Orijinalini görmek için tıklayınız : vtec II dc headers-hks egzoz..
Faruk_Vtec
11-09-2010, 15:39
arkadaşlar amerıcadan dc seramık 4-2-1 headers ve hks tıtanıum egzozum gelıo,vtec II lerın 51 lık orta boruları varmış cat back tarzı bunların bızım araçlar ıçın uygun mu? yoksa duz boru yaptrsak daha ıyı performans verır? 51 lık orta borular krom mu? orta susturucu takabılıomyz o borulara??bı de kat ıptalı olunca ışık yakıo onu nerde sondurebılırz bılgısı olanlar arkadaşlar yardmcı olsun? tşklr..
51mm paslanmaz krom düz boru yatır kardeşim, kat iptal meselesıne gelınce sensör yanıltıcı bır parca ıle arıza ışıgını yakmıyosun o nasıl bır parca dersen eger tarıf edeyım 40mm boyunda 30 çapında bır demır malzemye bır tarafı erkek dıger tarafı dişi olacak şekilde m18x1.5 diş hatvesınde 15mm si 14 çapında delınerek gerı kalan kısmı 3mm delınerek bır parca yapılacak yanı sensörün okudugu gaz mıktarı düşürülecek bu sebeple arıza yakmayacak hepımızınkı öyle başka sorun olursa cevaplamaya çalışırız
devilboy
11-09-2010, 16:43
kıvrımsız krom düz boru çok güzel oluyor headersta var simota filtre kit alırsan süper olur ben kat iptalinde sorun yaşamadım 1 kere yandı söndürdüm daha hiç yanmadı
Faruk_Vtec
11-09-2010, 18:06
sımota caı gelıo zatn :) bırınz bursada bırınz adanada oturuosn sanrm,ıstnbl ıçın egzozcu onerıcek var mı,ıskender ustayı aradk sıra var,1 ay snraya randevu verıo :D bayrampaşada savaş usta varmış orayı duyan oneren var mı?
bı de yanlş hatrlamıosam sıtenızde 51lık krom orta boru satılıktı 50 lıraya ama lınkı bulamadm bulup buraya eklersenız çok sevınırm tşklr..
ocean0636
11-09-2010, 18:09
Ben 2010 yeni civic e kat ıptalı yaptırdım. Sensör girişleri doğru yerinde oldugu ıcın arıza lambası yanmadı fakat, bi kaç saat redline kullanıldıgı zaman sensorden cok fazla hava gectıgı ıcın arıza lambası yanıyor. Akü kutup basını sokup takıyoruz, ısık sonuyor ;)
Gunluk kullanımda kolay kolay lamba yakmaz fakat gezmek amacıyla cıktıgınız bazı zamanlarda cok sıkarsanız yakabılıyor dedıgım gıbı :)
sımota caı gelıo zatn :) bırınz bursada bırınz adanada oturuosn sanrm,ıstnbl ıçın egzozcu onerıcek var mı,ıskender ustayı aradk sıra var,1 ay snraya randevu verıo :D bayrampaşada savaş usta varmış orayı duyan oneren var mı?
bı de yanlş hatrlamıosam sıtenızde 51lık krom orta boru satılıktı 50 lıraya ama lınkı bulamadm bulup buraya eklersenız çok sevınırm tşklr..
iskender usta her zaman öyle bildiğim kadarıyla :)
Faruk_Vtec
11-09-2010, 18:27
Ben 2010 yeni civic e kat ıptalı yaptırdım. Sensör girişleri doğru yerinde oldugu ıcın arıza lambası yanmadı fakat, bi kaç saat redline kullanıldıgı zaman sensorden cok fazla hava gectıgı ıcın arıza lambası yanıyor. Akü kutup basını sokup takıyoruz, ısık sonuyor ;)
Gunluk kullanımda kolay kolay lamba yakmaz fakat gezmek amacıyla cıktıgınız bazı zamanlarda cok sıkarsanız yakabılıyor dedıgım gıbı :)
desene ılk 1-2 gun durmadan kaputu açıcaz zuhahah.. :D
iskender usta her zaman öyle bildiğim kadarıyla :)
ıskender.. :D
vtec2 de en iyi egzoz setup ı. dc 4-2-1 ceramic race headers. zaten dc 4-2-1 de kat. iptal oluyor kendiliğinden ve sensör yanıltıcı üstünde geliyor. sona kadar susturucusuz 51 mm borular. en sona free flow bi egzoz. ben megan racing carbon kullanıyorum silencerlı çok memnunum.
vtec2 de egzantrikli arabada 60 mm denedik catback geri düşürdü arabayı sonrasında 51 lik yaptık aynı ayarla yürümeye başladı. 60 lık falan yapmayı hiç deneme.
Faruk_Vtec
12-09-2010, 00:40
4-2-1 yollattm zatn alt devırler ıçın,sensor olayıda orta susturucu ıle alakalı dıe bılıyorum,orta susturucu olması bı bakıma daha ıyı yanı ben takırmayı duşunuyorum sıkıştırmayı çoğalttığı ıçın? yksa boyle bı gerçek yok mu? HKS nın 51lık egzozunu bulamadk 60lık aldm 51lık boruda sıkıntı yaratmaz sanrm..
sıtenızde 51lık orta boru satan bırı vardı lınkını kaybettm,hatrlayp bulan olursa lutfn eklesn..
Çağatay_
12-09-2010, 01:08
bazılarıda vtec2 icin 48 lik borunun iyi oldugunu soyluyor.en iyi performansı hangi setup veriyor egzosda bende merak ediyorum.
Faruk_Vtec
12-09-2010, 01:58
51lık en ıdealı,48 ufak kalır..
51lık en ıdealı,48 ufak kalır..
denedinizmi ?
Faruk_Vtec
12-09-2010, 02:28
ankarada bı abımz denedı en ıyı sonuç 51den alındı..
4-2-1 yollattm zatn alt devırler ıçın,sensor olayıda orta susturucu ıle alakalı dıe bılıyorum,orta susturucu olması bı bakıma daha ıyı yanı ben takırmayı duşunuyorum sıkıştırmayı çoğalttığı ıçın? yksa boyle bı gerçek yok mu? HKS nın 51lık egzozunu bulamadk 60lık aldm 51lık boruda sıkıntı yaratmaz sanrm..
sıtenızde 51lık orta boru satan bırı vardı lınkını kaybettm,hatrlayp bulan olursa lutfn eklesn..
yok o alt devir üst devir muhabbeti vtec2 de malesef tam tersi. 4-1 ile altların daha iyi olur. 4-2-1 ile 4000 devirden sonrası. ben 4-1 de kullandım 4-2-1 de. 4-1 i söküp 4-2-1 taktığımda 1,5 boy daha ileriye taşımıştım aracı. orta susturucun içi çıkıntılı olanlardan olursa altlarda biraz iyileşirsin fakat bu sefer üstlerde biraz kesmeye başlıyor. ben orta susturucuyu ses azalsın diye koymak istiyorum dersen eğer yine içi düz devam eden bi orta susturucu kullan.
he benim için alt devir önemli değil sesinde problemi yok ben rolling yaparım diyorsan en iyi setup 4-2-1 ve sona kadar düz boru. bunun haricindeki her egzoz setup ı seni azda olsa üstte geriye düşürür.
misal ben emrenın gerisine düşüyorum 4-1 dc ile
Faruk_Vtec
12-09-2010, 11:36
yok o alt devir üst devir muhabbeti vtec2 de malesef tam tersi. 4-1 ile altların daha iyi olur. 4-2-1 ile 4000 devirden sonrası. ben 4-1 de kullandım 4-2-1 de. 4-1 i söküp 4-2-1 taktığımda 1,5 boy daha ileriye taşımıştım aracı. orta susturucun içi çıkıntılı olanlardan olursa altlarda biraz iyileşirsin fakat bu sefer üstlerde biraz kesmeye başlıyor. ben orta susturucuyu ses azalsın diye koymak istiyorum dersen eğer yine içi düz devam eden bi orta susturucu kullan.
he benim için alt devir önemli değil sesinde problemi yok ben rolling yaparım diyorsan en iyi setup 4-2-1 ve sona kadar düz boru. bunun haricindeki her egzoz setup ı seni azda olsa üstte geriye düşürür.
4-1 headers race dıe geçmıo zatn stock manıfoldn aynısı :D 4-2-1 bı vtecle 4-1 drag yaparsa roll yaparsa 4-2-1 1 veya 1.5 boy atıo yanı doğrumu? benm ıçın alt devr bıraz onemlı yanı ısteksz 3000'e kadar sonra bıraz açılma yapıo ama dedgn gıbı en ıdealı 4-2-1 51 komple :) senın orta boru krom mu?
misal ben emrenın gerisine düşüyorum 4-1 dc ile
senın borular duz 51 mı? egzoz fıltre ne var? arac dynoya çıktımı??
borular düz 51, filtre aem dryflow, emme manıfoltu d16y4, headers dc 4-1 , hp 125.6 6300 d/d
ben headers falan taktığım zamanlarda hep aynı arabayla rolling yapıyordum. farkı orda gördük. zaten 4-1 i 3-4 hafta falan kullandım.
borunun krom olması sadece seste farklılık yaratır krom boruda biraz daha fazla ve yırtıcı bi ses oluyor vtec2 de. bendekiler krom değil şu an.
by_BuRoCk
12-09-2010, 11:48
bence 51 lik boru fazla gelir farukcum 48 lik yapmanı öneririm
ben eski aracımda (1.6 ies) hem 51 lik hemde 48 lik kullandım
48 lik ile 51 lik boru ile ayrı ayrı 48 lik borusu olan ies ile denedim
bende 51 lik varken 1 boy 48 lik varken ise başabaş yürümüştük setuplarımız aynıydı
4-2-1 headers cai son susturucu
daredevil
12-09-2010, 15:00
senin istediğin setup benim aracımda var en az 8 kere egzoz denedim aracta ies için bilemem ama vtec2 için 51 mm düz boru aracta dc race headres 4-2-1 / 51 mm krom düz boru kendim özene bözene yaptım :D / son susturucuda 60 mm HKS Hi-Power Ti yanlız bu model de kendi silenciri yok birde silencirli olanlar var onlar zaten Hi-Power geçiyor ses benim kullandığımdan az çıkıyor bunun sesini duyan var onlar söyler mutlaka öğle böyle değil :D yusuf skoda diyor ama :D:D:D
sesin farkını duymak için 2 egzozuda yazıldığı şekilde videoları var youtube bakabilirsin arasındaki farkı anlarsın
egzoz küçük olan HKS Hİ-POWER Tİ
http://himni-racing.com/images/hks_hi_power_ti.jpg
BUDA HKS Hİ-POWER ORJİNAL SİLENCİRLİ
http://www.kurumamotoring.com/image/hks/3106-ex007b.jpg
Faruk_Vtec
12-09-2010, 15:09
borular düz 51, filtre aem dryflow, emme manıfoltu d16y4, headers dc 4-1 , hp 125.6 6300 d/d
4-2-1 kullananlar kaç hp alıo? ve en onemlısı sen neden 4-1 kullanıosn.. :)
ies'nın emmesını nerden kaça bulabılırım?
bence 51 lik boru fazla gelir farukcum 48 lik yapmanı öneririm
ben eski aracımda (1.6 ies) hem 51 lik hemde 48 lik kullandım
48 lik ile 51 lik boru ile ayrı ayrı 48 lik borusu olan ies ile denedim
bende 51 lik varken 1 boy 48 lik varken ise başabaş yürümüştük setuplarımız aynıydı
4-2-1 headers cai son susturucu
hıç ellemıyım o zmn orjınler kalsn :D kat orta susturucu ıptal olucak + son susturucuda sıkıştırma azalacak havanın raht çıkması lazm,denendı ve 51de performans alndı..
Faruk_Vtec
12-09-2010, 15:14
senin istediğin setup benim aracımda var en az 8 kere egzoz denedim aracta ies için bilemem ama vtec2 için 51 mm düz boru aracta dc race headres 4-2-1 / 51 mm krom düz boru kendim özene bözene yaptım :D / son susturucuda 60 mm HKS Hi-Power Ti yanlız bu model de kendi silenciri yok birde silencirli olanlar var onlar zaten Hi-Power geçiyor ses benim kullandığımdan az çıkıyor bunun sesini duyan var onlar söyler mutlaka öğle böyle değil :D yusuf skoda diyor ama :D:D:D
sesin farkını duymak için 2 egzozuda yazıldığı şekilde videoları var youtube bakabilirsin arasındaki farkı anlarsın
egzoz küçük olan HKS Hİ-POWER Tİ
http://himni-racing.com/images/hks_hi_power_ti.jpg
BUDA HKS Hİ-POWER ORJİNAL SİLENCİRLİ
http://www.kurumamotoring.com/image/hks/3106-ex007b.jpg
en ıyı ışlem DC SERAMIK 4-2-1 51 DUZ BORU + HKS dıosn.. :)
benm HKS tıtanyum ses yıkım olurmu.. :)
daredevil
12-09-2010, 15:30
en ıyı ışlem DC SERAMIK 4-2-1 51 DUZ BORU + HKS dıosn.. :)
benm HKS tıtanyum ses yıkım olurmu.. :)
valla en iyi setup bu gerisi boş hiç uğraşma paranıda harçama egsoz modellerini resimlerim eğer resim altaki ise ses:beuj: eğer yukarıdaki ise:scared:
by_BuRoCk
12-09-2010, 15:34
hıç ellemıyım o zmn orjınler kalsn :D kat orta susturucu ıptal olucak + son susturucuda sıkıştırma azalacak havanın raht çıkması lazm,denendı ve 51de performans alndı..
valla nası istersen karar senin ben sana kendi deneyimimi söledim
Faruk_Vtec
12-09-2010, 15:36
bılgıler ıçn tşk edrm beyler,ıes cıvıc'ın emme manıfodunu nerdn nasl bulurum yardmcı olablck var mı?
bılgıler ıçn tşk edrm beyler,ıes cıvıc'ın emme manıfodunu nerdn nasl bulurum yardmcı olablck var mı?
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=61916
bılgıler ıçn tşk edrm beyler,ıes cıvıc'ın emme manıfodunu nerdn nasl bulurum yardmcı olablck var mı?ies emmesi takınca bana ihtiyacın olacak sen en iyisi ekle benım msn yi :D
denon-honda16@hotmail.com
Faruk_Vtec
13-09-2010, 10:39
anlaşıldı,tmm.. :D
Konuyu hortlatayim..:)
Dc 4-2-1 header ve sona 63 mm oem tip Varex aldim.
Orta susturucuyu iptal edip duz boru cektirmek mi iyi olur yoksa ortaya freeflow tarzi bir susturucu koymak mi?
Bir de Varex kapali iken bile orta iptal olsa ses verir mi yine de? Yoksa kapatinca duz boru olsa bile sessiz sedasiz olur mu?
Konuyu hortlatayim..:)
Dc 4-2-1 header ve sona 63 mm oem tip Varex aldim.
Orta susturucuyu iptal edip duz boru cektirmek mi iyi olur yoksa ortaya freeflow tarzi bir susturucu koymak mi?
Bir de Varex kapali iken bile orta iptal olsa ses verir mi yine de? Yoksa kapatinca duz boru olsa bile sessiz sedasiz olur mu?
serhat kat ve orta yokken oem varex sesi tam kesemiyor benim araçta headers hariç herşey seninki gibiydi ortada 51mm susturucu olmasına rağmen kapalıyken 3000 devirde pırlama sesi vardı egzoz tam kesemiyor susturucusuz hele o sesi daha çok duyarsın ve bence vtec 2 lere orta susturucu şart...
Konuyu hortlatayim..:)
Dc 4-2-1 header ve sona 63 mm oem tip Varex aldim.
Orta susturucuyu iptal edip duz boru cektirmek mi iyi olur yoksa ortaya freeflow tarzi bir susturucu koymak mi?
Bir de Varex kapali iken bile orta iptal olsa ses verir mi yine de? Yoksa kapatinca duz boru olsa bile sessiz sedasiz olur mu?
Ortaya freeflow takarsan alt devirler biraz canlanıyor. 51 lik düz boruda alt devirler zayıf kalıyor.
Düz boru + varex kapalıyken çok az bir hırıldama oluyor.
O zaman ortaya 51'lik freeflow tarzi bir susturucu koymamiz daha iyi olacak gibi.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.