Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.6ies air ıntake kit-( 4-2-1 headers - 48mm boru ss magnum replica )
herkese slmm :) hayırlı sabahlar :) arkadaslar aracım 1.6ies aracın suanda ustunde air intake kit var sımotanın fakat aracımı bıraz dahaa atmosferık olarak doldurmak ıstıorum aklıma gelenler 4-2-1 headers daha sonra aracın bagırmaması ıcınde 48mm boru orta susturucu da ıptal etmıcem katı ıptal etcem bana böle daha ıyı olucagını soledıler son susturucu olarak sıtemıze uye olan soner arkadasımızın sattıgı ss magnum replıca olan egzozu almayı dusunuorum fakat aklımda kı en buyuk soru ısaretı ben ses ıstemıorum ama performans olsun ama sese karsıyım yorumlarınız ıcın sımdıden tesekkurler nasıl olur fıkrı olanlar varsa sevınırım boyle ıyımı yada daha ıyı nasıl olabılır paylasırsanız sevınırım tesekurler :)
vti susturucusu tavsiye ederim ama cirtlama sesi coktur
edit :sessiz istyrsan ss al replica
Ahmetfikri
15-06-2010, 09:34
51lik düz ve ss replica tavsiye ederim ses makul seviyede
atmosferik arabada nekadar ses okadar performans diyebiliriz :D
orta susrutucunu iptal etmeyip sonada ss tarzı bi egzoz koyarsan eğer çok fazla birşey alamazsın. birde neden 48 lik boru ?
1,6 ies gibi atmosferik arabada benim tercihim eğer alt devirler önemli değilse, üstler için herzaman freeflow son susturucu iş yapar ve ortada ne katalizör nede orta susturucu olmamalıdır. benip setup um bu şekilde misal, orta susturucu koyduğum zaman araba üstlerde isteksizleşiyor.
benim tercihim headers 51mm düz boru ve sona freeflow bi susturucu olurdu.
eğer ses istemiyorum dersen alacağım egzoz silencer lı olurdu. şehir içi kullanımda rahatsız etmeyecek bi sesi var.
atmosferik arabada nekadar ses okadar performans diyebiliriz :D
orta susrutucunu iptal etmeyip sonada ss tarzı bi egzoz koyarsan eğer çok fazla birşey alamazsın. birde neden 48 lik boru ?
1,6 ies gibi atmosferik arabada benim tercihim eğer alt devirler önemli değilse, üstler için herzaman freeflow son susturucu iş yapar ve ortada ne katalizör nede orta susturucu olmamalıdır. benip setup um bu şekilde misal, orta susturucu koyduğum zaman araba üstlerde isteksizleşiyor.
benim tercihim headers 51mm düz boru ve sona freeflow bi susturucu olurdu.
eğer ses istemiyorum dersen alacağım egzoz silencer lı olurdu. şehir içi kullanımda rahatsız etmeyecek bi sesi var.
48 lık olmasının sebebı bagırmaması ıcın orjınallerı 45 lık mıs sanırım .. ya benım ıcın bagırmasın ama gıtsın :D cok sey ıstıorum bılıorum :D
Cihan Çizmeci
15-06-2010, 17:17
48 lık olmasının sebebı bagırmaması ıcın orjınallerı 45 lık mıs sanırım .. ya benım ıcın bagırmasın ama gıtsın :D cok sey ıstıorum bılıorum :D
Pekte bişeyi değiştirmez48 olması 51 lik yapın derim bi işe yarasın hiçte bişey koymayın kat orta iptal edin.Headers sesinizibiraz değiştirir ama herhangi bi yoğunluk katmaz birazda tizleştirir cırlar.Sona güzel bir eksoz koyun ve Despe'ninde dediği gibi silencer ile şehir içinde kimseyi rahatsız etmezsiniz sıkıcağınız zaman 10 sn lik işle hem ses hem düzgün performans alırsınız.:icon_tup:
By_DoMiNo
15-06-2010, 19:14
48 lık olmasının sebebı bagırmaması ıcın orjınallerı 45 lık mıs sanırım .. ya benım ıcın bagırmasın ama gıtsın :D cok sey ıstıorum bılıorum :D
Bizim Patronun Opel Corsa sı Var 2004 Model 1.2 Benzinli Twincam Arabanın amortisörlerine bakım yaptırmaya götürmüştüm. Komple Kızağa çekilip kaldırıldığında Kumpas ile kemdim ölçtüm 48 mm Orjinal egzost araboruları var. Valla opel firması cok ilginc tir ki 1.2 motorlu twincam lı arac a 48 mm lik egzost koymus. Yerine göre 190 ı rahat bastım. Hem motorunun 1.2 oluşu Hem twincam Oluşu Hemde 48mm araborulu oluşu aracı şehir içinde alt devirlerinin ölü olmasına neden oluyor. ama orta ve üst devirleri fena değil.. Honda 1.6 motorlu araçları 45mm üretmiş. Opel 1.2 arac a 48 mm ara boru koymus. Gerçekten cok ilginc.. :)
EfeTopcu
15-06-2010, 19:47
anaaa ben bu teşekkür olayını çok sevdim ya herkese tşk. ettim ricaları bekliorum ahahuahu :D
anladım arkadaslar o zaman yenı setup 4-2-1 headers 51mm boru ss magnum replica..
yokmu daha fıkrı olan ..?
düz boru kesinlikle 48mm olsun sna vti son susturucu sessiz ve keyifli olacaktır gaz kelebeği olarak vti kullanabilirsiniz ama iacv ile ligili sıkıntıların olacaktır jikleyi unutursan yine keyifli oluyo ayrıca şanzumana da girebilirsin falza falza uzun gerisi zaten motor içi yüklemen gerekiyo
düz boru kesinlikle 48mm olsun sna vti son susturucu sessiz ve keyifli olacaktır gaz kelebeği olarak vti kullanabilirsiniz ama iacv ile ligili sıkıntıların olacaktır jikleyi unutursan yine keyifli oluyo ayrıca şanzumana da girebilirsin falza falza uzun gerisi zaten motor içi yüklemen gerekiyo
anladım pekı perfomans da kazancımız olurmu ? 48 mm boru ve vti son susturucusu ıle bırde ses durumu ? az olur heralde :)
tabiki olacaktır hem de saçma sapan böğüren susturuculardan daha verimli olacaktır ses olayı zateen ilk susturucu kalsın 55den başlıyo 42 ye indiği yerden 48 mm devam edin ses normal oluyo yksek değil ve keyifli
tabiki olacaktır hem de saçma sapan böğüren susturuculardan daha verimli olacaktır ses olayı zateen ilk susturucu kalsın 55den başlıyo 42 ye indiği yerden 48 mm devam edin ses normal oluyo yksek değil ve keyifli
pekı yardımınız ıcın tesekkurler bırde bu vti gaz kelebegı onu nerden temın edebılırız ?
arananlara konu açın illa birilerinde vardır
plekumat
17-06-2010, 01:24
Biraz konu dışı olacak ama
Bende düşünüyorum bu düz boru işini.
Bu yaz 1500km uzun yol yapacağım, ailem olacağından sakin sakin :)
90-100km/h arası 3000 3500 devir arası gidiyor.
Bu devirleri öldürmeden, orj headersla nasıl bir sistem kurmalıyım sizce??
o zaman yenı setupumuz 4-2-1 48 mm boru vtı orjınal son susturucu ..
kullanacağın boruyu içten ölçtüğün zaman 48mm gelmesi lazım.birçok egzozcu işi bilmiyor dıştan ölçüyor 48 diyo yada 51 diyo.halbuki dıştan 48 gelen boru içten 45mm gelir.erkut abininde dediği gibi headerstan sonraki susturucu kalsın.son akadar düz boru çek 48lik.sonada çift çıkış yada magnum fark etmez yeterki 51mm SS al.5000 devir de felan ses gelmeye başlar arabadan.headers olmasa alt devirlerde daha çok gelirdi.51 yada daha büyük boru çekersen üst devirlerin ölür araban uzunda yürümez.kompresörde düşüş yaşarsın.aynı düşüşü bahsettiğin o vanalı egzozdada yaşarsın.o yüzden sen olması gerekeni yap.birde simotanın universale kitlerinden aldıysan eğer bence o kit yerine aem dry flow takar ve ona davlumbazdan yada daha farklı yerden soğuk hava taşıyabilirsen mümkün olduğunca hem ses hemde performansa etkisi olur.
aaaa sessiz olurmu yaa :D
o zaman yenı setupumuz 4-2-1 48 mm boru vtı orjınal son susturucu ..
ahh ah :)
o zaman yenı setupumuz 4-2-1 48 mm boru vtı orjınal son susturucu ..
bu sistemi ben 1.4 is'te kullamdım başarılı oluyor ses çok güzel ama kaç kişi sordu bu sesi nsl alabilirim diye.. gürültüsüz ama bi zırıltı oluyor hasta ediyor beni.. :D
bu sistemi ben 1.4 is'te kullamdım başarılı oluyor ses çok güzel ama kaç kişi sordu bu sesi nsl alabilirim diye.. gürültüsüz ama bi zırıltı oluyor hasta ediyor beni.. :D
o zaman dostummm senle ıyı bır sohbet edıcez :)
sessiz olur mu yaa :D benim arabadan inip kamerin vtece bindim motor stop etmiş sandım. nerdeyse marşa basıcaktım :D
yürürken 2bi ndevirde sanıyom. nerdeyse vtec açıcaz :D
sessiz araba keyifli deil bee
sessiz olur mu yaa :D benim arabadan inip kamerin vtece bindim motor stop etmiş sandım. nerdeyse marşa basıcaktım :D
yürürken 2bi ndevirde sanıyom. nerdeyse vtec açıcaz :D
sessiz araba keyifli deil bee
yok artık :D:D ben kamer abının de videosu nu ızledım bana gore o ses cok cok cok cok fazla :D:D ıse allah bılır senın kı nasıl :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.