Orijinalini görmek için tıklayınız : Son Susturucu ?
YunusCan
15-05-2010, 13:04
bu tarz eksoz arıyorum. sizce bu tarz eksozlarda en iyi marka ve perf. olarak en iyisi hangisi ? bi sıralama yaparsak ve fiyatları nedir paylaşırsak sevinirim. hem ses yönündede 1.6 vvt-i corolla 16 v için nasıl bir ses verir. Düşüncelerinizi ve yorumlarınızı alalım....
http://image5.sahibinden.com/photos/97/39/75/big_24973975ujd.jpg
YunusCan
15-05-2010, 13:06
bu tarz derken? :D
ahanda koydum :D
bence bu tarz egsozun atası hks'dir.ondan sonra dc olabılır skunk olabılır egerkı ucuz dıosanda otto nun bu tıp egsozları vardır en ucuzu ottodur.hks ve dc fıyatları hakkında kesın bılgıyı burdan arkadaslar zaten verırler
Dusunursen Bende Skunk2 Egsoz Var Sıfır ;)
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=52851
51 (bulabilirsen), 60 girişli HKS Hi-power tavsiye ederim bende.
otto tercih edebilirsiniz hks greddy dc yanında daha ucuz ve iyi de ses verir
Bluttbeton
15-05-2010, 22:53
hazır konu son susturucudan açolmışsa bende bişe soracam
stock motora sadece son susturucu etki edermi ?? takacağımdan değil sadece meraktan :)
yunuscan al bi HKS :D
stock motora hksde gredyde ottoda taksan hepsı aynı bişi vermıyor
YunusCan
15-05-2010, 23:14
otto düşünüyorum ses ve perf. olarak nasıl olur sizce ?
ama şu şekilde olucak eksoz. Headers 4-2-1 51 lik düz boru kat iptali normal bi orta susturucu ve Otto son susturucu. yada skunk. hks için biraz beklemem gerekecek. bi an önce eksozu komple bitirmek istiyorum. ilerliyen zamanlarda iyi bi hks alıp takabilirim. sizce bu sistem nasıl olur. ses ve perf olarak ?
depresif
15-05-2010, 23:18
otto iyidir. 60lık var genelde ottoda. tavsiyem aracın motor stocksa orjinal orta susturucu ile beraber kullanmanız. hem ses daha tatlı olur hemde biraz motorun sıkıştırma yapması yakıt ve performans konusunda artı sağlar.
YunusCan
16-05-2010, 11:17
bnii bull :)
tmm knk :D
olcay_bora
16-05-2010, 13:01
dc egzoz var 63 lük istersen silencer lı çıkışı 110 mm
şuan greddy kullanıyorum girişi 80lik .. sesi çok fazla .. performans ve ses olarak tavsiye ederim ama 1.6 vvt-i de ben olsam otto alırdım aralarındaki fark atla deve değil bence .. aracım atmosferikken otto kullanıyordum bende .. hem fiyat uygun hem istediğin sesi elde edersin
otto düşünüyorum ses ve perf. olarak nasıl olur sizce ?
ama şu şekilde olucak eksoz. Headers 4-2-1 51 lik düz boru kat iptali normal bi orta susturucu ve Otto son susturucu. yada skunk. hks için biraz beklemem gerekecek. bi an önce eksozu komple bitirmek istiyorum. ilerliyen zamanlarda iyi bi hks alıp takabilirim. sizce bu sistem nasıl olur. ses ve perf olarak ?
bence almışken direk hks al yunus bütçe el veriyosa, headers i yaptırcakmısın hazır düşünürsen bitek dc markasınınki var o da senin 3zzfe ye göre deil 1zzfe (1.8) e göre ama direk oturur aracına.
YunusCan
18-05-2010, 08:56
bence almışken direk hks al yunus bütçe el veriyosa, headers i yaptırcakmısın hazır düşünürsen bitek dc markasınınki var o da senin 3zzfe ye göre deil 1zzfe (1.8) e göre ama direk oturur aracına.
knk ben aradım bulamadım 3zzfe ye göre headers. 1zzfe nin headersini takarsak sorun olurmu yoksa el yapımı yaptırıp riske girecem. eğer uyarsa ve sorun olmazsa hemen alırız.
plekumat
18-05-2010, 12:19
Konusu varken hazır sorayım sorumu :D
Orjinal headers ile beraber 48/51 düz boru yaptırıp son susturucu olarak Slush cut'lu Otto alayım diyorum
Yakış çok farkeder mi??
Evin Tek aracı olduğundan heryere bunla gidiyoruz,
yakışı arttıracaksa hiçbir değeri yok benim için :(
yunus bu egzozdan taktığında headers ve düz boru ile tek bi susturucu aşağıya koyduğunda arabadan çıkan sese inanamazsın.çağların arabasına yapmıştık aynı sistemi:D egzozcudan çıktık köşeyi döndük geri geldik.çağların tepki aynen bu
- abi sen alta bikaç tane daha susturucu ekle dedi:D
inanılmaz güzel ama çok yüksek ses çıkıyor vvti dan.hemde çok güzel performans veriyor.bence headers işine girme.güzel bi AEM dry flow filtre kiti yaparız,komple egzoz yaparız araban ozaman farkeder.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.