PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Typer Baskı Balata Tavsiyesi ??



nakayama
25-01-2011, 11:19
EP3 Typer için baskı balata alıcaz ne alıcağımıza karar veremedik

Araçta filtre headers eksoz kpro var.

Aklımızda OEM-EXEDY STG1 yada CC stg4 var sizce ne almalıyız ?

8.000rpm
25-01-2011, 11:32
oem kesinlikle
olmazsa da exedy stage1

tayyar
25-01-2011, 11:37
kardesım competetıon clutch stage 4 un gercekten ınanılmaz sekılde kavraması var trafıkte bıraz yoruyo ama olsun o tutunmaya deger bence

Tolga-R
25-01-2011, 11:40
kesinlikle cc stage 4 + hafif volan

Dou
25-01-2011, 11:47
n/a kullanacaksanız exedy stage 1 iyidir

Çok memnunum yeni aldım kullanıyorum günlük kullanıma çok uygun.

stage 4 almanız bir şey fark ettirmeyecek bacağınızı yormak haricinde yazdığınız specler için.

KMR2-GT
25-01-2011, 11:49
exedy stage 1 ıyıdır

despe
25-01-2011, 11:50
ben vtec2 de cc stage2 kulanmıştım. araba resmen ok gibi fırlıyordu.

durum type-r da da aynı olur. debriyaj çok önemli acayip farkediyor.

ocean0636
25-01-2011, 11:58
Şimdilik specler bunlar yaza ufak çaplı sc planımız var, tekrardan debrıyaj almamak ıcın sımdıden ılerıye donuk secım yapalım diyoruz.

despe
25-01-2011, 12:03
cc4 N/A da da sc de de turboda da işini görür.

volan ile birlikte alırsan eğer balatanın volana sıfırlanması gerekir.

işin bu kısmını miniks daha iyi biliyor ve yaptırıyor onlara bir danış.

sulhi
25-01-2011, 12:30
eğer aracınızı N/A olaraksa stage1 exedy derim..eğer turbo VEYA sc ise cc oneririrm..

Tolga-R
25-01-2011, 12:36
n/a kullanacaksanız exedy stage 1 iyidir

Çok memnunum yeni aldım kullanıyorum günlük kullanıma çok uygun.

stage 4 almanız bir şey fark ettirmeyecek bacağınızı yormak haricinde yazdığınız specler için.

kaç km kullandın n/a da cc stage4

Dou
25-01-2011, 12:43
kaç km kullandın n/a da cc stage4

sarıyerden maslağa kadar

kaç km sen hesap et

cc miydi bilmiyorum ama TAŞ gibi geldi bana oemden sonra (ki zaten cc den bahsetmedim önceki mesajımda)

ne kadar yüksek stage o kadar iyi dimi size göre? araçta ne olduğu fark etmiyor..

Tolga-R
25-01-2011, 12:49
sarıyerden maslağa kadar

kaç km sen hesap et

cc miydi bilmiyorum ama TAŞ gibi geldi bana oemden sonra (ki zaten cc den bahsetmedim önceki mesajımda)

ne kadar yüksek stage o kadar iyi dimi size göre? araçta ne olduğu fark etmiyor..

ben sc dede oem kullandım . n/a ikende cc stage4 kullandım . senin gibi forumları okuyup yorum yapmıyorum .

Dou
25-01-2011, 12:50
siz hep en iyisini bilmeye devam edin

saygılar

despe
25-01-2011, 12:56
debriyajdaki sertlik

baskıdaki yaprakların çift kat olması ve

(type-r da nasıl bilmiyorum oem i) balatadaki yaylar normalde 4 adet tir. cc stage2 ve 4 te bunlar 6 adet olup çift yay olmasından kaynaklanır.

cc stage4 ve 2 arasında balata farkı var. sertklikleri aynıdır. bilen ve kullanan arkadaşlar daha net cevaplar verebilirler.

oem e göre mutlaka serttir ama okadarda aşırı değil bana göre.

Can's
25-01-2011, 13:00
siz hep en iyisini bilmeye devam edin

saygılar

ne kadar dogru konustuklarını senın de bılmen gerek....unutma "Çok okuyan degıl, cok gezen bılır" ;)

Dou
25-01-2011, 13:03
debriyajdaki sertlik

baskıdaki yaprakların çift kat olması ve

(type-r da nasıl bilmiyorum oem i) balatadaki yaylar normalde 4 adet tir. cc stage2 ve 4 te bunlar 6 adet olup çift yay olmasından kaynaklanır.

cc stage4 ve 2 arasında balata farkı var. sertklikleri aynıdır. bilen ve kullanan arkadaşlar daha net cevaplar verebilirler.

kimse kusurabakmasın bacağımla hissettiğimi söylüyorum her ne kadar yeni olsakta debriyajın sert yada yumuşak olduğunu anlıyoruz

fark etmiyor full face olmadıkça hep sert oem e göre

cheers
25-01-2011, 13:17
siz hep en iyisini bilmeye devam edin

saygılar

Bence biraz saygı göstermek gerekıyor.

Adamın Type-R'da yapmadığı birşey kalmadı N/A (HDF), TC & SC (JAD)

Binmek kullanmak değil tecrübe ve emek istiyor bazı konular.

Yigit-Y
25-01-2011, 13:18
kesinlikle cc stage 4 + hafif volan

çok güzel :)

ocean0636
25-01-2011, 18:25
Cc stg4 e karar verdik. Maddi duruma gore Tolga abinin dedigi gibi + hafif volan.

Ertan-R
28-01-2011, 00:19
Bence oem.24bin Atmo+10bin sc+3bin greddy turbo ile 37bin km sorunsuz oem kullandım.Şuan sc yapıyorum 2 gün önce mutluhanda oem taktırdım :)Benim için rahatlıkta önemli.Tabi kullanmadan kullanmaya çok fark ediyor ne şartlarda kullanıldıgın vs hergün rol drak kovalamıyorum.Exedy stg1 de güzel.Arabam 400 500hp olsaydı stg 4 veya 5 alırdım :)

Tuncay
22-07-2014, 10:52
Bence oem.24bin Atmo+10bin sc+3bin greddy turbo ile 37bin km sorunsuz oem kullandım.Şuan sc yapıyorum 2 gün önce mutluhanda oem taktırdım :)Benim için rahatlıkta önemli.Tabi kullanmadan kullanmaya çok fark ediyor ne şartlarda kullanıldıgın vs hergün rol drak kovalamıyorum.Exedy stg1 de güzel.Arabam 400 500hp olsaydı stg 4 veya 5 alırdım :)

Konu hort olacak ama
Baskı balata değiştirmek istiyorum aracımda stage 2 competition üzerine bronz çakma var volanda taşlanmış kavrama sıkıntısı yaşıyorum(soğukken altta kavrıyor ısınınca yukarı çıkıyor ama yinede istediğim seviyeye çıkmıyor üstlerde vites geçişi zor oluyor pedaldan en yukarda ama yinede aşşada hissiyatı var kaçırma yok ama ) tavsiyeleriniz ne olabilir
oem yönünde hep öneriler çok rol kovalamıyorum
Baskı balata set olarak değiştirdiğimde volanıda değiştirsem yoksa oemi takınca işler düzelirmi
birde şunu ekleyeyim kavrama noktası 1-2 cm devamlı değişiklik göstereiyo genelde hep altta ama pedal en yukarda merkezler sağlam

nakayama
22-07-2014, 11:01
Tercihiniz kesinlikle oem olsun , hem yumuşak hemde günlük kullanıma gayet ideal exedy stg2 ve cc stg4 kullandık 2 side çok sert ve trafikde resmen çekilmiyor :)

Tuncay
22-07-2014, 11:02
Tercihiniz kesinlikle oem olsun , hem yumuşak hemde günlük kullanıma gayet ideal exedy stg2 ve cc stg4 kullandık 2 side çok sert ve trafikde resmen çekilmiyor :)

oem de bende karar kıldım fakat kavramanın hem altta hemde değişken olmasının nedeni nedir acaba

Patisever
29-07-2014, 19:58
Bu kadar büyük paralara gerek yok sanayide frencilerde eski tip balataları olanlar war caktırırsan memnun kalırsın kendimiz,çok denedik rsde mustangda Astra turboda 600 250 hp arası araclar gerek kavrama gerekse kaçırma konusunda sorun yasamazsın

Dou
29-07-2014, 20:27
K serisinde Exedy stage 1 den baska kullanmazdim, su an arabanin uzerindeki bitince stage 1 alacagim.

Hem n/a, hem sc, hemde 400 hp civarina kadar turbo icin yeterli. Oem debriyaja kiyasla ayni pedal sertliginde. Burda hemen hemen tum 450 hp alti turbo/sc si larda exedy stage 1 kullaniliyor.

Ilerisi icin daha ust rakamlar dusunuluyorsa cc stage 4.