Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Audi A3 Stage 1 K04 Turbo Upgrade (Dyno Çıktısı)



egeturbo
06-03-2011, 03:02
Arabanın beyni ve turbosu yaklaşık bana 1.5 ay önce geldi.Arabaya Stage 1 k04 turbo ve kendimiz custom bi yazılım yaptık yolladık.Araca extradan Süreyya ustada down pipe yapıldı.Ve araba 1 barda kullanılıyordu.3 gün önce ufak bi sorunumuz vardı .istanbulda bazı ustalar yazılımsal hata var demişler araç sahibine .Araç sahibide bize ulaştı ve aracı İstanbulda Paşaoğluna gönderdim.Sağolsunlar 2 dk da vakum problemini çözdüler ve dynoya cıkardılar.Sizlerlede paylaşmak istedim dyno cıktılarını
Araçta
Ege Turbo Stage 1 K04 Turbocharger
Boost Tech Remap (Custom)
Walbro Benzin Pompası
Süreyya Usta Down Pipe ve düz boru
Ölçüm 95 Oktan benzin , kaçıran debriyaj ve 1 barda yapıldı.
Aracın standart verileri
Audi A3 1.8T 150 HP
Tune edildikten sonra
235.8 HP
http://img148.imageshack.us/i/s6002382.jpg/
http://img703.imageshack.us/i/s6002384.jpg/
http://img830.imageshack.us/i/s6002390.jpg/
Yorumlarınızı bekliyorum.

dragstar
06-03-2011, 03:09
eğri güzel dümdüz çıkıyorda ani düşüş neden

yavuz364
06-03-2011, 10:29
Araç güzel, herşey güzel ancak biraz düzelteyim..
Araçta Düz boru değil Cut out var. Ayrıca Debriyaj stage 3 ve gayet yeterli ..
Ayrıca dünya genelinde asıl bakılan güç lastikteki güç olan ortalama 210hp dir... Kesinlikle kötüleme amaçlı v.b. değildir Araç zaten yakın tanıdığımındır..


Arabanın beyni ve turbosu yaklaşık bana 1.5 ay önce geldi.Arabaya Stage 1 k04 turbo ve kendimiz custom bi yazılım yaptık yolladık.Araca extradan Süreyya ustada down pipe yapıldı.Ve araba 1 barda kullanılıyordu.3 gün önce ufak bi sorunumuz vardı .istanbulda bazı ustalar yazılımsal hata var demişler araç sahibine .Araç sahibide bize ulaştı ve aracı İstanbulda Paşaoğluna gönderdim.Sağolsunlar 2 dk da vakum problemini çözdüler ve dynoya cıkardılar.Sizlerlede paylaşmak istedim dyno cıktılarını
Araçta
Ege Turbo Stage 1 K04 Turbocharger
Boost Tech Remap (Custom)
Walbro Benzin Pompası
Süreyya Usta Down Pipe ve düz boru
Ölçüm 95 Oktan benzin , kaçıran debriyaj ve 1 barda yapıldı.
Aracın standart verileri
Audi A3 1.8T 150 HP
Tune edildikten sonra
235.8 HP
.

onur_S
06-03-2011, 10:51
4900 rpmde max gücü vermesi biraz problemli değilmi?4100 rpmde 357 nm ise bu aracın 6-7 rpm arası max gücünü verebilmesi lazım

egeturbo
06-03-2011, 11:08
Ali debriyajı aldı fakat uymadı vr6 için uyuyor abi dedi.Biz gene standart takacaz dedi bana.Cut out olabilir Ama ben burdaki 235 hp ve 210 hp olayını çözemedim kafam karıştı

Spook
06-03-2011, 11:10
vr6 debriyajı pd 130 baskısı g60 volanıyla birlikte 02J şanzıman için problemsiz. Fyi. nesi kafanı karıştırdı ki arda ? biri lastikteki birisi kranktaki güç işte.

egeturbo
06-03-2011, 11:12
vr6 debriyajı pd 130 baskısı g60 volanıyla birlikte 02J şanzıman için problemsiz. Fyi. nesi kafanı karıştırdı ki arda ? biri lastikteki birisi kranktaki güç işte.

hımm o en sonu anlamamıştım

yavuz364
06-03-2011, 11:14
evet yurtdışından aldığı debriyajın volanı eksik olduğu için uymadı, daha sonra burada bi arkadaştan stage 3 aldık volanı ile beraber onu taktık :)
WHP (Wheel horsepower) = Birisi lastikteki DYNO nun gerçek ölçebildiği değer..
HP (Horsepower) = Diğeri ise DYNO nun lastikteki güce oranla kafasından yaklaşık olarak söylediği ancak gerçek olmayan bir değer...

Ali debriyajı aldı fakat uymadı vr6 için uyuyor abi dedi.Biz gene standart takacaz dedi bana.Cut out olabilir Ama ben burdaki 235 hp ve 210 hp olayını çözemedim kafam karıştı

egeturbo
06-03-2011, 11:18
evet yurtdışından aldığı debriyajın volanı eksik olduğu için uymadı, daha sonra burada bi arkadaştan stage 3 aldık volanı ile beraber onu taktık :)
WHP (Wheel horsepower) = Birisi lastikteki DYNO nun gerçek ölçebildiği değer..
HP (Horsepower) = Diğeri ise DYNO nun lastikteki güce oranla kafasından yaklaşık olarak söylediği ancak gerçek olmayan bir değer...

hımm dyno dan sonra paşaoğlu debriyajda kaçırma var onuda çözmen gerekli demiş.Banada ali soledi

JDM_5
06-03-2011, 13:45
eğri çok keskin düşmemişmi...

egeturbo
06-03-2011, 13:56
eğri çok keskin düşmemişmi...

ewt bunu dyno kullanıcılarına sorucam

JDM VTİ
06-03-2011, 13:59
Şu eğriye bakarak sanki biyerlerde bi sıkıntı var gibi geldi bana :S

kurtbil
06-03-2011, 14:10
cıkıs guzelde anıden dusus guzel olmamıs,bu arabada k04-001 var dımı Agu enjektorlerı ıle bırlıkte ?

lnd_samet
09-03-2011, 08:41
araçta orjinal cooler varsa ondanda yapıyor kesikliği....

fatiii
09-03-2011, 08:50
bana sorarsan yazılımla ilgili bi sıkıntı var..egerki bi arızadan dolayı boost devir devir degisiklik gostermiyorsa..

egeturbo
09-03-2011, 10:34
Paşaoğlu Bekir abi ile araç sahibi Ali abi dün dyno hakkında görüştükler.Dyno üzerinde vites ile ilgili bi olay dan kaynaklandığını belirtmişler.Ali abi tam anlayamamış.Ama canını sıkacak bişi değil demişler.
Şuan Maşallah bi problem yok.
Turbo basıncı 1 bardan 1.2 ye yükselttiler.Şimdi N75 sökülecek Mbc takılacak ve 1.4 barda gene güvendiğimiz dynoda tekrar bi test edilecek .Çıkan verileri birdaha burdan paylaşıcam

Samet abi bencede cooler ufak.Gerek cooler ın yeri gerek hacmi bence kötü.Kaldıki K04 turbo ile.Büyük cooler kitleri haftaya burda olacak kısmet olurda Ali abide isterse onada takılması bence iyi ve daha sağlıklı olacaktır.
Fatih abi yazılım ile ilgili olacağını pek düşünmüyorum.Yazılımı hem fx racing Maracello hemde Almanyadan Cem abi inceledi.Fena değil ama genede gözden kaçan noktalar var dediler.Sonuçta onlara görede oynanması gereken noktalar olacaktır.Eminim ufak tefek hatalar olabilir.Yeniden Bekir abilerin dynoya çıksın görelim bu sefer eğriyi bende çoook merak ediyorum

mussaa
09-03-2011, 10:39
bu kadar güç alınması durumunda motorun stock internallarla yağlama ve yatak durumu ne kadar dayanabilir acaba? yani güvenilebilir mi bunlara?

egeturbo
09-03-2011, 10:46
bu kadar güç alınması durumunda motorun stock internallarla yağlama ve yatak durumu ne kadar dayanabilir acaba? yani güvenilebilir mi bunlara?

Abi 1.8 T ler okunmuş arabalar.Bu güçlerde sorun çıkartmıyorlar.Standart Pompada GT30R 200 000 kmnin biraz üzerinde(Daha kapak bile açılmamıştı) 1.8T Audi A3 doğru düzgün ayar bile yokken 286 hpde fabrikadan çıkan yağ pompası ile kullandık.Ardından Ümit abinin yaptığı ayarla 300 üstünde kullandık hiç bir problem olmadan.Ve standart internaller ile.Benim bildiğim Agu motorlarda 350 hpde standart kol 400 hpde standart piston kaldırabiliyor(iyi bir ayar ile)Sitede üye olan abilerde var gt28 r ile standart piston kolla sorunsuzca yürüyen

kurtbil
09-03-2011, 10:52
Abi 1.8 T ler okunmuş arabalar.Bu güçlerde sorun çıkartmıyorlar.Standart Pompada GT30R 200 000 kmnin biraz üzerinde(Daha kapak bile açılmamıştı) 1.8T Audi A3 doğru düzgün ayar bile yokken 286 hpde fabrikadan çıkan yağ pompası ile kullandık.Ardından Ümit abinin yaptığı ayarla 300 üstünde kullandık hiç bir problem olmadan.Ve standart internaller ile.Benim bildiğim Agu motorlarda 350 hpde standart kol 400 hpde standart piston kaldırabiliyor(iyi bir ayar ile)Sitede üye olan abilerde var gt28 r ile standart piston kolla sorunsuzca yürüyen

katılmaktayım:icon_tup:

czfr
09-03-2011, 12:24
arkadaşlar ben k04-023 turbo cupra enj ve pomayla 307 hp aldım bu güclerle cok zevkli ve cok başarılı

czfr
09-03-2011, 12:41
buyurun k04 turbo ile neler yaptık http://www.streetfire.net/video/cupra-18t-100-250-cekimi_2060325.htm

egeturbo
09-03-2011, 16:02
veriler bence gayet başaralı tebrik ederim
aracın stup ını paylaşabilirmisiniz ?
standart cooler ilemi gibi

Spook
09-03-2011, 22:39
1.6-1.7 den aşşa basılmamış zannımca :)

czfr
10-03-2011, 01:37
bir kac video daha iddaiı videolar bunlarhttp://www.facebook.com/profile.php?id=835719630 (http://www.facebook.com/profile.php?id=835719630)

czfr
10-03-2011, 01:44
güzel günlerdi

czfr
10-03-2011, 01:50
http://www.facebook.com/video/video.php?v=429885289630

czfr
10-03-2011, 01:51
Anmelden | Facebook (http://www.facebook.com/video/video.php?v=429885289630)

kurtbil
10-03-2011, 02:12
1.6-1.7 den aşşa basılmamış zannımca :)

1.7 peak 6k ya kadar 1,5 cont , sonrasında 1,3 le flan tamamlıyor devrı yanlıs hatırlamıyosam.guzel arabaydı :)

czfr
10-03-2011, 04:44
evet aynen can güzel 1.8t lerden biriydi

Oz`
13-03-2011, 02:29
neden o eyri öyle arda? ? bunu koymam bile ben o nebiçim bİşi basıncı düşmüş resmen arabanın

aligoldenstone
13-03-2011, 09:05
Arkadaşlar mrb bu aracın sahibiyim :) .... :(
Şunu sormak istiyorum Aracıma MAF için krom case yaptırmıştım burada MAF ın hava akışına göre biraz eğimli olduğunu gördüm 5 derece kadar eğimli bunun sorun yapmıyacağını söyledi birkaç arkadaş...
benim düşüncem yüksek hava akışında problem yapabilir okumaz diyorum...
Yardımlarınızı bekliyorum

Oz`
13-03-2011, 09:23
hava tek työnlü şekidle youğun bir biçimde içeri çekildiği için rolantide yapar daha çok 5 derecenin sıkıntı yaratacağını sanmıyorum şu şekilde bitr sıkıntı var sanki 1 ancda basınc tamamiyle bitiyor 1 keremi ölçtünüz ? bence ilk mekanik bir sorun aranmalı hportumlar filitreler intercoler boruları N75 sonra yazılıma bakılmalı derim ben

aligoldenstone
13-03-2011, 10:20
ewt 1 kez ölçüm yaptık.. boruları kontrol ettim ama değiştircem acaip kafama takıldı...
intercooler i küçültmüştüm orasınıda kontrol edicem cooler daki basınç normalde ölçülen basınç ile aynımı ?
birde araç n75 i iptal edince direk limp mode a giriyor n75 in turbo basınç hattına giden ucuna mbc bağladım şu an max pik 1.4 bar alıyorum cont olarak 0.8 bar da kalıyor yine kayıp var...

kurtbil
13-03-2011, 11:24
ewt 1 kez ölçüm yaptık.. boruları kontrol ettim ama değiştircem acaip kafama takıldı...
intercooler i küçültmüştüm orasınıda kontrol edicem cooler daki basınç normalde ölçülen basınç ile aynımı ?
birde araç n75 i iptal edince direk limp mode a giriyor n75 in turbo basınç hattına giden ucuna mbc bağladım şu an max pik 1.4 bar alıyorum cont olarak 0.8 bar da kalıyor yine kayıp var...

lımp mode a alması olası b durum zaten belkıde basıncı cok acıyosun araba overboost oluyor,senın map kac bar a kadar desteklıyor oncelıkle ona gore mbc yı kullanman lazım zaten

aligoldenstone
13-03-2011, 11:41
Bu dyno ölçümünde MBC kullanmamıştım...
map 1.5 bar a kadar desteklediğini söylemişlerdi bana...
hortumlar da sağlam cooleri kontrol edicem sonra da yazılım kalıyor zaten... sonra ...?

Sefa_vts
13-03-2011, 12:26
Hayır sadece düşüş değil turbonun basınç basmaya başladığı devir bile farkedilmeyip gözükmüyor.. Yanlış anlaşılmasın ancak bende yazılım problemi olduğunu düşünüyorum..

imhotep
13-03-2011, 12:30
sihirli kelime sefaya :D katılıyorum ayzılımla alakalı bir sorun gibi dıruyor

aligoldenstone
13-03-2011, 14:29
Şu donanım olayını bi gözden geçireyim tekrar sonra yazılıma bakıcam bıktım sabiha gökçen pendik arası denemelerden ..... :)

BlackStone
13-03-2011, 16:14
Yazılımdan önce mekaniksel bir problem olması daha yüksek gibi duruyor zira basıncın bu kadar bariz düşmesi yazılım kaynaklı olmaz sanmıyorum mutlaka kaçak veya benzeri bir problem vardır.

Spook
13-03-2011, 16:27
Limp mode varsa n75 iptal ettikten sonra map I gozden gecirmek lazim. Basincin dusmesi cok buyuk ihtimal n75 dendir lanet bi zamazingo olabiliyor cogu zaman :) bende bugun yarin iptal edip bir dyno yapacagim

MECOO
13-03-2011, 16:35
Alper haber ver banada müsait olursam bende gelirim merak ediyorum senin arabnın son durumunu.

aligoldenstone
13-03-2011, 16:48
N75 iptal edemiyorum ben ne diim direk limp mode giriyor makine basın. 5 psi düşüyor....

ukku
13-03-2011, 17:49
N75 iptal edemiyorum ben ne diim direk limp mode giriyor makine basın. 5 psi düşüyor....

N75 'in yerini değiştirmeyeceksin.. Soketini de çıkarmayacaksın.. Üzerindeki 2 çıkışı bir hortumla birbirine bağlayacaksın.. Bypass olacak.. N75'e giren 2 hortumu da birbirine bağlayıp, araya bi MBC koyacaksın.. bu şekilde yaparsan limp moda girmez :)

lnd_samet
13-03-2011, 19:06
yazılımsal ise çek cooler ın üstündeki basınc sensörünü bak bakalım sonuca

Spook
13-03-2011, 19:31
Alper haber ver banada müsait olursam bende gelirim merak ediyorum senin arabnın son durumunu.

ok abi, planlı olursa haber veririm mutlaka.

fatiii
13-03-2011, 19:43
2. resimdeki dyno cıktısınında devir güç orantısı cok indili cıktılı gibi geldi bana o yuzden yazılımsal olabilir dedim..

aligoldenstone
13-03-2011, 20:58
utku kanka tamamdır kardeşim n75 olayını anladım ... yarın şu intercooler i kontrol edicem sonra tek iş kalıyor yazılım... intercooler sağlamsa ECU izmire gidecek galiba... :) ...

Oz`
13-03-2011, 21:09
yada güzel bir fikire vereyim Bosch un Selenoid i var :) onu kullanıcaksın orjinalinin yerine :) ikiside 44hz de çalışıyor :)

aligoldenstone
13-03-2011, 21:18
Peki tam olarak farkı nedir....? nasıl bulabiliriz....? aslında s3 te kullanılan n75 nasıl olur...?

aligoldenstone
13-03-2011, 21:20
ya ben bu işi kafama çok taktım GALİBA... :))))))

freeman
13-03-2011, 22:57
n75 H ve n75 J var biraz daha sportif ama bc kadar etkili değiller

aligoldenstone
14-03-2011, 19:00
Donanım olarak bir problem çıkmadı şu an kaçak yok yazılımı tekrar kontrol edicez ....

aligoldenstone
20-03-2011, 07:15
Arkadaşlar olay çözümlendi... benim 02 sensör arızalı çıktı... en kısa zamanda ölçüm yapıcam bu arada da n75 benim araçta farklı kesinlikle iptal yada başka bir bağlantı ile bypass edilmiyor direk LİMP MODE oluyor şimdi N75 J yada H olan seriden alıcam elinde olan varsa özelden PM alayım..