Orijinalini görmek için tıklayınız : evc-s ayarı yardım...
Arkadaşlar benim şu şekilde bir sorunum var. EVC-S kullanıyorum; a modunda 0.6 bar olması gerekiyor--rolantide 67kpa da çalışıyor, bastığımda -67 den +30 lara doğru geliyor. b Modunda ise 1 bar olması gerekiyor, yine -67kpa da çalışıyor- gaza oturunca gene aynı yerlere doğru çıkıyor.
Setup kısmına girdiğimde ise zaten değer girecek yer bulamıyorum. Bilen biri yardımcı olursa sevinirim. Nerde kaç değeri göreceğim vede setup için nereden neyi gireceğim. Şimdiden allah razı olsun.
Off Set Value: 0-100%. as it is increased, boost value increases.
Response Value: 0-100%. as it is increased boost rises faster. tends to cause hunter/overboosting and vice versa
Over Boost Value: 0-36psi. once boost exceeds this value, control returns to normal mode
Warning Value: 0-36psi. when boost exceeds value, warning function activates.
Drop Value: 0-100% when boost exceeds warning value, boost will be reduced by the drop value from the offset value that set to increase boost.
ahmet3425
17-02-2011, 16:15
yaw onun ayarları duzgun du B modda 110 kpa lara kadar basıyordu simdi durduk yere niye 67 lerde kalıyor ki enteresan...
bu arada evc yi özgün ayarlamıştı...
Yok ben aldım alalı b modda hiç 67 kpa üstünü görmedi. Bir anlamadığım konuda, ben elli defa aküden ayırdım hatta 1 ay o şekilde kaldı, hala nie bu aq mun evc si 67 kpa da kalmakta ısrar ediyor?
Delirtti beni ya ne servis manueli var ne başka bişi, belki 1.5 saat uğraştım araç çalışıyor şekilde gene ayar yapamıyorum. Şu anda zaten ne mod kaldı ne bişi (a)-(b) modu kalmadı tek modda.
EVC A veya B modundayken sol tuşa 5 sn kadar basık tutun.OFS yazar onu %40 lara getirin.Ardından sol tuşa yaklaşık bir 5 sn daha tuttuğunuzda kayıt eder.
Ok dielim bunu yaptım, peki a modunumu %40 ofsetlicek b yimi?
Ok dielim bunu yaptım, peki a modunumu %40 ofsetlicek b yimi?
A modunda ayarlarsanız A yı B modunda ayarlarsanız B de geçerli olacak.Diyelim ki % 40 da istediğiniz basınca ulaşamadınız o zaman %50 yapacaksınız.Veya fazla geldiyse düşüreceksiniz.Yani 1 bar bassın diye girebileceğimiz bir ayar yok.
Diğer ayar yerlerinide yarın evdeki kitapçığına bakıp yazabilirim ;)
Tago sana çözüm olmadı ama ben biraz aklımda kalanı yazayım sonra resimli anlatacağım da resim mesim çekmem lazım zaman bulamadım :D
şimdi zaten 2 modu var A B
açık iken ekranda A yada B yazar iken sol ve sağa 1 kere basarak
A ile B arasında geçiş yapıyorsun hepsinin ayrı ayarları var
Ekran A yada B yok ise kapalı demektir bunun içinde sağa basılı tutucaksın olmaz ise ortaya 1 kere basıp çekersin :) açılır
A da yada b de iken yanlış hatırlamıyorsam sol doğru basılı tuttuğunda main setup a sağa bastığında A nin programının settingslerine girer ondan sonra sağ sol tuşlarla Menunun içinde dolaşabilirsiniz aklıma gelenleri yazıyorum eksik varsa bana adını yazın size anlatayım SETUP olayında Sağ sol farklı olabilir Lütfen test edip bana yaz Setuptan çıkmak için aynı yere basmanı yeterli olucatrır Offset Felan yazmıyorsa o main setuptır o aklımda değil hemen aynı düpmeye basarak çıkıp A yada B nin Setup ına girebnilirsiniz
OffSet : 0-100% duty arasındadadir %15 e kadar umursamaz %15 den sonra tepki vermeye başlar bu Basıncı bununla artttırman gerekiyor
RSP değeri : 0-100% >> bu ise Turbonun gelme hıızı selenoid in verdiği tepkiyi artttırıyor bir nevi lag yaratttığını düşünebiliriz Gelme keskinliğini ayarlayabiliyor turbonun çok keskini önermiyorum çünkü peaklere yol acabilir
Over Boost : olan basıncının yanı %40 ile 1.1 bar basıyorsan üzerine anlık peak yaptrırmanı sağlıyor yani 1.1 i 2.2 basıp sonra 1.1 e kadar düşürebilirsin anlık basıncına mudahale ediyor bu nu yapma derim sıkıntı
Warning Value: bilindiği üzere Uyarı sistemi bunu basıncının .3 bar üstünü yaparsan sıkıntı olmaz
Drop Value: buda BAsınc warning i geçtiği zaman % kaç düşürüceğini sağlıyor
%10 dersen 1.4 diyelim warning ine %10 1 bara düşürücektir yada (Kpa - psi) cinsinden yazarsan 60 kpa yazar isen warning in 1,4 den .6 bar çıkarıp tutmaya çalışıcaktır
Hellaaall emek adminim, valla kurcaklarım hemen akşama bir canavar çıkarırım arabadan :D
Allah razı olsun.
Rstmania
10-03-2011, 23:44
konudan farklı olacak ama evc5 de target mi giriyoruz yoksa % mi? (gri versiyonda)
konudan farklı olacak ama evc5 de target mi giriyoruz yoksa % mi? (gri versiyonda)
black ve grey sadece renk değişiktir bi fark yok evet sadece dutty giriyorsun
Emek adminim allah senden razı olsun sonunda ayarladım arabamı. Ve inan yüzümdeki mutluluk anlatılmaz durumda. Aracın kaderi değişti resmen gitmiyormuş.
Tek sorunum bazen 3-4. viteslerde warningi 120kpa ya koymama rağmen warningi yapıyor. Ancak kpa bazende olsa 140-150 lere dek fırlıyor. Yani barı geri almıyor. Bununla ilgili napmam gerek?
ghibli06
13-03-2011, 16:38
kanka gözün aydın... adam gibi öğren de sıkıntı yaşamayalım benimkinde :)
Tamamdır kanka, zor oldu ama iyi oldu. Ya bu adminime boşuna doktor demiyorlar. Aldım Iphone u elime ne yazdısa araba başında aynen uyguladım perfect oldu.
Tamamdır kanka, zor oldu ama iyi oldu. Ya bu adminime boşuna doktor demiyorlar. Aldım Iphone u elime ne yazdısa araba başında aynen uyguladım perfect oldu.
güle Güle kullan :)
punto_multijet
13-03-2011, 21:53
güle Güle kullan :)
adminin aslında İzmire yolun dussede bilgilerinden bizde yararlansak su HGT de fic ayarlasan super olur :)
gelicem mustafa abi beni bekliyor zaten :)
punto_multijet
13-03-2011, 22:15
gelicem mustafa abi beni bekliyor zaten :)
Mustafa abiyle yollarını gozluyoruz :)
Rstmania
13-03-2011, 22:22
Özgün ne zaman geliyorsun? Ford'u da ayarlayalım...
Evc sorunu çekenler için hatırlatma
ghibli06
19-05-2018, 17:16
konuya tam 7 yıllık bir hort çekeyim :) EVC-S'te RSP değerinin düşük ya da yüksek olması neyi değiştiriyordu? unutmuşum, internette de aman aman bir şey bulamadım, turbonun fazla LAG yaratmaması için o değerin düşük mü yüksek mi olması gerekiyordu?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.