Orijinalini görmek için tıklayınız : E36 M3 S50B30 286 için Supercharger
Arkadaslar
E36 M3 3.0 286lık icin Supercharger kit önerileriniz paylaşırmısınız..
Lütfen Sc takma değmez yazık olur ya da hiç orjinalliğini bozma gibi söylemler yapmayınız.Burda tamamen teknik detaylarını getiri ve götürülerini konuşalım..
Teşekkürler..
Rabbim Sinan'a yuru ya kulum deyince...
ESS / Active Autowerke. Garantili, servisi cok iyi, fiyatlari normal, bana yakin :)
Rms için ne diyorsun isim değilde kitleri paylaşalım müttefikim..
RMS cok koklu ve seveni cok ama etrafimda hic kullanan olmadi.
Stage 2 bence en mantiklisi. Kit olarak ihtiyacin olan hemen herseyle geliyor. Stage 1 zaten harcadigin paraya degecek bir kit degil AA'de. O kadar para harcayacagim madem, dogru duzgun bir kit, guzel bir guc egrisi, dolu dolu tork isterim.
http://store.activeautowerke.com/active-autowerke-e36-m3-supercharger-kit-level-2-complete-rotrex-c38-blower-p28.aspx
Rotrex blower kullaniyorlar ki vortech kadar basarili oldugu soyleniyor kullanicilari tarafindan. Benim gordugum dyno grafikleriyle beraber en saglam kitlerden biri de Vortech SC kitleri.
Vortech V-1 T-Trim Supercharger | Vortech Superchargers (http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=4)
Saglikli 440bg de yuruyen euro S50B30'lar cok.
vortex alıp ıkendin yapabilirsin bence ayaklarını vs burada kestirirsin istediiğin kapasitedeki bir scyi kullanabilirsin
dedebeto
20-01-2011, 10:23
niye turbo değilde sc?..
Makinende hacim var. Gt30 serisi bir turbo ile sc gibi alt devirde dolarsın.
benim s50b30 makinede bile gt35 2700 devirde 15 psi veriyor.
2700 de deil 3700 log tipi manifold ile
VteC_MaNiaC
20-01-2011, 11:53
valla scharger ında farklı bi tadı var :) JDMworks ten mert bilaloğlu uygulamış kendi arabasına gerçekten çok güzel olmuş... turbo gibi hardcore bi güç yok daha kullanılabilir güç bandı oluşmuş bence
RMS cok koklu ve seveni cok ama etrafimda hic kullanan olmadi.
Stage 2 bence en mantiklisi. Kit olarak ihtiyacin olan hemen herseyle geliyor. Stage 1 zaten harcadigin paraya degecek bir kit degil AA'de. O kadar para harcayacagim madem, dogru duzgun bir kit, guzel bir guc egrisi, dolu dolu tork isterim.
Active Autowerke E36 M3 Supercharger Kit Level 2 Complete (Rotrex C38 Blower) -- Active Autowerke Online Store (http://store.activeautowerke.com/active-autowerke-e36-m3-supercharger-kit-level-2-complete-rotrex-c38-blower-p28.aspx)
Rotrex blower kullaniyorlar ki vortech kadar basarili oldugu soyleniyor kullanicilari tarafindan. Benim gordugum dyno grafikleriyle beraber en saglam kitlerden biri de Vortech SC kitleri.
Vortech V-1 T-Trim Supercharger | Vortech Superchargers (http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=4)
Saglikli 440bg de yuruyen euro S50B30'lar cok.
Ben bu cok aracları goremedım bu orneklerıde buraya koyarmısın bılgilenelım
amerikada malesef bizim motorlu arac cok az var kitler hep usa m3 lere göre RMS firmasi hariç kimsede yok onunda yürüyen bi arabasinin videosu yok yapan kimse bişi yazmamiş....
niye turbo değilde sc?..
Turbonun daha teferruatlı ve supriz oldugunu dusunuyoruz..
Sc kitleri bolt on olması ve sonuclarının bilinmesi acıkcası ısın saglama alınması yonunde tercih sebebi..Dipsiz kuyu istemiyoruz
vortex alıp ıkendin yapabilirsin bence ayaklarını vs burada kestirirsin istediiğin kapasitedeki bir scyi kullanabilirsin
bi vortex al orda buktur orda kaynatdan ziyade bir hazır kit emme manifoldlu falan daha profosyonel olmazmıydı?
Makinende hacim var. Gt30 serisi bir turbo ile sc gibi alt devirde dolarsın.
benim s50b30 makinede bile gt35 2700 devirde 15 psi veriyor.
aracınızda neler var siz niye sc yi tercih etmediniz bir daha yapma şansınız olsa yıne ne yapardınız?
2700 de deil 3700 log tipi manifold ile
Özgün senin fikirlerinde onemlı
sinancım benolsam Turboyu seçerim Sc gereksiz bişi geliyor bana güzel bir isko manifold ile 30r çok sıkıntıız gezebilirsin benim düşüncem bu 30r ciddi m3 te altta geliyor çok yüksek basınc basmıyıcaksan çok eylenceli bir araban olur :)
sinancım benolsam Turboyu seçerim Sc gereksiz bişi geliyor bana güzel bir isko manifold ile 30r çok sıkıntıız gezebilirsin benim düşüncem bu 30r ciddi m3 te altta geliyor çok yüksek basınc basmıyıcaksan çok eylenceli bir araban olur :)
Tamam 30r dıyelım aracı kırmamak ıcın napıcaz?Narın hassas makına olunca 2 kere hep dusunuyoruz?
bi vortex al orda buktur orda kaynatdan ziyade bir hazır kit emme manifoldlu falan daha profosyonel olmazmıydı?
aracınızda neler var siz niye sc yi tercih etmediniz bir daha yapma şansınız olsa yıne ne yapardınız?
Özgün senin fikirlerinde onemlı
turbo yerine s/c düşünüyorsanız dediğiniz kaynağı bükmeyi sadece firma yapıyor siz satın alıyorsunuz:) burada daha kaliteli şekilde belki imal edebileceksiniz o ürünleri o yüzden söyledim,
bende olsam turbo yapardım daha güzel olurdu kırmadan kullanabilirsiniz
S50B30 ve B32 makinaları gayte saglıklı vede saglam
zaman aşımına ugramış kranklı aracları saymıyorum
ama madem SC yapma fikriniz var egerki krank ınız std ölçü ise stock engine 1 bar sorunsuz Gt30 yada GT35 ile yürütebilirsiniz aracınızı tabi gene de alttan yatakları kontrol etmek gerekirse yenilemek ve yag pompasını da degiştirmekte fayda var
ama gel gelelim bu zamana kadar düzgün bakımları yapılmış S50B30 ve B32 bulmak güç zamanla hepsi thribata ugramış ve fabrikanın imkan sundugu şekilde 0.25 0.50 yada 0.75 kranklar taşlanmış bu şekilde sorunsuz NA olarak kullanılıyorlar
işte bu tip araclara eger bu uygulamalar yapılcaksa eger sıfır krank almakta fayda var işi oluruna bırakmaktansa saglama baglamak gerekir
birde BMW pistonlarının nekadar saglam olduklarını hepimiz biliyoruz cok yüksek basınclara cıkmadıkca orjinal kollar da sorun cıkartmıcaktır
Amacınız ne olursa olsun ben turbo tavsiye ederim
SC de ısınma derdi fazla olur mecbur sogutma ekipmanları takmak zorundasınz bunlarla beraber nerdeyse turbo fiyatına gelir
insanlara turbo pahalı sc ucuz geliyor oysa hiç alakası yok iki kiti ayrı ayrı koyun kenara
turbo yapınca gösterge alıyorsunuz SC yapınca almıcakmısınız öncelikle
ECU
Göstergeler
bunları ayrı hesab edin daha sonra turbo kiti ve SC kitinin geldigi rakamları hesbalayın
ikisine de enjektor lazım
pompa lazım
bov lazım
cooler yada aftercooler lazım
birine kasnak lazım basınc için birisine stock motor oldugu için WG press yayı yeterli
her ikisinede egzost lazım filitre lazım
SC yapıcaksınız headers lazım
TC yapıcaksınız turbo mani lazım
geriye ne kalıyorki
bir turbo farkı birde SC farkımı :)
mantıklı olanı secin Turboyu tercih edin
aynı paralara daha fazla güç elde etmek varken neden daha azı ile yetiniyorsunuz
herkese bunu acıklamaya calışıyorum ama nedense bazıları hala inat SC de artık USA de bile cogu Muscle car turboya dönüyorken bizim bu SC hastalıgımız nerden geliyor ?
şimdiden başlıyacagın projende başarılar dilerim Allah kolaylık versin
Turbo kesinlikle.........
Not: Deneme amacli yapiyorsaniz kesin coupe yapin agir arabayi yurutmekle ugrasmayin, bireysel kendi keyif amacli ise sorun yok...
bende ıkıncı el rotrex var ıstersen
bende ıkıncı el rotrex var ıstersen
Abi 30 mu 34 mü. Kullanım oranı ve fiyatını pm alabilirmiyim zahmet olmazsa. :(
cemalakcal
26-08-2011, 14:45
Tamam 30r dıyelım aracı kırmamak ıcın napıcaz?Narın hassas makına olunca 2 kere hep dusunuyoruz?
Carbon airbox al mutlu bir M3 sahibi ol, hiç masrafa gerenk yok :D
cembozbey
26-08-2011, 18:26
hortlatma cemal zaten verdin :D
bende ıkıncı el rotrex var ıstersen
Abi 30 mu 34 mü. Kullanım oranı ve fiyatını pm alabilirmiyim zahmet olmazsa. :(
Güncel diyim buna. :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.