Orijinalini görmek için tıklayınız : td04-hl 19t volvo s70 t5
slm lar. 1999 st5 im var. üzerindeki turbo 16t idi. bunun yerine 19t ile upgrade yaptık. artı turbo çıkışından cat e kadarda 61 yerine 76 lık boru çektim. sağolsun ege turbo arda nın yarım ve tavsiyesi ile
sorum bu işlemlerden sonra ecu de upgrade etmek gerekirmi.
aracın eski haliyle şimdiki arasında aman aman bir fark yok .turbo boost saatim var. 19 t de peak değeri kaç olmalı..yada ne yapmalıyım aracı canlandırmak için; bu konularada yabancıyım yardımlarınız beklerim saygılar
Xenomorph
24-01-2011, 14:00
Önce üyelerimiz Bölümünden Kendinizi Tanıtıp Genel Olarak Foruma Bakıp Öyle Yazsaydınız Keşke...
Turbo Değiştirdikten Sonra Yazılıma Müdahale Etmiyorsanız Boşuna Değiştirmişssiniz Turboyu
slm ;
hatırlattığın için teşekkür ederim hallettim o konuyu..
aracın beynini bilmiyorum fakat basıncı komple bir log alırsanız iyi olur.
Aracın programını değiştirmeniz uygun olur
Önce üyelerimiz Bölümünden Kendinizi Tanıtıp Genel Olarak Foruma Bakıp Öyle Yazsaydınız Keşke...
Turbo Değiştirdikten Sonra Yazılıma Müdahale Etmiyorsanız Boşuna Değiştirmişssiniz Turboyu
boşa niye olmuş? anlatırmısın?
belirli noktaya kadar turboyla oynadıktan sonra standart yazılımda işini görür
üyeler bölmündede söylediğim gibi teknik cok zayıf.. log nedir:)
üyeler bölmündede söylediğim gibi teknik cok zayıf.. log nedir:)
istediğiniz verinin belirli süre altında not edilmesidir bir nevi ajanda gibi, atıyorum basınç için log almak istediğinizde marşa bastığınız andan itibaren motor devrine vs yada diğer değişkenlere göre kayıt edip toplu halde incelemenizi sağlar
boşa niye olmuş? anlatırmısın?
belirli noktaya kadar turboyla oynadıktan sonra standart yazılımda işini görür
ama esas fayda büyük turbo ile birlikte gelen basınç yükseltme potansiyeli..
slm lar. 1999 st5 im var. üzerindeki turbo 16t idi. bunun yerine 19t ile upgrade yaptık. artı turbo çıkışından cat e kadarda 61 yerine 76 lık boru çektim. sağolsun ege turbo arda nın yarım ve tavsiyesi ile
sorum bu işlemlerden sonra ecu de upgrade etmek gerekirmi.
aracın eski haliyle şimdiki arasında aman aman bir fark yok .turbo boost saatim var. 19 t de peak değeri kaç olmalı..yada ne yapmalıyım aracı canlandırmak için; bu konularada yabancıyım yardımlarınız beklerim saygılar
basıncı aracın beyni kontrol ettiğinden basınç değerinden değişiklik olmamıştır.. ayrıca kat iptal de olmadığından kayda değer bir fark hissetmediğiniz söylenebilir..
katalitik konvertörü iptal edip + yeni yazılımla 300 hp güçleri yakalayabilirsiniz 19T nin potansiyeli var baya..
araç manuel mi?
slm .. arabam otomatil vites
slm .. arabam otomatil vites
bi de manuel olsa dadından yinmez valla..
1. en azından kat iptali
2. araç yazılımının yenilenmesi
bu ikisi ile birlikte keyifle binilesi bir araç olur..
egeturbo
24-01-2011, 23:00
slm lar. 1999 st5 im var. üzerindeki turbo 16t idi. bunun yerine 19t ile upgrade yaptık. artı turbo çıkışından cat e kadarda 61 yerine 76 lık boru çektim. sağolsun ege turbo arda nın yarım ve tavsiyesi ile
sorum bu işlemlerden sonra ecu de upgrade etmek gerekirmi.
aracın eski haliyle şimdiki arasında aman aman bir fark yok .turbo boost saatim var. 19 t de peak değeri kaç olmalı..yada ne yapmalıyım aracı canlandırmak için; bu konularada yabancıyım yardımlarınız beklerim saygılar
ne yardımı abi sadece merak ettiklerini cevapladık ama hala ben yazılımın şart olduğunu düşünüyorum.:icon_tup:
boşa niye olmuş? anlatırmısın?
belirli noktaya kadar turboyla oynadıktan sonra standart yazılımda işini görür
artı bin falan yazmayı hiç sevmem ama evet aynen katılıyorum ben 2005te standart yazılım c70 e enjektör dahil standartken kamyoncu işi t4 taktım 1 barlarda bile problem yaşamadım arıza lambasız o zamanlar biz bunu ohuyamayık biz bunu çip edemeyih biz bunu yazamayıh diyorlardı sonra enjektör benzin pompası vs değişince daha da güzel sonuçlar aldım
basıncı aracın beyni kontrol ettiğinden basınç değerinden değişiklik olmamıştır.. ayrıca kat iptal de olmadığından kayda değer bir fark hissetmediğiniz söylenebilir..
katalitik konvertörü iptal edip + yeni yazılımla 300 hp güçleri yakalayabilirsiniz 19T nin potansiyeli var baya..
araç manuel mi?
slm kat iptali düşünmüyorum, 2 adet lamda sensörü var arıza ışığından kurtulamam gibi geliyor bana;
hatta eki turbomla daha agresifdi sanki :( .. .
ama yeni turboda sorun olduğunu sanmıyorum tam gazda 1 bar la yürüyor basınç düşmesi yok.. yüksek hızlarda 1,2 oluyor anlık değeri.
bu cuma ankaradayım acaba gösterebileceğim tavsiye edebileceğiniz bir yer varmı
teşekkürler
2 lambda sensörlüler için, katalitik konvertör iptali yapıldığında ufak bir mekanik işlem yapılarak ışığın yanması engellenebiliyor.
yapılan işlem şu normalde ikinci sensörün bulunduğu yuvayı kesip, yeni hazırlanmış ama 1-2 cm daha uzun bir yuva boruya kaynatılıyor, bu şekilde 2 ci lambda sensörü 1-2 cm borunun dışına doğru alınıyor..
bu metodla kat iptali yapıp arıza ışığı yaktırmayan arkadaşlar var forumda..
muhakkak deneyin, çok anormal masrafı olmaz ve ciddi anlamda faydalı olur kat iptali..
ayrıca turboyu da 19 t ye çevirmişken bir de yeni yazılım süper olur..
tekrar slm arkadaşlar ,
cuma ,cumartesi günü 900 km uzun yol yaptım.19 t turboyu taktıkdan sonra yakıt sarfiyatım % 20 civarında arttı bu artış normalmi??
yazılım şart anlaşılan .. :)
benim merak ettiğim diğer bir konuda yazılımdan sonra yakıt sarfiyatım ne durumda olacak. bu konuda bilgi ve deneyimlerinizi beklerim saygılar
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.