Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 3.30 ci SUPERCHARGER



YH199
20-03-2011, 11:42
tiptronik şanzuman 3.30 ci ye sc yapıcaz.

tavsiye ediceğiniz kitler nelerdir randuman olarak.

vortech var rotrex var benim araştırdıım.

bmw ci arkadaşlardan yardım lütfen.

Eray Yümsel
20-03-2011, 11:44
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/68023-330-ci-m3e-donusebilir-mi.html

konu içinde gerekli sc bilgileri geçiyo fikir edinmeniz için iyi olur bu konu

997TT
20-03-2011, 12:00
Sanzimana cok dikkat!!
Tork limiti gerek ayrica s/c takilan bircok 3.0 kirildi...
Ben olsam yapmazdim...

Yigit-Y
20-03-2011, 12:17
sahibinden ilanlarda görmüştüm...

manuel ise bu işe girilmeli bende çok araştırmıştım otomatik kapalı kutu söylenenlere göre risk fazla...

pardon triptonic miş gözümden kaçtı bencede hiç uğraşmayın ....

dragon07
20-03-2011, 12:33
o şanzımanla çok uğraşırsınız dikkat :)

Ufuk
20-03-2011, 12:54
smg lerde sorun yok diye biliyorum normal triptronikle farkı nedir onuda bilmiyorum.Jdm worksün yaptığı imola kırmızı vardı birtane

997TT
20-03-2011, 12:58
Smg yari otomatik ve tek kavrama...
Tripler ise tork konvertorlu,hidrolik...
Bu sevdadan vazgec,sc bu motorlara cok zararli...

Ufuk
20-03-2011, 13:00
caesar reyis geldi gerekli detaylı açıklama yoldadır demek bu :D

Caesar
20-03-2011, 13:01
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/68023-330-ci-m3e-donusebilir-mi.html burada baya detaylı açıklama yapıldı ekstradan yazmaya gerek yok:D

YH199
20-03-2011, 13:04
bızım ıstedıgımız sc kıt ı stage 1 olucak ağalar.max 340 hp lık bır kıt olucak.yınede sorun yasarmıyı dersınız.araz zaten 231 hp servıstede sıfır motor ve sanzumanımız yapıldı.headers ımız 76 lık boru ve 76 lık vareks egsozumuzu taktık.sc yapıcaz dıyede 76 cektık boruyu.ne dersını sımdı stage 1 330 350 hp lık bır kıt e.

Mustafa Birsesli
20-03-2011, 13:19
328 tiptroniğe turbo uyguladım sanzıman çok keyifsiz oluyor memnun kalmayabilirsiniz

Sert@ç
20-03-2011, 13:20
Eğer daha güçlü bir steptronic şanzıman alırsanız tabii ki bu gücü kaldıracaktır ancak çok masraflı olabilir :)
Yada direk swap birde 45i motoru bulup yapmanız hurdacılarda çıkacaktır elbet.

Caesar
20-03-2011, 13:22
Eğer daha güçlü bir steptronic şanzıman alırsanız tabii ki bu gücü kaldıracaktır ancak çok masraflı olabilir :)
Yada direk swap birde 45i motoru bulup yapmanız hurdacılarda çıkacaktır elbet.

Bilader sen bi kendini tanıt önce.

Sert@ç
20-03-2011, 13:32
Bilader sen bi kendini tanıt önce.

http://www.techturkey.com/forum/uyelerimiz/78980-herkese-selamlar.html

YH199
20-03-2011, 14:44
sımdı o lınkı ben ınceledım.detay mevcut kıtlerle ılgılı.fakat bızım merak ettıımız stage 1 kıt 330 350 hp lerde sanzumanda motorda sıkıntımız olurmu.yabancı olduum bı konu bmw de asırı besleme bu hususta yardım beklıorum.ve hangı kıt ı tercıh etmelıyız buda col onemlı.sc yerıne yıne stage 1 tc de uyar bıze.hıc ama hıc farketmez,aslolan sorunsuz guc.330 350 hp ler bızı dadmın edıcektır.tskler yorumlarınıza.devam edın lutfen de baslıyalım hayırlısı ıle.

Mustafa Birsesli
20-03-2011, 14:50
arabayı düze çevirme şansınız varsa daha keyifli olur

kickboxer
20-03-2011, 16:19
Sanzimana cok dikkat!!
Tork limiti gerek ayrica s/c takilan bircok 3.0 kirildi...
Ben olsam yapmazdim...

suanda kırmızı bi 330 sc gayet guzel kullanılıyo dıyebılıyorum
Jdm Worksun yaptıgı

kickboxer
20-03-2011, 16:31
ayrıyetten daha yeni drift antremanından gelıyorm mert baya bi zorladı hiç birşey olmadı 0.6 barda 300 hp aldı e36 328 den bence yapılabılır 330 a bınmıstım acayıp zevklıydı

fatiii
20-03-2011, 16:44
düze çevir?cok buyuk bir maliyeti yok sonucta madem boyle bi niyetiniz var.

YH199
20-03-2011, 23:30
arkadaşlar düz e çevirme şansımızda var sorun değil mercedes parçacısı zaten kankam araçta onun.düzede çeviririz herbişeyede.

ama şunu merak ediyoruz eğer 330 350 hp lerde triptronik şanzuman sorunsuz olucaksa işimiz olmaz düz vitesle falan.

bende biliyorum manuel daha keyifli olur.

Eray Yümsel
20-03-2011, 23:33
100 kişiden 90 ı yapma diyo 10 u yap diyo 10 u işi bilen adam 90 ı ihtimal yürütüp kulaktan dolma forumlardan okuduklarına göre yorum yapan adamlar diğer konuda son sayafaya bakarsan nedemek istediğimi anlarsın

Eray Yümsel
20-03-2011, 23:35
konunun özeti


BMW nin M olmayan E46 larda kullandığı SMG sistemi ne SMG I olarak adlandırılır nede SMG II. 330 yada 325 'lerde kullanılan SMG sistemi M serilerinde kullanılandan tamamen farklıdır ve çok daha basittir ve Magneti Marelli üretimidir.
Motorun gücüne SMG dayanırmı diye sorulmuş ve cevap olarakta 350 bg filan gibi güçler söylenmiş ki buda balon. Çünkü manuel şanzuman ne kadar güce dayanırsa SMG'de o kadar güce dayanır. Netice olarak SMG zaten düz bir vites kutusudur. Sadece vites değişim işlemi yapılırken vites kolunu ve debriyajı sizin yerinize kullanan bir mekanizmanın var olduğunu düşünün hepsi bu. Zaten yedek parça kataloğuna bakarsanız SMG'nin de debriyaj balatasına sahip olduğunu görürsünüz ki bu debriyaj baskı ve balatasıda manuel şanzumanınkiyle aynıdır.
SMG sisteminin sorun çıkarmadığı sürece manuele çevirilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten kullanmasını bilerek kullanırsanız sorun yaşatmaz. Hidrolik ünitenin yağına dikkat edin, zaman zaman adaptasyon ayarını yaptıran ve sistemi bilinçli kullanan kişiler bu sistemlerle hiçbir zaman sorun yaşamaz.

YH199
21-03-2011, 00:39
eyv eray

biz ozaman girişelim bu işe.

hani olurya sıkıntımı oldu triptronik şanzuman çeviririz düze.