PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : td04-hl 19t volvo s70 t5



yurtkan
24-01-2011, 13:46
slm lar. 1999 st5 im var. üzerindeki turbo 16t idi. bunun yerine 19t ile upgrade yaptık. artı turbo çıkışından cat e kadarda 61 yerine 76 lık boru çektim. sağolsun ege turbo arda nın yarım ve tavsiyesi ile
sorum bu işlemlerden sonra ecu de upgrade etmek gerekirmi.
aracın eski haliyle şimdiki arasında aman aman bir fark yok .turbo boost saatim var. 19 t de peak değeri kaç olmalı..yada ne yapmalıyım aracı canlandırmak için; bu konularada yabancıyım yardımlarınız beklerim saygılar

Xenomorph
24-01-2011, 14:00
Önce üyelerimiz Bölümünden Kendinizi Tanıtıp Genel Olarak Foruma Bakıp Öyle Yazsaydınız Keşke...

Turbo Değiştirdikten Sonra Yazılıma Müdahale Etmiyorsanız Boşuna Değiştirmişssiniz Turboyu

yurtkan
24-01-2011, 14:11
slm ;
hatırlattığın için teşekkür ederim hallettim o konuyu..

Ranthor
24-01-2011, 14:11
aracın beynini bilmiyorum fakat basıncı komple bir log alırsanız iyi olur.

Aracın programını değiştirmeniz uygun olur

senna
24-01-2011, 14:12
Önce üyelerimiz Bölümünden Kendinizi Tanıtıp Genel Olarak Foruma Bakıp Öyle Yazsaydınız Keşke...

Turbo Değiştirdikten Sonra Yazılıma Müdahale Etmiyorsanız Boşuna Değiştirmişssiniz Turboyu


boşa niye olmuş? anlatırmısın?


belirli noktaya kadar turboyla oynadıktan sonra standart yazılımda işini görür

yurtkan
24-01-2011, 14:14
üyeler bölmündede söylediğim gibi teknik cok zayıf.. log nedir:)

senna
24-01-2011, 14:25
üyeler bölmündede söylediğim gibi teknik cok zayıf.. log nedir:)



istediğiniz verinin belirli süre altında not edilmesidir bir nevi ajanda gibi, atıyorum basınç için log almak istediğinizde marşa bastığınız andan itibaren motor devrine vs yada diğer değişkenlere göre kayıt edip toplu halde incelemenizi sağlar

XSi
24-01-2011, 14:32
boşa niye olmuş? anlatırmısın?


belirli noktaya kadar turboyla oynadıktan sonra standart yazılımda işini görür

ama esas fayda büyük turbo ile birlikte gelen basınç yükseltme potansiyeli..

XSi
24-01-2011, 14:35
slm lar. 1999 st5 im var. üzerindeki turbo 16t idi. bunun yerine 19t ile upgrade yaptık. artı turbo çıkışından cat e kadarda 61 yerine 76 lık boru çektim. sağolsun ege turbo arda nın yarım ve tavsiyesi ile
sorum bu işlemlerden sonra ecu de upgrade etmek gerekirmi.
aracın eski haliyle şimdiki arasında aman aman bir fark yok .turbo boost saatim var. 19 t de peak değeri kaç olmalı..yada ne yapmalıyım aracı canlandırmak için; bu konularada yabancıyım yardımlarınız beklerim saygılar

basıncı aracın beyni kontrol ettiğinden basınç değerinden değişiklik olmamıştır.. ayrıca kat iptal de olmadığından kayda değer bir fark hissetmediğiniz söylenebilir..

katalitik konvertörü iptal edip + yeni yazılımla 300 hp güçleri yakalayabilirsiniz 19T nin potansiyeli var baya..

araç manuel mi?

yurtkan
24-01-2011, 14:42
slm .. arabam otomatil vites

XSi
24-01-2011, 20:53
slm .. arabam otomatil vites

bi de manuel olsa dadından yinmez valla..

1. en azından kat iptali
2. araç yazılımının yenilenmesi

bu ikisi ile birlikte keyifle binilesi bir araç olur..

egeturbo
24-01-2011, 23:00
slm lar. 1999 st5 im var. üzerindeki turbo 16t idi. bunun yerine 19t ile upgrade yaptık. artı turbo çıkışından cat e kadarda 61 yerine 76 lık boru çektim. sağolsun ege turbo arda nın yarım ve tavsiyesi ile
sorum bu işlemlerden sonra ecu de upgrade etmek gerekirmi.
aracın eski haliyle şimdiki arasında aman aman bir fark yok .turbo boost saatim var. 19 t de peak değeri kaç olmalı..yada ne yapmalıyım aracı canlandırmak için; bu konularada yabancıyım yardımlarınız beklerim saygılar

ne yardımı abi sadece merak ettiklerini cevapladık ama hala ben yazılımın şart olduğunu düşünüyorum.:icon_tup:

palamut
24-01-2011, 23:58
boşa niye olmuş? anlatırmısın?


belirli noktaya kadar turboyla oynadıktan sonra standart yazılımda işini görür

artı bin falan yazmayı hiç sevmem ama evet aynen katılıyorum ben 2005te standart yazılım c70 e enjektör dahil standartken kamyoncu işi t4 taktım 1 barlarda bile problem yaşamadım arıza lambasız o zamanlar biz bunu ohuyamayık biz bunu çip edemeyih biz bunu yazamayıh diyorlardı sonra enjektör benzin pompası vs değişince daha da güzel sonuçlar aldım

yurtkan
26-01-2011, 09:18
basıncı aracın beyni kontrol ettiğinden basınç değerinden değişiklik olmamıştır.. ayrıca kat iptal de olmadığından kayda değer bir fark hissetmediğiniz söylenebilir..

katalitik konvertörü iptal edip + yeni yazılımla 300 hp güçleri yakalayabilirsiniz 19T nin potansiyeli var baya..

araç manuel mi?





slm kat iptali düşünmüyorum, 2 adet lamda sensörü var arıza ışığından kurtulamam gibi geliyor bana;

hatta eki turbomla daha agresifdi sanki :( .. .
ama yeni turboda sorun olduğunu sanmıyorum tam gazda 1 bar la yürüyor basınç düşmesi yok.. yüksek hızlarda 1,2 oluyor anlık değeri.

bu cuma ankaradayım acaba gösterebileceğim tavsiye edebileceğiniz bir yer varmı
teşekkürler

XSi
26-01-2011, 11:35
2 lambda sensörlüler için, katalitik konvertör iptali yapıldığında ufak bir mekanik işlem yapılarak ışığın yanması engellenebiliyor.

yapılan işlem şu normalde ikinci sensörün bulunduğu yuvayı kesip, yeni hazırlanmış ama 1-2 cm daha uzun bir yuva boruya kaynatılıyor, bu şekilde 2 ci lambda sensörü 1-2 cm borunun dışına doğru alınıyor..

bu metodla kat iptali yapıp arıza ışığı yaktırmayan arkadaşlar var forumda..

muhakkak deneyin, çok anormal masrafı olmaz ve ciddi anlamda faydalı olur kat iptali..

ayrıca turboyu da 19 t ye çevirmişken bir de yeni yazılım süper olur..

yurtkan
30-01-2011, 17:49
tekrar slm arkadaşlar ,
cuma ,cumartesi günü 900 km uzun yol yaptım.19 t turboyu taktıkdan sonra yakıt sarfiyatım % 20 civarında arttı bu artış normalmi??


yazılım şart anlaşılan .. :)

benim merak ettiğim diğer bir konuda yazılımdan sonra yakıt sarfiyatım ne durumda olacak. bu konuda bilgi ve deneyimlerinizi beklerim saygılar