PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : e36 3.28 atmo mod??



M///maniac
26-09-2010, 21:58
96 m52b28 3.28 atmosferik olarak neler yapılabilir
aracın üstünde suan
m50 emme manifoldu
headers komple egzost
cai
yazılım var
egzntrik olarak 3.0 m3 egzantrigi oluyor die duydm ama tam olarak hangisi us m3 mü yoksa 286 lık egzntrgide olurmu
va baska neler yapılabilir diff sanzuman kapak vs???

TaGo
26-09-2010, 22:01
dr.schrick in güzel egzantrikleri vardı bu araçlar için.

Birde 320i nin diffi şart.

M///maniac
26-09-2010, 22:03
3.20 diffyle oranlar yaklasık nedr revlimitte

TaGo
26-09-2010, 22:05
diffin oranı 3:45 320ninki ama sen rev limittekini soruosun (yani hılarını soruosun yanlış anlamadıysam). Onu bilmek için sende dereceli ve yazılım sonrası kaç çevireceğini bilmek lazım.

M///maniac
26-09-2010, 22:07
bn dereceli olarak us m3lerin egzantrgi var bimmerforumda 220 whp almıs biri

TaGo
26-09-2010, 22:10
valla o dereceli egzantriği bulmak, marka dereceli bulmaktan zordur diye düşünüyorum.

Başkaca yapabileceklerine baktımda; volan hafifletme çok işe yarar ve bronz balata kullanmak.

M///maniac
26-09-2010, 22:12
o egzantrgi turkiyede buldm bile:D 3.28de kullanılmıs ama nerde oldugunu sölemem:D
volan top speed isinde sıkıntı olur die düşünüorm ama kapak port polish ve belli bi oranda taslıyıp sıkıstırma o sekil alıcaz

TaGo
26-09-2010, 22:14
Bak zaten 320i diff koy dedik senin top speed olayın bitti :D ne top speedi? neye koşacağımızı bilelim ona göre yön verelim konuya.

Bu arada port polish eyvallah ama bmw kapağına sıkıştırma için yüzeyden alınmaz, zayıf kalır bu bir gerçek.

M///maniac
26-09-2010, 22:15
top speeden kasıt 200+ 270 deil:D

TaGo
26-09-2010, 22:19
Bence volandan alınması sana sandığın kadar sorun yaşatmıyacak. Bu bahsettiğin sorun, son viteste son hızı göremeyen ekonomi amaçlı vites oranları olan araçlar içindir. Sende son dişli oranı 1:1 dir korkmana hiç ama hiç gerek yok.

M///maniac
26-09-2010, 22:21
kafanı sisirmiıosam bi soru daha 3.20 kilitli diff ile 7100 dd revlimit bazalırsk yaklasık vites oranları ne olur??

TaGo
26-09-2010, 22:23
Estağfurullah hesaplarım, 328in vites oranlarını indircem (aslında 5. vites yetecek) birde kullanacağın tekerlek oranını yazarsan, yarına sana tüm viteslerdekini yazarım

M///maniac
26-09-2010, 22:24
üzerinde suan 225 40 18 var tekrar saol

M3CSL
26-09-2010, 22:25
kırmızı 328mı bu yoksa:)

evt us m3 egztrıgı oluyor 17 20 hp verıor bımmer forumunda 2. elde cok var satılık ordan getırtmek lazım..

2.93 e 3.15 oluyodu sanırım daha kısasını arastırmadım ama 250 yapıodu gene hatırladıgım askere gıttım geldm unuttm valla:)..onun dısında mod lıstesı vardı ayrıntılı pcde bulmam lazım, regulator bılmemne ıvır zıvırla 10 bge yakın gelıp 265ler alınıodu sankı..

egztrık kesınlıkle sart ustlerı cevırmez yoksa arac..

bunlarda ekstra bılgı markaya para vermememenız acısından:)

S50 cam specs
Duration / Lift
252 / 10.
240 / 9.7

S52 cam specs
Duration / Lift
250-252 / 10.2-10.28 Intake
244 / 9.67- 10.2 Exhaust

m52 cam specs
Duration / Lift
228 / 9 Intake
228 / 9 Exhaust

Schrick cam specs (m52 328)
Duration / Lift
252 / 10.2 Intake Part # : 261 E1 521 V0
244 / 9.5 Exhaust Part # : 261 A1 441 00

M///maniac
26-09-2010, 22:28
yok bu estoril yeni alıorm aracımı sattım yarın alıorm bi yakınımın arabası artk bnm oluck allhın izniyle egzntrik buldm us m3ün simdi bnm yazdıklarıma +olarak egzantrik regülatör vsvs 250 + çıkar diosn iims ins çıkarrz:D

TaGo
26-09-2010, 22:30
Hesapladım;

1-59km
2-99km
3-149km
4-199km
5-247km

bunlar gerçek hızların olacak yani hatasız.

M///maniac
26-09-2010, 22:31
oranlar çok iimis kesinlikle lazımmmıs hakkaten saol ya

TaGo
26-09-2010, 22:32
Nedemek... yeterki bmw ler daha iyi yürüsün.

M3CSL
26-09-2010, 22:36
yok bu estoril yeni alıorm aracımı sattım yarın alıorm bi yakınımın arabası artk bnm oluck allhın izniyle egzntrik buldm us m3ün simdi bnm yazdıklarıma +olarak egzantrik regülatör vsvs 250 + çıkar diosn iims ins çıkarrz:D

rahat rahat cıkar:) 3.15 orana e bıde 16 jant ufak cap koydunmu ıdeal olur, 300e fılan almıstı ark dıff i..+ caıde onemlı nası yapıldı acaba? hedrs m3 herhalde dımı..

M///maniac
26-09-2010, 22:37
yarın alım ins aracı cainin fotoları koyarım onuda bn yapmstm:D

M///maniac
26-09-2010, 22:40
headers 321 m3 headersı

M///maniac
26-09-2010, 22:46
oo konuya ekerayda dahil olmus:D

Eray Yümsel
26-09-2010, 22:46
hayırlı olsun yeğenim 100shot nos bas bak dalgana yaa ne kafa yoruyosun :D

M///maniac
26-09-2010, 22:47
nos sıkıntı hacıı dilim yandı bi kere:D

gurcell
26-09-2010, 22:49
Turbo bas. Ugrastigina degmez atmosferik ile...

Eray Yümsel
26-09-2010, 22:50
aynen satim sana m50turbo kiti :D

M///maniac
26-09-2010, 22:51
atmo iidr para yagdramam suan bmw turbolamak malefef masraflı is denedm çünkü:D
atmo iidr

M///maniac
26-09-2010, 22:52
aynen satim sana m50turbo kiti :D

bnm kitimi bana satmak he oda ii:D

gurcell
26-09-2010, 22:53
Bak turbo yap, pistonlara musteri hazir. Sana verecegim para ile turbo ve manifoldu alirsin... :)

M///maniac
26-09-2010, 22:54
o dediklerinin hepsi var elimde ztn komple kit:D

boosted_pug
26-09-2010, 22:54
alumnyumdan volant yaptırmıştık m50b28 e 7600 çeviriyoduk araba ayda bikere ön tarafdaki kasnağın yarım daire kilidini kesiyodu sonra orjinalini taktık düzeldi eğer balansı ii yapılamazsa hiç ii olmuyo

birde orjinal kapak bile aşırı zorlayınca çatlıyo bence hiç taşlamayın kapağı

M///maniac
26-09-2010, 22:55
alumnyumdan volant yaptırmıştık m50b28 e 7600 çeviriyoduk araba ayda bikere ön tarafdaki kasnağın yarım daire kilidini kesiyodu sonra orjinalini taktık düzeldi eğer balansı ii yapılamazsa hiç ii olmuyo

birde orjinal kapak bile aşırı zorlayınca çatlıyo bence hiç taşlamayın kapağı

peki oem volanı taslasak???

M3CSL
26-09-2010, 23:08
hafıf tıtreme mevcut olabılır genede kalkıslarda, 10.5 kgdı sanrm orjlı, oem partsla 7100 ustu rısklı baya bu arada,

M///maniac
26-09-2010, 23:16
hafıf tıtreme mevcut olabılır genede kalkıslarda, 10.5 kgdı sanrm orjlı, oem partsla 7100 ustu rısklı baya bu arada,
üstünü dönmicem ztnde oem partsa sıkıntı derken??

M3CSL
26-09-2010, 23:18
yay sapkadan dolayıydı sanrım yoksa koldan mıydı unuttum gene:):)

M///maniac
26-09-2010, 23:20
yay sapkadan dolayıydı sanrım yoksa koldan mıydı unuttum gene:):)

7100-7200 üstü asla dönmeyi düşünmüorm ztn yazılım süperchips var ama customa dönmeyi düşünüorm avans ayarı çok kısık die biliorm superchpst

volume81
26-09-2010, 23:36
bildiğim kadarı ile 328'ler headers ve stroker kit ile m3 motoru oluyodu :)

M///maniac
26-09-2010, 23:37
malesef blok farklı öle bişi söz konusu deil kapak uymaz

volume81
26-09-2010, 23:49
hımm peki teşekkür ederim :) e46'lardada durum aynımı

M///maniac
26-09-2010, 23:54
aynen m3 biraz farklı bi olay:D

cembozbey
27-09-2010, 09:05
bimmerdekilerde us egzantirigi sökup 286 takıyolar hiç ugrasma ben sana direk 286 egzantigi veriyim gel kardesim :)

ayrıca act den hafif volan hiç kesme biçme ayrıca 270 nerde yabcan istanbulda=)

bunlara ilaveten ben setup yapsam 321 hedars 286 egzantirgi yay şapka hafif volan bronz balata ve İTB yapardım:)

turboyu gec ya devir cevirmek kadar zevkli bişey varmı,ayrıca bu konuda REŞİT beyin bilglerinede basvurmak lazım ***** zamanında cok kurcalamıs 328leri :))))

sword
27-09-2010, 09:47
bu yapılanlarla cai hdrs egsozlu typer gecebılırmı deniyen varmı

BMK TypeR
27-09-2010, 10:18
bu yapılanlarla cai hdrs egsozlu typer gecebılırmı deniyen varmı

şaka yapar, ben urfayla egzantıklı halıyle denıyoduk ve 220km ustlerde 328 daha ıyıydı:D

M///maniac
27-09-2010, 10:29
bimmerdekilerde us egzantirigi sökup 286 takıyolar hiç ugrasma ben sana direk 286 egzantigi veriyim gel kardesim :)

ayrıca act den hafif volan hiç kesme biçme ayrıca 270 nerde yabcan istanbulda=)

bunlara ilaveten ben setup yapsam 321 hedars 286 egzantirgi yay şapka hafif volan bronz balata ve İTB yapardım:)

turboyu gec ya devir cevirmek kadar zevkli bişey varmı,ayrıca bu konuda REŞİT beyin bilglerinede basvurmak lazım ***** zamanında cok kurcalamıs 328leri :))))

286 egzantrgi oluomu iste sorun o:D bakalım ya m52ye bulasıcaz m3ten sonra ins bunuda yurutebilirim çogu parça var araçta ztn tek eksigim egzntrik diff itb yapmıcam m50 emme var ztn ytr simdilik bimmerda genelde us kullanıolar ve m50 vanosuna geçiolar..

M///maniac
27-09-2010, 10:30
şaka yapar, ben urfayla egzantıklı halıyle denıyoduk ve 220km ustlerde 328 daha ıyıydı:D

sizin araçta tam olarak neler vardı???

GökhanO
27-09-2010, 10:46
286 egzantirgi olmaz bence cunku 286 da ki vanos surekli degisken egzantirik ona gore
e36 328 deki vanos ac kapa sadece diye bliyorum

gurcell
27-09-2010, 10:54
Gökhaaaan , 286 vanoslar da sabit. aç kapa artema 2000 aç 5000 kapa :D

cembozbey
27-09-2010, 11:06
:confused:ben oluyo diye biliyorum ya tam suanda net bişey söliyemiyorum ama
drcrick veya dbilas ın 320ve 328ler için olan dereceleride benm stock dereceyle aynı 254 e felan tekabul ediyo

M///maniac
27-09-2010, 11:30
o zaman 286 egzantrgi ooluo ölemi??

sword
27-09-2010, 11:33
şaka yapar, ben urfayla egzantıklı halıyle denıyoduk ve 220km ustlerde 328 daha ıyıydı:D

maşallah ozamankı malzeme listenı ve verdığı hp yı paylasırmısın bızle:)

cembozbey
27-09-2010, 11:50
o zaman 286 egzantrgi ooluo ölemi??

bimmers ve dtmpowere işin dustu kardesim tam olarak ögren dedigim gibi benm derecem dr.scrik cadde tipi 254 lere tekabul edio bi arastrda bakalım

yaw gerci onlarda hep us spec bu dedigim olayı yapan belkide yoktur hiç :D

M///maniac
27-09-2010, 11:51
sen kendi egzantriklerini baa vercen sen napcn??:D

cembozbey
27-09-2010, 11:54
sen kendi egzantriklerini baa vercen sen napcn??:D

296 gibi bişe takıcam heralde kardesim

M///maniac
27-09-2010, 11:56
önce bi fiyat pm plz:D

GökhanO
27-09-2010, 12:03
Gökhaaaan , 286 vanoslar da sabit. aç kapa artema 2000 aç 5000 kapa :D

yok hacı oyle degil ben baya yere baktım surekli calkalıyor :D

cembozbey
27-09-2010, 12:13
gökhan beyden deişik bilgiler gelmeye devam ediyo kanka sen şu işi kesin arastr fiyat sonra konsuruz :) ben bakamıyorum tam olarak olaya işyerindeym

GökhanO
27-09-2010, 12:20
http://www.supercars.net/cars/2405.html

bakın abi burda yazıyor en basitinden, s50b30 daki vanos surekli degisken
us versiyonda ki ac kapa two stage diye

BMK TypeR
27-09-2010, 16:41
sizin araçta tam olarak neler vardı???

e36 321lık m3 haeders e36 son susturucu 65mm*2 duz boru 252-248 derece egzantırık

kutu ıcı k&n fılıtre, e36 m50 325manıfolt, port polış ve yazılım(7500devır redlıne) hafıletme 60,70kg yuruyende ıyılestırmeler amort yay fılan,

sword
27-09-2010, 16:44
guc neydı reşit

BMK TypeR
27-09-2010, 18:02
guc neydı reşit

murat 270hp lerdeydı

dragstar
27-09-2010, 20:24
atmosferik çok zevkli olur 6 silindir makine ne güzel ses çıkar :D

M///maniac
27-09-2010, 20:26
e36 321lık m3 haeders e36 son susturucu 65mm*2 duz boru 252-248 derece egzantırık

kutu ıcı k&n fılıtre, e36 m50 325manıfolt, port polış ve yazılım(7500devır redlıne) hafıletme 60,70kg yuruyende ıyılestırmeler amort yay fılan,

63 mm tek var bnde çiftemi dinmeliyim ve bn max 7100-7200 dönücem 7500 le sıkınt çıkmadımı

BMK TypeR
27-09-2010, 20:58
63 mm tek var bnde çiftemi dinmeliyim ve bn max 7100-7200 dönücem 7500 le sıkınt çıkmadımı

cıkmadı, 4 de 250 yaklasıyodu

Schumi
27-09-2010, 21:47
cıkmadı, 4 de 250 yaklasıyodu

Ooo maşallah. Orjinal son dişli ile mi.

sword
28-09-2010, 09:23
270 super yav bıldıın m3 olmus :) top speed de kpro ctr ılede yururmus ozaman

TaGo
28-09-2010, 10:37
4 de 250 yapmaması için 5 de 260 larda kalması içinde 320i diff takılır. Araç kudurur. Ama kimse yapıyormu bu modları?? tabiki hayır.

BMK TypeR
28-09-2010, 10:41
4 de 250 yapmaması için 5 de 260 larda kalması içinde 320i diff takılır. Araç kudurur. Ama kimse yapıyormu bu modları?? tabiki hayır.

benım aracıma ben 293 orjınal dıff soktum, 315 e36 m3 dıff taktım araba barız yavaşladı aynı gun soktum:)

BMK TypeR
28-09-2010, 10:42
270 super yav bıldıın m3 olmus :) top speed de kpro ctr ılede yururmus ozaman

kanka k-pro degıl egzantirikgıde gecer uzunda:D

M///maniac
28-09-2010, 11:15
benım aracıma ben 293 orjınal dıff soktum, 315 e36 m3 dıff taktım araba barız yavaşladı aynı gun soktum:)

4 te 250 de inanılmaz uzun ama bncede kısa bi dif gerekir sizin setuba...

sword
28-09-2010, 12:09
yavaslamaması lazım hızlanırken ılgınc

BMK TypeR
28-09-2010, 12:21
yavaslamaması lazım hızlanırken ılgınc

tork egrını tamamlamadan vıtes atıncada bı anlamıyo yok, her arabada kısa ıs yapmaz bence, şanzıman dıiff herşey etken ıyı ayarlamak lazım,

sword
28-09-2010, 17:11
eğri hıza göre değılkı devıre göre tork egrısı 2 de 70-100 yapsanda aynı tork bandını kullanıorsun 70-120 yapsanda
kısalmış oranlarda aynı torku daha az dırence karsı kullanıorsun.

BMK TypeR
28-09-2010, 17:38
eğri hıza göre değılkı devıre göre tork egrısı 2 de 70-100 yapsanda aynı tork bandını kullanıorsun 70-120 yapsanda
kısalmış oranlarda aynı torku daha az dırence karsı kullanıorsun.

kanka ben hep denedıgım aracla dıff 315cektım denedım adam gectı:) tabı bende soktum aynı gun:)

Dino®
01-10-2010, 10:01
Vanos un değişken veya tek kademede olması o egsantriği takamamanız anlamına gelmez. Önemli olan egsantrik derecesi ve full liftidir. Bakılması gereken piston en üstteyken subaplara ne kadar yakın bunu bilip full lifti uygun olan egsantriği seçmektir.

ReßeL
02-10-2010, 04:41
286;likdaki vanoslar individualdir.

gurcell
02-10-2010, 09:33
286da tek vanos var. Vanoslar yok yahu...