştüm halada düşünmüyo değilim.
fsunnetci
09-02-2010, 14:14
iyi güzelde kimse işin parasal boyutunu karşılaştırmıyor hep güç hep güç..
Sc nin en az maliyeti 1500$-2000$
Turbo Kit ise 3000$-5000$ dahada fazlası olabilir
Yani superchargerin verceği güç değerini turbo ile almaya kalksanız size maliyeti tam iki katı:icon_tup:
Şu an sitede Sc satıyor bir arkadaşımız 1000$ dolar istiyor.en ucuz pro modifiye bence o paralara ancak ikinci el egzantrik+kasnak+p28ecu alır takarsın ;)
Kardeşim n/a devam n/a hayat onda :D:D
:D ben stroker n/a yaparım ..
hedeflediğin güç ile doğru orantılı vede cüzdanınla
ama benim felsefem :D kesinlikle atmoeferiğe harcanan paraya acıyorum :D ne olursa olsun aşırı besleme :D
ahmetbaha-drs
09-02-2010, 15:04
Komple söküp hafifletir,TR'de bulabileceğim N/A Parçalarla atmosferik yüklerdim..:)
n/a
headers komple egsoz filtre stage 1 debriyaj kısa şanzıman volan ecu egzantrık kasnak yay şapka yazılım conta işçilik hepsı ıkıncı el 4500tl sıfırı 6500
sc
sc kit + headers komple egsoz filtre stage 1 debriyaj enjektör ecu benzin pompa işçilik ıkıncı el 5000cıvarı sıfır 8000 e yaklaşır
turbo stock ıse kabaca kalıtelı sekılde 7500
motor ıcı yapılı 12000 civarı turboıda rakamlar secımler ve ısteklere göre cok oynar o yuzden kabaca verdım
n/a 180 -185hp piston motor ıcı olmadıı ıcın.
sc 220-240 hp civarı
turbo stock 250 cıvarı içi yapılı önü acık harcadıın paray agöre gider ama 12-13k cıvarına 350-400hp
malzemeleri az malıyet düşunurek oluşturdum. yoksa bı ton parca daha eklerım yuruyen fren vesaire...
8.000rpm
09-02-2010, 15:37
murat bomba bir analiz olmuş cidden :)
bu arada kesinlikle katılıyorum , gücü arttırırken yürür aksamı da (frenler , lastikler , süspansiyon bileşenleri vs..vs..) güçlendirmek lazım...
onlar da artı maliyet tabii...
yani sadece "onu bunu taktım 200+hp oldum" la olmuyor bu işler... yol tutmazsan , gerektiği gibi yavaşlayamazsan sadece düz gitmek ve hiç durmamak için araba yapmış olursun :D
Cimmeria
09-02-2010, 16:03
bana nedense vtec tadı atmosferikken çıkıyor gibi geliyor :)
amaç ne? filtre+header+egzozlu vti şehir içinde de şehir dışında da gayet yeterli bir araçtır... örnekleri sitemizde mevcut :)
supercharger uygulanmış örnekler de sitemizde mevcut , supercharger denen aletin çalışma prensipleri ve turbo ile karşılaştırmaları da aynı şekilde...
özetle ;
jackson racing sc kit takabilirsin , tamamen bolt-on bir sistemdir , üreteceği güç sınırlıdır , takması sökmesi pratiktir , üzerinde bir soğutucu sistem içermediği için içeri sürekli sıcak hava basacaktır , bilinçli kullanmak çok önemlidir...
bolt-on turbo kiti takabilirsin , sc ile zevki kıyas kabul etmez , takması sökmesi biraz daha meşakkatlidir , önü açıktır , güç limiti cebindeki para ile sınırlıdır :D
ama aracına ne yaparsan yap , ister sc ister turbo , ucuz mal sana fayda getirmez aksine zarar verir :)
her ne şekilde olursa olsun limitleri yükseltirsen önemli kurallar vardır :
-kaliteli parça kullan
-iyi ayar yaptır
-bilinçli ol
:Bravoo::Bravoo:
üstüne başka bişey denmez ;)
1.6 Atmosferik Stage1 Tarzi gidelecekse.. JDM EK9 da ckan B16B motor base almak en iyisidir.. Ne de olsa OEM HONDA kalitesi .. Zaten Tum aftermarket markalarin base aldigi parcalar da `Type R`
STAGE1
-Exedy Stage 1 Organic Baski/Balata (ACT stg1 olabilr)
-Fidanze Hafif Volan Dislisi (yada B18C type r olablr)
-B16B / B18C TypeR Emme Manifoldu + b18c 65mm Kelebek
-B16B / B18C Type R Egzantrik Takimi (ti sapka falan gerektirmez)
-B18C 98 spec 4-1 Headers (yada 2.5 cikisli DC sports falan)
-60mm orta borular ve 2.5 cikisli son susturucu(evet 60 lik 52 lik degil)
-ECU (Hondata s300 ..Neptune RTP yada ucuzundan P28chipped)
-Kullanilacak alana gore 4.4 / 4.9 Final Drive (4.7 de olabilr .. Type R helical LSD ile upgrade cok iyi olur)
Motorun altina inmedenki 1.6 stage 1 en ideal paket bu gibi ... Tuner ve motorun sagligna gore 195-195hp(Motorda) olmasi lazim.. Ben ince bir conta atarm port polishe girerim diyorsanz 200 u bulmak daha basit olur ..
n/a
headers komple egsoz filtre stage 1 debriyaj kısa şanzıman volan ecu egzantrık kasnak yay şapka yazılım conta işçilik hepsı ıkıncı el 4500tl sıfırı 6500
sc
sc kit + headers komple egsoz filtre stage 1 debriyaj enjektör ecu benzin pompa işçilik ıkıncı el 5000cıvarı sıfır 8000 e yaklaşır
turbo stock ıse kabaca kalıtelı sekılde 7500
motor ıcı yapılı 12000 civarı turboıda rakamlar secımler ve ısteklere göre cok oynar o yuzden kabaca verdım
n/a 180 -185hp piston motor ıcı olmadıı ıcın.
sc 220-240 hp civarı
turbo stock 250 cıvarı içi yapılı önü acık harcadıın paray agöre gider ama 12-13k cıvarına 350-400hp
malzemeleri az malıyet düşunurek oluşturdum. yoksa bı ton parca daha eklerım yuruyen fren vesaire...
Kanka biliyorsun yaklaşık 2 senedir seninle turbo projesi hakkında konuşuyoruz ve bolton istiyorsun ben segman problemi yüzünden kol pistona gireceğim üstüne biraz daha basınçlı max 1 bar bolt on turbo kiti.
Şimdi ne zamandır takip ettiğim bir turbo kiti var linki aşağıda, bunu sende zaten biliyorsun defalarca konuştuk.
Usa satış fiyatı
1,750 USD
Tr teslimine
2,500 usd diyelim abartı olsun.
İçerik
Turbonetics T3/T4 turbo, 1 year warranty!
Turbonetics Evolution wastegate
Treadstone cast manifold
Treadstone intercooler
Treadstone 2.5" Polished aluminum pipe kit
Treadstone stainless downpipe kit
Treadstone complete oil kit
Treadstone silicone and T-bolts
High flow air filter, upgradeable to K&N
All hardware included
http://www.treadstoneperformance.com/~treadstone/prod_imgs/img-147-0-xlarge.jpg
http://www.treadstoneperformance.com/~treadstone/prod_imgs/img-23-0-xlarge.jpg
Honda Civic SI, B, D, CRX Series Turbo Kit (http://www.treadstoneperformance.com/product.phtml?p=23&cat_key=134&prodname=Honda+Civic+SI%2C+B%2C+D%2C+CRX+Series+Tu rbo+Kit)
Motor içi komple toplamak
Itr Yağ ve Su Pompası 350 usd
Yataklar ACL Race 200 usd
Kol Piston Wiseco,Cp ve Eagle 1000 usd
Kapak revizyonu yani yayın şapkanın yenilenmesi 150000 km deki bir araç için bence gerekli.Supertech 600 usd yay,şapka,subap
Komple conta kiti oem 200 usd
Komple kayış seti 200 usd
HKS BOW 250 usd
Benzin pompası 150 usd
Beyini yazmıyorum çok seçenek var.
İşçilik hariç kaba hesap ki unuttuklarım var
5450 USD * 1,5 KUR DESEK = 8175 TL PARA EDER.
Burdan alınacak güç .8 1 barda 300 hp ile 350 hp arası olur kanısındayım.
taraf tutsan ne tarafı takmadıktan sonra :D:D:D:D:D:D ewde yatan tarafı ben napıyım :D:D:D
lan keko, arkadas şiddetle muhtemel benim satılık ilanıma istinaden actı konuyu, o yuzden ööle yazdım. yamyam pazarlamacı deiliz sonuçta..(bu arada mengü kardesim gibidir.bu mesacda atar yapmıorum yani :D:D:D)
Kanka biliyorsun yaklaşık 2 senedir seninle turbo projesi hakkında konuşuyoruz ve bolton istiyorsun ben segman problemi yüzünden kol pistona gireceğim üstüne biraz daha basınçlı max 1 bar bolt on turbo kiti.
Şimdi ne zamandır takip ettiğim bir turbo kiti var linki aşağıda, bunu sende zaten biliyorsun defalarca konuştuk.
Usa satış fiyatı
1,750 USD
Tr teslimine
2,500 usd diyelim abartı olsun.
İçerik
Turbonetics T3/T4 turbo, 1 year warranty!
Turbonetics Evolution wastegate
Treadstone cast manifold
Treadstone intercooler
Treadstone 2.5" Polished aluminum pipe kit
Treadstone stainless downpipe kit
Treadstone complete oil kit
Treadstone silicone and T-bolts
High flow air filter, upgradeable to K&N
All hardware included
http://www.treadstoneperformance.com/~treadstone/prod_imgs/img-147-0-xlarge.jpg
http://www.treadstoneperformance.com/~treadstone/prod_imgs/img-23-0-xlarge.jpg
Honda Civic SI, B, D, CRX Series Turbo Kit (http://www.treadstoneperformance.com/product.phtml?p=23&cat_key=134&prodname=Honda+Civic+SI%2C+B%2C+D%2C+CRX+Series+Tu rbo+Kit)
Motor içi komple toplamak
Itr Yağ ve Su Pompası 350 usd
Yataklar ACL Race 200 usd
Kol Piston Wiseco,Cp ve Eagle 1000 usd
Kapak revizyonu yani yayın şapkanın yenilenmesi 150000 km deki bir araç için bence gerekli.Supertech 600 usd yay,şapka,subap
Komple conta kiti oem 200 usd
Komple kayış seti 200 usd
HKS BOW 250 usd
Benzin pompası 150 usd
Beyini yazmıyorum çok seçenek var.
İşçilik hariç kaba hesap ki unuttuklarım var
5450 USD * 1,5 KUR DESEK = 8175 TL PARA EDER.
Burdan alınacak güç .8 1 barda 300 hp ile 350 hp arası olur kanısındayım.
Usta bu turbo kitin icindeki turbo cok erken asiniyor ..dumanlama yapiyor .. sahsen 3 kez sahit oldum .. Eywallah Turbonetics. garantisi de var .. adamlar hemen yenisini de gonderiyorlar ama .. mide bulandriyor .. bekle ..geldi gelmedi .. tekrar olurmu faln ..
Belkide bana rastgelmistir diycem ama ayni ben gibi sikayetci olan arkdaslarm da var ..
Motorun sagligina gore hareket edin bende .. Bir de demin bir arkdasin dedigi gibi .. kalitesiz maldan uzak dur .. kedine iyi bir Tuner sec .. :)
Doğrudur valla paylaşmasak öğrenemeyecektim iyi oldu bu bilgide ona göre değerlendiririz.
Garrett Gt28 serisi guzel bir secenek olabilir .. GT28 76 mesela ..
paylaşımlar için saol walla yoksa bilemiyecktik böle sorunları
tayfunum işcilik dedıın sey servet nerdeyse:) Rektefiye artı montaj artı contası vidası
ıvırı zıvırı 2000 olur rahat
Doğrudur valla paylaşmasak öğrenemeyecektim iyi oldu bu bilgide ona göre değerlendiririz.
ya kanka ışte ben toplama sevıorum anladın:)
yapılan tahmninler, özellikle 12-13000 liralık tahminler 350-400hp için çok iyimser bence.
coolvtec
10-02-2010, 09:06
treadstone güzel firma, intercooler kiitm benim bu marka, gayet memnunum. ama vtecde 3071 den aşağı turbo yazık oldu bence. hatta 63ar 3076 en mantıklısı. düşük basınç yüksek güç. :)
son zamlardan sonra herhalde lpg takardım :D
gevezekedi
10-02-2010, 20:43
herkese tessükür ederim kararım turbodan yana
@geveze
Turboda karar kılmışsın ama dönüşümü yaptırcağın servis çok daha önemli.
pekı bu araclara hem sc hem turbo olmuyormy yada yapan oldumu yanı denıyen falan vw grubundakı gıbı ?
deneyeni duymadım ama olmaması için bi sebeb yok
coolvtec
07-03-2010, 12:44
dünyayı yeniden keşfetmenin de bir anlamı yok. türkiyedeki ve dünyadaki bossted b16 lara bakarsanız doğru yolu bulmak zor değil.
maskaran
11-03-2010, 15:16
uzun ömürlü olmasını istiyosan koy gt-25i bas 05 ver gazı gitsin alın size uzun ömür supercharger in fiyatlarını bilen varmı aranızda [:
uzun ömürlü olmasını istiyosan koy gt-25i bas 05 ver gazı gitsin alın size uzun ömür supercharger in fiyatlarını bilen varmı aranızda [:
jacksonın kiti var bende 1600tl'ye veririm :icon_tup:
TURBO CİVİC
30-03-2010, 09:25
imzadada yazdıgı gibi turbo...
gercekten bagımlılık yapıyor.
herşeye rağmen turbo araç ne olursa olsun kesinlikle farklı bi alışkanlık
fsunnetci
30-03-2010, 11:02
50hp seni memnun edicekse 1600TL'yede superCharger var ise tabiki SC ama karar yinede senin.Turbo uygulaması keyif verici olsada süprizlerle dolu bir Tuning uygulamasıdır.Aracının yağ pompasından benzin pompasına kadar revizyona sokman gerekiyor alt yapını sağlam tutmadıkça süprizlerle karşılaşabilirsin.Turbo uygulamasında araç içine koycağın turbotimer,EGT gauages Vs yani göstergelere verceğin paralar ile Jackson Racing SC kitini alırsın onu söyliimm..
Turbo Yapmak isteyen olursa Elimde Blox Turbo manifoldu var
turbo için güzel bir başlangıç :)
kadir jdm civic
30-04-2010, 22:24
ya hiç bişey yapma yada yapıcaksan en saglamından yap çünkü biri gelir turbo makınayla senı gecer sonra gecer sende snır olursun bar falan açmaya kalkarsın motoru patlatırsın sonra bir sinirle birazda paran varsa bir bakmışsın a sunu takayım su hp alrım a bunu takayım daha iyi olur dersın önumde benım örnegim var turboda son yok o yuzden ya hiç girme yada giriyorsan adam akıllı gir
Vtimi satar , hulku alırım =)
punto_multijet
01-05-2010, 12:02
uzun ömürlü olmasını istiyosan koy gt-25i bas 05 ver gazı gitsin alın size uzun ömür supercharger in fiyatlarını bilen varmı aranızda [:
eger eaton m45 istersen cok uygun fiyata vericem nakit olarak.
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=52244
eger eaton m45 istersen cok uygun fiyata vericem nakit olarak.
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=52244
peki arkadaşım vti için demişler bu vti ye oluyomu öncelikle?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.