Orijinalini görmek için tıklayınız : Filtre ve egzoz
Arkadaşlar aracımı satmak gibi bir planım vardı ancak aracımı bu kadar az km'de (2005 model-29870km) satmaya hem gönlüm el vermedi hemde baktığım araçlar arasında içime sineni yoktu.Şimdi aracımdan birazcıkta olsa güç almak istiyorm.Filtre ve egzoz uygulaması düşünüyorum.Aracım 1.6 c-max Motoru MKI-MKII(makyajsız ve 100lük) focus'la aynı.Sizce seçmem gerekn filtre ve egzoz ne olmalı?Egzozun gürültüsü uzun yolda rahatsız eder diyede düşünmeden edemiyorum.Ayrıca egzoz'un başıma polis derdi açmasını istemiyorum.
PS:Öğrenci spec olucak
iyi hava alsın iyi hava çıksın olay bu
parçaların markası önemli değil
filtre işi şans birazda ya arkadaşımın 1.6 astrasında AEM vardı 130tl ydi bnde 1.6 marea vardı ozamn üstünde 30tl lik bi filtre vardı ama benimki bastırıyodu AEM in sesini. tabi ben genede AEM yada K&N araştır derim motoruna eksi yazmaz haybeci filtreler gibi.egzozuda öğrenci spec dediğin için otto spec al derim silencerli sadece son susturucu sesi gayet tatmin edici.silenceri kapatınca kafanda şişmez.filtre öter gazı salıncada arkla tarafta azda olsa otto çatırdar patırdar falan.takılıyken silenceri. :D
Sesini aradım nette ama honda üzerinde buldum hiç focus üzerinde yok.
ERkut 205
26-07-2010, 18:42
Egzos hem polis hem uzun yolda özellikle sıkıntı.
Sadece iyi konumlandırılmış kabin içi hava almıyan bir filtre kiti iyi olur.
Bende polisle uğraşmak istemiyorum en iyisi sadece filtre
plekumat
10-08-2010, 10:34
Egzoz işini bende düşündüm ama otobanda stock bile sesli geldiğinden vazgeçtim..
Uzun yolda başa bela olur ..
Filtre için Aem Dryflow tavsiye ederim.
Yağsız daha yeni bir teknoloji
Ben Dryflow'u 3bin kmye yakındır kullanıyorum.
Performans olarak pek birşey söyleyemem ama gaz tepkisi güzelleşti yakışı azaldı.
Stock filtreyle 600km'de 6,5lt/100km, ort hız 82
Aem'le 400km'de klima açık 6,1lt/100km ort hız 80
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.