Orijinalini görmek için tıklayınız : filtre kiti sorunu vts
http://images.gittigidiyor.com/2166/peugeot-306-karbonlu-hava-filitre-kiti__21662387_0.jpg
arkadaslar filtre kiti motorun yanında olduğu için ister istemez ısınıyor bu ısınmayı en aza ındirmek için ne yapabilirim yardım ederseniz sevinirim:confused:
GokhanRS
28-09-2010, 14:51
600 C dayanıklı izolasyon bantları var genelde havalandırma şirketlerinde bulunur ve gridir rengi. onunla etrafını sarabilirsin. ısı geçirmeme özelliği çok iyi seviyededir. yada 600 c dayanıklı crom kaplama boyası var 1 kutusu bauhaus da bile 15 20 tl civarında ki 1 kutu yeticektir.
yada air intake yapıp tamponun içinden hava aldır arabaya en mantıklısı :)
VteC_MaNiaC
28-09-2010, 15:07
bu tarz kazanlar bir taraftan iyi bir taraftan kötü... içine büyük filtre takılamazken sürekli olarak sıcak havaya maruz bırakılıyor motorun içinde...
benm tavisyem üzerine malzeme sarmak yerine kaputun cama yakın kısmından biraz kaldırıp motor içindeki hava tahliyesini maksimuma getirmek bunun yanı sıra motorun fan kısmından filtrekazanına gelebilecek sıcak havayı engellemek yönünde olur
Sizin için sorun değilse ayrıca ön panelde delik açabilirsini hava girmesi için :)
orjinal yerinden tam alamıyor yanlış hatırlamıyorsam vts de
bu tarz kazanlar bir taraftan iyi bir taraftan kötü... içine büyük filtre takılamazken sürekli olarak sıcak havaya maruz bırakılıyor motorun içinde...
benm tavisyem üzerine malzeme sarmak yerine kaputun cama yakın kısmından biraz kaldırıp motor içindeki hava tahliyesini maksimuma getirmek bunun yanı sıra motorun fan kısmından filtrekazanına gelebilecek sıcak havayı engellemek yönünde olur
hayır yanlışınız var kocaman K&N Filtre var içinde hocam
http://www.gokhanaydogdu.com.tr/wp-content/uploads/2010/06/saxo_13-qpr.jpg
Sizin için sorun değilse ayrıca ön panelde delik açabilirsini hava girmesi için :)
orjinal yerinden tam alamıyor yanlış hatırlamıyorsam vts de
ön panelin karşılıgı kesik ve filtre kiti direkt karşıdan hava alıyor 106 larda zor alıyor benım bıldıgım cunku kaputları assagı doğru oldugu için hava almada problem yok sadece motorun yanında durdugu için kutu ısınıyor bunu en aza indirmenin yolunu arıyorum soğuk hava+ katıyor arabaya
H22Power
28-09-2010, 15:54
106 ve saxo ya bundan daha iyi yapabileceğiniz bişi yok ancak vtec maniac okanın dediği gibi kaput cam kısmından yukarı doğru kaldırılarak motor içi sıcak hava tahliyesi biraz daha arttırılabilir hepsi o içinde kn rc2600 filtre vardır bunun en iyisi o zaten ama okanın bahsettiği aem dry flow filtre onlar daha büyük k&n den onu kastetti ama araçta headers varsa eğer onu exhaust wrap ile sararsan motor içi ısısı düşer stock headers varsa üstünde zaten ısı izolasyon kalkanı var yapcak bişi yok...
106 ve saxo ya bundan daha iyi yapabileceğiniz bişi yok ancak vtec maniac okanın dediği gibi kaput cam kısmından yukarı doğru kaldırılarak motor içi sıcak hava tahliyesi biraz daha arttırılabilir hepsi o içinde kn rc2600 filtre vardır bunun en iyisi o zaten ama okanın bahsettiği aem dry flow filtre onlar daha büyük k&n den onu kastetti ama araçta headers varsa eğer onu exhaust wrap ile sararsan motor içi ısısı düşer stock headers varsa üstünde zaten ısı izolasyon kalkanı var yapcak bişi yok...
http://198.173.64.150/images/kn77/kn77_1.jpg
ORJ. FİLTRE KİTİ DEİL BU FİBERDEN DAHA DERİN YAPILDI BUNUNLA AYNI FILTRE VAR O KAPUT KALDIRAMAYI HONDALARDA YAPIYORLARDI GAYET HOŞ DURUYOR SAXODA NASIL DURUR BİLMİYORUM :) PEKİ ORJ ısı izolasyon kalkanıNIN ÜSTÜNE SICAKLIK İLETMEYEN BANTLARDAN YAPIŞTIRSAK RADYATÖRE VERİLEN ISIYI AZALTMA GİBİ Bİ ŞANSIMIZ OLURMU:soru:
H22Power
28-09-2010, 16:06
ORJ. FİLTRE KİTİ DEİL BU FİBERDEN DAHA DERİN YAPILDI BUNUNLA AYNI FILTRE VAR O KAPUT KALDIRAMAYI HONDALARDA YAPIYORLARDI GAYET HOŞ DURUYOR SAXODA NASIL DURUR BİLMİYORUM :) PEKİ ORJ ısı izolasyon kalkanıNIN ÜSTÜNE SICAKLIK İLETMEYEN BANTLARDAN YAPIŞTIRSAK RADYATÖRE VERİLEN ISIYI AZALTMA GİBİ Bİ ŞANSIMIZ OLURMU:soru:
ona ne yapıştırırsan yapıştır bişi ifade etmez o yeterince kesiyor ısıyı filtre kutusu motor içiğnde durdukca yapıcak şey motor içindeki sıcak havayı tahliye etmeye çalışmak filtrede dediğimin aynısı rc2600 onun bir büyüğü var mesela 3250 o sığmıyor benim 3 tane 106gti ımdada bundan vardı..
aynen kn filteyi kullan kutu içinde ,soğuk alıyorsa zaten yolda giderken bi sıkıntı yaratmaz .metal ara boruyu sarabilirsin yalıtım malzemesiyle
aynen kn filteyi kullan kutu içinde ,soğuk alıyorsa zaten yolda giderken bi sıkıntı yaratmaz .metal ara boruyu sarabilirsin yalıtım malzemesiyle
çok mantıklı hocam borunun ustunde fıber koruma var zaten ama dedıgın gıbı ısı geçirmez bantlarla kutuyu içerden sarabiliriz ve borusunu giderken hava alıyor zaten sorun olmuyor ama yaz aylarında hava cok sıcak olduğu için araba ister istemez şişiyor o yüzden hem boruyu hem filtre içini güzelce izole edersem iyi olur :rolleyes:
ona ne yapıştırırsan yapıştır bişi ifade etmez o yeterince kesiyor ısıyı filtre kutusu motor içiğnde durdukca yapıcak şey motor içindeki sıcak havayı tahliye etmeye çalışmak filtrede dediğimin aynısı rc2600 onun bir büyüğü var mesela 3250 o sığmıyor benim 3 tane 106gti ımdada bundan vardı..
kutuyu içerden güzelce izole etsek azaltamazmıyız sıcaklığı?
Fotoyu yeni gördüm :) kazanla kelebek arası metal değil sanırım orayı kastetmiştim :) olmassa sarıp deneyin :D
en iyisi rahat hava aldırmaktır , hava aldıkca sıkıntı çekmessiniz :) şehir içi dur kalkta ısınır ama gazlarken soğuktur
H22Power
28-09-2010, 16:26
çok mantıklı hocam borunun ustunde fıber koruma var zaten ama dedıgın gıbı ısı geçirmez bantlarla kutuyu içerden sarabiliriz ve borusunu giderken hava alıyor zaten sorun olmuyor ama yaz aylarında hava cok sıcak olduğu için araba ister istemez şişiyor o yüzden hem boruyu hem filtre içini güzelce izole edersem iyi olur :rolleyes:
amyant sargılar var aslında onunla sararsan biraz daha izole edilebilir ama nerden baksan 70-150tl arası amyantın markasına göre paran gidicek zaten kazan o para harcadığın paraya değicek bişi olmaz biraz daha derceyi düşüreyim diosan gaz kelebeğine giden boruyu paslanmazdan yaparsan daha çabuk soğuma özelliği var onun intake tempreture düşer birazcık daha zaten kıvrımlı olmadığı için çok parada tutmaz.
Fotoyu yeni gördüm :) kazanla kelebek arası metal değil sanırım orayı kastetmiştim :) olmassa sarıp deneyin :D
en iyisi rahat hava aldırmaktır , hava aldıkca sıkıntı çekmessiniz :) şehir içi dur kalkta ısınır ama gazlarken soğuktur
yok yok metal ve üstüde yarım sekilde fiberle kapalı hocam
Orayı izole edebilirsini ozaman tamamen :) kutuya rahat hava giriyorsa yolda sıkıntı yaratmaz :)
Güzelmiş buda :)
http://i.imgur.com/0ytMy.jpg
ERkut 205
28-09-2010, 16:53
Egzos manifolduna çok yakın ve kabin içinde aşırı ısınabilir.
Dış izalasyon olabilir yada alt sise yada tampona doğru uzatmak.
Aküyü bagaja alıp çıkma bir kaput veya fiber kaput yaptırıp havalandırma deliği açabilirsin.Filtre akünün yerine geçince motordan uzaklaştığı için pek ısınmıyo.Ben yaptım gayet ii oldu.
FİLTRE KİTİNİ İÇERİDEN SICAKLIĞI AZALTICI BANTLA İZOLE ETMEYİ DENİCEM
yada air intake yapıp tamponun içinden hava aldır arabaya en mantıklısı +++
devilboy
30-09-2010, 16:15
dostum bence hiç uğraşma herşeyi denedim en güzeli bu kit oldu içine k@n filtre koyup paneli filtreye göre deldiğin zaman nekadar basarsan bas ısınmıyor çok memnunum performansta ciddi derecede artış oluyor ...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.