Orijinalini görmek için tıklayınız : EG ex için çift karbüratör hakkında yardım
seymansarac
20-03-2010, 21:27
94 model d15 hb eg civic ex için çift karbüratör olayına girmek istiyoruz bir arkadaşım için.
daha önce böyle uygulama yapan arkadaşlar varsa fikir ve önerileri bizim için çok önemli..
EF 'lerde kullanılan çift karbüratörler ex'te kullanılabilirmi? komple emme ile mi uygulamak gerekir?
yada d serisi için kit yada benzeri ürünler varmıdır?
PPR engineering
21-03-2010, 13:16
weber 40 veya dellorto 40 iki adet kullanabilirsin süper ötesi olur onun için işi bilir kişi emme manifoldu yapması lazım zor bi iş değil ayarını ben yapabilirim..çok tatmin edici bi güçte alabilirsin...
ufak müdahehelerle ex e uyacak zaten ancak çift karbüratörü önce bi karb. ustasına götürün temizletin ayarlatın sonra monte edip tekrar gidin bi sorun çıkmayacaktır
seymansarac
21-03-2010, 15:26
weber karbüratör dahamı verimli olur yani? ve bulabileceğim link verebilirseniz çok iyi olur.fiyat olarak merak ettiğim için soruyorum.. 1.000 ytl gibi bir fiyat'a kadar çıkabilriz.
2. olarak ef teki d14 te kullanılan çift karbüratör uygulamaya değer mi? ex için.
güç artışı ne ölçüde olur? elimizde çünkü onu daha düşük maliyetli halledebilicez.
onu bulana kadar 40 lık yatık weber takabilirsiniz.
PPR engineering
21-03-2010, 15:40
ömer rs in dediği ve benim dediğim gibi 40 lık yatık weber alın cok cok cok daha iii olur ayarına göre değişir 15 hp alabilirsin sadece karb.lerden dediğim gibi ayar cok önemli sitelerde 25 30 hp yazanlar var verdiği hpler için ama bence 15 20 arası..ve bunu egzantiriklerle beslersen daha sonra araba cılgın bi şey olur daha sonrada sıkıştırma piston...böle gider ve deniyceğin araçlar vti gti lar ve bu katogori olur cokta zevkli bi aracın olur...benden cok daha ii bilen bladerk var oda yazıcaktır buraya...
seymansarac
21-03-2010, 15:41
onu bulana kadar 40 lık yatık weber takabilirsiniz.
şuan varmı bildiğiniz alabileceğimiz.?
Hızlı_Fransız
21-03-2010, 15:45
alfa romeo 33 1.5 boxerden dik 40 lık çift weber cıkar o şekildede bir araştırma yapabilirsiniz... Ve alfa cıkmacısından temin edebilirsiniz...
ya aslını isterseniz weber süper olur ama yakıt sarfiyatını düşünerek yazmadım ben bi de pahalı ve ayar tutturmak çok büyük işkence yani prof kullanım için başarılı ben onunyeirne eğer weber kadar para harcanacaksa sonuçta pist için yapılmıyo bu araç megasquirt öneririrm
i es emme manifoldu+enjektör + yakıt rayı+ tb seti 350 400 tl çıkmacı fiyatı edis coil ms ecu tesiat relay board kit gökhanlardaki fiyatı yaklaşık 1000 tl yani 1400 tl + işçilik ayarla çok daha mükemmel bişey olur
seymansarac
21-03-2010, 15:47
anladım bizimde istegimiz beklentimiz o ölçüde 15-20 hp çok iyi bence. motor içine girebilicek bütçemiz pek yok şu sıralar. karbüratör,headers ve 51'' orta boru olarak düşündük specleri..
seymansarac
21-03-2010, 15:58
injeksiyon olayı daha güzel tabi.
bu söylediğin şuan daha mantıklı geldi aslında hp olarak daha az alırız sanırım ama sonuçta injeksiyonlu olucak araç. beyin işçiliği nasıl olucak tesisat filan ex'te beyin olmamasından dolayı çok uğraştırmasın?
seymansarac
21-03-2010, 15:59
alfa romeo 33 1.5 boxerden dik 40 lık çift weber cıkar o şekildede bir araştırma yapabilirsiniz... Ve alfa cıkmacısından temin edebilirsiniz...
bunu öğrendiğim çok iyi oldu çok teşekkürler alfacı tanıdıklarım var burda..
injeksiyon olayı daha güzel tabi.
bu söylediğin şuan daha mantıklı geldi aslında hp olarak daha az alırız sanırım ama sonuçta injeksiyonlu olucak araç. beyin işçiliği nasıl olucak tesisat filan ex'te beyin olmamasından dolayı çok uğraştırmasın?
daha mı az alırsın ;) yakında ef ex el grubu için ms kit hazırlıycam bi süre beklersen görürsün al tak şeklinde halini
seymansarac
21-03-2010, 16:05
daha mı verimli olur diyorsun? öyleyse süper..:D:D:D
biraz daha detaylı anlatabilirsen bu işlemi çok sevinirim. gerçekten şu an çok kararsızı boşuna para harcamak istemiyoruz zaten boşa harcayabileceğimiz paramız da yok:D:D
uygulamayı yaptıktan sonra keşke yapmasaydık demek istemiyoruz yani..
şimdi gerekli parçalar ve uygulama olarak nasıl bi yol izliycez?
senin dediğin kit için bekleyebiliriz sanırım çünkü zaten 1.000 tlyi aşacağımız için biraz daha zaman lazım olucak..
şöyle oluyor edis coil ile distribitörünü iptal edebiliyosun 4 lü bobinin oluyo diyim onun haricinde standalone ecu sahibi oluyosun yakıt hava ateşleme karışımını istediğin gibi ayarlatıyosun outputlar sayesinde istediğin devirde istediğin bi çok şeyi de yönetebiliyosun böylece gayet ekonomik ve güçlü bi aracın oluyo
PPR engineering
21-03-2010, 16:28
karburator kesinlikle prof kullanımlar için iyi ama ayar 1 hafta gezip bakıyosun zengine düşmüşün..bi bakıyosun aşırı fakire düşmüşün ama...ayar konusunda baya geliştirdim kendimi...ben 8 valf li araca taktım...specleri 4-1 headers dellorto 40 karbrator 2 adet..330 derece egzantirik 11 sıkıştırma üst kapak port&polish bu sekilde..160 sınırlarındaydı...
seymansarac
21-03-2010, 16:29
anladım o zaman en mantıklısıda bu oluyor.. senin kiti bekliyoruz o zaman..
nekadar sürer tahmini?
seymansarac
21-03-2010, 16:31
karburator kesinlikle prof kullanımlar için iyi ama ayar 1 hafta gezip bakıyosun zengine düşmüşün..bi bakıyosun aşırı fakire düşmüşün ama...ayar konusunda baya geliştirdim kendimi...ben 8 valf li araca taktım...specleri 4-1 headers dellorto 40 karbrator 2 adet..330 derece egzantirik 11 sıkıştırma üst kapak port&polish bu sekilde..160 sınırlarındaydı...
hangi araca uyguladın ve maliyeti ne kadar oldu ?
seymansarac
21-03-2010, 16:32
fakire düşünce motor kırma riskimizde oluyor tabi yüksek devirlerde riskli gibi..
PPR engineering
21-03-2010, 16:46
lada 2107 ama trde uğraşmadım bu araçla yurt dışında...gayet ii yürüdüğünü söyliye bilirim...
olcay_bora
21-03-2010, 16:49
şöyle oluyor edis coil ile distribitörünü iptal edebiliyosun 4 lü bobinin oluyo diyim onun haricinde standalone ecu sahibi oluyosun yakıt hava ateşleme karışımını istediğin gibi ayarlatıyosun outputlar sayesinde istediğin devirde istediğin bi çok şeyi de yönetebiliyosun böylece gayet ekonomik ve güçlü bi aracın oluyo
bekleyenler artıo :D
akbaba78
25-03-2010, 06:55
daha mı az alırsın ;) yakında ef ex el grubu için ms kit hazırlıycam bi süre beklersen görürsün al tak şeklinde halini
Erkut haberimiz olur dimi kanka:rolleyes:
erkut abii çıkıp tezahurat yapacam şimdi bak.ben bu konuyu yeni okudum.ama saymansarac nickli arkadaşa diyeceğim tek şey çift karbratör başına alabileceğin en büyük bela.japonun yaptığı herşey süper herşey muhteşem dee.nasıl bi sistem yapmışsa bigün çok güzel diğer gün çok kötü.birtürlü ayar tutmuyor.aracı 1,6 ies e çevirip erkut abinin dediği gibi yaparsak eğer tahminim güzel bi MAP ile 15hp kesin alırız.headers+aem dry flow+ara borular+son susturucu bunların üzerine güzel bi port polis ve ince conta.offf diyorumm
kesinlikle haber veririm bu arada zaten onun üzerine klingirik contadan ies contasına geçerek ciddi bi fark yaratılabilir
şu an ki hali içinmi söyledin abi o klingrik contadan ies contasına geçmeyi.yoksa bu diğer aşamaları yaparken değişilmesi gerekn contamı o?
istediğiniz zaman geçiş yapabilirsiniz sıkıştırma artacaktır
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.