Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 07 ju 909 vtec vti



chare
21-05-2010, 07:42
merhaba arkadaşlar. dün dyno ya çıkardık aracımızı güzel bir sonuç aldığımızı düşünüyoruz. bütün emeği geçen arkadaşlara teşekkür ediyoruz...

b16b nippon 81.5 mm piston

b16b ek9 typer eksantrikler

buddy club 0.4 ince conta

p28 + hondata s300 ecu (mapped by Cem TAŞCI)

4-1 krom headers

51 lik düz boru

otto spec son susturucu

pipercross filtre kiti

193.2 HP

http://i48.tinypic.com/ix4h78.jpg

SONE-R
21-05-2010, 07:44
maşallah.. ama 193 beygir çok iyimser bir rakam geldi...

chare
21-05-2010, 07:47
maşallah.. ama 193 beygir çok iyimser bir rakam geldi...

evet gerçekten güzel bir sonuç aldığımızı düşünüyoruz. 193.2 hp ciddi bir güç 1.6 litre atmosferikte. teşekkürler..

SONE-R
21-05-2010, 07:50
peki hıdırlı egzozlu bir tayyarla deneme yaptın mı? en azından bir kıstas olurdu..

Selman
21-05-2010, 07:52
Maşaallah sonuç çok iyi.

nakayama
21-05-2010, 08:23
maşallah araca sonuç çok iyi

sword
21-05-2010, 08:32
190 ve ustu bu setupda ıyımser evt
maşallah dielim deneme olursa vıdeosunu beklerız.

Görkem.Y
21-05-2010, 08:43
193 gayet iyi keyifli sürüşler

firat_07
21-05-2010, 09:04
dün bende ordaydım gayet iyi sonuç verdi

Melih-Ö
21-05-2010, 09:16
çok güzel sonuç gerçekten maşallah :)

MiaMi
21-05-2010, 09:21
Maşallah çok güzel sonuç nazar değmesin. Segman takımı olarak ne kullandınız.

Cimmeria
21-05-2010, 09:53
yere verdiğide başarılı bence 173 hp tekerde ciddi bir rakam

Erol
21-05-2010, 09:56
bu piston ve ince conta ile 12,5 cr şıkıştırma olmuştur sonuç normal gibi mşllh.

chare
21-05-2010, 10:10
peki hıdırlı egzozlu bir tayyarla deneme yaptın mı? en azından bir kıstas olurdu..

şu an için bir deneme yapılmadı ama en kısa zamanda deneyeceğiz..

chare
21-05-2010, 10:10
Maşallah çok güzel sonuç nazar değmesin. Segman takımı olarak ne kullandınız.

segmanda nippon. takım olarak alınmıştı. teşekkürler.

bilalMW
21-05-2010, 10:27
maşallah çok iyi değerler.

Cihan Çizmeci
21-05-2010, 11:40
Maşallah çok güzel sonuç ekemlerinize sağlık ;)

ilke-R
21-05-2010, 11:55
bu piston ve ince conta ile 12,5 cr şıkıştırma olmuştur sonuç normal gibi mşllh.

peki oem conta olsaydı sıkıştırma ne olurdu :confused:
maşallah yapan ustanın ellerine sağlık

SONE-R
21-05-2010, 12:12
peki oem conta olsaydı sıkıştırma ne olurdu :confused:
maşallah yapan ustanın ellerine sağlık

11,9 olurdu...

http://www.zealautowerks.com/bseries.html

MiaMi
21-05-2010, 12:17
B16b piston oem conta ile 12.5 cr yakalarsın
B16b piston ince conta ile 12.9 cr olursun aşağı yukarı.

Erol
21-05-2010, 12:21
b16a ile b16b piston arasındaki 7 fark :D

b16b pistonu daha tepeli oldugundan şıkıştırma farkı doguyor.

http://www.hred.net/pistons_rv_fichiers/P30-PCT_pistons.jpg

MiaMi
21-05-2010, 12:22
Dolayısı ile bu yükseklik farkından B16A Blokta B16B pistonu kullanırsan sıkıştırman 12.5 cr lere çıkar oem conta ile. İnce conta ile 13 cr lere yaklaşırsın.

dragon07
21-05-2010, 12:29
mükemmel deger...kırmadan dökmeden kullanman dilegiyle ali abi :)

MiaMi
21-05-2010, 12:32
Ve ayrıca yakıt kalitesi çok daha fazla önem arz eder.

ErmanArseven
21-05-2010, 12:33
masallah cok iyi cıkmıs peki ek9 typer eksantrikler kullanırken yay şapka gereksinimi yokmu?

KCANN_220
21-05-2010, 12:41
B16A Block and Head 10.95:1 npr b16b sıtesındekı sıkıstırma..ınce contayla kac olur bılmıom ama...
ıns emeklerıne deymıstır kazasız belasız bınmen dıleıyle ali abim...aksam gorusuruz baklawamı hazırlaa...:D:D

chare
21-05-2010, 12:41
masallah cok iyi cıkmıs peki ek9 typer eksantrikler kullanırken yay şapka gereksinimi yokmu?

yay şapkaya gerek yok. oem yay şapka ile 8900 devire kadar rahatça sıkıntısız devir çevirebilirsiniz.. 6 aydır kullanılıyor oem yay şapka ile sıkıntısız dertsiz tasasız bi şekilde :D

tursurayn
21-05-2010, 12:53
B16A Block and Head 10.95:1 npr b16b sıtesındekı sıkıstırma..ınce contayla kac olur bılmıom ama...
ıns emeklerıne deymıstır kazasız belasız bınmen dıleıyle ali abim...aksam gorusuruz baklawamı hazırlaa...:D:D

kemalcan akşam baklavalar hazırdı. mangal yapıldı gel dedik ama gelmedin. :D

dragon07
21-05-2010, 12:53
neden acaba :D:D:D:D

tyMu
21-05-2010, 12:59
çok güzel değerler kazasız belasız , videolarınıda bekliyoruz :D)

3rk4n
21-05-2010, 13:05
Maşallah cok güzel değerler. Bi kadran videosu görmek dileklerimle.

Erol
21-05-2010, 13:06
akhisara sıkı 106 lar gelecek bu aracıda onlara rakip olarak görmek isteris..

VTec_king
21-05-2010, 13:07
Maşallah kazasız belasız
video bekliyoruz :)

alikosar
21-05-2010, 13:19
arkadaşlar öncelikle bütün güzel yorumlar için teşekkür ederim. araç sahibi benim. bütün emeği geçen herkese teşekkür ederim. parça konusunda özellikle chare nickli mustafa arkadaşıma her konuda destek olduğu için çok teşekkür ederim. turşubank a destekleri için ayrıyeten teşekkürler :D güzel videolar çekip en kısa sürede eklenecektir..

dragon07
21-05-2010, 13:26
arkadaşlar öncelikle bütün güzel yorumlar için teşekkür ederim. araç sahibi benim. bütün emeği geçen herkese teşekkür ederim. parça konusunda özellikle chare nickli mustafa arkadaşıma her konuda destek olduğu için çok teşekkür ederim. turşubank a destekleri için ayrıyeten teşekkürler :D güzel videolar çekip en kısa sürede eklenecektir..

ulen pistonu bulmanızı ben sagladım contYI BEN ALDIRDIM :d neyin pşeindesiniz :D

sabahta simota twin charge dedin :D eyw dedik :d

STP
21-05-2010, 13:31
bu piston ve ince conta ile 12,5 cr şıkıştırma olmuştur sonuç normal gibi mşllh.

b16b nıppon ıle 10.95 olur conta ılede 0.3cr kadar artar kanka 11.5 etmez sıkıstırması, bu cr ve o egzantrıkler ıle cok ıyımser bı hp bence

MiaMi
21-05-2010, 13:38
b16b nıppon ıle 10.95 olur conta ılede 0.3cr kadar artar kanka 11.5 etmez sıkıstırması, bu cr ve o egzantrıkler ıle cok ıyımser bı hp bence

Selçuk kardeşim ısrarla bunu söylüyorsun ikna etmiştim halbuki ben seni. 12.5 cr ye çıkıyor pistonun yapısından dolayı. Boyut farkı var. Biliyorsun Bilallede bunu çok konuşmuştuk.

dragon07
21-05-2010, 13:39
bi nippon fotosu alalım birde oem ek9 pistonu resmi :) belli olur zaten :)

STP
21-05-2010, 13:54
Selçuk kardeşim ısrarla bunu söylüyorsun ikna etmiştim halbuki ben seni. 12.5 cr ye çıkıyor pistonun yapısından dolayı. Boyut farkı var. Biliyorsun Bilallede bunu çok konuşmuştuk.

amma cok bılıosun be hacı sen... o 12.1 cr yapan oem B16B yanı suan TB de olan.... kac kere soylıycem sana...

buda gazoz kapagı...
http://i49.tinypic.com/2drgjr4.jpg

STP
21-05-2010, 13:56
bi nippon fotosu alalım birde oem ek9 pistonu resmi :) belli olur zaten :)

pımlerının tepeye olan mesafe farkından dolayı Oem b16b nın cr sı b16 da 12 ye tekabul edıyo...

R_Kaptan
21-05-2010, 14:27
maşallah-maşallah :icon_tup:

MiaMi
21-05-2010, 14:46
amma cok bılıosun be hacı sen... o 12.1 cr yapan oem B16B yanı suan TB de olan.... kac kere soylıycem sana...

buda gazoz kapagı...
http://i49.tinypic.com/2drgjr4.jpg

Selçuk çok konuşma kırmayım kolunu bacağını 12.5 olur diyoruz sana msnden copy paste yaptım zamanında anlamayısin.

MiaMi
21-05-2010, 14:49
Nippon piston yazdığımı gördünmü sen benim B16B pistonu diyorum.

Al sana seramikli ahahahahahhaha kapak olsun.

http://inlinethumb23.webshots.com/39958/2778889000102890423S600x600Q85.jpg

alikosar
21-05-2010, 15:38
Maşallah cok güzel değerler. Bi kadran videosu görmek dileklerimle.bu gün yarın kadran video sunu çekeriz hak vereceksiniz:D

chare
21-05-2010, 18:42
akhisara sıkı 106 lar gelecek bu aracıda onlara rakip olarak görmek isteris..

valla akhisara düşünüyoruz. ama bi sponsor bulunursa tabiki..:D

GökhanAk
21-05-2010, 19:28
maşallah değer çok güzel hakkaten kadran bekliyoruz (:

alikosar
21-05-2010, 20:39
Ali Allah kaza bela wermesin guzel bi sonuc basta cıkan sonuca sasırdım ama sonra bir daha denedik tamam şimdi oldu dedim... guzel bi sonuc bence şimdi ilk hedefin ben olucam galiba :) neyse takılıyorum abi ALLah kaza wermeden binmeyi nasip etsin.irfan deneriz sıkınyı yok:D

Talih.b16
21-05-2010, 21:00
masallah bizde yaptık aynısını cp kullandım ben pıston yay sapkayıda skunk2 bide grangımız hafıf tek fark o heralde.rodajdayız daha beyın gelıcek tamam sonra.bakalım bizimki kac hp verıcek nasıl yurucek merak edıyorum.tekrar hayırlı ugurlu olsun bı masallah daha dıyelım.denemek ısterım sızınle bıtınce aracım ısallah denk gelırız.:)

lordly_07
21-05-2010, 21:08
wayyy Ali'm makina gergin olmuş :)

redlinemst
21-05-2010, 22:33
Maşallah çok iyi bi sonuç çıkmış,bol sıkıştırmalar :)

tool
21-05-2010, 22:37
5bindemi vtek açıyor?

KCANN_220
21-05-2010, 23:54
neden acaba :D:D:D:D

neden acaba efe efendı yanımda deıl mıydın neden oldunu bılmıon mu sen???

ogun lancerla cıktım tegte mustafa abının orda garajda kaldı...bırını bırıne baglayıp ceke ceke mı goturseydım...musaıt zamanda denıycez zaten sıkıntı yok...:heyoo:

(alı abı gıderım sana deıl efeye yanımda olduu halde mal mal konusuor..)

chare
22-05-2010, 08:52
5bindemi vtek açıyor?

evet 5 binde açıyor ;)

tursurayn
22-05-2010, 10:34
neden acaba efe efendı yanımda deıl mıydın neden oldunu bılmıon mu sen???

ogun lancerla cıktım tegte mustafa abının orda garajda kaldı...bırını bırıne baglayıp ceke ceke mı goturseydım...musaıt zamanda denıycez zaten sıkıntı yok...:heyoo:

(alı abı gıderım sana deıl efeye yanımda olduu halde mal mal konusuor..)

kemalcan sinirlenmene gerek yok.baklavalar seni bekliyor.

onn_dear
22-05-2010, 10:57
atmosferikte gelinen son nokta diyebiliriz
maşallah

dragon07
22-05-2010, 11:08
neden acaba efe efendı yanımda deıl mıydın neden oldunu bılmıon mu sen???

ogun lancerla cıktım tegte mustafa abının orda garajda kaldı...bırını bırıne baglayıp ceke ceke mı goturseydım...musaıt zamanda denıycez zaten sıkıntı yok...:heyoo:

(alı abı gıderım sana deıl efeye yanımda olduu halde mal mal konusuor..)

malcan herkeze gidiyon bende vardım orda espri yaptık ama senin onu anlayabilmen uzun zaman alır...algıda seçicilik var öküz kardesim bnm ;)

kanashibari
22-05-2010, 11:52
Güzel sonuç tebrik ederiz. Peki yay şapka da çift yaylı kullanılsaydı güce etki eder miydi?

dragon07
22-05-2010, 13:16
arac 8500 döndügü için gerek duyulmadı ;)

vtecburhan
22-05-2010, 13:54
atmosferikte gelinen son nokta diyebiliriz
maşallah

naptın sen yaaw :D b serisinde secenek cok bunun dahada ilersi boyutları mevcut n/a olarak son nokta yanlış olur


bu arada kardesım allah kaza bela vermesin guzel sonuc cıkmıs

dmg
23-05-2010, 00:03
burhan sendende guzel projeler beklıyorum sen anladın:heyoo:

onursoytam
23-05-2010, 15:12
maşallah ali abi çok iyi sonuç S 300 olmasaydı biraz zor çıkardı turşurayn e teşekkür et :D bol beygirli günler :) artık buna VTI değil Typer demek lazım :) ali abi aramıza tır sokmıcaksan deneyelim yoksa denemem :D

07LB726
04-06-2010, 15:19
maşallah ali abi çok iyi sonuç S 300 olmasaydı biraz zor çıkardı turşurayn e teşekkür et :D bol beygirli günler :) artık buna VTI değil Typer demek lazım :) ali abi aramıza tır sokmıcaksan deneyelim yoksa denemem :D

Kardeş bu bizim sercandan aldığın araç dimi ? maşallah zaten standartında çok çığerli makına inşl kazasız belasız günlerde binersin manavgata getirde benim 106 ile deniyelim bakalım nolcak gerekli bilgiyi sercandan al hadi kolay gele :)))

8.000rpm
04-06-2010, 15:36
atmosferikte son nokta olmasa da gayet başarılı bir değer maaşallah
bu arada yere 170küsur veriyorsa , stock ep3 typeR ile yere verdiği aynı şu an , hatırlatırım :)

kanashibari
04-06-2010, 15:47
Video koysanız iyi olur :) Merak ediyorum nasıl olduğunu.

Erol
04-06-2010, 15:50
stock type-r üzer bu ama..:)

athem
04-06-2010, 16:06
Masallh..Kadran videosunu bekliyoruz..

Can08
04-06-2010, 17:19
maşallah video bekliyoruz

zef
04-06-2010, 18:07
çook iyi...

Antalyalogy
04-06-2010, 18:40
Ellerinize sağlık..MaşAllah... Kazasız belasız binin..:icon_tup::icon_tup:

Antalya da ciyerli VTEC ler çoğalıyor..

Roll deneme yapmak isterseniz Efe teli biliyorsun..;)

onursoytam
04-06-2010, 18:43
Ellerinize sağlık..MaşAllah... Kazasız belasız binin..:icon_tup::icon_tup:

Antalya da ciyerli VTEC ler çoğalıyor..

Roll deneme yapmak isterseniz Efe teli biliyorsun..;)


ahahah :) Fransız ın ilizyonlu atası :)

dragon07
05-06-2010, 17:24
Ellerinize sağlık..MaşAllah... Kazasız belasız binin..:icon_tup::icon_tup:

Antalya da ciyerli VTEC ler çoğalıyor..

Roll deneme yapmak isterseniz Efe teli biliyorsun..;)

kısa 5 uzun 5 :soru: :hahaha: :D:D dün organizasyon yaptık 15 kadar aracç :)

Antalyalogy
07-06-2010, 17:29
kısa 5 uzun 5 :soru: :hahaha: :D:D dün organizasyon yaptık 15 kadar aracç :)

Uzun 5 canımm... :D:D:D

Bende pzar günü tırmanma yarışındaydım:icon_tup:

Runaway
10-06-2010, 09:23
abiler k.bakmayın.benim anlayamadım bşi war.araç vtı(165 hp) bu kadar oynamadan sonra 193 hp mi olyo :S

Cimmeria
10-06-2010, 12:53
vti normalde 160 beygir, ve evet bu kadar oynamayla olmuş :)

doush
10-06-2010, 13:23
abiler k.bakmayın.benim anlayamadım bşi war.araç vtı(165 hp) bu kadar oynamadan sonra 193 hp mi olyo :S

Türkiye'deki benzin kalitesiyle evet bu kadar :D

üntar
11-06-2010, 13:24
güzel deger valla. iyi gunlerde kullanın.. cok can yakacak galiba bu arac;)

JapanVsGermany
11-06-2010, 16:04
ben ankara gimattaki BOSCH ERKAYA serwis'in dyno'sunda 2.4 accordum ile 190hp stock olan aracımdan 180.1hp aldım, ertesi hafta aynı araç ile aynı dyno'dan 215.5hp aldım...

Sonra vti ile çıkayım dedim acaba ne sonuç wercek diye...
b16a2 Motorda extra olarak:
Darton Gömlek
Forget 84.5mm piston
Eagle Kol
İnce conta
4-2-1 SuperSprint Headers
60mm düzboru
HKS son susturucu
AEM V1 kit
walbro fuel pump
NGK Iridium Buji
NGK Iridium Buji kabloları war. Dyno'dan 161.2hp aldım.

Dynodan hemen sonra 2.0lt 182hp lik Clio RS ile denedik,Clio da 182lik motora extra olarak
Colombo Bariani egzantrik, Chip tuning we filtre kiti wardı...
161hp dyno werili aracım ile bu Clio RS'in gidişi aşağıdaki videodaki gibi oldu.

http://www.youtube.com/watch?v=sOCcHqQGxRk

Burdan çıkan sonuç: Dyno werilerine ben pek güwenmiyorum,en iyi dyno otoban diyenlerdenim.

çok başarılı bir atmosferik aracınız war,tebrik ederim.

dragon07
12-06-2010, 10:07
kalibrasyonları dogru yapılmış bi dyno 3aşagı5 yukarı dogru ölçer....

JDM VTİ
12-06-2010, 11:06
ben ankara gimattaki BOSCH ERKAYA serwis'in dyno'sunda 2.4 accordum ile 190hp stock olan aracımdan 180.1hp aldım, ertesi hafta aynı araç ile aynı dyno'dan 215.5hp aldım...

Sonra vti ile çıkayım dedim acaba ne sonuç wercek diye...
b16a2 Motorda extra olarak:
Darton Gömlek
Forget 84.5mm piston
Eagle Kol
İnce conta
4-2-1 SuperSprint Headers
60mm düzboru
HKS son susturucu
AEM V1 kit
walbro fuel pump
NGK Iridium Buji
NGK Iridium Buji kabloları war. Dyno'dan 161.2hp aldım.

Dynodan hemen sonra 2.0lt 182hp lik Clio RS ile denedik,Clio da 182lik motora extra olarak
Colombo Bariani egzantrik, Chip tuning we filtre kiti wardı...
161hp dyno werili aracım ile bu Clio RS'in gidişi aşağıdaki videodaki gibi oldu.

http://www.youtube.com/watch?v=sOCcHqQGxRk

Burdan çıkan sonuç: Dyno werilerine ben pek güwenmiyorum,en iyi dyno otoban diyenlerdenim.

çok başarılı bir atmosferik aracınız war,tebrik ederim.
çok komik bi sonuç olmuş ya 161hp :)

MR.GADGET
12-06-2010, 11:14
MAŞALLAH ellerinize sağlık.

üntar
14-06-2010, 15:32
ben ankara gimattaki BOSCH ERKAYA serwis'in dyno'sunda 2.4 accordum ile 190hp stock olan aracımdan 180.1hp aldım, ertesi hafta aynı araç ile aynı dyno'dan 215.5hp aldım...

Sonra vti ile çıkayım dedim acaba ne sonuç wercek diye...
b16a2 Motorda extra olarak:
Darton Gömlek
Forget 84.5mm piston
Eagle Kol
İnce conta
4-2-1 SuperSprint Headers
60mm düzboru
HKS son susturucu
AEM V1 kit
walbro fuel pump
NGK Iridium Buji
NGK Iridium Buji kabloları war. Dyno'dan 161.2hp aldım.

Dynodan hemen sonra 2.0lt 182hp lik Clio RS ile denedik,Clio da 182lik motora extra olarak
Colombo Bariani egzantrik, Chip tuning we filtre kiti wardı...
161hp dyno werili aracım ile bu Clio RS'in gidişi aşağıdaki videodaki gibi oldu.

http://www.youtube.com/watch?v=sOCcHqQGxRk

Burdan çıkan sonuç: Dyno werilerine ben pek güwenmiyorum,en iyi dyno otoban diyenlerdenim.

çok başarılı bir atmosferik aracınız war,tebrik ederim.


vti da ertesi hafta bir daha cıkart bence dyno ya:D

tool
14-06-2010, 15:35
ben ankara gimattaki BOSCH ERKAYA serwis'in dyno'sunda 2.4 accordum ile 190hp stock olan aracımdan 180.1hp aldım, ertesi hafta aynı araç ile aynı dyno'dan 215.5hp aldım...

Sonra vti ile çıkayım dedim acaba ne sonuç wercek diye...
b16a2 Motorda extra olarak:
Darton Gömlek
Forget 84.5mm piston
Eagle Kol
İnce conta
4-2-1 SuperSprint Headers
60mm düzboru
HKS son susturucu
AEM V1 kit
walbro fuel pump
NGK Iridium Buji
NGK Iridium Buji kabloları war. Dyno'dan 161.2hp aldım.

Dynodan hemen sonra 2.0lt 182hp lik Clio RS ile denedik,Clio da 182lik motora extra olarak
Colombo Bariani egzantrik, Chip tuning we filtre kiti wardı...
161hp dyno werili aracım ile bu Clio RS'in gidişi aşağıdaki videodaki gibi oldu.

http://www.youtube.com/watch?v=sOCcHqQGxRk

Burdan çıkan sonuç: Dyno werilerine ben pek güwenmiyorum,en iyi dyno otoban diyenlerdenim.

çok başarılı bir atmosferik aracınız war,tebrik ederim.


aresin sentesinde yada yaziliminda sorun olmasin?

RCkid
14-06-2010, 15:40
aresin sentesinde yada yaziliminda sorun olmasin?

vtec gerçekten iyiymiş, ben görmedim gidişini ama duyduklarıma göre baya iyi

JapanVsGermany
14-06-2010, 17:27
aresin sentesinde yada yaziliminda sorun olmasin?

sorun yoktu,zira chiefkadir de rs'in içerisindeydi,olsa o anlardı en başta. debriyaj balatasında sorun war demiş izo sonradan,bu akşam bir kez daha deneme yapcaz, tam 161hp'lik dyno werisi olan vtec'imle ile bir kez daha denicem :)

Bu yazdıklarımdan konunun başrolündeki vtec'in 193hp lik dyno sonucuna itirazım filan olduğunu da anlamasın kimse,ben sadece dyno sonuçlarının gerçekliğinden son derece şüphe ettiğimi,en güzel dyno werisinin yol üzerinde belli olacağını söölüorum.

kanashibari
14-06-2010, 20:52
Katılıyorum denemeler daha önemli.

Selcuk_RoL
14-06-2010, 20:52
maşşallah ciddi bi performans sergilemesi lazım?

kanashibari
14-06-2010, 20:54
Denemelerinin olduğu videoları çok merak ediyorum. Bir kaç kez daha yazmıştım aynı konuya kadran ve hızlanma videoları var mı diye?

wekoo
28-07-2010, 14:40
dyno werilerine bende katılımıyorum arkadaşların dedigi gibi ucuk vede komik rakamlar çıkabiliyor.. en güzel deneme yolda veya otobanda daha ayrıntılı çıkıyorrr ortaya

fsunnetci
28-07-2010, 15:26
abiler k.bakmayın.benim anlayamadım bşi war.araç vtı(165 hp) bu kadar oynamadan sonra 193 hp mi olyo :S

VTI'ler 160 hp 165 değil..
O arabaya Cem Taşcı Map ayarı yapmasaydı o sonucu biraz zor alırdı:D
Hondata S300,B16B Egzantrik ve pistonlar ile alcağı max güç 175-180hp'dir

KMR2-GT
28-07-2010, 15:31
headers fıltre egzos la 170-175 oluor yaw.pıston vs. le 185 fln cıkması normal

YUSUF
28-07-2010, 15:59
bence filtre egzost headerslı bir vtı 165 hpden fazla güç vermez

kimse 150-200bn kmdeki bir motorun aşınma payını göz önüne almıyor

KMR2-GT
28-07-2010, 16:05
vtı asıl 200bınden sonra kendıne gelıor bence

seyfi_pol
28-07-2010, 16:51
çok güzel bir sonuç... tatmin edici bana göre.. allah pişman etmesin.

fsunnetci
29-07-2010, 09:32
vtı asıl 200bınden sonra kendıne gelıor bence

200bin yapmış VTI kaçtane varki piyasada:D yapanlarda nasıl yapıyorsa araştırmak lzm:beuj:

RENC RECARO
29-07-2010, 09:42
200bin yapmış VTI kaçtane varki piyasada:D yapanlarda nasıl yapıyorsa araştırmak lzm:beuj:

araba 200 + olur birde bakmışsın 130 binde bi türlü 130 bini geçemedi bu vtiler :D

Cimmeria
29-07-2010, 10:09
bence filtre egzost headerslı bir vtı 165 hpden fazla güç vermez

kimse 150-200bn kmdeki bir motorun aşınma payını göz önüne almıyor

çok doğru tespit

FakirAli
30-07-2010, 19:38
200bin km den sonra vtecler daha iyi gidiyomuş bunuda öğrendiğim ii oldu...
200 den sonra ilaçlama makinesine döner o vtecler sdfgdfgsdf

E.Güleç
30-07-2010, 19:55
200binin üstünde birçok vtec var acaba kaçtanesi ilaçlama yapıyor çok merak ettim ;)

despe
30-07-2010, 23:34
200bin km den sonra vtecler daha iyi gidiyomuş bunuda öğrendiğim ii oldu...
200 den sonra ilaçlama makinesine döner o vtecler sdfgdfgsdf

200k km de hala ayakta duran gti var mı yada köfte arabasına dönmeyen ve ilk günkü gibi gidebilen ? cidden merak ettiğim için soruyorum yanlış anlama.

DENON
30-07-2010, 23:39
200k de vtı ıle bursaya kadar zahmet edecek deneyecek bır 200k de gtı varsa ben mısafır etmessem adam diilim :D

ilke-R
31-07-2010, 00:09
bence filtre egzost headerslı bir vtı 165 hpden fazla güç vermez

kimse 150-200bn kmdeki bir motorun aşınma payını göz önüne almıyor

220bindeyken dynoya çıkmıştım 168 hp sonuç almıştım filtre headers egsozla beni oldukça tatmin etmişti

akın
31-07-2010, 00:25
Çok güzel güç almışınız tebrikler!!!

chare
31-07-2010, 08:04
200bin km den sonra vtecler daha iyi gidiyomuş bunuda öğrendiğim ii oldu...
200 den sonra ilaçlama makinesine döner o vtecler sdfgdfgsdf

kanka hatırlatırım kaza yapan bi antalyada D9595 plakalı vtec vardı 200 km de. gram yağ eksiltmeyen nokta anahtar değmemiş motoru vardı. bunu bütün antalya camiası biliyo... ve nasıl gittiğini. mesela bulut kankine sor kemalcana sor murat abiye sor herkese sor bak. benim haklı olduğumu görürsün. sonuç olarak her araç için konuşuyorum bakımları düzgün gününde yapılan bi araç için 300 km de olsa bi problem yaratmaz.. bu 106 içinde geçerli vtec içinde kanka..

KMR2-GT
31-07-2010, 08:52
200bin km den sonra vtecler daha iyi gidiyomuş bunuda öğrendiğim ii oldu...
200 den sonra ilaçlama makinesine döner o vtecler sdfgdfgsdf










200binin üstünde birçok vtec var acaba kaçtanesi ilaçlama yapıyor çok merak ettim ;)


200k km de hala ayakta duran gti var mı yada köfte arabasına dönmeyen ve ilk günkü gibi gidebilen ? cidden merak ettiğim için soruyorum yanlış anlama.


200k de vtı ıle bursaya kadar zahmet edecek deneyecek bır 200k de gtı varsa ben mısafır etmessem adam diilim :D


220bindeyken dynoya çıkmıştım 168 hp sonuç almıştım filtre headers egsozla beni oldukça tatmin etmişti

laf söyledi balkabağı bosverın :)

FakirAli
31-07-2010, 09:08
bi gun antalyaya gel misafirim ol çok lezzetli bal kabakları war hepsini yediriyim sana =)

bu arada konu 106 da değil 106 da biter 170 binde 200 bine bile kalmaz ama anlatamıorum sanırım bunlar normal motorulu birer araba değil bunlar 10 senelik arabalar ve 10 senedir gazlanan arabalar 10 senedir devir çevirttiriyosun gazlıyosun rolling yapıosun ve kalkıp diyosunki 200binden sonra gitmeye başlar böle bi saçmalık yok zaten 150 binden sonra segmanlar bitiyo atarsın bi segman piston gene yürümeye dewam eder ama orj motorla allah askına savunmayın söle kötü fikirleri

VTEC®
31-07-2010, 09:21
Burağın EH vtec 205.000 km deydi Saat gibiydi yağ falan eksiltme yoktu. keza Sword vtec 189.000 km de kapak açılmamış 2 aracında yağ eksiltme yok full gazlanan araç hatta Sword vtec murat abimin aracı şuan turbo yapıldı ve tamamen stock internal ile yani 189.000 km lik motora 0.5 bar basarak sağlıklı bir şekilde devam ediyor...

Runaway
04-09-2010, 22:51
Ali abi video yokmu hala ???

sakhee
23-10-2010, 16:49
laf söyledi balkabağı bosverın :)

istanbula yakınsanız istanbulda da kapak açmamış bir vtec var. 178 000 de. zır stock araç
sorun olmaz görmek isterseniz görebilirsiniz

YUSUF
23-10-2010, 17:23
220bindeyken dynoya çıkmıştım 168 hp sonuç almıştım filtre headers egsozla beni oldukça tatmin etmişti

dynoda güçler havalarda uçuşur genelde ki söylediğimin aksine birşey çkmamış

bende 165 demiştim

filtre egzost headers lı vtı için genelde 175 hp felan denirde :)

benim dyno dükkanım olsa çarpanlarını yüksek tutarımki müşteri kaçmasın diye

müşteri dynoya çıktımı kağıtta yüksek güçler görücekki mutlu olsun :)

E.Güleç
24-10-2010, 02:16
hortlamış gene bu konu :)