Orijinalini görmek için tıklayınız : Clio RS - BM 757 dyno sheet
mehmetRS
12-03-2011, 21:26
Araç 199.000 dedir 2001 modeldir.
bogumsuz kısa bir orta susturucu ve 60'lık borularla custom son susturucu ( biraz sesi azaltacak şekilde sanayi tipi üretilmiş)
filtre (k&n) farın arkasında klasik rs stili diyeyim artık:) iki kıvrımla farın arkasındaki yerini bulan cinsten:)
yazılım wimmer vardı, üzerine düzenleme pschiptuningte yapıldı. buyrunuz ölcüm sonucu;
http://i55.tinypic.com/2944cjb.jpg
bu km'de bir araç için çok güzel değerler, araca iyi bakıldığı belli, tebrikler..
mehmetRS
12-03-2011, 21:31
bu km'de bir araç için çok güzel değerler, araca iyi bakıldığı belli, tebrikler..
araç ortalama 2-3 aydır bende, benden önceki sahip(ler)ini tebrik atmak lazım aslında, çok teşekkür ederim:)
mehmetRS
12-03-2011, 22:37
guzel deger masallh
bir ince conta ve kapak için polisaj uygulama planımız var, sonrasında da bir ölcüm yapıp ne kazandık göreceğiz onuda paylaşırım sizlerle
Emre Akçay
13-03-2011, 01:33
İyi bi değer yakalamış.Tebrikler..
Trance-R
13-03-2011, 07:55
çok güzel değerler , diri motor var maşallah :)
tork 5 binden sonra kötü düşmüş,, hp kaybıda çok
değerlerle ilgili konuşmak pek tarzım değil fakat bu tork eğrisiyle çok iyi sonuçlar çıkarmaz.
RS en verimli 5000-7000 arası gider tam en iyi yerde senin tork yokuş aşşa yuvarlanıyor.
Wimmer ile dyno eğrisi var mı?
Alttaki eğride 5500 den sonraki düşüş seviyesi normal mesela bunun gibi olmalı
http://www.ressim.net/61/upload/c9678f71.jpg
değerlerle ilgili konuşmak pek tarzım değil fakat bu tork eğrisiyle çok iyi sonuçlar çıkarmaz.
RS en verimli 5000-7000 arası gider tam en iyi yerde senin tork yokuş aşşa yuvarlanıyor.
Hocam o düşüşün bir kısmı bizim taktığımız egzozdan dolayı.. Araca hanımla binilip günlük kullanıldığı için standart ayarında bi orta ve son susturucu takıldı.. Aynı ZY gibi.. Üstleri kısar sen benden iyi biliyorsun :)
PPR engineering
13-03-2011, 14:41
maşALLAH Mehmet ama o egsozla normaldir oda kapak emme gaz keebeği işleinden sonra görürsün asl eğrileri:)
mehmetRS
13-03-2011, 21:36
maşALLAH Mehmet ama o egsozla normaldir oda kapak emme gaz keebeği işleinden sonra görürsün asl eğrileri:)
eyvallah kaan abi:) conta meselesi olur olmaz, kapak işini özellikle sabırsızlıkla bekliyorum:)
eğrideki garip sapma utkununda bahsettiği gibi egzosttan kaynaklanan bir sorun, çünkü 60 lık gelen borularda ortadaki susturucunun bir etkisi olmasa bile, ortalama normal bir araç gibi sessiz calısıyor arabam
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.