PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : x20xev supercharger



livelydog
08-02-2010, 22:04
Selamlar Kenne Bell firmasının kullanmış olduğu Autorotor firmasına ait superchargerlar hakkında bilgisi olan var mı aracıma uygulamayı düşünüyorum:)

http://img3.imageshack.us/img3/2972/getattachmenteh.jpg (http://img3.imageshack.us/i/getattachmenteh.jpg/)

livelydog
13-02-2010, 16:52
yok mu arkadaşlar fikri olan

VeNoM_35
13-02-2010, 18:08
genel bilgiler verebilirmisiniz arkadaşlar, nerlerde zorluk yaşayabiliriz, hangi parçalar gerekir vs. ben turbo diyorum, çok basit uygulaması ve hazır parçalar mevcut ama ucuza bulduğumuz için sc düşündük. yardım bekliyoruz.

merruse
13-02-2010, 19:27
Kenne Bell de hangisi? Supercharger ın max devirdeki flowunu ve kaç beygir çaldığını bilirseniz alabileceğiniz max gücü hesaplamanız falan çok kolay. Bu konularda Kenne Bell çok ketum.

VeNoM_35
14-02-2010, 02:55
Kenne Bell de hangisi? Supercharger ın max devirdeki flowunu ve kaç beygir çaldığını bilirseniz alabileceğiniz max gücü hesaplamanız falan çok kolay. Bu konularda Kenne Bell çok ketum.

özellikle sizden yardım alacağız projeyi gerçekleştirmeye karar verirsek. yakında biraz daha ayrıntı verir arkadaş.

On3R
14-02-2010, 08:38
Kapak olarak XEV' mi devam edeceksiniz?.İşletim sistemi olarak Simtec mi devam edecek?.
Projeyi biraz daha büyütürseniz Z20LET'e dönmek çok keyifli olur diye düşünüyorum.

livelydog
15-02-2010, 20:24
http://www.kennebell.net/techinfo/ford-techinfo/AUTOROTORvsLYSHOLM.pdf

linkte s-charger ile ilgili bilgilere ulaştım

livelydog
15-02-2010, 20:29
kapak olarak x20xev devam edeceğim ilerleyen zamanda port ları genişletmek gerekecek
simtec 70 ile devam edip map düşünüyorum.

On3R
16-02-2010, 01:19
Bence bu setup'ında kal yada birşeyler yapmayı planlıyorsan Z20LET'e geçmeyi düşün.
Verimsiz bi kapak XEV.

merruse
16-02-2010, 08:45
Eğer o SC lerden birisi takılacaksa kapağın verimi pek ciddi bir sorun değil bence. Adam 1000CFM@13K rpm demiş. Eğer 1/2 oranlı kasnak kullanılırsa 6500 devir civarında 600-650 hp civarında bir güce kadar yolu var o işin. 1e1 kasnak kullanılırsa bile 300 hp civarı demektir ki standardı 150 hp olan alette neresinden bakarsanız bakın 1 bar civarı boosta karşılık gelir. (2.4 lt olanını kastediyorum) Kafasına boost u yedikten sonra o kapağın ne olduğunun pek bir önemi yok. He manifoltta 1 bar yerine 0.9 bar basınç görmek istiyorum deniyorsa o zaman kapağın daha verimli olması gerekir. Onun haricinde bir faydası olmaz.

merruse
16-02-2010, 08:46
http://www.kennebell.net/techinfo/ford-techinfo/AUTOROTORvsLYSHOLM.pdf

linkte s-charger ile ilgili bilgilere ulaştım

Linkteki bilgi sadece üst limitini vermiş. Eğer devir-flow grafiği varsa o çok daha yararlı olur. Bununla sadece üst limitlerinizi hesaplayabilirsiniz.

Bu arada ben sizin yerinizde olsam bu aleti kullanırken "mutlaka" intercooler takardım. Direk manifolta takmayın. Takarsanız abuk bir basınç olur ve o kadar sıkışan havanın girdiği motorda mutlaka EGT sorununuz olur.

livelydog
16-02-2010, 20:29
tekrar selamlar
http://www.hi-flow.com/HP7Super.htm

linkte grafik değerleri de yer almaktadır

merruse
17-02-2010, 20:01
Bence vazgeç bu sevdadan. Hazır manifoltunda ön taraftaymış, illede aşırı besleme istiyorsan çak turboyu gitsin.