Orijinalini görmek için tıklayınız : 07 ju 909 vtec vti
merhaba arkadaşlar. dün dyno ya çıkardık aracımızı güzel bir sonuç aldığımızı düşünüyoruz. bütün emeği geçen arkadaşlara teşekkür ediyoruz...
b16b nippon 81.5 mm piston
b16b ek9 typer eksantrikler
buddy club 0.4 ince conta
p28 + hondata s300 ecu (mapped by Cem TAŞCI)
4-1 krom headers
51 lik düz boru
otto spec son susturucu
pipercross filtre kiti
193.2 HP
http://i48.tinypic.com/ix4h78.jpg
maşallah.. ama 193 beygir çok iyimser bir rakam geldi...
maşallah.. ama 193 beygir çok iyimser bir rakam geldi...
evet gerçekten güzel bir sonuç aldığımızı düşünüyoruz. 193.2 hp ciddi bir güç 1.6 litre atmosferikte. teşekkürler..
peki hıdırlı egzozlu bir tayyarla deneme yaptın mı? en azından bir kıstas olurdu..
nakayama
21-05-2010, 08:23
maşallah araca sonuç çok iyi
190 ve ustu bu setupda ıyımser evt
maşallah dielim deneme olursa vıdeosunu beklerız.
Görkem.Y
21-05-2010, 08:43
193 gayet iyi keyifli sürüşler
firat_07
21-05-2010, 09:04
dün bende ordaydım gayet iyi sonuç verdi
çok güzel sonuç gerçekten maşallah :)
Maşallah çok güzel sonuç nazar değmesin. Segman takımı olarak ne kullandınız.
Cimmeria
21-05-2010, 09:53
yere verdiğide başarılı bence 173 hp tekerde ciddi bir rakam
bu piston ve ince conta ile 12,5 cr şıkıştırma olmuştur sonuç normal gibi mşllh.
peki hıdırlı egzozlu bir tayyarla deneme yaptın mı? en azından bir kıstas olurdu..
şu an için bir deneme yapılmadı ama en kısa zamanda deneyeceğiz..
Maşallah çok güzel sonuç nazar değmesin. Segman takımı olarak ne kullandınız.
segmanda nippon. takım olarak alınmıştı. teşekkürler.
maşallah çok iyi değerler.
Cihan Çizmeci
21-05-2010, 11:40
Maşallah çok güzel sonuç ekemlerinize sağlık ;)
bu piston ve ince conta ile 12,5 cr şıkıştırma olmuştur sonuç normal gibi mşllh.
peki oem conta olsaydı sıkıştırma ne olurdu :confused:
maşallah yapan ustanın ellerine sağlık
peki oem conta olsaydı sıkıştırma ne olurdu :confused:
maşallah yapan ustanın ellerine sağlık
11,9 olurdu...
http://www.zealautowerks.com/bseries.html
B16b piston oem conta ile 12.5 cr yakalarsın
B16b piston ince conta ile 12.9 cr olursun aşağı yukarı.
b16a ile b16b piston arasındaki 7 fark :D
b16b pistonu daha tepeli oldugundan şıkıştırma farkı doguyor.
http://www.hred.net/pistons_rv_fichiers/P30-PCT_pistons.jpg
Dolayısı ile bu yükseklik farkından B16A Blokta B16B pistonu kullanırsan sıkıştırman 12.5 cr lere çıkar oem conta ile. İnce conta ile 13 cr lere yaklaşırsın.
dragon07
21-05-2010, 12:29
mükemmel deger...kırmadan dökmeden kullanman dilegiyle ali abi :)
Ve ayrıca yakıt kalitesi çok daha fazla önem arz eder.
ErmanArseven
21-05-2010, 12:33
masallah cok iyi cıkmıs peki ek9 typer eksantrikler kullanırken yay şapka gereksinimi yokmu?
KCANN_220
21-05-2010, 12:41
B16A Block and Head 10.95:1 npr b16b sıtesındekı sıkıstırma..ınce contayla kac olur bılmıom ama...
ıns emeklerıne deymıstır kazasız belasız bınmen dıleıyle ali abim...aksam gorusuruz baklawamı hazırlaa...:D:D
masallah cok iyi cıkmıs peki ek9 typer eksantrikler kullanırken yay şapka gereksinimi yokmu?
yay şapkaya gerek yok. oem yay şapka ile 8900 devire kadar rahatça sıkıntısız devir çevirebilirsiniz.. 6 aydır kullanılıyor oem yay şapka ile sıkıntısız dertsiz tasasız bi şekilde :D
tursurayn
21-05-2010, 12:53
B16A Block and Head 10.95:1 npr b16b sıtesındekı sıkıstırma..ınce contayla kac olur bılmıom ama...
ıns emeklerıne deymıstır kazasız belasız bınmen dıleıyle ali abim...aksam gorusuruz baklawamı hazırlaa...:D:D
kemalcan akşam baklavalar hazırdı. mangal yapıldı gel dedik ama gelmedin. :D
dragon07
21-05-2010, 12:53
neden acaba :D:D:D:D
çok güzel değerler kazasız belasız , videolarınıda bekliyoruz :D)
Maşallah cok güzel değerler. Bi kadran videosu görmek dileklerimle.
akhisara sıkı 106 lar gelecek bu aracıda onlara rakip olarak görmek isteris..
VTec_king
21-05-2010, 13:07
Maşallah kazasız belasız
video bekliyoruz :)
alikosar
21-05-2010, 13:19
arkadaşlar öncelikle bütün güzel yorumlar için teşekkür ederim. araç sahibi benim. bütün emeği geçen herkese teşekkür ederim. parça konusunda özellikle chare nickli mustafa arkadaşıma her konuda destek olduğu için çok teşekkür ederim. turşubank a destekleri için ayrıyeten teşekkürler :D güzel videolar çekip en kısa sürede eklenecektir..
dragon07
21-05-2010, 13:26
arkadaşlar öncelikle bütün güzel yorumlar için teşekkür ederim. araç sahibi benim. bütün emeği geçen herkese teşekkür ederim. parça konusunda özellikle chare nickli mustafa arkadaşıma her konuda destek olduğu için çok teşekkür ederim. turşubank a destekleri için ayrıyeten teşekkürler :D güzel videolar çekip en kısa sürede eklenecektir..
ulen pistonu bulmanızı ben sagladım contYI BEN ALDIRDIM :d neyin pşeindesiniz :D
sabahta simota twin charge dedin :D eyw dedik :d
bu piston ve ince conta ile 12,5 cr şıkıştırma olmuştur sonuç normal gibi mşllh.
b16b nıppon ıle 10.95 olur conta ılede 0.3cr kadar artar kanka 11.5 etmez sıkıstırması, bu cr ve o egzantrıkler ıle cok ıyımser bı hp bence
b16b nıppon ıle 10.95 olur conta ılede 0.3cr kadar artar kanka 11.5 etmez sıkıstırması, bu cr ve o egzantrıkler ıle cok ıyımser bı hp bence
Selçuk kardeşim ısrarla bunu söylüyorsun ikna etmiştim halbuki ben seni. 12.5 cr ye çıkıyor pistonun yapısından dolayı. Boyut farkı var. Biliyorsun Bilallede bunu çok konuşmuştuk.
dragon07
21-05-2010, 13:39
bi nippon fotosu alalım birde oem ek9 pistonu resmi :) belli olur zaten :)
Selçuk kardeşim ısrarla bunu söylüyorsun ikna etmiştim halbuki ben seni. 12.5 cr ye çıkıyor pistonun yapısından dolayı. Boyut farkı var. Biliyorsun Bilallede bunu çok konuşmuştuk.
amma cok bılıosun be hacı sen... o 12.1 cr yapan oem B16B yanı suan TB de olan.... kac kere soylıycem sana...
buda gazoz kapagı...
http://i49.tinypic.com/2drgjr4.jpg
bi nippon fotosu alalım birde oem ek9 pistonu resmi :) belli olur zaten :)
pımlerının tepeye olan mesafe farkından dolayı Oem b16b nın cr sı b16 da 12 ye tekabul edıyo...
R_Kaptan
21-05-2010, 14:27
maşallah-maşallah :icon_tup:
amma cok bılıosun be hacı sen... o 12.1 cr yapan oem B16B yanı suan TB de olan.... kac kere soylıycem sana...
buda gazoz kapagı...
http://i49.tinypic.com/2drgjr4.jpg
Selçuk çok konuşma kırmayım kolunu bacağını 12.5 olur diyoruz sana msnden copy paste yaptım zamanında anlamayısin.
Nippon piston yazdığımı gördünmü sen benim B16B pistonu diyorum.
Al sana seramikli ahahahahahhaha kapak olsun.
http://inlinethumb23.webshots.com/39958/2778889000102890423S600x600Q85.jpg
alikosar
21-05-2010, 15:38
Maşallah cok güzel değerler. Bi kadran videosu görmek dileklerimle.bu gün yarın kadran video sunu çekeriz hak vereceksiniz:D
akhisara sıkı 106 lar gelecek bu aracıda onlara rakip olarak görmek isteris..
valla akhisara düşünüyoruz. ama bi sponsor bulunursa tabiki..:D
GökhanAk
21-05-2010, 19:28
maşallah değer çok güzel hakkaten kadran bekliyoruz (:
alikosar
21-05-2010, 20:39
Ali Allah kaza bela wermesin guzel bi sonuc basta cıkan sonuca sasırdım ama sonra bir daha denedik tamam şimdi oldu dedim... guzel bi sonuc bence şimdi ilk hedefin ben olucam galiba :) neyse takılıyorum abi ALLah kaza wermeden binmeyi nasip etsin.irfan deneriz sıkınyı yok:D
Talih.b16
21-05-2010, 21:00
masallah bizde yaptık aynısını cp kullandım ben pıston yay sapkayıda skunk2 bide grangımız hafıf tek fark o heralde.rodajdayız daha beyın gelıcek tamam sonra.bakalım bizimki kac hp verıcek nasıl yurucek merak edıyorum.tekrar hayırlı ugurlu olsun bı masallah daha dıyelım.denemek ısterım sızınle bıtınce aracım ısallah denk gelırız.:)
lordly_07
21-05-2010, 21:08
wayyy Ali'm makina gergin olmuş :)
redlinemst
21-05-2010, 22:33
Maşallah çok iyi bi sonuç çıkmış,bol sıkıştırmalar :)
KCANN_220
21-05-2010, 23:54
neden acaba :D:D:D:D
neden acaba efe efendı yanımda deıl mıydın neden oldunu bılmıon mu sen???
ogun lancerla cıktım tegte mustafa abının orda garajda kaldı...bırını bırıne baglayıp ceke ceke mı goturseydım...musaıt zamanda denıycez zaten sıkıntı yok...:heyoo:
(alı abı gıderım sana deıl efeye yanımda olduu halde mal mal konusuor..)
5bindemi vtek açıyor?
evet 5 binde açıyor ;)
tursurayn
22-05-2010, 10:34
neden acaba efe efendı yanımda deıl mıydın neden oldunu bılmıon mu sen???
ogun lancerla cıktım tegte mustafa abının orda garajda kaldı...bırını bırıne baglayıp ceke ceke mı goturseydım...musaıt zamanda denıycez zaten sıkıntı yok...:heyoo:
(alı abı gıderım sana deıl efeye yanımda olduu halde mal mal konusuor..)
kemalcan sinirlenmene gerek yok.baklavalar seni bekliyor.
onn_dear
22-05-2010, 10:57
atmosferikte gelinen son nokta diyebiliriz
maşallah
dragon07
22-05-2010, 11:08
neden acaba efe efendı yanımda deıl mıydın neden oldunu bılmıon mu sen???
ogun lancerla cıktım tegte mustafa abının orda garajda kaldı...bırını bırıne baglayıp ceke ceke mı goturseydım...musaıt zamanda denıycez zaten sıkıntı yok...:heyoo:
(alı abı gıderım sana deıl efeye yanımda olduu halde mal mal konusuor..)
malcan herkeze gidiyon bende vardım orda espri yaptık ama senin onu anlayabilmen uzun zaman alır...algıda seçicilik var öküz kardesim bnm ;)
kanashibari
22-05-2010, 11:52
Güzel sonuç tebrik ederiz. Peki yay şapka da çift yaylı kullanılsaydı güce etki eder miydi?
dragon07
22-05-2010, 13:16
arac 8500 döndügü için gerek duyulmadı ;)
vtecburhan
22-05-2010, 13:54
atmosferikte gelinen son nokta diyebiliriz
maşallah
naptın sen yaaw :D b serisinde secenek cok bunun dahada ilersi boyutları mevcut n/a olarak son nokta yanlış olur
bu arada kardesım allah kaza bela vermesin guzel sonuc cıkmıs
burhan sendende guzel projeler beklıyorum sen anladın:heyoo:
onursoytam
23-05-2010, 15:12
maşallah ali abi çok iyi sonuç S 300 olmasaydı biraz zor çıkardı turşurayn e teşekkür et :D bol beygirli günler :) artık buna VTI değil Typer demek lazım :) ali abi aramıza tır sokmıcaksan deneyelim yoksa denemem :D
maşallah ali abi çok iyi sonuç S 300 olmasaydı biraz zor çıkardı turşurayn e teşekkür et :D bol beygirli günler :) artık buna VTI değil Typer demek lazım :) ali abi aramıza tır sokmıcaksan deneyelim yoksa denemem :D
Kardeş bu bizim sercandan aldığın araç dimi ? maşallah zaten standartında çok çığerli makına inşl kazasız belasız günlerde binersin manavgata getirde benim 106 ile deniyelim bakalım nolcak gerekli bilgiyi sercandan al hadi kolay gele :)))
8.000rpm
04-06-2010, 15:36
atmosferikte son nokta olmasa da gayet başarılı bir değer maaşallah
bu arada yere 170küsur veriyorsa , stock ep3 typeR ile yere verdiği aynı şu an , hatırlatırım :)
kanashibari
04-06-2010, 15:47
Video koysanız iyi olur :) Merak ediyorum nasıl olduğunu.
stock type-r üzer bu ama..:)
Masallh..Kadran videosunu bekliyoruz..
maşallah video bekliyoruz
Antalyalogy
04-06-2010, 18:40
Ellerinize sağlık..MaşAllah... Kazasız belasız binin..:icon_tup::icon_tup:
Antalya da ciyerli VTEC ler çoğalıyor..
Roll deneme yapmak isterseniz Efe teli biliyorsun..;)
onursoytam
04-06-2010, 18:43
Ellerinize sağlık..MaşAllah... Kazasız belasız binin..:icon_tup::icon_tup:
Antalya da ciyerli VTEC ler çoğalıyor..
Roll deneme yapmak isterseniz Efe teli biliyorsun..;)
ahahah :) Fransız ın ilizyonlu atası :)
dragon07
05-06-2010, 17:24
Ellerinize sağlık..MaşAllah... Kazasız belasız binin..:icon_tup::icon_tup:
Antalya da ciyerli VTEC ler çoğalıyor..
Roll deneme yapmak isterseniz Efe teli biliyorsun..;)
kısa 5 uzun 5 :soru: :hahaha: :D:D dün organizasyon yaptık 15 kadar aracç :)
Antalyalogy
07-06-2010, 17:29
kısa 5 uzun 5 :soru: :hahaha: :D:D dün organizasyon yaptık 15 kadar aracç :)
Uzun 5 canımm... :D:D:D
Bende pzar günü tırmanma yarışındaydım:icon_tup:
abiler k.bakmayın.benim anlayamadım bşi war.araç vtı(165 hp) bu kadar oynamadan sonra 193 hp mi olyo :S
Cimmeria
10-06-2010, 12:53
vti normalde 160 beygir, ve evet bu kadar oynamayla olmuş :)
abiler k.bakmayın.benim anlayamadım bşi war.araç vtı(165 hp) bu kadar oynamadan sonra 193 hp mi olyo :S
Türkiye'deki benzin kalitesiyle evet bu kadar :D
güzel deger valla. iyi gunlerde kullanın.. cok can yakacak galiba bu arac;)
JapanVsGermany
11-06-2010, 16:04
ben ankara gimattaki BOSCH ERKAYA serwis'in dyno'sunda 2.4 accordum ile 190hp stock olan aracımdan 180.1hp aldım, ertesi hafta aynı araç ile aynı dyno'dan 215.5hp aldım...
Sonra vti ile çıkayım dedim acaba ne sonuç wercek diye...
b16a2 Motorda extra olarak:
Darton Gömlek
Forget 84.5mm piston
Eagle Kol
İnce conta
4-2-1 SuperSprint Headers
60mm düzboru
HKS son susturucu
AEM V1 kit
walbro fuel pump
NGK Iridium Buji
NGK Iridium Buji kabloları war. Dyno'dan 161.2hp aldım.
Dynodan hemen sonra 2.0lt 182hp lik Clio RS ile denedik,Clio da 182lik motora extra olarak
Colombo Bariani egzantrik, Chip tuning we filtre kiti wardı...
161hp dyno werili aracım ile bu Clio RS'in gidişi aşağıdaki videodaki gibi oldu.
http://www.youtube.com/watch?v=sOCcHqQGxRk
Burdan çıkan sonuç: Dyno werilerine ben pek güwenmiyorum,en iyi dyno otoban diyenlerdenim.
çok başarılı bir atmosferik aracınız war,tebrik ederim.
dragon07
12-06-2010, 10:07
kalibrasyonları dogru yapılmış bi dyno 3aşagı5 yukarı dogru ölçer....
ben ankara gimattaki BOSCH ERKAYA serwis'in dyno'sunda 2.4 accordum ile 190hp stock olan aracımdan 180.1hp aldım, ertesi hafta aynı araç ile aynı dyno'dan 215.5hp aldım...
Sonra vti ile çıkayım dedim acaba ne sonuç wercek diye...
b16a2 Motorda extra olarak:
Darton Gömlek
Forget 84.5mm piston
Eagle Kol
İnce conta
4-2-1 SuperSprint Headers
60mm düzboru
HKS son susturucu
AEM V1 kit
walbro fuel pump
NGK Iridium Buji
NGK Iridium Buji kabloları war. Dyno'dan 161.2hp aldım.
Dynodan hemen sonra 2.0lt 182hp lik Clio RS ile denedik,Clio da 182lik motora extra olarak
Colombo Bariani egzantrik, Chip tuning we filtre kiti wardı...
161hp dyno werili aracım ile bu Clio RS'in gidişi aşağıdaki videodaki gibi oldu.
http://www.youtube.com/watch?v=sOCcHqQGxRk
Burdan çıkan sonuç: Dyno werilerine ben pek güwenmiyorum,en iyi dyno otoban diyenlerdenim.
çok başarılı bir atmosferik aracınız war,tebrik ederim.
çok komik bi sonuç olmuş ya 161hp :)
MR.GADGET
12-06-2010, 11:14
MAŞALLAH ellerinize sağlık.
ben ankara gimattaki BOSCH ERKAYA serwis'in dyno'sunda 2.4 accordum ile 190hp stock olan aracımdan 180.1hp aldım, ertesi hafta aynı araç ile aynı dyno'dan 215.5hp aldım...
Sonra vti ile çıkayım dedim acaba ne sonuç wercek diye...
b16a2 Motorda extra olarak:
Darton Gömlek
Forget 84.5mm piston
Eagle Kol
İnce conta
4-2-1 SuperSprint Headers
60mm düzboru
HKS son susturucu
AEM V1 kit
walbro fuel pump
NGK Iridium Buji
NGK Iridium Buji kabloları war. Dyno'dan 161.2hp aldım.
Dynodan hemen sonra 2.0lt 182hp lik Clio RS ile denedik,Clio da 182lik motora extra olarak
Colombo Bariani egzantrik, Chip tuning we filtre kiti wardı...
161hp dyno werili aracım ile bu Clio RS'in gidişi aşağıdaki videodaki gibi oldu.
http://www.youtube.com/watch?v=sOCcHqQGxRk
Burdan çıkan sonuç: Dyno werilerine ben pek güwenmiyorum,en iyi dyno otoban diyenlerdenim.
çok başarılı bir atmosferik aracınız war,tebrik ederim.
vti da ertesi hafta bir daha cıkart bence dyno ya:D
ben ankara gimattaki BOSCH ERKAYA serwis'in dyno'sunda 2.4 accordum ile 190hp stock olan aracımdan 180.1hp aldım, ertesi hafta aynı araç ile aynı dyno'dan 215.5hp aldım...
Sonra vti ile çıkayım dedim acaba ne sonuç wercek diye...
b16a2 Motorda extra olarak:
Darton Gömlek
Forget 84.5mm piston
Eagle Kol
İnce conta
4-2-1 SuperSprint Headers
60mm düzboru
HKS son susturucu
AEM V1 kit
walbro fuel pump
NGK Iridium Buji
NGK Iridium Buji kabloları war. Dyno'dan 161.2hp aldım.
Dynodan hemen sonra 2.0lt 182hp lik Clio RS ile denedik,Clio da 182lik motora extra olarak
Colombo Bariani egzantrik, Chip tuning we filtre kiti wardı...
161hp dyno werili aracım ile bu Clio RS'in gidişi aşağıdaki videodaki gibi oldu.
http://www.youtube.com/watch?v=sOCcHqQGxRk
Burdan çıkan sonuç: Dyno werilerine ben pek güwenmiyorum,en iyi dyno otoban diyenlerdenim.
çok başarılı bir atmosferik aracınız war,tebrik ederim.
aresin sentesinde yada yaziliminda sorun olmasin?
aresin sentesinde yada yaziliminda sorun olmasin?
vtec gerçekten iyiymiş, ben görmedim gidişini ama duyduklarıma göre baya iyi
JapanVsGermany
14-06-2010, 17:27
aresin sentesinde yada yaziliminda sorun olmasin?
sorun yoktu,zira chiefkadir de rs'in içerisindeydi,olsa o anlardı en başta. debriyaj balatasında sorun war demiş izo sonradan,bu akşam bir kez daha deneme yapcaz, tam 161hp'lik dyno werisi olan vtec'imle ile bir kez daha denicem :)
Bu yazdıklarımdan konunun başrolündeki vtec'in 193hp lik dyno sonucuna itirazım filan olduğunu da anlamasın kimse,ben sadece dyno sonuçlarının gerçekliğinden son derece şüphe ettiğimi,en güzel dyno werisinin yol üzerinde belli olacağını söölüorum.
kanashibari
14-06-2010, 20:52
Katılıyorum denemeler daha önemli.
Selcuk_RoL
14-06-2010, 20:52
maşşallah ciddi bi performans sergilemesi lazım?
kanashibari
14-06-2010, 20:54
Denemelerinin olduğu videoları çok merak ediyorum. Bir kaç kez daha yazmıştım aynı konuya kadran ve hızlanma videoları var mı diye?
dyno werilerine bende katılımıyorum arkadaşların dedigi gibi ucuk vede komik rakamlar çıkabiliyor.. en güzel deneme yolda veya otobanda daha ayrıntılı çıkıyorrr ortaya
fsunnetci
28-07-2010, 15:26
abiler k.bakmayın.benim anlayamadım bşi war.araç vtı(165 hp) bu kadar oynamadan sonra 193 hp mi olyo :S
VTI'ler 160 hp 165 değil..
O arabaya Cem Taşcı Map ayarı yapmasaydı o sonucu biraz zor alırdı:D
Hondata S300,B16B Egzantrik ve pistonlar ile alcağı max güç 175-180hp'dir
headers fıltre egzos la 170-175 oluor yaw.pıston vs. le 185 fln cıkması normal
bence filtre egzost headerslı bir vtı 165 hpden fazla güç vermez
kimse 150-200bn kmdeki bir motorun aşınma payını göz önüne almıyor
vtı asıl 200bınden sonra kendıne gelıor bence
seyfi_pol
28-07-2010, 16:51
çok güzel bir sonuç... tatmin edici bana göre.. allah pişman etmesin.
fsunnetci
29-07-2010, 09:32
vtı asıl 200bınden sonra kendıne gelıor bence
200bin yapmış VTI kaçtane varki piyasada:D yapanlarda nasıl yapıyorsa araştırmak lzm:beuj:
RENC RECARO
29-07-2010, 09:42
200bin yapmış VTI kaçtane varki piyasada:D yapanlarda nasıl yapıyorsa araştırmak lzm:beuj:
araba 200 + olur birde bakmışsın 130 binde bi türlü 130 bini geçemedi bu vtiler :D
Cimmeria
29-07-2010, 10:09
bence filtre egzost headerslı bir vtı 165 hpden fazla güç vermez
kimse 150-200bn kmdeki bir motorun aşınma payını göz önüne almıyor
çok doğru tespit
FakirAli
30-07-2010, 19:38
200bin km den sonra vtecler daha iyi gidiyomuş bunuda öğrendiğim ii oldu...
200 den sonra ilaçlama makinesine döner o vtecler sdfgdfgsdf
200binin üstünde birçok vtec var acaba kaçtanesi ilaçlama yapıyor çok merak ettim ;)
200bin km den sonra vtecler daha iyi gidiyomuş bunuda öğrendiğim ii oldu...
200 den sonra ilaçlama makinesine döner o vtecler sdfgdfgsdf
200k km de hala ayakta duran gti var mı yada köfte arabasına dönmeyen ve ilk günkü gibi gidebilen ? cidden merak ettiğim için soruyorum yanlış anlama.
200k de vtı ıle bursaya kadar zahmet edecek deneyecek bır 200k de gtı varsa ben mısafır etmessem adam diilim :D
bence filtre egzost headerslı bir vtı 165 hpden fazla güç vermez
kimse 150-200bn kmdeki bir motorun aşınma payını göz önüne almıyor
220bindeyken dynoya çıkmıştım 168 hp sonuç almıştım filtre headers egsozla beni oldukça tatmin etmişti
Çok güzel güç almışınız tebrikler!!!
200bin km den sonra vtecler daha iyi gidiyomuş bunuda öğrendiğim ii oldu...
200 den sonra ilaçlama makinesine döner o vtecler sdfgdfgsdf
kanka hatırlatırım kaza yapan bi antalyada D9595 plakalı vtec vardı 200 km de. gram yağ eksiltmeyen nokta anahtar değmemiş motoru vardı. bunu bütün antalya camiası biliyo... ve nasıl gittiğini. mesela bulut kankine sor kemalcana sor murat abiye sor herkese sor bak. benim haklı olduğumu görürsün. sonuç olarak her araç için konuşuyorum bakımları düzgün gününde yapılan bi araç için 300 km de olsa bi problem yaratmaz.. bu 106 içinde geçerli vtec içinde kanka..
200bin km den sonra vtecler daha iyi gidiyomuş bunuda öğrendiğim ii oldu...
200 den sonra ilaçlama makinesine döner o vtecler sdfgdfgsdf
200binin üstünde birçok vtec var acaba kaçtanesi ilaçlama yapıyor çok merak ettim ;)
200k km de hala ayakta duran gti var mı yada köfte arabasına dönmeyen ve ilk günkü gibi gidebilen ? cidden merak ettiğim için soruyorum yanlış anlama.
200k de vtı ıle bursaya kadar zahmet edecek deneyecek bır 200k de gtı varsa ben mısafır etmessem adam diilim :D
220bindeyken dynoya çıkmıştım 168 hp sonuç almıştım filtre headers egsozla beni oldukça tatmin etmişti
laf söyledi balkabağı bosverın :)
FakirAli
31-07-2010, 09:08
bi gun antalyaya gel misafirim ol çok lezzetli bal kabakları war hepsini yediriyim sana =)
bu arada konu 106 da değil 106 da biter 170 binde 200 bine bile kalmaz ama anlatamıorum sanırım bunlar normal motorulu birer araba değil bunlar 10 senelik arabalar ve 10 senedir gazlanan arabalar 10 senedir devir çevirttiriyosun gazlıyosun rolling yapıosun ve kalkıp diyosunki 200binden sonra gitmeye başlar böle bi saçmalık yok zaten 150 binden sonra segmanlar bitiyo atarsın bi segman piston gene yürümeye dewam eder ama orj motorla allah askına savunmayın söle kötü fikirleri
Burağın EH vtec 205.000 km deydi Saat gibiydi yağ falan eksiltme yoktu. keza Sword vtec 189.000 km de kapak açılmamış 2 aracında yağ eksiltme yok full gazlanan araç hatta Sword vtec murat abimin aracı şuan turbo yapıldı ve tamamen stock internal ile yani 189.000 km lik motora 0.5 bar basarak sağlıklı bir şekilde devam ediyor...
Ali abi video yokmu hala ???
laf söyledi balkabağı bosverın :)
istanbula yakınsanız istanbulda da kapak açmamış bir vtec var. 178 000 de. zır stock araç
sorun olmaz görmek isterseniz görebilirsiniz
220bindeyken dynoya çıkmıştım 168 hp sonuç almıştım filtre headers egsozla beni oldukça tatmin etmişti
dynoda güçler havalarda uçuşur genelde ki söylediğimin aksine birşey çkmamış
bende 165 demiştim
filtre egzost headers lı vtı için genelde 175 hp felan denirde :)
benim dyno dükkanım olsa çarpanlarını yüksek tutarımki müşteri kaçmasın diye
müşteri dynoya çıktımı kağıtta yüksek güçler görücekki mutlu olsun :)
hortlamış gene bu konu :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.