Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : dbilas flowtec intake manifold



polo34
14-08-2010, 10:47
dbilas flowtec intake manifold
http://www.dbilas.com/dbilas_eng/index.htm

polo dahil diğer vw araçlar içinde parçaları var, bu ürün hakkında tecrübesi olan varmıdır? mesela polo için 18 hp verir denmiş, bende derecelinin üzerine kaç hp ekler acaba? illa programlama gerekir mi? gerekirse apexi neo yeter mi? ben fotosunu bulamadım, nasıl birşeydir? flowtec için 699 euro 18 hp yazıyor, tüv onaylı (heralde az ses çıkarıyor ?)

bir de multi throttle var, o da 1364 euro, 15 hp yazıyor, nedir farkları, neden diğeri daha ucuz ve daha fazla güç veriyor, bunda tüv yok (acaba daha fazla ses mi? )

not: linkler çalışmıyor, ana sayfaya dönüş yapıyor, orada products (ürünler) den seçim yapılıp görülebiliyor

tool
14-08-2010, 10:54
sadece emme manifoldu degisimi ile 18hp aliyorsa standart manifold dizayni cok kotu olmasi gerekiyor, sadece safc yeterli olmaz bence

polo34
14-08-2010, 10:58
- Inlet manifold: 249.1 euro

- Flowtec inlet manifold: 699 euro

- Multi throttle intake: 1364 euro

bu üç parçayı ayrı satıyorlar, bunların hepsi aynımıdır, bir tek kelebekle +remap ile birşeyler olur mu? flowtec nasıldır?

senna
14-08-2010, 12:24
hepsi ayrı parça

inlet manifold dediği aslında manifold runnerı üstüne karb. yada throttle body gibi uygulama yapabileceğin tasarım açısından oem ürüne göre dha iyi olduğunu farzettiğimiz ürün

flowtech manifoldlar ise anladığım kadarıyla pc üzerinde tasarım yapılarak tasarlanmış daha efektif olması için üretilmiş bir manifold silindirler arası dağııtım daha iyi, kayıplar daha az vs vs gibi özellikleri mevcut

multi throttle dediğide her silindir başına bir adet kelebekle kullandığın yani throttle body olarakta geçen ürün


kelebek+remap demişsin ama ilk başta motor neden daha fazla hava ihtiyacı duyucak? ne yapıldı kelebek gerekebilecek? bunu düşünmek lazım egzantrikmi takıldı, sıkıştırmamı arttı eğer bu tip modifikasyonlarla beraber yapılacaksa mantıklı bir uygulama bence yoksa sadece kelebek ile birşey beklemeyin

polo34
14-08-2010, 12:42
dereceli egzantrik var, aracın emme manifoldu ile oynamadık, bir burası kaldı:)

senna
14-08-2010, 13:16
o zaman mantıklı olabilir kullanma amacınıza ve maddiyata bağlı olarak flowtech yada tb alabilirsiniz eğer başka bir şey yapmayı düşünmüyorsanız

Suti
14-08-2010, 13:36
tek tavsiyem ITB - multi throttle

polo34
14-08-2010, 13:37
ötesi zaten turbo, onunda hakkını verip yapmaya gücüm yetmez, bunlardan birini açıkçası denemek istiyorum, sadece tb için bir güç öngörmemişler ama flowtec için 18 hp gibi bir rakam var, dbilas distribütörü best servis, onlara da danışıcam ...

polo34
14-08-2010, 13:39
tek tavsiyem ITB - multi throttle

ITB de polo için parça varmıdır? google da göremedim, çok ses çıksın istemem:) onların fiyatları nasıldır acaba?

Schumi
14-08-2010, 14:51
Multi Throtle tavsiye ederim ama Apexi ile olmaz o iş.

polo34
14-08-2010, 15:45
flowtec inlet manifold ile 18 hp 699 euro diyorlar, multi throttle body ile 15 hp 1364 euro diyorlar, flowtec hem manifold hem de tek girişli genişletilmiş tb midir acaba? 1364 euro benim için fazla bir rakam, 250 euroluk parçadan bir şeyler olsa hemen alıcam, 699 euro'luk parçayı sindirmeye çalışıyorum :)

bu arada alternatif markalar, buradaki satıcıları vs bilen varsa onlardan da fiyat almak isterim...

bu zımbırt flowtec, 699 euro, 18hp
http://i1008.hizliresim.com/2010/8/14/3761.jpg (http://urlal.com/dqqf)

bı zımbırtı multi throttle, 1364 euro, 15hp
http://i1008.hizliresim.com/2010/8/14/3765.jpg (http://urlal.com/dqqf)

not: parçalar temsilidir, benim araç için olan parçaların resmi yok sitede.

bu zımbırtı inlet manifold, bu ara parça galiba, tek başına bir işe yaramıyor gibi bana geldi, 250 euro
http://i1008.hizliresim.com/2010/8/14/3743.jpg (http://urlal.com/dqqf)

polo34
15-08-2010, 18:55
biraz geç de olsa dbilas sitesini keşvetmiş olmak bana memnuniyet verdi:) çünkü aracıma uygun birşeylerin olduğunu görmek sevindirdi:)

high performance valves, valve spring sets, camshaft time gears

bende colombo bariani dereceli egzantrik ve onno chip var, orjinal motor ekipmanlarıyla dereceliyi kullanıyorum, yukarıdaki üç parçayı taksam birşeyler değişir mi sizce? ikinci durum olarak bu üç parça ile beraber flowtec'i de taksam ne olur? araç orjinalden 75 hp idi, dereceli chiple 95 hp olmuştu, ona göre yazarsanız iyi olur, aracı satmayı düşünmüyorum, çünkü çok masraf ettim, yürüyeni olsun, içi dışı müzik tesisatı vs şu an sorunsuz, şu an 100 hp lik standart araçları sol şeritte rahatça geçiyorum, amacım 125hp'lik standart araçları yakalamak, mahsus yarışmıyorum, eğer yarışırsam geride kalacağım için arabayı direk satarım:) bir kere bir typer'ın ve mini'nin yıldırım hızıyla gidişini görmüştüm, zaten unutamıyorum:) kedi fare misali hızlanıp yavaşlıyorlardı ...

Schumi
15-08-2010, 19:37
Niçin peki atmosferik uğraşıyorsun. Yok mu hiç yurt dışında bu motora turbo yapanlar. Sizin araçlara Rotrex SC yaptıklarını görmüştüm galiba.

polo34
15-08-2010, 20:10
evet 3 sene önce rotrex sc için yurt dışından 2000 euro+gönderi parası isteniyordu, onlardan aşağıdaki emailleri almıştım:) açıkçası bu proje için benim bilgi ve tecrübem yok, elimden tutan biri de yok, bu iş kaça çıkar bilemiyorum, sadece söylenen rakamla kalır mı? kime güvenicem, nasıl olacak? bir ustanın zırt pırt masraf çıktı diyip para istemesine gıcık olurum, 5000 tl de tutar, 7000 tl de tutar lafları bana göre değil, kağıda değişecek parçalar tek tek yazılmalı önceden ne tutacak görmem lazım, rotrex'in adamları burada olsa güvenirdim, al gülüm ver gülüm olur ama uzakta olunca bana zor iş gibi geliyor, dbilas da burada olsa güven verir gerçi bestservis distribütörü var, flowtec için fiyat bekliyorum, umarım netteki fiyatları x2 yapmazlar, en temizi avrupaya gidip yaptırmakta ama yanıma yol iz bilen biri lazım :)

Dear Selim

First, sorry for this late answer. I have been away for some days.

For the standard compression I think 0,3 – 0,4 bar will be suitable.

There is plenty of space in the engine bay. We have done several installations on the Polo.

I don’t know which chip you have, but I think you need some additional fuel. We can also sell you a MF2 mapfuleler, which can control the additional fuelt via an extra injector.

Looking forward to hear rom you when you aer back in Istanbul

Br

CCR-Racing
Christian Bech

-----------------------------------------------------------------------------
Dear Selim

The price for the below mentioned parts excl. camshafts and mf2 fuelmanagement system will be 2000 Euro excl VAT & Freight. Howver 0,5 bar may be a little bit to high on standard compression, but we can deliver another pulley for the supercharger which will adjust the boostpressure. Anyway we can return to this once you are back in Istanbul .

Enjoy the rest of your stay in Thailand and good luck with your studies

Best regards
Christian Bech
CCR-Racing

By the way – our new homepage will be online next week. The address will be CCR-Racing - Rotrex superchargers

Sonuç olarak 75 hp den 120 hp'ye çıkaracaklarını web sitelerinde yazmışlar, ben flowtec ile belki 95 hp den 110 hp'yi yakalarım diye düşünüyorum, arada epey fiyat farkı olacak, flowtec'i 1000 euroya yazılımla mal etsem diğeri 2000 euro+vs 2500 euro tutabilir, işçilikle 3000 euro max olur heralde..ama 95 hp den yine güç 120 hp de mi kalır yoksa 130 hp falan olur mu bilemiyorum, 100hp lik poloyu 170 hp yapan kiti de varmış

http://www.rotrex.com/Home/Supercharger_Experience/Details.aspx?kit_id=a03187b2-9ab1-4397-9bd3-d6f6abbb1c66

bu da benim araca SC uygulanmış hali
http://www.ccr-racing.com/shop/supercharger-bolt-on-225p.html

polo34
15-08-2010, 22:40
Niçin peki atmosferik uğraşıyorsun. Yok mu hiç yurt dışında bu motora turbo yapanlar. Sizin araçlara Rotrex SC yaptıklarını görmüştüm galiba.

kardeş kanıma girdin, rotrex'e bir email attım, bakalım ne diyecekler, ocak 2011 de zürih'e bir ziyaretim olacaktı, hazır oralardayken kısmet olur mu görücez, demin klm den uçak bileti baktım 450 tl gidiş dönüş, buraya kargosundan+gümrük vergisinden ucuzdur heralde:) 10 kg civarındaymış ...

Dear Sir,

I ** from Istanbul Turkey and I have a 2000 model Vw Polo 6n HB 1.6 8v AEE engine coded car. It was 75 hp with the original power, it is 95 hp now. I ** willing to buy a Rotrex SC for my car. I want to list my car's performance parts as follows:

- Colombo Bariani camshaft: I use it with original engine equipments.

- A special chip by a local tuner on a dyno for my car

- Simota air filter kit

- Splitfire spark plugs and cables

- 4-2-1 header from Belgium

- Sebring catalytic cancel, middle muffler and last muffler

- 1 more larger size (48 mm) exhaust pipes

- Aem wideband

- Apexi neo

I will probably visit Zürich in January 2011. I want to buy it when I ** in Europe. I read from internet that its weight is less than 10 kg, so I hope I can carry it in my luggage. I need your guidance at this stage. Can we make a list with prices for my car? You can make the list considering some alternative solutions. I drive my car everyday in a heavy traffic, I want to use it for a long time. For that reason, I do not want to have problems. By the way, I ** a researcher dealing with refrigeration in a mechanical engineering department in my country. Therefore, I need discounted reasonable prices from you.

Regards,

Ahmet Selim DALKILIC

polo34
17-08-2010, 21:20
dbilas 640 euro'ya kargo dahil flowtec'i veririm, remap olmadan kullanırsın demişler, flowtec'in ileride yapacağım supercharger'a bir faydası olur mu acaba? 18 hp demişler ama 10 hp remap olmadan alınır mı? almaya niyetim var :) ne diyorsunuz tecrübeli arkadaşlar

VWci
18-08-2010, 07:47
Faydası olur bence. En azından plastik emme manifoltan metale geçmiş olursun.

3rk4n
18-08-2010, 08:18
Keşke bizede böle bi 18 hp lik emme olsa :D :D

polo34
18-08-2010, 09:41
Faydası olur bence. En azından plastik emme manifoltan metale geçmiş olursun.

bende sıralı lpg de var, umarım sorun çıkarmaz, indirim istedim, bakalım ne olacak, büyük ihtimalle alıyorum

Schumi
18-08-2010, 10:29
İndirimden ziyade vergi muhafiyetini iste. Avrupa birliği üyesi olmadığımızdan onların vergileri bize geçerli değil. Vergiyi düşsünler.

polo34
18-08-2010, 10:35
İndirimden ziyade vergi muhafiyetini iste. Avrupa birliği üyesi olmadığımızdan onların vergileri bize geçerli değil. Vergiyi düşsünler.

699 eurodan 640 euro'ya vergiyi almayarak düştüler, indirim istedim, Türk'üz ya:) indirim yaparlar mı sizce ?

Schumi
18-08-2010, 11:10
699 eurodan 640 euro'ya vergiyi almayarak düştüler, indirim istedim, Türk'üz ya:) indirim yaparlar mı sizce ?

İndirim yapıcaklarını sanmam. Yanlız az bir para değil. Bence manifoldu almadan direk rotrex yaptır derim.

polo34
18-08-2010, 13:28
belki remap + flowtec ile araçta birşeyler değişir diye düşünüyorum, yine çok tatmin etmezse bakıcaz artık, rotrex için de bütçeyi belirleme çalışmalarım var, flowtec rotrex ile de iyi çalışmaz mı?

Schumi
18-08-2010, 13:53
Zaten low boost çalıştıracağın için manifoldun kafasına boostu yiyince zaten motor her türlü alıcak havayı. Çok çok salakça bir tasarımı olmadığım müddetçe orjinal manifoldunun düşük basınç çalışmada sorun çıkartmaz yada diğer değişle flowtech parasına göre sana iyi bir kazanç vermez. Yani flowtech kendi başına 18 hp rotrex kendi başına 50 hp ikisi bir arada 68 hp değil. Olsa olsa ikisi bir arada 55 hp gibi ki kesin değil. Ve 5 hp için 700 euro para vermek ne kadar gerekli sen düşün.

polo34
18-08-2010, 14:28
rotrex'in bütçesi, ne kadar tutacağı henüz belli olmadı, belki farklı sıkıştırmalı pistonlarla yeni bir piggy back ile atmosferik de kalırım, debriyaj buldum sachs'dan, 1000 tl istiyorlar, rotrex'e girersem debriyajı da almak zorunda kalırım heralde, yarım yamalak yolda bıracak, motoru kısa sürede elime alacağım bir uygulama olsun istemiyorum, gerekirse 1 sene daha bekler yapmışken tam yaparım, ama önce flowtec'i denemek istiyorum:)

http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/vw/vw-polo-iii-6n1/75-16-1094-1099/index.htm

Schumi
18-08-2010, 22:58
Valla ne yalan söyliyeyim böyle ciddi paralar harcamayı düşünüyorsun ama atmosferikte kalmak istiyorsun. Atmosferik araba yapmak için aracın önce bir temeli bir potansiyeli olması lazım bence. Ama rotrex'de zaten güç atmosferik gibi gelicek. Çok linear bir güç sağlıyor. Sağını solunu kırma ihtimalin atmosferikte bile var ama en düşük ihtimal rotrex'de. 4000-5000 lira civarına rotrex sistemini aracına kurarsın. Debriyaj, flowtech derken zaten iyice yaklaşıcaksın. Hele sıkıştırmayı arttırmayı düşünüyorsun masrafın dahada yükselicek. Ve hararete dikkat etmen gerekicek vs.vs. Dikkat ettiysen mantıksız felan demiyorum hiç. Öyle birşey diyecek olsam aracını sat başka bişi al derim ama güç ihtiyacım var ve ciddiyim diyorsan parada harcıyacağım diyorsan atmosferik düşünme deirm.

polo34
19-08-2010, 14:32
eyvallah sağol katkıların için, dbilas dan flowtec'in siparişini verdim, rotrex için bütçeyi boosted_pug (Mehmet Ali) arkadaşım çıkarmaya çalışıyor, apexi neo'yu aracıma o bağlamıştı, kendisi iyi zeki biri, ona güveniyorum, çıkacak rakama göre olay şekillenecek, ben her koşulda bu parçayı denemek istiyorum, rotrex SC takmakla iş bitmeyecek, piston, debriyaj vs de değişeceği için biraz masrafı olacak, yapmışken güzel sorunsuz bir şey olsun istiyorum, bu arada yakıt tüketiminin de uçmaması lazım :) ...

VWci
19-08-2010, 17:17
polo34 bizim şanzımanlar zayıf. Belli bir süre sonra problem yaşayabilirsin.

polo34
19-08-2010, 21:41
bu uyarıyı supercharger'a girme gibi anlıyorum:) debriyaja çözüm bulduk, bronz ya da sachs sport var ama şanzumana bir çare olur mu acaba? pek de iç açıcı bir uyarı olmadı şimdi bu:) ben aracı sürekli zorlayan bir tip değilim aslında ama ayda yılda bir zorladığım zamanda da uzun süre de yarış havasında son sürat gitmeyi seviyorum, gerçi yapılmış bu araca özel sc kitleri de var, bu arada hava girişinin yönü de değişecek galiba, normalde önden bakınca sol tarafaydı, şimdi sağ tarafa olma riski var, sağ olursa da motorun egzoz manifoldunun oraya denk geliyor, oraya da karbon kapalı kutu filitre ve yalıtımlı boru-hortum düşünüyorum...

Anu
19-08-2010, 23:54
Sonuçları büyük bir merakla bekliyorum. İleride sorun çıkmazsa bende arabayı hiçbir zaman satmayı düşünmüyorum. İlk önce atmosferik olarak yükleyip tadına vardıktan sonra s/c düşünüyorum sizin gibi :)

polo34
20-08-2010, 07:43
neredeyse 30000-40000 km oldu dereceli ve chip kullanıyorum, şu an sorun yok, gerçi gidip kompresyon testi yaptırsam gerçek ortaya çıkar heralde:)

dbilas da işe yeni başlamış bir türk bayan var, türkçe de email atabilirsiniz, oradaki dereceli egzantrik milleri colomboya göre çok ucuz...

Anu
22-08-2010, 00:46
Bende böyle uzun süreler kullanmak istiyorum, ama şu anlık mümkün değil öğrencilik hayatımın bitmesi gerek :D

polo34
22-08-2010, 09:31
fren sistemi ve şanzıman yüzünden SC olayından beni geri adım attım, zaten bütçe bana 9000 tl'yi bulacak gibi geliyor, şu an atmosferik düşünüyorum, yüksek sıkıştırmalı piston ve organik debriyajla olaya nokta koyabilirim, belki üzerine chip vs de olabilir, şu an max 110-120 hp güç 200 nm tork hedefim, tork iyileşirse bana yeter zaten, canlı araç olsun, bastın mı gider hissi versin:)

VWci
22-08-2010, 14:01
frenler kolay polo34... Seat Ibıza Cupra 2.0 16V'ların on fren sistemini kullanacaksın. O zaman 280mm dısklere sahip olursun 15 janta sığar. Sanzıman ise kırılana kadar kullanırsın. Sonra yaptırırsın... :)

polo34
22-08-2010, 16:24
Allah kısmet ederse dbilas sonrasında mevcut apexi neo'yu widebanda göre ayarlatıcam
- ya dyno da maslak sanayi de paşaoğlu ayarlıyordu
- ya da yol üzerinde bostancı sanayi de vwtech ayarlıyordu

sonrasında debriyaja geçicem,
-ya 500 tl civarı bronz modifiyeli
-ya da 1000 tl'ye sachs organik takıcam, fiyatlar tam rakamlar değil sachs belki 800-900'e de mal olabilir

bundan sonrasında piston olayı var, ya yüksek sıkıştırma atmosferik için ya da düşük sıkıştırma turbo/sc için karar vericem, baskı balata organik ya da bronz olursa kayıp az mı olacak? oradan extra bir güç gelecek mi? bunların normal kullanımda ömrü daha fazla değil mi?

ayrıca seat fren sistemi kaça mal olur, sürekli ekstra birşeyler lazım geliyor eğer turbo ya da sc düşündüğümüz zaman:) bunları önceden görmek güzel tabiki ...

s7158
22-08-2010, 16:48
Gelişmeleri merakla bekliyorum. Benimde düşüncem vardı emmeyle ilgili..
Umarım düşündüğünden iyi bir sonuç alırsın.. Bol şanslar..

polo34
22-08-2010, 18:16
sağol, eğer senin aracında da vw motoru varsa dbilas sana da uyar, onların fiyatları çok uygun eğer gümrüğe takılmazsa ki salı günü eline geçer demişlerdi, göreceğiz, header bana belçikadan direk evime gelmişti, gümrüğe takılmadan, dereceli egzantrik mili, emme manifoldu, chip, hava filt. kiti, header, kat iptal, son susturucu, ara boruların çaplarını bir iki boy büyütürsün, al sana min 20-30 hp :) benim araç orjinal motor aksamı ile (stage 1 dereceli colombo bariani marka, dbilas %kaç verir araştırmak lazım) saydıklarımla emme manifoldu hariç %26 beygir artışı yaşatmıştı, sana örnek olabilir, amacın yarışmak değilse güçsüz araçlarda bu rakamlar çok fark edilir bir performans sağlıyor :)

boosted_pug
22-08-2010, 18:40
arabanı modladıkdan yada güçlendirdikden sonra normalde 60 70 le gittiğin yollarda 100 150 ile gitmiceksin nede olsa............ turbolu 1000 tane arabanın kaç tanesinde büyük fren war hee 106 quicksilver gibi bastığında frenlere araba sittin sene durmuyosa ozaman ok ama polonun frenleri okadarda kötü değil gayet güzel durdurmayı sağlıyo onu geçtim 10 - 20 hp zar zor alıyosun yüryen donanımın üzerine eklediğin extra ağırlık hp lerinden götürücek o yüzden bence frenlere girmene şuan için gerek yok

polo34
22-08-2010, 19:45
eyvallah hocam, o iş zaten şu an için en son yapılacaklardan, yaptık durmadı ya da eskisi gibi değil mecburen çözüm arayacağız, şu debriyaj sorumu yanıtlarsan memnun olurum, bildiğim kadarıyla dyno testlerinde aktarma organlarında kayıp oluyor, bu kayıp organik ya da bronz baskı balata ile minimuma indirilebilir mi? böyle bir işlevi var mı? ekstra güç alınır mı?

VWci
23-08-2010, 07:27
fiyatı araştırmak lazım. Yektili servislerdem. Diskler, kaliperler ve taşıyıcılar değişiyordu yanlış hatırlamıyorsam. ETKA'dan kontrol etmek lazım. Genelde Corrado ve Golf G60'ın ön fren sistemini kullanırlar. Zamanında yaptığım araştırmadan Corrado ve Golf G60'ın ön fren sisteminin Seat Ibıza Cupra 2.0 16v ile aynı olduğu akılmda kalmış.... Türkiye'de Ibıza Cupra diye aramakta fayda var çünkü diğer ikisi Türkiye'de yok denecen kadar az...

s7158
23-08-2010, 14:44
sağol, eğer senin aracında da vw motoru varsa dbilas sana da uyar, onların fiyatları çok uygun eğer gümrüğe takılmazsa ki salı günü eline geçer demişlerdi, göreceğiz, header bana belçikadan direk evime gelmişti, gümrüğe takılmadan, dereceli egzantrik mili, emme manifoldu, chip, hava filt. kiti, header, kat iptal, son susturucu, ara boruların çaplarını bir iki boy büyütürsün, al sana min 20-30 hp :) benim araç orjinal motor aksamı ile (stage 1 dereceli colombo bariani marka, dbilas %kaç verir araştırmak lazım) saydıklarımla emme manifoldu hariç %26 beygir artışı yaşatmıştı, sana örnek olabilir, amacın yarışmak değilse güçsüz araçlarda bu rakamlar çok fark edilir bir performans sağlıyor :)

Bendede VW motoru var ama ben sitede bulamadım benim motoru.. 1.4 16v motor BBZ kodlu sitede kodlar vermiş ama tam bilemedim.. Bu emme Corsa B GSI daki gibi güç versin çok fena olur o kadar diyorum.. :)

polo34
23-08-2010, 15:17
dbilas'a türkçe email atabilirsiniz, orada bir türk bayan çalışıyor ama hergün orada değilmiş, ingilizce yazsanız türkçe cevap olarak da geri gelebilir bana olduğu gibi:)

şu baskı balata işine de biri birşey yazsa:)

organik olandan güç alırmıyım onu merak ediyorum ya da orjinalden kaybolan güçler geri gelir mi? pazarlık yapıyorum sachs ile bir ihtimal 850 tl'ye kargo dahil alabilirim...

http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/vw/vw-polo-iii-6n1/75-16-1094-1099/index.htm

s7158
23-08-2010, 15:19
dbilas'a türkçe email atabilirsiniz, orada bir türk bayan çalışıyor ama hergün orada değilmiş, ingilizce yazsanız türkçe cevap olarak da geri gelebilir bana olduğu gibi:)

şu baskı balata işine de biri birşey yazsa:)

organik olandan güç alırmıyım onu merak ediyorum ya da orjinalden kaybolan güçler geri gelir mi? pazarlık yapıyorum sachs ile bir ihtimal 850 tl'ye kargo dahil alabilirim...

http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/vw/vw-polo-iii-6n1/75-16-1094-1099/index.htm

Şuan maddiyattan dolayı pek detaylı sormadım.. Parayı bulunca telefon bile açarım ben onlara.. :)

polo34
23-08-2010, 15:50
nette bir alıntı buldum, baskı balata da epey önemliymiş:)

"Arkadaşlar benim yüklü bir 206 gti ım var.Aslında ilk yapılması gereken işi yani performans balatasını son aldım ve bu işi neden sona bıraktığıma çok pişman oldum.arabam chip yapıldığında bu kadar performans kazanmamıştı diyebilirim.Normal balatalarda yüzde 25-30 arası kayıp oluyomus.Bunlarda ise yuzde 3 cıvarında bır kayıpla kurtarıyorlarmıs.Çok araştırdım almadan önce Ankarada bir üretici buldum.OtoDebriyaj firma adları.Adamlar DA motosporta renonun f2000 takımına grup n araclarına falan yapıolar.fiyatıda ole tahmın ettıgım gıbı pahalı cıkmadı.servısten balata almıs gıbı oldum"

polo34
26-08-2010, 16:31
sachs'dan organik baskı balatayı da sipariş ettim, şimdilik 2200 tl gitti, bir sonraki adım ya rotrex supercharger olacak ya da yüksek sıkıştırmalı piston, sonrasında yazılım ...

Schumi
26-08-2010, 16:59
Balatanın fotoğrafını bekliyorum. :)

Anu
26-08-2010, 21:18
Hayırlı olsun s/c de yaparsanız inilmez o arabadan :)

polo34
27-08-2010, 07:35
rotrex harici minik, hatta daha ucuz sc var mı? ya da bunun çıkmasını bulmak mümkün mü? illa rotrex'e mi bayılacağız?

VWci
27-08-2010, 10:07
sachs'dan organik baskı balatayı da sipariş ettim, şimdilik 2200 tl gitti, bir sonraki adım ya rotrex supercharger olacak ya da yüksek sıkıştırmalı piston, sonrasında yazılım ...

Baskı-balata'ya kaç para verdin Polo34? Sitesindeki fiyattan mı 520 Avro mu?

polo34
27-08-2010, 10:51
kit olarak aldım, vergiyi düştüler, 478,51 euro yani 950 tl, pazarlığa yanaşmıyorlar:)

http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/vw/vw-polo-ii/13-g40-83kw-py-0890-0994/sre-performance-kupplung-set-2.htm

bunların ömrü daha fazla yazmışlar, 220 nm'ye kadar gücü kayıpsız iletiyormuş, orjinal ekipman gibi konforluymuş, normalde 10-15 hp arası bir değer aktarma organlarında kayboluyor diye biliyorum, bu kaybın ne kadarı baskı balataya aittir acaba, buradan birşey çıkacak mı diye merak ediyorum, ben en çok tork artsın istiyorum, bu yüzden bu parçayı aldım, SC olayını da tork için istiyorum, çabuk hızlansız 200 yapsın yeter bana, fazlasını özellikle virajlarda zaten arabanın aerodinamiği kaldırmıyor, bu konuda ve alternatif SC markası konusunda bildikleriniz varsa öğrenmek isterim, ayrıca bu parça ömrünü tamamladı diyelim, bu parçaya sizce revizyon yaptırmak mümkün olur mu? o kadar para verdik kaldırıp atmak istemem :)

VWci
27-08-2010, 12:31
kit olarak aldım, vergiyi düştüler, 478,51 euro yani 950 tl, pazarlığa yanaşmıyorlar:)

http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-race-performance-clutch/vw/vw-polo-ii/13-g40-83kw-py-0890-0994/sre-performance-kupplung-set-2.htm

bunların ömrü daha fazla yazmışlar, 220 nm'ye kadar gücü kayıpsız iletiyormuş, orjinal ekipman gibi konforluymuş, normalde 10-15 hp arası bir değer aktarma organlarında kayboluyor diye biliyorum, bu kaybın ne kadarı baskı balataya aittir acaba, buradan birşey çıkacak mı diye merak ediyorum, ben en çok tork artsın istiyorum, bu yüzden bu parçayı aldım, SC olayını da tork için istiyorum, çabuk hızlansız 200 yapsın yeter bana, fazlasını özellikle virajlarda zaten arabanın aerodinamiği kaldırmıyor, bu konuda ve alternatif SC markası konusunda bildikleriniz varsa öğrenmek isterim, ayrıca bu parça ömrünü tamamladı diyelim, bu parçaya sizce revizyon yaptırmak mümkün olur mu? o kadar para verdik kaldırıp atmak istemem :)

İyi yapmışsın bu parçayı almakla çünkü normal debriyajlar zayıf kalabiliyor. 45'lık Polo'da aynı debriyaj var 125'likte de...

Eaton M45 takan var.
http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.php?showtopic=168386&hl=eaton

polo34
29-08-2010, 10:00
yüksek sıkıştırmalı piston için fiyat almam lazım, bu konuda birşeyler bilen varsa:)

bu pistonlarla motor hacmi artar mı? kol da değişmek gerekir mi? sadece pistonla güç artışı olur mu? başıma sorun açacak büyük işler çıksın istemiyorum

"Pİston değişir
Blok o pistona göre açılır
Piston kolları değişir
Büyük hacimli aracın karnkı genelde daha ağırdır oda değişir
Yataklar ve Sekmanlar yapılır
Motor toplanır
Büyük motorun enjektörlü yada o hacme uygun enjektörler takılır
Bunlara doğru orantılı büyük ihtimalle olarak beyin değişir
İşçilik var bide
Elektrik tesisatında ufak değişiklikler gerebilir
Şanuzman ve diferansiyel osranları yeni büyük hacimli motrun gücünü yeterince kullandırmaz ise onlarde değişmek ister
Yağ poması yeterli gelmez ise oda değişir
Egnzatrik milleride değişmek gerekebilir"

"piston kolu kısaltılması + orjinal kapak + orjinal piston

pistonun üstünden torna ile alınması + orjinal kapak + orjinal kol

kapak ile blok arasına önce normal conta sonra çelik conta sonra tekrar normal conta konulması + orjinal kol + orjinal piston"

VWci
29-08-2010, 10:55
Hacım artırmak için piston çapını büyütmen lazım. 77.00mm pistonlar var piyasada kullanırsan 1598 biraz üzerinde hacim elde edebilirsin. SC yapacaksan zaten yüksek sıkıştırmalı piston yerine düşük sıkıştırmalı piston lazım sana...

emp:)
29-08-2010, 11:39
Manifold geldi mi? Geldiyse fotoğraflarını merakla bekliyorum:)

Anu
29-08-2010, 20:47
Benim bildiğimde s/c olacaksa sıkıştırmanın motor sağlığı açısından düşürülmesi gerekiyor. Kalın contayla belirli bir miktar olabiliyordu sanırım bu.

polo34
29-08-2010, 21:53
ürünler gelince elbette fotolarını koyarım, dyno kağıdını da eklerim, bende ne çıkacağını merak ediyorum:) en geç 3 haftaya en erken 1 haftaya kadar gelmesi lazım...

onno usta yüksek sıkıştırmalı piston takma motorun ömründen çok gider demiş, şu an atmosferikte son noktayı arıyorum, SC için şu an beklemeye geçicem, rotrex 2500 euro+yol parası istiyor, oralara yolum düşerse belki elden alırım...

polo34
11-09-2010, 19:22
2. haftayı da devirdik, iki parça da dhl.de ile gönderilmiş, gönderi numalarına göre %60 proses görünüyor, muhtemelen hala parçalar yurt dışında konteynırda :)

polo34
15-09-2010, 11:58
bugün dbilas emme manifoldunu aldım, 222.5 TL gümrükte vergi ödedim, yarın sabah inşallah montajını yaptıracağım, spor baskı balata da gelince apexi neo ile ayar yaptırıp dyno ölçümü olacak

http://img185.imageshack.us/img185/9625/dsc00017oz.jpg (http://img185.imageshack.us/i/dsc00017oz.jpg/)

http://ressim.net/a/upload/9ee09921.jpg (http://www.ressim.net/show.php/2263540_dsc00018.jpg.html)

bilalMW
15-09-2010, 12:34
hayırlı olsun sonuçları merakla bekliyorum. :)

3rk4n
15-09-2010, 12:43
Bende merak ediyrum bakalım gerçekten 18hp yi vericekmi

Schumi
15-09-2010, 15:55
Hayırlı olsun. Vallahi çok cesaretlisiniz :) Merak ediyorum sonucu.

polo34
15-09-2010, 16:17
arkadaşlar bujilerin yeri birinci fotodaki 4 adet delikler mi olacak acaba? araya bir parç orjinal manifolddan takmamız lazım mı? elimdeki bujilerin çapı o delikler için çok küçük!!

emme manifoldu ile beraber bujilerin tipi de mi değişecek sizce? daha geniş buji mi bulucam, ya da tornada ara parça yaptırmam mı gerekecek, splitfire buji ve kabloları var, onlara kıyamıyorum :)

Eyup Duygun
15-09-2010, 16:56
Sanıyorum enjektör demek istediniz.hava yakıtı ayarlamak ıcın ya yazılım yaptırmanız gerekıcek veyahut afc select gibi bir cihazla aracınıza uygun olanını alıp ayarlamanız hıc tecrube etmedım ama o delıkler ilerikı projelere taban olusturmak ıcınde konulmus olabilir.parcanız hayırlı olsun...

polo34
15-09-2010, 17:01
aracın enjektörleri mi o deliklere oturacak :)

firmayla olan yazışmalarıma göre ürünü direk kullanabilecekmişim, araçta benim dereceli egzantrik miline göre yazılmış onno chip var, chip sonrası header, 44 mm den 48 mm'e ara boruların genişletme, sebring kat ve orta susturucuları taktırmıştım, artık apexi neo ile bir deneme yaptırıcam, mümkün olmazsa çaresine bir şekilde bakıcaz

polo34
15-09-2010, 21:21
enjektörler olacak tabiki :) bu arada çok kazma bir soru sormuş gibi kendimi hissettim:)

volume81
15-09-2010, 23:37
hayırlı uğurlu olsun bende orj. mantzel aldım opel'e bakalım 7400 limitör'lü chip ile bizimki neler yapıcak :)

s7158
16-09-2010, 12:03
Hadi hayırlısı olsun.. Meraklı bekleyiş devam ediyor.. :)

polo34
16-09-2010, 15:10
birz önce montaj bitti, rölanti vs güzel ama afr değerleri bana fakire doğru fazla gibi geldi, apexi neo inşallah derdimize deva olur..

filitreden 2000 devirden sonra muhteşem bir ses geliyor artık:) önceden ses çıkmıyordu, benzinde yaptığımız denemede 2000 devirde 2. viteste araca yüklendiğimiz zaman epey bir fark olduğunu hissettik, lpg de deneyemedim henüz ama sanki daha cansız gibi geldi ama bir düzlükte henüz deneyemedim, akşama fotoları atarım...

şimdi spor baskı balata sonrası apexi ayarı ve dyno yaptırıcam, kafamda vwtech ve paşaoğlu var, hangisine ayara gitsem diye düşünüyorum, biri yolda diğeri dyno da ayar çekiyordu

polo34
16-09-2010, 17:23
http://img245.imageshack.us/img245/2032/dsc00022jw.jpg (http://img245.imageshack.us/i/dsc00022jw.jpg/)
http://img97.imageshack.us/img97/3799/dsc00023ee.jpg (http://img97.imageshack.us/i/dsc00023ee.jpg/)
http://img832.imageshack.us/img832/9318/dsc00025fb.jpg (http://img832.imageshack.us/i/dsc00025fb.jpg/)
http://img718.imageshack.us/img718/3284/dsc00026wx.jpg (http://img718.imageshack.us/i/dsc00026wx.jpg/)
http://ressim.net/a/upload/78aef14d.jpg (http://www.ressim.net/show.php/2278110_dsc00027.jpg.html)
http://img80.imageshack.us/img80/6282/dsc00028yc.jpg (http://img80.imageshack.us/i/dsc00028yc.jpg/)

M///maniac
16-09-2010, 18:08
masallah ilk mars basıldımı sonuçları merakla bekliorm

Juggernaut
16-09-2010, 18:13
Hayırlı olsun araçla epey uğraşıyorsunuz.100bg lik modellere uyuyormu bu manifold acaba?

polo34
16-09-2010, 18:18
Hayırlı olsun araçla epey uğraşıyorsunuz.100bg lik modellere uyuyormu bu manifold acaba?

bu 1.6 8v ler için ama 16v olanları da var, kendilerine türkçe bile email gönderebilirsiniz, bir türk bayan orada çalışıyor

products-flowtec-vw olarak arayacaksınız
http://www.dbilas.com/dbilas_eng/index.htm

polo34
16-09-2010, 18:19
masallah ilk mars basıldımı sonuçları merakla bekliorm

marşa bastık ama deneyemedim, otobana çıkmam lazım :) ani yüklenme de koltuğa yapışma olayı oldu gibi ama filitre sesinin verdiği gazdan etkilendim mi bilmiyorum, kesin cevabı yakında veririm ama basınca fark var

volume81
17-09-2010, 12:08
chip ile desteklemeniz lazım araç şuan fakir'e düşüyodur :) chipden sonra güzel bir egzost sistemi ile çok güzel yürür :)

3rk4n
17-09-2010, 12:24
marşa bastık ama deneyemedim, otobana çıkmam lazım :) ani yüklenme de koltuğa yapışma olayı oldu gibi ama filitre sesinin verdiği gazdan etkilendim mi bilmiyorum, kesin cevabı yakında veririm ama basınca fark var

Bunu öncesi ve sonrası dyno olarak yaparsan daha güzel olur bence.

polo34
17-09-2010, 15:23
Bunu öncesi ve sonrası dyno olarak yaparsan daha güzel olur bence.

mantıklısı bu şekilde olur heralde, dyno yanlış ölçsede yüzdesel olarak iyileşme görülebilir, paşaoğlunda apexi neo ayarıyla beraber o iş olabilir diye düşünüyorum, mehmet gazihan'ın garajında da dyno var galiba, orada da olabilir, önce baskı balatanın gelip montajı lazım

Schumi
17-09-2010, 22:25
Bence düzgün olmayan afr ile çok sürme aracını. Ayrıca ayar için debriyajı beklemene gerek yok. Debriyaj motorun ürettiği gücün yola aktarılması ile alakalı. AFR vs. düzeltmekte hiçbir fark yaratmayacak. Bir an önce ayarını yaptırmanı tavsiye ederim. Bu arada ayar yerine Paşaoğlunda dyno üzerinde üzerindeki chip okunup tekrar düzenlenip yeniden araca yüklenirse Apexi den vs.vs. çok daha iyi olur. Daha sonrada yeni chipin ile LPG istasyonunda baştan kalibrasyon yapıp güzelce kullanırsın.

Anu
18-09-2010, 00:34
Hayırlı olsun, sonuçları ve sesi çok merak ediyorum :)

polo34
18-09-2010, 08:01
Bu arada ayar yerine Paşaoğlunda dyno üzerinde üzerindeki chip okunup tekrar düzenlenip yeniden araca yüklenirse Apexi den vs.vs. çok daha iyi olur.

her zamanki gibi çok yoğunlar, maşallah diyeyim, apexi için salı gününe "150 tl mi 150 dolar mı" diye bir ifade kullandılar, chip olayı için de "salı gel bir arkadaş (bekir miydi acaba) baksın dediler"...

onno usta chip için 800 tl dedi

mehmet gazihan'ın sahibinden.com da 500 tl ilanları var

helphelp diyesim geldi :) uygun fiyata hem apexiye hemde chipe ayar çekecek bir tanıdık yokmudur?

polo34
18-09-2010, 18:45
Mehmet Gazihan'ın garajına gittim, 50 tl'ye apexi neo'ya ayar yaptılar, güzel oldu, vwtech de muhtemelen (3-4 ay önce öyle demişlerdi) aynı rakama yapacaktı ama şampiyon poloyu görmek için oraya gittim:)

karar verdim rotrex sc için kasıcam, yurt dışına çıkınca oradan alıcam, 200 hplik modeli 3 kg, 300 hplik modeli 5 kg, diğer parçaları tr den temin edicem, oradaki en büyük problem beyin diyorlar ama düşük basınçta orjinal ekipmanla da gerekir mi merak ediyorum, apexi neo ile devam edilir mi? bazı turbo araçlarında var, avans benim onno chipden ötürü yükseltilmemişmidir acaba? 0.5 barda 130-140 hp olur heralde, ön frenleri de yakında büyütücem, seat cupra olur denmişti öyle hatırlıyorum

işte ülkemizin gelmiş geçmiş en hızlı polosu:) ayıklamadığı araç yokmuş, 450 hp'lik bir araca geçildi diye okumuştum, o da olsun o kadar, nazarlık:)

http://img214.imageshack.us/img214/2366/dsc00031hn.jpg (http://img214.imageshack.us/i/dsc00031hn.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

polo34
28-09-2010, 21:42
yarın organik baskı balatayı almaya gümrüğe gidiyorum, takıldıktan sonra dinamometre sonuçlarını sizinle de paylaşmak istiyorum, öncesi sonrası duygusal sebeplerden yapamadık, emme manifoldu takıldı bir kere, farkı da gaza basınca hissediyorum, şimdi istanbulda en hassas kim kaça ölçer size? ucuz bir yer yokmudur :)

ayrıca gtech ile sonrasında da ölçüm yapmak istiyorum, aynı dyno değerlerini bulacak şekilde ayarlayıp, ona güvenerek devam edeceğim ...

Ozzy45
29-09-2010, 10:04
Güzel ve yararlı konu merakla okuyup takip ettim :) herşey gönlunce olsun Biz fiatcılar gene mahrum kaldık :D

polo34
29-09-2010, 11:29
gümrükten biraz önce teslim aldım, 160 tl vergi ödedim, akşama fotosunu koyarım, cuma montaj yapılabilir, dyno için maslak bosch servisi nasıldır?

polo34
13-10-2010, 21:27
bugün en sonunda debriyajın montajı yapıldı, paranın gözü kör olsun demek lazım:) keklik gibi araba öne atılıyor sanki:) akşama işimiz anca bitti, fren diskleri, balataları, vites topunu (viteste zamanla oluşan boşluk ortadan kalktı, 4tl lik bir plastik parça işte, yetkili de 18 tl), bir dış aks kafasını değiştik, nam amortisörün olmaz dediği yapamadığı amortisörün başına geçen parçayı hortumun üzerine karga burnu ile 2 dk geçirdik, nam amortisörde çırak elle uğramış becerememişti, üst kata çıkardı getirdi olmaz demişti, sırf o yüzden garç gurç sesler çıkıyordu, bu işlemlere işçilik 150 tl verdim, maslak bosch sadece debriyaja 170 tl ye değişiriz demişti, yarın vakit bulursam maslak bosch da dyno ölçümü yaptırıcam, 50'ye ölçüyorlarmış ama zam yapıp 60 tl olacağını söylemişlerdi, paşaoğlunu genelde dolu görüyorum, bir kararsızlık var, maslak oto sanayi bosch'daki dinamometreyi nasıl bilirsiniz?

Juggernaut
13-10-2010, 21:50
Biz aynı aracı arka arkaya bosh ile paşaoğlunda dynoya soktuk,paşaoğlunun dynosu motor gücünü 2kw daha fazla çıkarmıştı boshtan.. tabi boshta fan bile yoktu+olarak torku ölçmek içinde ayrı para istiyorlardı sanırım.

Schumi
14-10-2010, 20:19
Valla debriyaja ve emmeye harbiden dünyanın parasını verip merakını gidericek bir öncesi ve sonrası dyno yapmadınız ya ne diyim. Maddi sebepler demişsinde okyanusta bardak su gibi bir masraf.

Kakus
14-10-2010, 20:25
Custom garage'ın dynosunu da tercih edebilirsiniz.

polo34
14-10-2010, 20:47
Custom garage'ın dynosunu da tercih edebilirsiniz.

Mehmet Gazihan ve ekibinin Kadosan'daki yeri mi acaba? Ben orada bir kez bulundum, dyno gözüme çarpmamıştı..

VWci
14-10-2010, 20:49
Debriyaj nasıl? Bu arada diskleri büyüttün mü Polo34?

Kakus
14-10-2010, 20:50
Mehmet Gazihan ve ekibinin Kadosan'daki yeri mi acaba? Ben orada bir kez bulundum, dyno gözüme çarpmamıştı..

Mehmet Gazihan ve ekibi demek yanlış olabilir. Mehmet Gazihan'ıN da içinde bulunduğu ekibi barındıran Tuning Garajı; Custom Garage. Dyno konulalı çok uzun süre olmadı. Mehmet beyi yarın bir arayıp sormanızı öneririm. Hem şampiyon Polo'yu tekrar görmüş olursunuz : )

polo34
14-10-2010, 20:55
Valla debriyaja ve emmeye harbiden dünyanın parasını verip merakını gidericek bir öncesi ve sonrası dyno yapmadınız ya ne diyim. Maddi sebepler demişsinde okyanusta bardak su gibi bir masraf.

en son yıllar önce Onno usta maslak'da ölçtürmüştü, bir takım düzeltme katsayılarıyla çarpıp 93.5 hp demişti, dynonun tork ölçmediğini söylemişti, çıktı da vermiyormuş, cep telinden fotolar vermişti, o zamandan sonra 4-2-1 header, sebring orta susturucu ve sebring katalik iptali, 48 mm'e ara boru değişimi, splitfire buji ve kabloları, apexi neo, dbilas emme manifoldu, sachs performans debriyaj ve nano çarçur taktık, kasım'da evleniyorum, bir yandan koşuşturmaca da var, modifiye aşkı da:) bugün hava yağmurluydu, cağaloğlunda davetiye peşindeydim, dönüşte maslakdan trafiğe kalırım diye dynoya gidemedim, birazdan ankaraya trene gidicem, dyno pazartesi salıya kaldı, yoğunluk da var yani ...

polo34
18-10-2010, 17:04
aşağıdaki linkten devam edelim :)

http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=66478&highlight=polo34

polo34
22-10-2010, 21:32
turbodan anlayan arkadaşlar şu ebay linkindeki kiti eleştirebilirler mi? (Item number: 260559636129) iyi çıkma ihtimali var mı? (595 usd + 245 usd yol parası ) x 1.18 gümrük vergisi = 991 usd

düşük basınçta çalıştırsam, sadece apexi neo ile afr ayarı yapsam, araba sorunsuz yürür mü acaba? araçta dereceli egzantrik mili için hazırlanmış güncel olmayan chip, aem wideband, vakum ve akü göstergesi var, boost ve egt için birer gösterge daha alabilirim ...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RARE-AUDI-VW-CAST-TURBO-KIT-8v-SOHC-Beetle-Polo-Logus-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3caa9086a1QQitemZ26055 9636129QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccesso ries

polo34
24-11-2010, 21:51
bu da son remap yapılmış hali, böylece atmosferik olarak noktayı koyuyorum:) bir ara rotrex sc bulursam alıcam, ya da bir scirocco alıcam :)
forumdan Eyüp Duygun (Ecutuned) arkadaşımıza remap için teşekkürler ...

http://img33.imageshack.us/img33/9190/dsc00049zc.jpg (http://img33.imageshack.us/i/dsc00049zc.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Eyup Duygun
24-11-2010, 21:59
Memnun ettıysek ne güzel :):) Valla abi geldigindede muhabbet ettık o kadar ugraşmışsın ya direk gir sc ye yada durumlar el veriyorsa scirocco cok daha güzel olacakdır..

polo34
24-11-2010, 22:05
memnun oldum teşekkürler, eğriler iyice düzelmiş gibi geldi bana, 5000 devir sonrasında eskiye göre biraz daha iyileşme oldu, araç pürüzsüz akıp giden bir sürüş hissi veriyor, bu durum zaten eğrilere yansımış durumda, tork açısından biraz daha kazanç sağlayacak şekilde bir iyileşme yapabilir mi?

yeni araç için durumlar el veriyor da bu araca çok para harcadım, zarar etmek hoşuma gitmez, yiğenlerime vereyim diyorum ama onların 2-3 seneye daha ihtiyaçları var :)

polo34
24-11-2010, 22:14
bu arada Eyüp (ecutuned) arkadaşımız örnek bir tuner olduğunu bana kanıtladı, hem beni kırmadı pazarlık yaptık:) hem de memnun değilsen paranı iade ederim dedi, beğenmezsen tekrar uğraşırız dedi, sonuçta para iadesine gerek yok, memnunum ama sonu bu mudur diye merak ediyorum....

Eyup Duygun
24-11-2010, 22:14
Rica ederim sagolun.Bu hem tıcaret hemde işin güzel yani.
Sıfırdan arac zorlayabilir ama yegenlere bi güzellik paha bicilemez heralde :):)
Aslında gidişini hissediyorsanız cokda problem yok demekdir ancak güncelleme icin birazdaha bakınacagım.Sonucda buda gündelık binilen bir arac.

polo34
24-11-2010, 22:27
evet yakıtı coşturmanın, siyah duman attırmanın alemi yok ama işte biraz daha mümkün mü değil mi merak ediyorum ...

polo34
12-12-2010, 11:32
eaton m45 supercharger alıp, enjektörsüz, pistonsuz, apexi neo ile düşük basınçta aracı yürütebilirmiyim? şu an 75 hpden 100hp oldu, 140hp olsa bana yeterdi, sc yi hemen alabilme durumum var ...

Schumi
13-12-2010, 00:16
O tarz chargerları monte ederken özel emme manifoldu yapılıyor. Yani aldığın o emme yi %99 kullanamazsın. Zaten eaton ların montajı zor oluyo. Örneklere bakmak lazım. Birde kaput altına.