Orijinalini görmek için tıklayınız : 330 CI M3'e dönüşebilir mi?
330 Cİ var bir dostumda bunu M3'e döndürmek çok mu zor? (Body kit demesin kimse :P :D)
330 Cİ SMG li bu arada
fantezi mi olur yoksa olurumu varmidur ?
Alamancılar yardım etsin gayri...
Ne gerenk var? Supercharger yapsın M3 geçiyor zaten:D
SMG den dolayı bir sıkıntı yaratırmı ?
Maliyet ?
SMG den dolayı bir sıkıntı yaratırmı ?
Maliyet ?
Hiç bir sıkıntı yaratmaz .
Active Autowerke E46 330 Supercharger Kits mevcut.
Stage1:
• Rotrex C38-71 trim supercharger
• 8 psi boost level
• CNC machined supercharger bracket with hardware
• Self-contained oil system with front-mount oil cooler
• 6 higher flowing fuel Injectors
• Active Autowerke/Bosch bypass valve
• High temperature silicone hoses with stainless clamps
• All mandrel bent tubing for improved flow
• K&N air filter
• Active Autowerke Dyno-Tuned Software
• All mounting hardware, plumbing, hoses and clamps
• Illustrated instruction manual & installation guide
• 2 Year Warranty with free tech support
Performance Specs
Power : 345 BHP @ 7000 rpm
Torque : 290 ft/lbs @ 5400 rpm
http://i20.photobucket.com/albums/b244/motorsports_3/Picture083.jpg
http://i20.photobucket.com/albums/b244/motorsports_3/Picture079.jpg
http://i20.photobucket.com/albums/b244/motorsports_3/Picture081.jpg
http://i20.photobucket.com/albums/b244/motorsports_3/Picture042-1.jpg
http://i20.photobucket.com/albums/b244/motorsports_3/Picture043-1.jpg
Fiyat: 4.400$ (Kargo masrafları hariç)
Stage 2 kit var birde onun için active autowerke ile iletişime geçmek lazım.
by serçe
07-11-2010, 12:37
Ne gerenk var? Supercharger yapsın M3 geçiyor zaten:D
:icon_tup: ...................................
peki bu uygulamayı yaparsak sc li ep3 ile ne olur deneme ?
Stage 2 'si tamamlanmış. Stage2 scli ep3'ü geçer. Onun fiyatıda 5.995$
405 Kasnak beygiri alıyor araç.
Detay: http://store.activeautowerke.com/active-autowerke-e46-330-supercharger-kit-level-2-complete-p38.aspx
Performance Specs
Power : 405 BHP @ 7000 rpm
Torque : 285 ft/lbs @ 5400 rpm
Boost Level : 8.0 psi
Key Features:
Rotrex C38-81 trim supercharger
Active Autowerke Front Mount Air to Air Intercooler
Free Flowing Intercooler Piping
10-11 psi boost level
CNC machined supercharger bracket with hardware
Self-contained oil system with front-mount oil cooler
6 higher flowing fuel Injectors
Active Autowerke/Bosch bypass valve
High temperature silicone hoses with stainless clamps
All mandrel bent tubing for improved flow
Active Autowerke Air Filter (Some Models may use K&N)
Active Autowerke Dyno-Tuned Software
All mounting hardware, plumbing, hoses and clamps
Illustrated instruction manual & installation guide
2 Year Warranty with free tech support
ygtkrmdnz
07-11-2010, 12:42
ee bırakında artık bmw alsın o denemeleride :)
ee bırakında artık bmw alsın o denemeleride :)
Stage1 den sanmıyorum geçemez. Bolt on typerlar e46 M3 ile yürüyor. SC li typer da ciddi yürüyen bir araç. Stage2 işini görür ancak 330'un kaldıki stock 330 stock typerın yanına yaklaşamıyor.
teşekkürler olgar abi stage 2 yapmakta yarar olacak sanırım arkadaş iletirim teşekkürler...
stage 2 ile cupralarla ne olur peki ?
teşekkürler olgar abi stage 2 yapmakta yarar olacak sanırım arkadaş iletirim teşekkürler...
cupralarla ne olur peki ?
Cupraların haddine mi BMW ile yürümek:D Sahibinden.com üzerinden satılmayan bir Cupra kalırsa onla denersiniz işte:P
330 denilen araç coupe ise 1530 KG gibi bir kilosu olması lazım. Stage2 kitten sonra, karbon kaput, karbon bagaj, BBS jant + CSL spor koltuklar ile bir nebze hafifler daha da iyi gider.
Silikon yerine krom boru döşense perf artarmı?
Cupraların haddine mi BMW ile yürümek:D Sahibinden.com üzerinden satılmayan bir Cupra kalırsa onla denersiniz işte:P
o zaman güzel olucak 330 zumuz hayirli olsun :D:D
Silikon yerine krom boru döşense perf artarmı?
Sanmıyorum artacağını. Ordan oraya krom boruda çok zor döşenir ama. Tıkırtı vuruntu yapar.
Stage1 den sanmıyorum geçemez. Bolt on typerlar e46 M3 ile yürüyor. SC li typer da ciddi yürüyen bir araç. Stage2 işini görür ancak 330'un kaldıki stock 330 stock typerın yanına yaklaşamıyor.
BMW'den sorumlu devlet bakanı olgar :)
BMW'den sorumlu devlet bakanı olgar :)
Ahahahahahha:D Seni seviyorum kardeşim.
Ahahahahahha:D Seni seviyorum kardeşim.
bendeeee seniiiiiiiii olgar'cııııım :))) orjinali böyle diil sarkının ama bole oldu :D
ghibli06
07-11-2010, 13:08
AA nın SC si güzeldir ve de denenmişliği vardır, macera değil yani, benim 330ci lerde tespit ettiğim en büyük sorun fren sistemi idi, böyle bir uygulama yapılacak ise adam gibi kaliper alıp disc çapını da büyütmek gerekr...
SMG sıkıntı yaratırmı peki ?
ghibli06
07-11-2010, 13:32
ilk nesil SMG lerin bazı kronik hastalıkları vardı ama 330 iken de çıkar 350 HP iken de çıkar yani güç arttığı için sıkıntı olmaz ama zaten SMG I ler her daim sabıkalıdır...
ilk nesil SMG lerin bazı kronik hastalıkları vardı ama 330 iken de çıkar 350 HP iken de çıkar yani güç arttığı için sıkıntı olmaz ama zaten SMG I ler her daim sabıkalıdır...
otomatikleri sıkıntı çıkarırmı peki yada SMG dahamı sağlam acaba?
ghibli06
07-11-2010, 13:37
e36 ve e46 M3 lerdeki SMG lerin çoğu düz vites ile değiştirildi, otomatiklerden yani steptronic lerden verim alınamıyor...
Yigitcim smg nin sikinti yaratmadigina inanman icin 500 bin kisinin sorun cikarmaz mi demesi lazim kardesim. Smg sikinti cikarmaz dayaniklidir. Kullanmayi bileceksin yeterli
Yigitcim smg nin sikinti yaratmadigina inanman icin 500 bin kisinin sorun cikarmaz mi demesi lazim kardesim. Smg sikinti cikarmaz dayaniklidir. Kullanmayi bileceksin yeterli
teşekkürler abicim.....
ghibli06
07-11-2010, 13:41
SMG I lerdeki sıkıntıyı hepimiz biliyoruz ama... SMG I le yürüyen araba sayısı kaçtır acaba? benim yakın çevremden sırf 7-8 taneyi biz çevirttik düze...
ghibli06
07-11-2010, 13:46
SMG II ise arkadaşımızın aracı başka elbet...
Meraktan soruyorum ghibli06 üstadım çevirmek zormu manuele komple şanzıman değişicek vites yolları değişicek eletrik tesisatında bile değişenler olucak sanıyorum?
ghibli06
07-11-2010, 16:27
çok zor değil, 1 tam günde biter aksilik olmazsa...
lucky Jackal
07-11-2010, 16:30
smgII ler sorunsuz diye biliyorum bende, smg I'ler için iyi şeyler söylenmiyor pek.tabi ghibli nin dedği gibi bunun senin modifiyenle ilgisi yok,zır stokta olsan smg I ler sıkıntılı,bende böyle biliyorum
SMGII sanzimanlar rahat 350 bg kaldiriyor, sorun yok.
peki 3.30 2003 model araç SMG II mi var bunda SMG I mi ?
lucky Jackal
07-11-2010, 21:17
2003 ise smg II dir
SMG 1 zaten sadece e36 m3 lerdeki şanzıman değil mi ?? e46 lar da 2002 itibariyle kullanılan şanzımanlar SMG 2 olarak geçmiyo mu hepsi ?
walla 2003 makyajlı 140000 de 330ci ımız var tepe tepe kullanıyoruz şimdiye kadar SMG'de hiç bir sorun çıkmadı bundan sonrada çıkmaz umarım...
BMW nin M olmayan E46 larda kullandığı SMG sistemi ne SMG I olarak adlandırılır nede SMG II. 330 yada 325 'lerde kullanılan SMG sistemi M serilerinde kullanılandan tamamen farklıdır ve çok daha basittir ve Magneti Marelli üretimidir.
Motorun gücüne SMG dayanırmı diye sorulmuş ve cevap olarakta 350 bg filan gibi güçler söylenmiş ki buda balon. Çünkü manuel şanzuman ne kadar güce dayanırsa SMG'de o kadar güce dayanır. Netice olarak SMG zaten düz bir vites kutusudur. Sadece vites değişim işlemi yapılırken vites kolunu ve debriyajı sizin yerinize kullanan bir mekanizmanın var olduğunu düşünün hepsi bu. Zaten yedek parça kataloğuna bakarsanız SMG'nin de debriyaj balatasına sahip olduğunu görürsünüz ki bu debriyaj baskı ve balatasıda manuel şanzumanınkiyle aynıdır.
SMG sisteminin sorun çıkarmadığı sürece manuele çevirilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten kullanmasını bilerek kullanırsanız sorun yaşatmaz. Hidrolik ünitenin yağına dikkat edin, zaman zaman adaptasyon ayarını yaptıran ve sistemi bilinçli kullanan kişiler bu sistemlerle hiçbir zaman sorun yaşamaz.
VteC_MaNiaC
11-03-2011, 07:14
SMG den dolayı bir sıkıntı yaratırmı ?
Maliyet ?
JDMWorkste yapılan bi SCli 330 vardı onlara bi sor istersen ... kırmızı renk makyajlı kasa e46 baya iyi gittiğini duymuştum
BMW nin M olmayan E46 larda kullandığı SMG sistemi ne SMG I olarak adlandırılır nede SMG II. 330 yada 325 'lerde kullanılan SMG sistemi M serilerinde kullanılandan tamamen farklıdır ve çok daha basittir ve Magneti Marelli üretimidir.
Motorun gücüne SMG dayanırmı diye sorulmuş ve cevap olarakta 350 bg filan gibi güçler söylenmiş ki buda balon. Çünkü manuel şanzuman ne kadar güce dayanırsa SMG'de o kadar güce dayanır. Netice olarak SMG zaten düz bir vites kutusudur. Sadece vites değişim işlemi yapılırken vites kolunu ve debriyajı sizin yerinize kullanan bir mekanizmanın var olduğunu düşünün hepsi bu. Zaten yedek parça kataloğuna bakarsanız SMG'nin de debriyaj balatasına sahip olduğunu görürsünüz ki bu debriyaj baskı ve balatasıda manuel şanzumanınkiyle aynıdır.
SMG sisteminin sorun çıkarmadığı sürece manuele çevirilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten kullanmasını bilerek kullanırsanız sorun yaşatmaz. Hidrolik ünitenin yağına dikkat edin, zaman zaman adaptasyon ayarını yaptıran ve sistemi bilinçli kullanan kişiler bu sistemlerle hiçbir zaman sorun yaşamaz.
Sonunda biri daha çıktı söyledi smg nin tek sıkıntısı aşınan baskı balatanın tekrar hatta periyodik olarak adaptosyon yapılması gerektiğidir.Zamanında düzenli olarak yağını tuzunu ve adaptosyonunu yaparsanız smg den sıkıntı yaşamazsınız.
e46 3.18 => sedan M3 konusu (: tamamiyle ilginizi çeker belki..
JeppeJ: E46 M3 SMG SEDAN PROJECT - E46Fanatics (http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=578901)
SC li 3.30 ile 3.30Xi aynı speclerle ne kadar fark olur, 4WD ne kadar fark eder :soru:
Birde e46 M3 4WD çevrilebilirmi :soru:
biraz misilleme gibi oldu ama :)
Noldu bu araba Yiğit? yaptınızmı SC. Memnunmusunuz.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.