PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mobne 200SX CA18DET 705 WHP - Street Legal



Spawn
07-03-2010, 20:27
selamlar arkadaşlar ;

bu profili sizinle paylaşmak istedim .

İsveç den Mobne isimli bir arkadaşımız ve kendisinin pre-face lift S13 ü , şu anda avrupanın en güçlü CA18DET i ( amerika da daha fazla çıkaran var mı bir bilgim yok )

CA18det den precision SC6262(edit: gt2871 değilyanlış yazmışım) ile 2.7 bar da 705 'whp' ve 686'wnm' çıkarttı . 1809CC den (orjinal hacim) :)

http://www.streetfire.net/video/Mobnes-200sx-s13-DYNO_640028.htm


çeyrek mil de GT2871 ile 2.3 bar da 10.7sn çıkartıyor


Youtube kanalı da aşşağıda .. arçla ilgili diğer videoları da bulabilrsiniz

http://www.youtube.com/user/mobne#p/u/4/ssJ9sQwQNg4



rFw5eb0Czdc


CA18DET i sevmeyen bazı arkadaşlar için güzel bir örneklendirme olabilir bu :)


specleri için birşey bulamadım , bizzat kendisiyle iletişime geçmeye çalışıyorum şu anda .. eminim sitemize girip yazmaktan keyif alacaktır :)

gorke
07-03-2010, 20:28
şanzımanla ilgili bilgi var mı? ve daha fazla detay...

Spawn
07-03-2010, 20:33
yazdığım gibi görkem , kendisiyle bizzat iletişime geçmeye çalışıyorum nicco dan .. ulaşabilrsem davet ederim kendisini buraya en olmadı ben alır yazarım ..

senna
07-03-2010, 20:34
gt2871le bu kadar güç çıkmaz eğer başka bişey yoksa

tool
07-03-2010, 20:40
o torkta o sanziman pek olmaz ama neyse :)

senna
07-03-2010, 20:45
gt28 değil sc6262 turbosu yüksek ihtimal zaten 28 gibi durmuyor üstündeki sc62ye göre güzel sonuç

gorke
07-03-2010, 20:45
bu güçler için ekstrem camshaft, ince işçilik üst kapakta, şanzıman gerekli.. daha fazla detay gerekli bu değerlere inanabilmek için açıkçası ecu turbo gibi.

senna
07-03-2010, 20:48
haltech ecu sc6262 8:5:1 piston full counterwieght krank bulduklarım bunlar:)

Spawn
07-03-2010, 20:48
mobnenin kendisinin yazdığıdır 2871 bilgisi..

dediğim gibi mail attım kendisine.. cevap gelince bilgilendiririm detaylı olarak .. sonuç olarak bir şekilde ca18 den 705 whp alınmış

senna
07-03-2010, 20:52
kim yazarsa yazsın o turbodan o güç çıkmaz çıktığını idda bile etmesin

Spawn
07-03-2010, 23:00
Efe:
*most powerfull ca in EU right?
*yours
teddan | sjuk som tusan:
*im not sure at the moment, but at the time it was dynoes it was the most powerful ca18 in the world at still 1.8l i think. But not 100% sure.
*with no nos
Efe:
*oh
*which turbo are you using?
teddan | sjuk som tusan:
*its a precision sc6262
Efe:
*and tranny?
teddan | sjuk som tusan:
*standard gearbox
Efe:
*really :-O:-O:-O:-O
teddan | sjuk som tusan:
*s14 diff
Efe:
*oh fuck
*stock transmission?
teddan | sjuk som tusan:
*yes, but dont get to exited, they break all the time
Efe:
*ah
*hahahaha
*:D
teddan | sjuk som tusan:
*:)
Efe:
*which often you mean with all time?
teddan | sjuk som tusan:
*fiew times a year
Efe:
*like?
teddan | sjuk som tusan:
*actually works pretty good
Efe:
*hmm
teddan | sjuk som tusan:
*if i run wide slicks, the outgoing axle from the gearbox break
*because of the grip. with streettyres i get wheelspin all the time, so the gearbox dont get that stressed.
Efe:
*oh i see
*its really nice to hear gearbox is solid like that
teddan | sjuk som tusan:
*yes im impressed, but as i said, they do break even with street tyres
Efe:
*actually 705 is so much bhp :)
*last count was 705 right?
teddan | sjuk som tusan:
*yes

Eray Yümsel
07-03-2010, 23:03
s13 ün gt25 le 1 barda 321hp çıktığını gördüm paşaoğlunda görkemin arabasıydı sanırım o yüzden bunada inanırım :D

gorke
07-03-2010, 23:07
s13 ün gt25 le 1 barda 321hp çıktığını gördüm paşaoğlunda görkemin arabasıydı sanırım o yüzden bunada inanırım :D

emme, egzos manifoldları ve en ufak üst kapak parçası olmadan.. yeni setupla neler çıkabilceğini görcez bakalım yaza doğru :)

Spawn
07-03-2010, 23:23
Efe:
*in which bhp do you get tranny problems
teddan | sjuk som tusan:
*depends on the drivingstyle and grip
Efe:
*street tires
teddan | sjuk som tusan:
*i guess 400whp is the point when things can break
Efe:
*drift driving
teddan | sjuk som tusan:
*then you dont have to worry
Efe:
*ah ok
teddan | sjuk som tusan:
*the gearbox dont get stressed if theres no traction
*so for drifting i dont think it break that fast.

swalios
07-03-2010, 23:29
http://www.youtube.com/watch?v=WhIZPDLqzms

4. vites 275 km 5. vitese geçemeden kutu dağılıyor :D

Spawn
07-03-2010, 23:34
5 de 335 gördüğünü söylüyor msn de :D

standart şanzıman oranları ve S14 diff i ile

swalios
07-03-2010, 23:45
5 de 335 gördüğünü söylüyor msn de :D

standart şanzıman oranları ve S14 diff i ile

oha 335 mi

dragon07
07-03-2010, 23:45
motor içide stockmuymuş birde onu sorsana :D 700whp çok yüksek bi güç 500 felan olsa iyide 700 çok yüksek birde wheel horse power :)

swalios
07-03-2010, 23:52
motor içide stockmuymuş birde onu sorsana :D 700whp çok yüksek bi güç 500 felan olsa iyide 700 çok yüksek birde wheel horse power :)

motor içinin stock olması imkansız 2.5 bar basıyor 1800cc motora

Spawn
07-03-2010, 23:54
orj 83 bizim pistonlar , arkadaş 84.00 mm wiseco kullanıyormuş ..


ve e85 kullanıyormuş yakıt olarak ...

Spawn
08-03-2010, 00:02
son hız olarak da 9000 redline standart s13 oranları 3.692 final ratio ve 18 jantlar la çıkan değer

1: 3.592
2: 2.057
3: 1.361
4: 1.000
5: 0.821

bunlar da s13 oranları


http://www.kabamus.com/garage/gears.html

siteyi açıp yukarıdan aşşağıya

245
40
18
0.82
3.692 yazarsanız hesap çıkıyor 5. vites için

miniks
08-03-2010, 00:18
özgün ayzsın bir sabah top speed yapıoduk

ama öle bir hız yok yani stock ca18det şanzuman la

birde öle bir beygir yok 2871 ile

adam iyi sıkıo sana arabanın sahibi bile olmayabilir :)

Spawn
08-03-2010, 00:20
adam arabanın sahibi. turboyu da ben yanlşış yazmışım . prescion sc6262 kullanıyormuş . 705 bhp yi oradan çıkarmış .. yazdıklarımı okursanız adam zaten sürekli şanzıman sıkıntısı çektiğni söylüyor..

Emir_b16a
08-03-2010, 00:25
adam arabanın sahibi. turboyu da ben yanlşış yazmışım . prescion sc6262 kullanıyormuş . 705 bhp yi oradan çıkarmış .. yazdıklarımı okursanız adam zaten sürekli şanzıman sıkıntısı çektiğni söylüyor..

aleni ingilizce zarflamışsın adamı :D

Spawn
08-03-2010, 00:27
anlamadım ?

turbo16
08-03-2010, 00:44
güzel makina olmus ama genede türkiyede yapılamaz yedek parcadan dolayı:soru:

gorke
08-03-2010, 00:50
güzel makina olmus ama genede türkiyede yapılamaz yedek parcadan dolayı:soru:

tek engel yakıt olabilir bence.

darkred
08-03-2010, 01:09
orjinal sanjumanını sürekli kırıyormus sanırım okuduklarımdan öyle anladım yanılıyormuyum ?

swalios
08-03-2010, 01:13
orjinal sanjumanını sürekli kırıyormus sanırım okuduklarımdan öyle anladım yanılıyormuyum ?

yanılmıyorsun

Schumi
08-03-2010, 01:17
Slick takarsa kırıyormuş. Normal lastikle yada drift yaparken sorun yokmuş.

turbo16
08-03-2010, 10:28
tek engel yakıt olabilir bence.

güç yakalanır bi şekilde ama ikide birde sanzıman kırarsa olmaz diyorum

miniks
08-03-2010, 10:32
SC 6262

ca18 det motorda

6500 de falan ancak dolar ki sadece beygir cıkartmak için yapılmış proje gibi oem cam ler ile en fazla 7500 devir dönebiliyorsun daha sonrasında boşa ceviriosun hepsini denedik gördük

yani 1000 devir arabası yapmış adam stock kapak tan bahsediyorsa

yokl eger tomei full işli bir kapak takarsa ozman 9000 dönebilir işte ozaman da bu turbo ve bu beygirler zevk verir

miniks
08-03-2010, 10:41
ayrıca 1 iki bişi daha ekliyeyim

s13 cok hafif bir arac

500 whp ca18det türkiyede yapılsın ciddi ciddi cogu araba yanına yaklaşamaz

ama video da da göründügü gibi adam vites atıo lag e kalıo nerdeyse 7000 e yakın tekrar güc geliyor

ki adamın kapagı da komple yapılı

işte bu yüzden dir ki SR20det in ca18det den daha fazla tercih edilmesi

Spawn
08-03-2010, 11:42
arkadaş kendi motorunun rebuild ini komple kendisi yapmış . üst kapak ve üst kapak işlemelerini tamamen kendisi yapmış , ve üst kapak tamamen dolu ..

haltech ecu kullanıyor araç 9000 çeviriyor

ve sc6262 5500 de 2.7 bar çıkartıyormuş ca18 den ..

dediğim gibi , ben adamın avukatı değilim bana söylediklerini söylüyorum

miniks
08-03-2010, 11:58
video da bile net bir şekilde görünüyor arac 5600 den ömnce 1.5 bar basamıyor

2.7 barı nasıl oluoda 5500 de basıyor

kaldıki türkiyede bütün S13 kullanıcıları tecrübelidir ki GT25 bile 4000 den önce hareket vermior

ya sonuçta adam bizi ilgilendirmez ama bu videoları izleyip de ca18det için gaza gelmek bence mantıksız

en ideal s13 ca18det 350 hp olandır benim gözümde

farklı motor koyarsın 1000 hp yaparsın orası ayrı

Spawn
08-03-2010, 12:01
gt25 in 4000 den önce hareket vermediğine katılmıyorum . zira biz gt2860 ile komple standart motor 3800 de 0.8 görüyoruz ki gt2860 da stock maf o kadar izin veriyor

miniks
08-03-2010, 12:02
gt25 in 4000 den önce hareket vermediğine katılmıyorum . zira biz gt2860 ile komple standart motor 3800 de 0.8 görüyoruz ki gt2860 da stock maf o kadar izin veriyor

yok ona katılıyorum bende

sen pistonu koy wiseco falan ondan sonra konuşalım

bende stock motor 28 vardı 3500 de geliodu

yaptım 25 koydum 4000 den önce hareket yoktu

Spawn
08-03-2010, 12:04
sıkıştırmayı mı düşürdün

miniks
08-03-2010, 12:05
sıkıştırmayı mı düşürdün

8.5 wiseco piston çap büyütüyorsun yeni piston takarken ister istemez düşüyor sıkıştırma oem zaten 8.8

wisecoda sadece 8.5 var bide çap büyüdü o düştü 8.3 lere istemeden

ama 10 sıkıştırma piston üretirlerse inanılmaz zevkli olur ca18det

Spawn
08-03-2010, 12:10
güzel bir kapak işlemi ile bence sıkıştırma biraz daha yükseğe çekilebilinir.

siz hangi turboyla ne basınç kullanmıştınız. g

örkem gt2560 kullanıyor ona sorarız gelince kaçta doluyor turbosu.

10 sıkıştırma ile güvenilir ellerden çıkmamış bir beyin programı çok fena zararlara yol açabilir diye düşünüyorum ...

ca18in devirli olmasını seviyorum , fakat parça bulmak gerçekten zor.. en basit örneği , headers alıcaksan ya 100 dolarak no-name alıyorsun yada 2500 dolar verip tomei alıyorsun . çok araştırdım başka bulamadım ..

ca18 in alt yapısı bence sr a göre çok daha iyi. sadece soğutma problemleri yaşıyorum , onları da elektrikli fan ile çözeceğim..

miniks
08-03-2010, 12:14
güzel bir kapak işlemi ile bence sıkıştırma biraz daha yükseğe çekilebilinir.

siz hangi turboyla ne basınç kullanmıştınız. g

örkem gt2560 kullanıyor ona sorarız gelince kaçta doluyor turbosu.

10 sıkıştırma ile güvenilir ellerden çıkmamış bir beyin programı çok fena zararlara yol açabilir diye düşünüyorum ...

ca18in devirli olmasını seviyorum , fakat parça bulmak gerçekten zor.. en basit örneği , headers alıcaksan ya 100 dolarak no-name alıyorsun yada 2500 dolar verip tomei alıyorsun . çok araştırdım başka bulamadım ..

ca18 in alt yapısı bence sr a göre çok daha iyi. sadece soğutma problemleri yaşıyorum , onları da elektrikli fan ile çözeceğim..

zaten bütün mesele parca

USA ye bakmıcaksın CA18det orda zaten yok sadece canadada var

bü yüzden bütün parcalarını japonyadan bakıcaksın

bende 2576 vardı

görkem de de aynı sorun var diye biliyorum 2560 hadi en iyi 3800 olsun oda 1 bar basınc actıkca gelicegi yerde yükselio

hararete dikkat

tool
08-03-2010, 12:15
ca18in devirli olmasını seviyorum , fakat parça bulmak gerçekten zor.. en basit örneği , headers alıcaksan ya 100 dolarak no-name alıyorsun yada 2500 dolar verip tomei alıyorsun . çok araştırdım başka bulamadım ..



header icin amerikayi tekrar kesfetmeye gerek yokki;
ramhorn vs equal length mantigiyla turkiyedede yapilir :)

miniks
08-03-2010, 12:16
Ben ca18det de iskendere yaptırma taraftarıyım top mount olursa ve runner lar da biraz daha uzun yapılırsa turbo daha erken gelebilir

Spawn
08-03-2010, 12:23
iskender bey e saygı duyuyorum , işçiliği gerçekten türkiyede tartışmasız en iyi .. fakat kendisnin iş yoğunluğu , ve fazla müşteri gelmesin yoğunluk azalsın diye yaptığını düşündüğüm yüksek fiyat çıtası beni kendisine biraz daha uzaktan baktırıyor açıkçası .


ben şu anda equal length kullanıyorum , export malzeme ve sardım manifoldu .. memnunum açıkçası , çatlayana kadar kullanıcam bakalım ne zaman çatlicak

resmi de burada


kendim sardım ..

http://img534.imageshack.us/img534/4840/grnt0198.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/820/grnt0200.jpg



bu arada yanlış anlamayın da , 2576 s13 için bence çok yanlış bir turbo ..

miniks
08-03-2010, 12:45
bizde de aynı manifold vardı

çok yanlış turbo demeyelimde

yanlış diyelim :)

bende sonra HKS 28RS taktım

2576 ile aynı yerde geliyordu 1 bar ama daha zevkli olmuştu

Spawn
08-03-2010, 12:53
sizin elbow unuz da tüm türkiyeyi dolaştı ve bana geldi en son :D

sizin manifold sıfırmıydı ? takar takmaz uymuşmuydu yoksa traşlamışmıydınz bağlantı yüzeyini .

miniks
08-03-2010, 12:59
biz baglantı yüzeyini traşladık da ayrıca slindir kapagındaki cıkıntıları hafif ovalleştirdik

egzost maniflod contasıo yanıodu devamlı sorunu öle çözdük

bizim elbow catlagı tamir oldu bir daha da catlamadı cok saglam mal cıktı

Spawn
08-03-2010, 13:01
bana geldiğinde toplu iğne başı kadar yırtığı vardı kaynakladım .. bana ilk geldiğinde taktık manifoldu ve 0.2 falan basınç geldi kaçakldan dolayı ..2 günde conta bitmişti. o kadar eğikmiş en son zar zor bi freeze buldum bostancı sanayiide orada tıraşladık , resmen tepe vardı bağlantı yüzeyinde manifoldun ..

hesapta sıfır manifold ama , işte dandik mal...

gorke
09-03-2010, 08:32
genel konu ile ilgili benim düşüncem; yapılan araba sadece dyno aracı olmuş bence o güçler için. kesinlikle ve kesinlikle oem şanzımanla asfalta hiç bir güç veremez. 300-350km yapıyordu değil anlatmak istediğim. ayrıca turbonun dolum bandı çok gereksiz. 5k da az az gelio 1.5ları 6500-7000de görüyor. 1000-1500 devirlik bir araba bence. emek sarfetmiş, buna tek kelimem olamaz helal olsun ama biraz fanteziye girmiş. bunlar benim düşüncem.


benim boost saatim yok. gt2560 turbo kullanıyorum.inanılmazda zevkli. 3000-3100de dolmaya başlıyor.full boost 3300-3400gibi geliyor ve 1 bar basıyorum.dahada erken olabilir. garrett gt serisi turbolar 200sxler için daha uygun gibi geliyor bana. kendi devir bandınıza göre turbine ve compression seçebiliyorsunuz. bu yüzden hks ve bunun gibi markaların ürettiği turbolar belli düzenekler için hazırlandığı için bizim araçlarımızda düzeneği hazırlamadan uygulandığında pek başarılı olamıyor. bu gene kullandığım arabalardan gördüğüm bir şey ve bnm kendi düşüncem.

manifold konusunda ise bnm tek tercihim full-race olurdu, istedikleri parayı sonuna kadar hakeden tek marka bence. malesef ürün gamlarında ca18det için manifoldları yok. manifold; turbonun erken-geç/geç-erken dolumuna veya turbo basıncının azalarak-artarak/artarak-azalarak yükselmesine sebep oluyor. bu yüzden en iyi el yapımı manifoldun bile üst düzey mühendislik ve teknolojik çalışmayla birebir olcağını düşünmüyorum. iskender abime laf yok o bitane süper bir işçiliği var.. full-race gibi bişey yapçağını biliyorum :) no-namele filan olcak işler değil bence.

diğer bi konu benm yapacağım setup ve en verimli kullanabilceğim şekil;

top mount manifold
custom emme
stage2 egzntrk
kasnak,yay,şapka vs..., timing
2871bb turbo

sonucunu yazgelmeden tam görmüş oluruz allahnasip ederse.


bu arada parça konusunda minikslerime sonuna kadar katılıyorum.usa ka ile dolu.ca çok az var. japonya en süper parçaların olduğu yerdir illaki ama usa gibi parça bulmakta kolay olmuyor türkiyeden.ama sanki onlarda az az duvarlarını açıyorlar. :) bu arada amma çok konuştum. çok sevdiğim konulardan birioldu bu da :)

minikslerime spawn'a ve tüm yazanların elinesağlık.

miniks
09-03-2010, 09:02
Görkem senin pistonların sıkıştırması yüksek olabilirmi ?

birde şu var ca18det de external wastagate yaparsanız turbonun full bost yapma devrini 200 yada 300 devir aşşa cekiyor

bence görkemin yeni setup cok mantıklı top mount ex wg li 2871 400 hp yeterde artar bile ca ya

pon cams bence cok iş yapar ca18det de kapagada süper paralar harcamanın manası yok bana kalırsa

Spawn
09-03-2010, 11:15
seninde ellerine sağlık görkem. döktürmüşsün


external wastegate e geçeceğimiz zaman tabiki iskender beyin ellerine teslim edicez işi , öyle gözüküyor şimdilik ..

ca18det için konuşursak , motor sonuçta belli , yüksek potansiyeli olan bir motoru olduğunu iddaa ediyorum ben hala. fakat 1.8 litre arkadan itiş ve en büyük etken olarak 200sx olmasından dolayı ben her zaman alttan spool eden lag ı düşük tepkileri yüksek bir turbo seçerim .. benimde aklımdaki plan ise hksnin gt-rs i .. ama 2900 dolar veremyeceğim için kendisine , garrett markalı GT2860R 0.86ar seçeceğim

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT28/GT2860RS_739548_1.htm

üst kapak için ise güzel malzemeler var tomei ve supertech malzemeleri ve güzel bir port işçiliği iile güzel bir flow yakalanabilinir.

top mount her zaman side mounttan daha iyidir bence de , zira kimya kuralları da ısınan hava yükselir der :)

herşeyi ufak tutup güzel spool lu bir ca18det bence çok keyifli olabilir , 5000-6000 dolar gibi bir masrafla

400 hp bence artabilr bile o kasaya , içini boşalttığın zaman 1000-1050 kilo lara inme ihtimali var çünkü .


ayrıca miniks , wiseconun bütün pistonları 8.5:1 olarak çıkıyor. acaba sizin araçta mı bir problem vardı .. o kdaar geç geliyordu

miniks
09-03-2010, 11:24
seninde ellerine sağlık görkem. döktürmüşsün


external wastegate e geçeceğimiz zaman tabiki iskender beyin ellerine teslim edicez işi , öyle gözüküyor şimdilik ..

ca18det için konuşursak , motor sonuçta belli , yüksek potansiyeli olan bir motoru olduğunu iddaa ediyorum ben hala. fakat 1.8 litre arkadan itiş ve en büyük etken olarak 200sx olmasından dolayı ben her zaman alttan spool eden lag ı düşük tepkileri yüksek bir turbo seçerim .. benimde aklımdaki plan ise hksnin gt-rs i .. ama 2900 dolar veremyeceğim için kendisine , garrett markalı GT2860R 0.86ar seçeceğim

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT28/GT2860RS_739548_1.htm

üst kapak için ise güzel malzemeler var tomei ve supertech malzemeleri ve güzel bir port işçiliği iile güzel bir flow yakalanabilinir.

top mount her zaman side mounttan daha iyidir bence de , zira kimya kuralları da ısınan hava yükselir der :)

herşeyi ufak tutup güzel spool lu bir ca18det bence çok keyifli olabilir , 5000-6000 dolar gibi bir masrafla

400 hp bence artabilr bile o kasaya , içini boşalttığın zaman 1000-1050 kilo lara inme ihtimali var çünkü .


ayrıca miniks , wiseconun bütün pistonları 8.5:1 olarak çıkıyor. acaba sizin araçta mı bir problem vardı .. o kdaar geç geliyordu

yok moruk ben zaten 8.5 dedim

oem 8.8 s13 ler

wiseco lar 8.5 hepsi

eger dedim 9 yaptırılabilinirse çok zevkli olur diye de eklemiştim mesajıma

yazdıkların güsel şeyler kasa dedigin gibi hafif eger hafifletirsen zaten 350 hp de yeterlidir

drift için ise en ideal 300 hp lik bir s13 tür daha fazlasına hiç gerek yok fazla basınc basıp aracı eskitmeyede luzum yok

tool
09-03-2010, 11:28
miniks sizin s13 noldu?

Spawn
09-03-2010, 11:32
tamamen katılıyorum ..

fakat yanlış olan bir yer var.. CA18det ler 8.5 sıkıştırmadır..

http://img242.imageshack.us/img242/15/200sxs13brochurepg15.jpg

miniks
09-03-2010, 11:40
miniks sizin s13 noldu?

İstanbul garage da duruyor

sattık biz

Spawn
09-03-2010, 11:41
motoru çıkartmıştınız değilmi ? yatıyor mu o araba ne oldu ,motoru filan ne durumda ,üstündeki sizin koyduğnuz parçalar?

miniks
09-03-2010, 11:42
tamamen katılıyorum ..

fakat yanlış olan bir yer var.. CA18det ler 8.5 sıkıştırmadır..

http://img242.imageshack.us/img242/15/200sxs13brochurepg15.jpg

bende de katalog vardı ordan aklımda kaldı

8.8 yazdıgına eminim

ama iddia da etmiyeyim

ama en basitinden 8.5 wiseco al 0.50 honla makinayı gene sıkıştırma düşücek hatta sen egzantrikten bahsediosun

ozaman icene düşücek sıkıştırma bunları iyi araştırman lazım

miniks
09-03-2010, 11:43
motoru çıkartmıştınız değilmi ? yatıyor mu o araba ne oldu ,motoru filan ne durumda ,üstündeki sizin koyduğnuz parçalar?

önce motoru satın aldılar sonra da kasayı bütün yürüyene harcadıklarımla üzerinde verdim

Spawn
09-03-2010, 11:48
tabiki , egzantrikler hakkında çok araştırma yapmadım , birazcık yüksek lift nasıl tepki verir ufak turboyla onu da merak etmiyor değilim ..


bir de eccs var bizde , 3800 e kadar silindir başına tek port açık ondan sonra 2. port ekonomi için .. acaba diyorum onu eccs-killer egzantrikler yada eccs iptali nasıl olur :)

miniks
09-03-2010, 11:58
hiç araştırmadım hiç bir bilgim yok o konuda