PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : x22xev astra gsi



setapxxx
15-01-2011, 00:03
öncelikle selamlar...astra gsi aracımız var ve elimde x22xev frontera motor bloğu var bu bloğa

kırank:c20xe
piston ve biyeller x22xev (yada kısa biyel ve uygun piston bunu yaparken nelere dikkat etmemiz gerek. x22xev devirlenmesi cok hantal kısa kol taksam nasıl olur.pistonda 2.2 yada 2.5 cc olabilir.
geri kalan herşey c20xe

yapan eden varmı nette birkaç yerde gördüm ama yabancı dil olmadığı icin anlamadım

Pics of 2.2 and 2.0 blocks (http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/173346-pics-2-2-2-0-blocks-2.html)

TaGo
15-01-2011, 00:14
Kardeşim takılıyormuş ancak sıkıştırması çok arttığı için kalın özel conta kullanmalıymışsın yada sıkıştırmayı düşürecek bir piston kullanın diyor.

Hatta hacım 2.4 lere kadar çıkıyormuş tabi kare motordan çıkıyon direkt 94 strok 88 bore oluyor.

OmerRS
15-01-2011, 00:33
2.2 ler ile 2.0 ların farkı zaten uzun stroklu krank 94 mm. Yani o blokta c20 krankı kullanmanın hiçbir anlamı yok hacim 2.0 olur yine. x22 ye 88 mm piston ve x22 krankı koyarsanız 2.3 olur.

setapxxx
15-01-2011, 00:40
yani kendi kırankını ve biyellerini kullansam farklı piston taksam bu iş olucak.izmirde de özel conta kestirmem lazım..peki orjınalde motorun devri gaz tepkisi cok geç devirlenmiyo devir alıncada hemen düşmüyo kollarla alakalımı

setapxxx
15-01-2011, 00:43
faydalı olacana inandığım bi linkdaha buldum hatta türkiyeden bi arkadaşımız yorum yapmış

2.2 & 2.4 XE Rally Engines (http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?122949-2-2-2-4-XE-Rally-Engines)