PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Clio RS - BM 757 dyno sheet



mehmetRS
12-03-2011, 21:26
Araç 199.000 dedir 2001 modeldir.
bogumsuz kısa bir orta susturucu ve 60'lık borularla custom son susturucu ( biraz sesi azaltacak şekilde sanayi tipi üretilmiş)

filtre (k&n) farın arkasında klasik rs stili diyeyim artık:) iki kıvrımla farın arkasındaki yerini bulan cinsten:)

yazılım wimmer vardı, üzerine düzenleme pschiptuningte yapıldı. buyrunuz ölcüm sonucu;
http://i55.tinypic.com/2944cjb.jpg

zeuss
12-03-2011, 21:30
bu km'de bir araç için çok güzel değerler, araca iyi bakıldığı belli, tebrikler..

mehmetRS
12-03-2011, 21:31
bu km'de bir araç için çok güzel değerler, araca iyi bakıldığı belli, tebrikler..

araç ortalama 2-3 aydır bende, benden önceki sahip(ler)ini tebrik atmak lazım aslında, çok teşekkür ederim:)

Frank
12-03-2011, 22:10
guzel deger masallh

mehmetRS
12-03-2011, 22:37
guzel deger masallh

bir ince conta ve kapak için polisaj uygulama planımız var, sonrasında da bir ölcüm yapıp ne kazandık göreceğiz onuda paylaşırım sizlerle

Emre Akçay
13-03-2011, 01:33
İyi bi değer yakalamış.Tebrikler..

Trance-R
13-03-2011, 07:55
çok güzel değerler , diri motor var maşallah :)

tunceR
13-03-2011, 08:15
tork 5 binden sonra kötü düşmüş,, hp kaybıda çok

CLIORS
13-03-2011, 09:05
değerlerle ilgili konuşmak pek tarzım değil fakat bu tork eğrisiyle çok iyi sonuçlar çıkarmaz.

RS en verimli 5000-7000 arası gider tam en iyi yerde senin tork yokuş aşşa yuvarlanıyor.

Wimmer ile dyno eğrisi var mı?

Alttaki eğride 5500 den sonraki düşüş seviyesi normal mesela bunun gibi olmalı

http://www.ressim.net/61/upload/c9678f71.jpg

ukku
13-03-2011, 13:38
değerlerle ilgili konuşmak pek tarzım değil fakat bu tork eğrisiyle çok iyi sonuçlar çıkarmaz.

RS en verimli 5000-7000 arası gider tam en iyi yerde senin tork yokuş aşşa yuvarlanıyor.





Hocam o düşüşün bir kısmı bizim taktığımız egzozdan dolayı.. Araca hanımla binilip günlük kullanıldığı için standart ayarında bi orta ve son susturucu takıldı.. Aynı ZY gibi.. Üstleri kısar sen benden iyi biliyorsun :)

PPR engineering
13-03-2011, 14:41
maşALLAH Mehmet ama o egsozla normaldir oda kapak emme gaz keebeği işleinden sonra görürsün asl eğrileri:)

mehmetRS
13-03-2011, 21:36
maşALLAH Mehmet ama o egsozla normaldir oda kapak emme gaz keebeği işleinden sonra görürsün asl eğrileri:)


eyvallah kaan abi:) conta meselesi olur olmaz, kapak işini özellikle sabırsızlıkla bekliyorum:)

eğrideki garip sapma utkununda bahsettiği gibi egzosttan kaynaklanan bir sorun, çünkü 60 lık gelen borularda ortadaki susturucunun bir etkisi olmasa bile, ortalama normal bir araç gibi sessiz calısıyor arabam