Orijinalini görmek için tıklayınız : Leon cupra revo stg2+plus 400hp
BMK TypeR
10-02-2010, 22:06
yunanıstandan bı arac dynosu sahıbı sımdı msnden yolladı:)
B.Aktepe
10-02-2010, 22:07
http://img697.imageshack.us/img697/7135/27115107xj1.jpg
egri cok guzel neden 4 te olculmus acep??
tekerede cok guzel vermiş ayrıca:icon_tup:
Bu da stage 3, gt28 ile. piston,rod değişmemiş hali. 1.6 bar ile yürüyor araç şuan.
http://img189.imageshack.us/img189/6131/aprstageiii.th.jpg (http://img189.imageshack.us/i/aprstageiii.jpg/)
VeNoM_35
10-02-2010, 22:34
egri cok guzel neden 4 te olculmus acep??
tekerede cok guzel vermiş ayrıca:icon_tup:
4te ölçüldüğü yazıyormu ben göremedim de? birde 4. viteste 230 yapıyorsa baya uzunmuş vitesler.
bu da kısa bir videosu
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HQqwtzDk-qI&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HQqwtzDk-qI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Juggernaut
10-02-2010, 22:37
Standart Turbo ile bu güçler çıkıyor mu
VeNoM_35
10-02-2010, 22:38
Bu da stage 3, gt28 ile. piston,rod değişmemiş hali. 1.6 bar ile yürüyor araç şuan.
http://img189.imageshack.us/img189/6131/aprstageiii.th.jpg (http://img189.imageshack.us/i/aprstageiii.jpg/)
debriyaj orj sanırım, 100 hp kayıp var.
debriyaj orijinal, şuan en iyisi hangisi diye araştırma yapılıyor
100 hp'ye yakın kayıp var çok fazla. :(
debriyaj değişiminden sonra farkı görücez, kaça düşücek
ahmet3425
10-02-2010, 23:10
bu da kısa bir videosu
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HQqwtzDk-qI&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HQqwtzDk-qI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
yalnız videoda dikkatimi ceken nokta arac 190 km hızlara kadar o guzel tırmanıyor ki muthis ama 190 dan sonra ciddi bir tıkanma var bu neden acaba?
o bütün cupralardaki bir durum, hava girişinden kaynaklı. Short ram kafalı bütün intake'lerde benzer sorun oluşuyor. direk havanın girmesi lazımken, motor içinde eğik duran ram'a gelen hava yetmiyor o süratten sonra.
VeNoM_35
10-02-2010, 23:16
kadranın aralıklarına dikkat ediyorsunuzdur umarım.
kadrana fazla takılmayın, hava girişi iyi olan bir cuprada o yavaşlama olmuyor.
cupra konusunda yunanlılar anormal çalışmaları var ...
videolarını takip ediorum.Gayet başarılı...
kadranın aralıklarına dikkat ediyorsunuzdur umarım.
:icon_tup:
apr, revo adamların elinin altında. Türkiye'ye herşey geç geliyor.
renault_f1
11-02-2010, 00:13
yunanistanda tuning işi oldukça iyi sanırım forumdada duymaya başladım iyice şu sıralar, güçler oldukça iddaa'lı .....
ahmet3425
11-02-2010, 10:00
kadranın aralıklarına dikkat ediyorsunuzdur umarım.
30-30 atlıyor dikkat ettim evt ama sanki biraz daha iyi ilerlemesi lazımdı gibi geldi...
aynı seyi yeşil bir cupraya bindiğimdede gormustum 370 hp civarıydı 200 den sonra ciddi bir tıkanma oluyordu...
4te ölçüldüğü yazıyormu ben göremedim de? birde 4. viteste 230 yapıyorsa baya uzunmuş vitesler.
Kaşıntın ne onu merak ettim :beuj:
maks. gucu verdigi yerdeki hızı 204 mus bende 4 zannettim :icon_tup:
mertacar
11-02-2010, 10:06
Kaşıntın ne onu merak ettim :beuj:
maks. gucu verdigi yerdeki hızı 204 mus bende 4 zannettim :icon_tup:
ne kaşıntısı şakamısın :D merak etmiş sormuş 4 nerde yazıyor diye.. şanzuman oranının 1 e en yakın olduğu viteste doğru değeri veriyor diye biliyorum yanlış olabilir tabi.. özellikle vag motorlarda genelde 4 te ölçüyorlar gt,gti,cupra..
Kaşıntın ne onu merak ettim :beuj:
maks. gucu verdigi yerdeki hızı 204 mus bende 4 zannettim :icon_tup:
seko ne tarafından kalktın bugün :D :D :D
ne kaşıntısı şakamısın :D merak etmiş sormuş 4 nerde yazıyor diye.. şanzuman oranının 1 e en yakın olduğu viteste doğru değeri veriyor diye biliyorum yanlış olabilir tabi.. özellikle vag motorlarda genelde 4 te ölçüyorlar gt,gti,cupra..
Yaw bi gidin işinize kanka muhabbeti yapmayın tarza bakarmısın :icon_tup:
seko ne tarafından kalktın bugün :D :D :D
Gerginim biraz floryadayım 12 gibi goztepe sanayide olmam lazım :icon13:
iş bitmiyor arkadasta saolsun dalga gecer gibi yazınca gormemisim 230 oldugunu 4 mu diye sordum durum bu :icon_tup:
mertacar
11-02-2010, 10:12
aynen bencede
egri cok guzel neden 4 te olculmus acep??
tekerede cok guzel vermiş ayrıca:icon_tup:
4te ölçüldüğü yazıyormu ben göremedim de? birde 4. viteste 230 yapıyorsa baya uzunmuş vitesler.
Kaşıntın ne onu merak ettim :beuj:
maks. gucu verdigi yerdeki hızı 204 mus bende 4 zannettim :icon_tup:
ne kaşıntısı şakamısın :D merak etmiş sormuş 4 nerde yazıyor diye.. şanzuman oranının 1 e en yakın olduğu viteste doğru değeri veriyor diye biliyorum yanlış olabilir tabi.. özellikle vag motorlarda genelde 4 te ölçüyorlar gt,gti,cupra..
Yaw bi gidin işinize kanka muhabbeti yapmayın tarza bakarmısın :icon_tup:
cidden neyin kafasındasın sen bro :D
EDİT son yazdığını şimdi gördüm :D
bence stok araca 400+ alabilmek çok çok iddialı bir iş. maaşallah dioruz
tr de örneklerini bilen varmı ?
inan ın arabada 404 mü ne vermişti ancak tork eğrisi bukadar ii değildi...
Kaa scirocco
11-02-2010, 10:50
İimişş baya cupralar ciddi guclenio sanırım havada 16 derece ohh miss olsa gerek :)
BMK TypeR
11-02-2010, 12:54
Standart Turbo ile bu güçler çıkıyor mu
ılk dyno stok motor stok turbo, aynı araba ıkıncı dynoda gt28 turbo,
çupralara alıcı gözüyle bakçam bundan sonra :D
ahmet3425
11-02-2010, 13:57
inan ın arabada 404 mü ne vermişti ancak tork eğrisi bukadar ii değildi...
405 hp vermisti 560 nm gibide bir torku vardı aynı sanırım...
tr de örneklerini bilen varmı ?
Türkiyede var arkadaşımda 405hp dynosu var egzoz ve yazılımla
TR deki 405 hp çıkan ile bu dynonun alakası yok yalnız...
kimin arabası eksoz ve yazılım ile 405 hp verdi?
inan_power vardı ya. onunki
BMK TypeR
11-02-2010, 14:50
TR deki 405 hp çıkan ile bu dynonun alakası yok yalnız...
bencede yok alakanın alakası bıle yok hemde:)
inan_power vardı ya. onunki
eksoz , chip, CAI, benzin pompası, intercooler, buji , dv ile o değerler alınmıştı ki dynosu berbattı.
Araç uba plaka. Alakası yok diyorsunuzda neye göre bakacağız. Yunanistanda400hp=Türkiyede500hp mi böyle bişey mi var belki ufak oynamalar olabilir de alakası yok diyecek kadar fark olmasını anlayamadım
güç egrilerine bakarsan anlarsın demek istedigimizi...
BMK TypeR
11-02-2010, 15:04
Araç uba plaka. Alakası yok diyorsunuzda neye göre bakacağız. Yunanistanda400hp=Türkiyede500hp mi böyle bişey mi var belki ufak oynamalar olabilir de alakası yok diyecek kadar fark olmasını anlayamadım
inan araba fena gıtmıyodu zaten guzel ama söylşe bısey var ınan dynosula bu 402hp dyno alakası yok sanırım sen, dynoyu gormedın:)
bakılacak şey gücün devirlere göre homojen dağılımı. kubbe şeklinde dyno hiçbir zaman makbul sayılmaz. gücün inip çıkması hareket halindeki parçalar üzerinde saçma sapan momentler ortaya çıkarır ve malzemenin ömrünü yer.
şimdi hangisi daha iyi kafam karıştı ????
gerçi olmayan şeyin nesi karışır onuda anlamadım :D
bakılacak şey gücün devirlere göre homojen dağılımı. kubbe şeklinde dyno hiçbir zaman makbul sayılmaz. gücün inip çıkması hareket halindeki parçalar üzerinde saçma sapan momentler ortaya çıkarır ve malzemenin ömrünü yer.
Yani hep yükselen bir eğri ve belli bir devirde bitmesimi gerekiyor?
Maxiboost
11-02-2010, 15:13
Yani hep yükselen bir eğri ve belli bir devirde bitmesimi gerekiyor?
örnek:
http://i59.photobucket.com/albums/g316/DynoFlash_Evo_8/IMG_0881.jpg
Yani hep yükselen bir eğri ve belli bir devirde bitmesimi gerekiyor?
devamlı artandan ziyade, belli bir devir(ne kadar düşük olursa o kadar güzel olur)'den başlayarak redline'a kadar o gücün korunması gerekir.
örnek:
http://i59.photobucket.com/albums/g316/DynoFlash_Evo_8/IMG_0881.jpg
o zaman birinci egri güzel
anlamışmıyım :D
Maxiboost
11-02-2010, 15:25
üstteki hp alttaki tork :)
Ok anlaşıldı arkadaşlar. Ben bu arada zaten dyno eğrisini görmemiştim.
dragstar
11-02-2010, 19:59
örnek:
http://i59.photobucket.com/albums/g316/DynoFlash_Evo_8/IMG_0881.jpg
bu eğride maşallah özenle çizilmiş gibi çok güzel setup yapılmış arabaya:)
örnek:
http://i59.photobucket.com/albums/g316/DynoFlash_Evo_8/IMG_0881.jpg
konu dışı olucak ama bu dyno eğrisine sahip aracın ayrıntılı bilgilerini verebilirsen çok sevinirim maxiboost :)
yunanıstandan bı arac dynosu sahıbı sımdı msnden yolladı:)
abi yakınlarda senin dyno yuda böle görürüz inşlh.:)
BMK TypeR
12-02-2010, 13:41
abi yakınlarda senin dyno yuda böle görürüz inşlh.:)
inşallah:) çalışmalar başladı,
VTec_king
12-02-2010, 13:51
Reşitte Cupra King olma adaylığı Mevcut :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.