Orijinalini görmek için tıklayınız : 2.0 motor ve orta susturucu
pepecura
11-01-2011, 09:01
kat iptali yaptım 51mm duz boru cekıldı. ancak orta kafamı karıştırıyor sadece fıltre olan 2.0 ztec motorda orta yerındemi kalmalı? kat iptali+orta+sonda spor yada performans egzoz dedıgımız susturucu mu daha mantıklı yoksa kat iptali+duz boru sonda performans susturucumu daha mantıklı sizce?
halilkarakas
11-01-2011, 09:12
kat iptali 51 düz boru yaptıysan sona güzel bi susturucu koyman daha mantıklı olur ...
güzel bi hks yada greddy takarsan ses muhteşem olur
kadir jdm civic
11-01-2011, 11:12
51 boru son susturu ile çok ses cıkıyor rahatsız olabilirsın bence ortaya bir tüp atarsan hem ses hemde performansın istedıgın gibi olur. tüpün giriş çıkışı 51 olsun performansını etkilemez sesi keser. ztn egzostan slinceri cıkardıgın istedigin sesi alırsın. ***** ist polisi egzos yaptırmaya 200 tl verip sonra egzos cezasını yiyip 140 tl sonra eskisini geri takmak zorunda kalırsın.....
flexamin
11-01-2011, 11:27
kat iptali yaptım 51mm duz boru cekıldı. ancak orta kafamı karıştırıyor sadece fıltre olan 2.0 ztec motorda orta yerındemi kalmalı? kat iptali+orta+sonda spor yada performans egzoz dedıgımız susturucu mu daha mantıklı yoksa kat iptali+duz boru sonda performans susturucumu daha mantıklı sizce?
hepsini denedim. bende focus warken
orjinal boru çapın 55 zaten ;)
komple düz boru + son susturucu kesinlikle tavsiye etmiyorum.
araba direk yawaşlar 195 km de tıkanıor.
örnek olarak şöle bir şey anlatayım yokuş aşağı iniyorsun inerken hızlanması gerekli aracın ayağın gazda olmasa bile ama egzoz kompresöre biniyor hızlanmıyorsun aksine yavaşlıyor.
üst devirlerin çok canlanıyor fakat 3500 devire kadar aracın ölüyor. bp olayı nedeniyle.
sana tavsiyem illa egzoz sistemi ile oynayacağım dersen borularını 60 lık yap ortaya orjinal kazan ebadında 60 giriş lı orta + son da 60 lık egzoz koy. ;)
benim eski aracın videoları da mevcuttu. siteden görkem şahitti düz borulu haline..
düz borulu hali denediğim de 1 boy geçebildiğim aracı orjinale geri döndüğumde 3 geçiordum. istersen msn e ekle yardımcı olayım hertürlü
pepecura
11-01-2011, 13:17
hepsini denedim. bende focus warken
orjinal boru çapın 55 zaten ;)
komple düz boru + son susturucu kesinlikle tavsiye etmiyorum.
araba direk yawaşlar 195 km de tıkanıor.
örnek olarak şöle bir şey anlatayım yokuş aşağı iniyorsun inerken hızlanması gerekli aracın ayağın gazda olmasa bile ama egzoz kompresöre biniyor hızlanmıyorsun aksine yavaşlıyor.
üst devirlerin çok canlanıyor fakat 3500 devire kadar aracın ölüyor. bp olayı nedeniyle.
sana tavsiyem illa egzoz sistemi ile oynayacağım dersen borularını 60 lık yap ortaya orjinal kazan ebadında 60 giriş lı orta + son da 60 lık egzoz koy. ;)
benim eski aracın videoları da mevcuttu. siteden görkem şahitti düz borulu haline..
düz borulu hali denediğim de 1 boy geçebildiğim aracı orjinale geri döndüğumde 3 geçiordum. istersen msn e ekle yardımcı olayım hertürlü
teşekkur ederim acaba benım duz boru 51 mi 55 mi :soru: karıştırmış olabılırım cunku aracı ılk aldıgımda 5 6 ay once idi.
''komple düz boru + son susturucu kesinlikle tavsiye etmiyorum''kat ıptalinden sonra duz boru ıcın konusuyorsun dimi?
pepecura
11-01-2011, 13:19
51 boru son susturu ile çok ses cıkıyor rahatsız olabilirsın bence ortaya bir tüp atarsan hem ses hemde performansın istedıgın gibi olur. tüpün giriş çıkışı 51 olsun performansını etkilemez sesi keser. ztn egzostan slinceri cıkardıgın istedigin sesi alırsın. ***** ist polisi egzos yaptırmaya 200 tl verip sonra egzos cezasını yiyip 140 tl sonra eskisini geri takmak zorunda kalırsın.....
tşkur ederim kat ıptalı duz boru son orjınal kullanıyordum zaten rolantı sessiz mod :)
teşekkur ederim.
flexamin
11-01-2011, 13:19
teşekkur ederim acaba benım duz boru 51 mi 55 mi :soru: karıştırmış olabılırım cunku aracı ılk aldıgımda 5 6 ay once idi.
''komple düz boru + son susturucu kesinlikle tavsiye etmiyorum''kat ıptalinden sonra duz boru ıcın konusuyorsun dimi?
aynen ;) ortada susturucu yok sona kadar düz boru sonda egzoz
pepecura
12-01-2011, 08:58
ortayı yerine koydum sonada performans susturucu koydum hayırlısı olsun bakalım :)
teşekkurler
RED DEVIL
22-08-2011, 14:36
ortayı yerine koydum sonada performans susturucu koydum hayırlısı olsun bakalım :)
teşekkurler
çoook zaman sonra yazıorum bu yazıyı askerde okumustum kışın :P şimdi bisey demek isterim bnde kat iptali düz boru ve performans egsoz var gc kaybım varmı yoksa artışmı var orjinal hali nasıl blmiorum aldıımda boleydi de... 206 gti düz boru dediin zaten 1 metre fln :P orta sustrcu iptal kat iptal son sustrcu dandik :) ben kat iptal düz boru orjinal son takma taraftarıyım nolur üstad lar ya..
pepecura
22-08-2011, 14:45
çoook zaman sonra yazıorum bu yazıyı askerde okumustum kışın :P şimdi bisey demek isterim bnde kat iptali düz boru ve performans egsoz var gc kaybım varmı yoksa artışmı var orjinal hali nasıl blmiorum aldıımda boleydi de... 206 gti düz boru dediin zaten 1 metre fln :P
boru çapınada bağlı bıraz, ama çook karışık iş bana göre yuklenmedıyse arac orta yerınde kalmalı..
RED DEVIL
22-08-2011, 15:11
boru çapınada bağlı bıraz, ama çook karışık iş bana göre yuklenmedıyse arac orta yerınde kalmalı..
yüklü değil eksoz filtre full bakımlı fln... işte nie kalmalı orta ne eksi veya artısı var
pepecura
22-08-2011, 15:37
yukarıdakı mesajlarda flexamin focus unda ıkısınıde denemıs ve açıklamış, çok fazla bı + - olacagını sanmam orta yerınde olsada olur olmasada :) zaten ıcı duz.. ancak sesi kısayor daha rahat kullanım saglıyor dıye bılırım.
orjınal boru capından buyuk boru cekıldıyse ortayı yerıne koydugunda alt devırlerınde bıraz canlılık goruluyor, ust devırlerde ve son hızlarda eksılerını gördum.
flexamin
22-08-2011, 16:13
hala aynı konumu :D ulen bir egzozu yapamadın ya :) msn de de söledim burda da söledim
2 seçeneğin war ya orjinal ile devam etcen
yada 55 orjinal boru çapını 60 yapıp orjinal kazanın ebatında 60lık orta susturucu sona da 60 lık . altın üstün sağın solnun önün arkan rahatlıcak
Not: 2.0 zetecler bp yi çok sever. ort susturucunun içinde kanallar war yani boş değil içi ;)
pepecura
22-08-2011, 16:15
hala aynı konumu :D ulen bir egzozu yapamadın ya :) msn de de söledim burda da söledim
2 seçeneğin war ya orjinal ile devam etcen
yada 55 orjinal boru çapını 60 yapıp orjinal kazanın ebatında 60lık orta susturucu sona da 60 lık . altın üstün sağın solnun önün arkan rahatlıcak
Not: 2.0 zetecler bp yi çok sever. ort susturucunun içinde kanallar war yani boş değil içi ;)
yok abı benım egzoz tmmdır :) RED DEVIL soruyor.
flexamin
22-08-2011, 16:20
yüklü değil eksoz filtre full bakımlı fln... işte nie kalmalı orta ne eksi veya artısı var
orta susturucu backpressure ı sağlar. 2000cc araçların bir çoğu bp manyağıdır. bazılarıda bp yi sevmez.
bana kalırsa araba turbo olmadıktan sonra düz boru yapmanın bir anlamı yok özellik 2000cc atmosferikde
RED DEVIL
23-08-2011, 09:28
orta susturucu backpressure ı sağlar. 2000cc araçların bir çoğu bp manyağıdır. Bazılarıda bp yi sevmez.
Bana kalırsa araba turbo olmadıktan sonra düz boru yapmanın bir anlamı yok özellik 2000cc atmosferikde
benim aracta kat iptali ve orta iptali var çap ise boru 55 lik sadece mantıklı olan nedir tamamen orji mi donsem bole deam mı etsem
pepecura
23-08-2011, 09:30
benim aracta kat iptali ve orta iptali var çap ise boru 55 lik sadece mantıklı olan nedir tamamen orji mi donsem bole deam mı etsem
bu şekılde dunyanın sesını cıkarmıyormu? rahatsız olmuyormusnuz :)
bence ortayı yerine koy, zaten kat baya baya pahalı :icon_tup:
flexamin
24-08-2011, 11:12
benim aracta kat iptali ve orta iptali var çap ise boru 55 lik sadece mantıklı olan nedir tamamen orji mi donsem bole deam mı etsem
alt devirlerin nasıl ?
ben solsam ara boruları 60 lık yapıp 60 lık içi boş olmayan ( orjinalinki gibi) bir orta koyar sona da 60 lık son koyar rahatıma bakarım
alt devirlerin nasıl ?
ben solsam ara boruları 60 lık yapıp 60 lık içi boş olmayan ( orjinalinki gibi) bir orta koyar sona da 60 lık son koyar rahatıma bakarım
aynı şekil kullanıyorum keyfime bakıyorum:D
pepecura
24-08-2011, 12:19
aynı şekil kullanıyorum keyfime bakıyorum:D
hiç uygulamaya gırıpte sorunsuz geçtiğin oldumu? (egzoz)
flexamin
24-08-2011, 13:08
aynı şekil kullanıyorum keyfime bakıyorum:D
orjinale göre performans nasıl oldu? fikri olmayanlar için örnek olur
RED DEVIL
24-08-2011, 17:25
alt devirlerin nasıl ?
ben solsam ara boruları 60 lık yapıp 60 lık içi boş olmayan ( orjinalinki gibi) bir orta koyar sona da 60 lık son koyar rahatıma bakarım
İYİ DEĞİL..ÖLÜ DİEMEM AMA TATMİN ETMİO..ÜST DEVİR ARAC AÇ RESMEN HEMEN TOPARLANIO.. AMA SES :eek:
flexamin
24-08-2011, 19:44
İYİ DEĞİL..ÖLÜ DİEMEM AMA TATMİN ETMİO..ÜST DEVİR ARAC AÇ RESMEN HEMEN TOPARLANIO.. AMA SES :eek:
orta susturucunun içi orjinaldeki gibi mi ?
Alt devirlerin nasıl ?
hiç uygulamaya gırıpte sorunsuz geçtiğin oldumu? (egzoz)
çevirmeye girdiğim oldu sıkıntı olmadı.polisinden polisine değişiyor o önceden daha sessiz bi egsozum vardı 2tane orta vardı onda gaza bas bakiyim bi sesli egsozmu bu böle die üstüme gelmeye çalışanda olmuştu:)
orjinale göre performans nasıl oldu? fikri olmayanlar için örnek olur
eskisi çok kötüydü boru boru içinde %30 sıkışık olan yeri vardı kaynak manyağı bi şekilde ondan sonra tabi çok fark etti eskisi orjnalden kötüydü ama bilginize..altlarda ölülük yok üstlerde rahat bence olması gerekendi gayette güzel olduğunu düşünüyorum..
flexamin
24-08-2011, 21:31
iyi değil dediğin için şaşırdım ondan dolayı sordum
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.