PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : S2000 CR (Club Racer)



tolgahan ures
23-03-2007, 22:12
4 Nisanda New York uluslararası otomobil fuarında Honda S2000 in yeni limitli (sınırlı sayıda üretilecek) modelini tanıtacak. S 2000 in Type R versiyonumu bende çözebilmiş değilim.


Kesin olmamakla beraber bazı bilgiler :

-Arabanın önü değişicek
-Yeni kadran
-Radyo ve klima olmiyicak
-20 Hp lik bi güç artışı bekleniyo
-Sadece hardtoplu gelicek
-Daha sert süspansiyon
-Değişik koltuklar
-Hafifletilmiş toplam ağırlık
-Championship white rengi
-Hidrolik direksiyon yok
-Güçlendirilmiş chassis


Daha fazla bilgi için
http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=471604

:heyoo:

levent
23-03-2007, 22:26
So how is Honda going to achieve the necessary added aggression? Given its preference of high-revving atmospheric engines over forced-induction ones, a turbocharger probably isn't on the cards. It's more likely that the company will apply its latest VTEC valve timing technology to the car's standard 237hp 2.0-liter motor, which, allied to upgraded induction and exhaust systems, should boost headline power up beyond 260hp.

Added to that will be power-to-weight ratio gains achieved through weight saving. Aluminum body panels, aluminum updates to the car's “X-Bone” body structure, the removal of the car's air conditioning and part of its audio system, and the substitution of leather seats for lighter, manually-adjusted buckets, could save as much as 222lb from the 2800lb curbweight.

All that means that, while the standard S2000 has a power-to-weight ratio of 188hp per ton, this more track-focused one could have as much as 225hp per ton. Special circuit-biased tires, lighter alloy wheels and a stiffer chassis are also racing certainties.

The new S2000 CR is going on sale in the U.S. this autumn.

0-60 in 4.5, quarter mile in 13.0

ve 2,5luk suby'lerle oynaşabileceğine dair şeyler söylenmiş sitede ilk sayfaya bi göz attımda, girmeyenler burdan bişeyler kapar sanırım :)

Ferhat_V
23-03-2007, 22:27
m3 csl gibi olcak galiba klima radyo iptali vs..

hayırlısı :)

MUGENPOWE®
23-03-2007, 22:28
abı artk su kasayı deıstırsınler kac sender aynı kasa ustunde oynıyıp duruyolar

TURBO_S2K
23-03-2007, 23:06
bence bole NA ugrasicaklarina klimayi radyoyu cikarmasinlar, arabayi fabrika cikisi SC yada turbo yapsinlar.

hem boylece 1000 lerce s2000 sahibinin bosu bosuna NA icin harcama yapip pisman olmalarini engellemis olurlar

Juggernaut
23-03-2007, 23:21
0-60 in 4.5, quarter mile in 13.0

süper değerler.

dupdup
24-03-2007, 03:12
herhalde basına hic resim sızmadı bulamadım resimlerini

Onu-R
24-03-2007, 04:38
http://i40.photobucket.com/albums/e224/psychichi/dsc0153hz0.jpg

http://i40.photobucket.com/albums/e224/psychichi/dsc0151vc9.jpg

http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Honda/S2000/RJ/s2000_rj_1.jpg

http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Honda/S2000/RJ/s2000_rj_2.jpg

http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Honda/S2000/RJ/s2000_rj_3.jpg

Bu olabilir mi diyeceğim ama, hardtop falan değil..

efe-E
24-03-2007, 08:21
yok onur bu honda f1 racing anısına (tam olur bi kelime olmadı ama) düzenlenmiş 50 tane championship white s2k'dan 1.si :D