Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : turbo vtec2 için destek ve öneri istiyorum



DENON
09-12-2010, 13:44
bana tam olarak neler gerekır bolt on 0.5 bar bır turbo setup için , forumdaki bilgili arkadaşlardan yardım talep ediyorum bır lıste halınde bana gerekecek parçalar yazılırsa daha memnun olurum, klımayı ıptal etmemek için external wg li bır sistem düşünüyorum nedir ne değildir , karşılaşabilecegım aksaklıklar problemler ve bunların çözümü hakkında bilgi istiyorum,

şimdiden teşekkür ederim

DENON
09-12-2010, 14:26
yanlış yeremi açtık konuyu yavv :confused: :D

KVB
09-12-2010, 14:33
Hayırlı olsun diyelim şimdiden ;)

Yıldıray ne diyor buna :D

DENON
09-12-2010, 14:46
Hayırlı olsun diyelim şimdiden ;)

Yıldıray ne diyor buna :Dmanyaksın sen gel N/A ya devam edelım dıyor ama ben koydum kafaya turbo yapçam, karşı cıkıyor yanı kısacası

KVB
09-12-2010, 14:49
manyaksın sen gel N/A ya devam edelım dıyor ama ben koydum kafaya turbo yapçam, karşı cıkıyor yanı kısacası

Sen kulak asma ona, devam et destekliyorum :D

Ben de şu anda yapıyorum kendi aracımı, bana da herkes karşı çıktı/çıkıyor ama 2011'den emme manifoldumda önce boostu göreceğim inşallah :)

DENON
09-12-2010, 18:55
cidden kimsenin bir yardımı olmayacak mı çok merak ediyorum , hayırlısı bakalım , herhalde bu konuya bişey yazacak birileri olur

JDM VTİ
09-12-2010, 18:59
vardı bitane mavi tonunda bi vtec2 turbo olarak eskiden. noldu şimdi bilmiyorum. oz ultraleggeralar filan vardı

Maxiboost
09-12-2010, 19:16
bütçe belirtilse insanlar daha rahat fikir belirtebilir. Standart motora risk alınacaksa ilerisi için bişi düşünülmicekse yani 200 220hp bana yeter diye düşünülüyorsa. İskendere manifold yaptırırım veya 2. el sağlam manifoltları değerlendirir, ıhı vf35 + fazla büyük olmayan bi cooler, 500cc civarı enjektör, benzin pompasi, kişisel tatmin için egw :D, birde kesinlikle standalone beyin alırım. Şöyle birşey var ne kadar inkar edilirse edilsin içimizdeki kaşıntı hiç bitmeyeceği için ilk önce motor içini yapmak gerek diye düşünüyorum.

DENON
09-12-2010, 19:23
benim içimde cok bi kaşıntı yok hedefim bile küçük 170-180 ler civarı çıtır bişey, fakat turbonun bana max hp yı 5000 devırlerde vermesi lazım kı işime yarasın yoksa fındık kadar turbo takıp 3000 de full spool u napayım , işte burada bana şu model bır turbo alman lazım intercooler ın lıtresi şu olması lazım , şu ölçüde wesgate koyman lazım diye önerilere ihtiyacım var

daredevil
09-12-2010, 19:23
yusuf ben turboya karşı değil sana karşıyım yavrum :D sen yapacam diyorsan sonuna kadar yardım ederim ama bizim proje daha önemli ağa :D

DENON
09-12-2010, 19:25
yıldo tut ellerımden , gece ak sakallı bır dede yanımdan turbo vtec2 ıle vuuuuuuuvvvvvvvvvffff diye geçti :D
frankeştayn beklesin şimdi yıldo ben günlük kullanım için arabamı turboluyom kardeşim uuraşamam şimdi kenardakı k24+k20 ile yavv :D

VteC_MaNiaC
09-12-2010, 19:32
t28 ayarında bir turbo

external wastegate 7psilık yay

310 cc rc enjektör ( 310 olması önemli rölanti ayarı için eğer beyin yoksa)

10 luk bi intercooler

aem ems veya aem fic yada en olmadı VAFC

sünger filtre

yağlama boruları

bov

intercooler boruları

ve son olarak bence yapılması gereken emme manifoldu swap ı

böyle olursa inanılmaz verimli ve güzel bir araç olur.... ki senin CNC imkanlarına sahip olsam d serisi skunk2 pro emme manifoldunu takıp öle turbolardım

DENON
09-12-2010, 19:37
t28 ayarında bir turbo

external wastegate 7psilık yay

310 cc rc enjektör ( 310 olması önemli rölanti ayarı için eğer beyin yoksa)

10 luk bi intercooler

aem ems veya aem fic yada en olmadı VAFC

sünger filtre

yağlama boruları

bov

intercooler boruları

ve son olarak bence yapılması gereken emme manifoldu swap ı

böyle olursa inanılmaz verimli ve güzel bir araç olur.... ki senin CNC imkanlarına sahip olsam d serisi skunk2 pro emme manifoldunu takıp öle turbolardımzaten takmış oldugum 1.6 ies emmesi yeterli olurmu acaba, çünkü skunk2 falan runnerlar uzun oldugundan bızım motora gırmez , yakıt ayarı içinde 0.5 barda vafc nın yeterlı olacagını düşünüyorum ne dersiniz

VteC_MaNiaC
09-12-2010, 20:25
zaten takmış oldugum 1.6 ies emmesi yeterli olurmu acaba, çünkü skunk2 falan runnerlar uzun oldugundan bızım motora gırmez , yakıt ayarı içinde 0.5 barda vafc nın yeterlı olacagını düşünüyorum ne dersiniz

aynen süper olur derim ;)

16EC813
09-12-2010, 22:59
yavru kurtum sana hep destek tamdestek , otadı sen zati tadmıştın bikere nede olsa :D

despe
10-12-2010, 07:17
sana gereken turbo tavsiyesi ve intercoller ölçüsü bırçet. hangi turboyu kullanacağın. yani senin istediğin. 5000 lerde dolsun 7000 lere kadar götürsün. zaten çevireceğin devir 7000 falan olur.

10.4:1 sıkıştırman var zaten. bizim kollar ***** çok ince. stock internal motora 0.8 basıyorlar yurt dışında ama onlar 9.5:1 cr :D gerçi sen max 0.5 - 0.6 bar basçam diyorsun kaşıntı gelmezse :D

sen önce işe şu greddy i almakla başla bence :)

VteC_MaNiaC
10-12-2010, 07:20
bence alt devirde gelip 4000 de full boost görüp 6800 de falan bitse tam süper olur ... yani ufak turbo t28 ayarında falan

punto_multijet
10-12-2010, 07:37
Sen kulak asma ona, devam et destekliyorum :D

Ben de şu anda yapıyorum kendi aracımı, bana da herkes karşı çıktı/çıkıyor ama 2011'den emme manifoldumda önce boostu göreceğim inşallah :)

katılıyorum sana banada cok dediler yapma boşver diye

@Denon

umarım gönlüne göre sonuc alırsın...

DENON
10-12-2010, 08:49
sana gereken turbo tavsiyesi ve intercoller ölçüsü bırçet. hangi turboyu kullanacağın. yani senin istediğin. 5000 lerde dolsun 7000 lere kadar götürsün. zaten çevireceğin devir 7000 falan olur.

10.4:1 sıkıştırman var zaten. bizim kollar ***** çok ince. stock internal motora 0.8 basıyorlar yurt dışında ama onlar 9.5:1 cr :D gerçi sen max 0.5 - 0.6 bar basçam diyorsun kaşıntı gelmezse :D

sen önce işe şu greddy i almakla başla bence :)bircet bence greddy e gerek yok 0.5 bar basıncta, safc yada vafc zaten yakıtı %50 mıktarında arttırırabılıyor %50 yakıt açmaya gerek duyarmıyız kı benım ıstedıgım basınclarda

XSi
10-12-2010, 09:12
basınç ve istenen güçleri göz önüne alınca oem turbolardan uygun bir aday volvo 850 2.3 T5 lerde bulunan TD04HL-16T turbo var..

0.5 - 0.6 barda 180-200 hp gibi gücü verimli bir aralıkta üretebilecek gibi gözüküyor.. ama bu internal wastegate li..

KVB
10-12-2010, 09:28
yıldo tut ellerımden , gece ak sakallı bır dede yanımdan turbo vtec2 ıle vuuuuuuuvvvvvvvvvffff diye geçti :D
frankeştayn beklesin şimdi yıldo ben günlük kullanım için arabamı turboluyom kardeşim uuraşamam şimdi kenardakı k24+k20 ile yavv :D

Siz ne içiyosunuz yav uyumadan önce, bize de söyleyin :D Yıldırayın çok duydum uyku arasında kalkıp rüyasında duyduğu parçaları not aldığını :cokgreen: :hoo:

DENON
10-12-2010, 09:30
Siz ne içiyosunuz yav uyumadan önce, bize de söyleyin :D Yıldırayın çok duydum uyku arasında kalkıp rüyasında duyduğu parçaları not aldığını :cokgreen: :hoo:
çabuk uykkumuz gelsınde ruya görelim diye ılık süt içiyoruz tavsiye ederim

KVB
10-12-2010, 09:33
çabuk uykkumuz gelsınde ruya görelim diye ılık süt içiyoruz tavsiye ederim

Yıldıray Uludağ gazozu demişti kandırmış demekki :P

Bu arada 5000'de gelecek turbo çok geç değil mi sence? 4000 civarı gelse daha iyi olur gibi.

DENON
10-12-2010, 09:34
Yıldıray Uludağ gazozu demişti kandırmış demekki :P

Bu arada 5000'de gelecek turbo çok geç değil mi sence? 4000 civarı gelse daha iyi olur gibi.
yav işte 4500 -5000 arası gelsın ıstıyorum

KVB
10-12-2010, 09:38
yav işte 4500 -5000 arası gelsın ıstıyorum

Daily use bozulmasın istiyorsun sanırım, hem de ekonomi :D

Benim şu anki setup ile 4000 öncesi motorda kimse yok zaten, 6000'de de bitiyor. Ben onun için biraz daha erken gelmesini istiyorum 3000 gibi, k16 nın fiat 1.9 dizellerinde çıkan bir turbosu var, onu aldım. Bakalım ufak birşey baya, haritasına falan baktık istediğimi yapacak gibi duruyor ama 0.5'i görmeden bilemiyorum tabi :)

daredevil
10-12-2010, 09:45
yusuf al bunu bak keyfine :D http://www.turbokits.com/civic_turbo_kits.html

despe
10-12-2010, 09:45
aslında cruise giderken 3000 leri geçmiyorsun zaten şehir içinde. bence 3000-3500 lerde gelmeye başlaması iyi olur. zaten geriye 3500 evir kalıyor.

Diyadin
10-12-2010, 09:46
Daha önceden turbolanmış civic sport motorları vtec2 ile aynı olması lazım sahibiyle görüşebilirsin.

http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=11357

despe
10-12-2010, 09:54
bırçet ben boşaltmasaydım benim arabayıda senin turbo vtec2 ile bi deneseydim :hahaha:

DENON
10-12-2010, 09:55
bırçet ben boşaltmasaydım benim arabayıda senin turbo vtec2 ile bi deneseydim :hahaha:gerek yok senın işin bi debrıyaja bakıodu zaten bu halde de :D

despe
10-12-2010, 10:01
gerek yok senın işin bi debrıyaja bakıodu zaten bu halde de :D

heaa evet dooru stock arabamda sadece debriyaj varken senin emmeli headersli beyin li vtec2 len yanyana yürümüştüm hatta arada kafa çıkarmıştım :hahaha: :D

DENON
10-12-2010, 10:04
motor 250 hp olsa noolur debrıyajın bıtık olup o gucu yere veremedıkten sonra, stock dedıgın senın arabadakı emmeyı , stage2 debrıyajı nereye sokcaz bircet kendını kandırma artık :D
benden tek eksıgın hıdırın dı bunu unutma :D

DENON
10-12-2010, 10:09
ben şimdi yan yana bitik debrıyajımla yürüdügüm arabanın speclerını yazarsam burda ortalık karışır birçet hiiç ağzımı açmıom :D

VteC_MaNiaC
10-12-2010, 10:23
bircet bence greddy e gerek yok 0.5 bar basıncta, safc yada vafc zaten yakıtı %50 mıktarında arttırırabılıyor %50 yakıt açmaya gerek duyarmıyız kı benım ıstedıgım basınclarda

zaten arttırmıycan büyük enjektör takacağın için kısacaksın :) üstleri az kısıcan altları çok :)

DENON
10-12-2010, 10:26
zaten arttırmıycan büyük enjektör takacağın için kısacaksın :) üstleri az kısıcan altları çok :)arttırdıgı mıktrda da kısıyor zaten o konuda sıkıntı yok :D

despe
10-12-2010, 10:30
motor 250 hp olsa noolur debrıyajın bıtık olup o gucu yere veremedıkten sonra, stock dedıgın senın arabadakı emmeyı , stage2 debrıyajı nereye sokcaz bircet kendını kandırma artık :D
benden tek eksıgın hıdırın dı bunu unutma :D

senden eksiğim headers düz boru son susturucu ve ecudu :D
headers olmayınca arabanın gitmediini sende biliyon :D

DENON
10-12-2010, 10:33
senden eksiğim headers düz boru son susturucu ve ecudu :D
headers olmayınca arabanın gitmediini sende biliyon :Dişte ecu benım için dezavantajdı o zaman ne kadar yuksek devırde vıtes atarsan bıtık olan debrıyaj daha fazla kacırmazmı , sen yapma baari bu işi cok kişiden ıyı bılıosunda bana takılmadanda yapamıosun :D
benım debrıyajımın acıgını headersım kapattı o denemede işte bu bööle

DENON
10-12-2010, 10:35
headers olmayıncamı araba daha az yurur debriyaj bitik oluncamı ??? :D

despe
10-12-2010, 10:36
sen önce debriyajla ecu al bırçet. 6480 devir yetmez turboda :D

despe
10-12-2010, 10:38
headers olmayıncamı araba daha az yurur debriyaj bitik oluncamı ??? :D

şuna bi saplayayım edasıyla yanıma gelipte saplayamaman çok kötü oldu la ki nerdeyse geççektim, yüzünü görmen lazımdı bırçet ashuahus :hahaha:

msn e gel la :D

DENON
10-12-2010, 10:41
sen önce debriyajla ecu al bırçet. 6480 devir yetmez turboda :Dnooldu cevap beklıodum son yazdıgıma :D
devır olayına gelınce bence 4000 ler gıbı gelırse bana yeterlı olur

DENON
10-12-2010, 10:44
şuna bi saplayayım edasıyla yanıma gelipte saplayamaman çok kötü oldu la ki nerdeyse geççektim, yüzünü görmen lazımdı bırçet ashuahus :hahaha:

msn e gel la :D
ahushauhs bırcet senı gecebılmek için senden cıkan malzemelerı almam ne kadar düşündürücü değilmi ??? :D :D

despe
10-12-2010, 10:52
ahushauhs bırcet senı gecebılmek için senden cıkan malzemelerı almam ne kadar düşündürücü değilmi ??? :D :D

buna rağmen geçememen daha da bi düşündürücü ama :D

DENON
10-12-2010, 10:53
buna rağmen geçememen daha da bi düşündürücü ama :D
dediğim gibi debrıyajı bıtık araba ıle sadece senın hıdırın olmadan kafa kafaya yürümem en düşündürücü olanı :D

Evrenoz
10-12-2010, 16:47
Görkem yapmıştı vtec2'sini seneşer evvel.. VP plaka, cosmic gri.. Kürekçi, kel bir arkadaşımızdı..

3 ten sonra güzel yürüyordu, 200-220 civarı bir güç almıştı.

Lâkin kötü olan;

1-2 yok, 3'ün başı da yok... 3'ün sonlarında yürümeye başlıyor. 4'te keyfini almaya başlıyorsun. 5'e atıyorsun...

Ama o da ne?

218... Dead End :)

Şanzıman lazım, vakti zamanında biri ies şanzımanı uyabilir diyordu..

despe
10-12-2010, 17:00
Görkem yapmıştı vtec2'sini seneşer evvel.. VP plaka, cosmic gri.. Kürekçi, kel bir arkadaşımızdı..

3 ten sonra güzel yürüyordu, 200-220 civarı bir güç almıştı.

Lâkin kötü olan;

1-2 yok, 3'ün başı da yok... 3'ün sonlarında yürümeye başlıyor. 4'te keyfini almaya başlıyorsun. 5'e atıyorsun...

Ama o da ne?

218... Dead End :)

Şanzıman lazım, vakti zamanında biri ies şanzımanı uyabilir diyordu..

7200 çevirirse 230 görüyor evren. ben N/A da rahat 230 görüyorum kadranda otobanda. tatmin eder.

230 da limitör yapmıyor ama, büyük ihtimal ecudan hız limitleyici falan var.

Diyadin
10-12-2010, 19:05
7200 çevirirse 230 görüyor evren. ben N/A da rahat 230 görüyorum kadranda otobanda. tatmin eder.

230 da limitör yapmıyor ama, büyük ihtimal ecudan hız limitleyici falan var.

Evren abi orjinal ecuyu söylemiş bende 218 dıv dıv dıv yapıyordum :D

Bu arada konuyu takip ediyorum beyaz sunrooflu alabilirim tekrar;)
3000den sonra dolan turbo kitle harika olur. 3000e kadar aile modu sonra açarsın cut out egzozu çata pat :D

Evrenoz
10-12-2010, 22:18
7200 çevirirse 230 görüyor evren. ben N/A da rahat 230 görüyorum kadranda otobanda. tatmin eder.

230 da limitör yapmıyor ama, büyük ihtimal ecudan hız limitleyici falan var.

Limitör ileri çekilirse görebilir, doğrudur. Ben hatırlıyorum o dönemden, 200 küsür hp araç, yanından stock vti el sallayarak geçiyor bizimki kesicideyken :)

Sen ciddi ciddi bir şanzımanı araştır. Yanlış hatırlamıyorsam epey bir yolu vardı o şanzımanın stock devir bandında.