Orijinalini görmek için tıklayınız : Vti da nos.
Aracımda Nos kullanmak istiyorum. 140k kmde 97 model vti. Cr standart beyin standart. Kuru kit kullanmak istiyorum zex marka. 2 el olarak buldum. Filtre eksoz headers var araçta.
Kuru kit 50 shot kullanımımda sorun yaparmı aracın motoruna bişi olurmu. Avans vururmuyum bilgilendirirseniz sevinirim. Daha önce takan eden varmı var ise kullanımda sorun yaşadımı tavsiyeleri bekliyorum.
TURBO_S2K
13-04-2011, 18:52
konuyu yanlış yere açmışsınız burası video bölümü
50 shot da sorun yaşamazsınız
bişey olmaz sık gitsin.. :)
Aracımda Nos kullanmak istiyorum. 140k kmde 97 model vti. Cr standart beyin standart. Kuru kit kullanmak istiyorum zex marka. 2 el olarak buldum. Filtre eksoz headers var araçta.
Kuru kit 50 shot kullanımımda sorun yaparmı aracın motoruna bişi olurmu. Avans vururmuyum bilgilendirirseniz sevinirim. Daha önce takan eden varmı var ise kullanımda sorun yaşadımı tavsiyeleri bekliyorum.
taşıdım konuyu hocu. Tech bolumunde sohbet yapılmasın lutfen konu baslıgına paralel yardımcı olmak isteyenler yazsın.
Kullanımdan ziyade motor kondisyonu hakkında fikir vermesi acisindan kompresyon testi yaptir en azindan , degerler ne durumda ciddi farklar varmi silindirler arasi incelersen iyi olur.
taşıdım konuyu hocu. Tech bolumunde sohbet yapılmasın lutfen konu baslıgına paralel yardımcı olmak isteyenler yazsın.
Kullanımdan ziyade motor kondisyonu hakkında fikir vermesi acisindan kompresyon testi yaptir en azindan , degerler ne durumda ciddi farklar varmi silindirler arasi incelersen iyi olur.
ben o mesajı sohbet amaçlı yazmadım ki sadece burda giderli bi crx var hırs edip güzelim arabayı kırılmasın diye demiştimde neyse ...sonuçta yılların verdiği kmrenin verdiği yıpranma var 50 lik kuruyla sıkıntı yaşanmasın diye...
ben o mesajı sohbet amaçlı yazmadım ki sadece burda giderli bi crx var hırs edip güzelim arabayı kırılmasın diye demiştimde neyse ...sonuçta yılların verdiği kmrenin verdiği yıpranma var 50 lik kuruyla sıkıntı yaşanmasın diye...
Konu o degilki nos hakkında bilgi almak isteyen birine "sendemi abi crx le deniceksin ondan bu çalışma " yazman çok alakasız..Ceza puanı vermem gerekirken de vermedim ayrıca , yeni tasidigim icin.
Vti da nos hakkında bilgi verirsen silinmez .
Bu konudan faydalanmak isteyen internet ortamında yuzlerce kişi olur..umarım anladın.
Konu o degilki nos hakkında bilgi almak isteyen birine "sendemi abi crx le deniceksin ondan bu çalışma " yazman çok alakasız..Ceza puanı vermem gerekirken de vermedim ayrıca , yeni tasidigim icin.
Vti da nos hakkında bilgi verirsen silinmez .
Bu konudan faydalanmak isteyen internet ortamında yuzlerce kişi olur..umarım anladın.
varsa cezamız kabuldür baş tacı :) bnm düşüncem 140k daki yüksek devir çevirmiş bi makinaya 50 lik kuru bağlamak sıkıntı yaratır yönünde o zaman :) metal yorgunluğu çoktur bana kalırsa crx i karıştırmayalım anladım tşkler
umut crx i nerden cıkardın anlamadım :) sen geccen heralde söylediğin crx i dünyanın parasını harcadın crx gecmek için. :) yada nezaman araba gecme hırsımı gördünde gelip böyle yazıyorsun.
kısmet abi crx ten bahsetmeyelim öle denildi konuda :) crx te bizim yabancı değil yani sonuçta vtiları geçen bi crx baş tacı :) özelden devam ederiz zaten kirletmiyorum konuyu :)
harbiden basılsa sıkıntı olurmu ?
hiçbişe olmaz.bassınlar.3-4 basın hata o haliile bide kadran videosu çekin zevkli olur
takipteyim bende merak ediyorum
hiçbişe olmaz.bassınlar.3-4 basın hata o haliile bide kadran videosu çekin zevkli olur
abi bana mantıksız geliyor işin aslı 140.000 kmrede 15 yaşında snuçta vti bu araç devir çevirmiş araba illaki sıkıntı yaratır kanımca
bişi olmaz okadarcıkdan. dayan gitsin erkn :)
abi bana mantıksız geliyor işin aslı 140.000 kmrede 15 yaşında snuçta vti bu araç devir çevirmiş araba illaki sıkıntı yaratır kanımca
50 lik nostan bişe olmaz.zaten basacağı kaç sn sanki 3-4 viteslerde basacak o yeter o arabaya
konunun bende takipçisiyim merak ediyorum bi sorun yaratırmı?
Eray Yümsel
13-04-2011, 22:38
nos tecrübesi olmayıpta zararlıdır diyenlere bitiyorum :) bas kardeşim sorman hata
JayVTEC!
13-04-2011, 23:11
2.0 Accord da Bastık 50-Zex Kuru 1Hafta İçerisinde Motor Kırdı :)
kickboxer
13-04-2011, 23:24
2.0 Accord da Bastık 50-Zex Kuru 1Hafta İçerisinde Motor Kırdı :)
hangı accord bu e manage baglı olan bı arabamı?
2.0 Accord da Bastık 50-Zex Kuru 1Hafta İçerisinde Motor Kırdı :)
ole motor kondisyonunu bilmeden, her motor birmiş gibi , "bas kardeşim bas bişey olmaz" diyenler için ders verici bi ornek olmuş :)
Eray Yümsel
13-04-2011, 23:28
ole motor kondisyonunu bilmeden, her motor birmiş gibi , "bas kardeşim bas bişey olmaz" diyenler için ders verici bi ornek olmuş :)
ben hala iddia ediyorum düzgün kullanılan bir nos motora hiç bir zarar vermez aksine krumları temizler faydası var
daha tecrübeli arkadaşlar yazmış birşeyler ama, nos dediğin şey soğutucu, daha fazla yakıtın piston içine girmesini sağlıyor yani sürekli zorlarsa aracı basınç fazlalığından zarar verir illaki...
JayVTEC!
13-04-2011, 23:51
hangı accord bu e manage baglı olan bı arabamı?
Hayır 2.4 vardı bi onunla karıştırmış olabilirsiniz greddy yoktu aracta
Eray Yümsel
13-04-2011, 23:58
nos'u takıp needforspeed teki gibi basılı tutup gazlarsan motor değl 1 hafta 1dk içindede kırılır düzgün basılan düşük miktarda nos hiç bir zarar vermez düzgünden kastım kesinlikle kesiciye kalınmayacak alt devirde basılmicak ve kesiciden en az 500 devir önce bırakılcak. bunları uygulayıp 406 da 1,5luk matkapla jet i delip bastım 5 6 tüp bitirdim e30 da da o şekilde çok tüp bitirdim ve bir çok arabada da bastım m3 de dahil düzgün bastıktan sonra düşük dozaj hiç bir sıkıntı cıkarmıyo denedik tecrübe ile sabitt
duzgun kullanıldıktan sonra ozellikle ıslak kitte sorun yasamazsın
JayVTEC!
14-04-2011, 00:00
ole motor kondisyonunu bilmeden, her motor birmiş gibi , "bas kardeşim bas bişey olmaz" diyenler için ders verici bi ornek olmuş :)
olabilicekleri düşünerek takıldı araca zaten faydası var riskli bi durumda olabilir diyerek oldu ama beklenmedik bi anda şişenin dibi görüldü :)
JayVTEC!
14-04-2011, 00:04
nos'u takıp needforspeed teki gibi basılı tutup gazlarsan motor değl 1 hafta 1dk içindede kırılır düzgün basılan düşük miktarda nos hiç bir zarar vermez düzgünden kastım kesinlikle kesiciye kalınmayacak alt devirde basılmicak ve kesiciden en az 500 devir önce bırakılcak. bunları uygulayıp 406 da 1,5luk matkapla jet i delip bastım 5 6 tüp bitirdim e30 da da o şekilde çok tüp bitirdim ve bir çok arabada da bastım m3 de dahil düzgün bastıktan sonra düşük dozaj hiç bir sıkıntı cıkarmıyo denedik tecrübe ile sabitt
Abi zaten çalıştırdıgımız andan itibaren switchi açıp kesicide tutup gazlanmadı araçta yada 1ci vitesten kaldırıp 2de kesici 3te kesici :) havai fişek gösterisi olurdu ozaman
Eray Yümsel
14-04-2011, 00:05
kaç shot bastınız merak ettim ben 406 ya 1,5luk matkapla delip bastım KURU yine kıramadım bu honda motoru bide bence başka bir terslik var işin içinde
Bence standalone bir beyin kullan derim hem ileriye dönük bişey olur. Afr ni , avansını ayarlarsın iki ayrı harita yaparsın nos bascağın zaman switch ile daha güvenli haritaya geçme imkanın olur. Direk al bas mantığı bana çok sicak gelmedi işin açıkcası.Eğer İmkan varsa bolt-on turbo öneririm.
ben hala iddia ediyorum düzgün kullanılan bir nos motora hiç bir zarar vermez aksine krumları temizler faydası var
Anlatamadıgım nokta şu.Her motor kondisyonu aynı degildir.Aynı marka aynı modelde dahi kullanıma vs diger faktörlere baglı motor verimliligi degisir.Bu da demek oluyor ki karadüzen bas bişey olmaz demek yanlıştır.50 shot nosun motora zarar verebilme ihtimali düşüktür , fakat milyonda bir ihtimal bile olsa her ihtimalin gerceklesme olasılıgı vardır.Bu ihtimal motorun saglıksızlıgı ile orantılı olarak artar.
Eray Yümsel
14-04-2011, 00:17
Anlatamadıgım nokta şu.Her motor kondisyonu aynı degildir.Aynı marka aynı modelde dahi kullanıma vs diger faktörlere baglı motor verimliligi degisir.Bu da demek oluyor ki karadüzen bas bişey olmaz demek yanlıştır.50 shot nosun motora zarar verebilme ihtimali düşüktür , fakat milyonda bir ihtimal bile olsa her ihtimalin gerceklesme olasılıgı vardır.Bu ihtimal motorun saglıksızlıgı ile orantılı olarak artar.
yavrum kim duman atan motora nos basimmi der soran adamın motoru sağlıklıdırki bizde onu düşünerek cevap veririz sen olsan komp düşük üfleyen motor için NOS basimmi diye konu acarmısın tabiki acmazsın e erkanda cahil değil okadar tabiiki motoru sağlıklıdır 50shotta takribi 20hp falan yapıyo hissetmez bile :) o yüzden bence gereksiz bir konuyu uzatıyosun senin belirtmek istediğin konu zaten 100 kişiden 99 u sağlıksız motora basma der %1 de shekillidir anladın sen :D
JayVTEC!
14-04-2011, 00:20
Anlatamadıgım nokta şu.Her motor kondisyonu aynı degildir.Aynı marka aynı modelde dahi kullanıma vs diger faktörlere baglı motor verimliligi degisir.Bu da demek oluyor ki karadüzen bas bişey olmaz demek yanlıştır.50 shot nosun motora zarar verebilme ihtimali düşüktür , fakat milyonda bir ihtimal bile olsa her ihtimalin gerceklesme olasılıgı vardır.Bu ihtimal motorun saglıksızlıgı ile orantılı olarak artar.
bu işler kısmet işi abi :) biraz talihsiz bi araçtı garibim honda motor co. o aracı özellikle bozalım kıralım atalım diye göndermiş buraya :) bi kaç defada mekanik arıza yaşadık zaten
kickboxer
14-04-2011, 00:22
Hayır 2.4 vardı bi onunla karıştırmış olabilirsiniz greddy yoktu aracta
yok bu dedıgım arkadas 2.0 nos bastı motoru kırdı ayarsız 100shot
turbo yaptı sonra soktu*
JayVTEC!
14-04-2011, 03:13
yok bu dedıgım arkadas 2.0 nos bastı motoru kırdı ayarsız 100shot
turbo yaptı sonra soktu*
benim arkadaşım oda senin bahsettigin füme accord onda vardı işte e manage şimdi anlaştık :) ben başka araçtan söz ediyorum
KingoAtmo
14-04-2011, 08:24
Erkancım araban hayırlı olsun :)
Ben 106 gtida kullandım. 150.000km deydi yaklaşık.
Kuru ve 75'lik di sanırım selenoidi.
Arkadaşlarında dediği gibi 4000 devirden sonra ve shotlar 3-4 saniyeyi geçmeyecek şekilde basıp bırakarak kullandım. Gayet eğlenceliydi.
Taaki bir arkadaşım "abi ben allah ne verdiyse basıyorum, boşuna basıp bırakma" deyinceye kadar :).
Hırs yapıp 4. vitesin 4000 devirinde 7200 e kadar aralıksız basınca poffff
"hızlı ve öfkeli "sahnesi yaşamış oldum . Yağ çubuğunun borusundan kaputa yağ atıp stop etti araba.
1 takım segman ve bir pistona mal oldu ...
motoru açtın kapadın kapakçı rektefiyeci, yeni motor yapmak gerekti kısaca :)
Diyeceğim şu ki bence fiyat performans olarak en faydalı işlem. Hırs yapmam insan gibi basarım diyorsan bence kullan. Ama kendine hakim olamazsan cebinde bir motor parası hazır bulunsun :D .Çünkü o 50'lik selenoid zamanla yetmeyip 75, 100lüğe kadar gidiyor :D
glockevo
14-04-2011, 09:57
dry-wet kit kullan redlineda sokma hiç birşey olmaz.
nos'u takıp needforspeed teki gibi basılı tutup gazlarsan motor değl 1 hafta 1dk içindede kırılır düzgün basılan düşük miktarda nos hiç bir zarar vermez düzgünden kastım kesinlikle kesiciye kalınmayacak alt devirde basılmicak ve kesiciden en az 500 devir önce bırakılcak. bunları uygulayıp 406 da 1,5luk matkapla jet i delip bastım 5 6 tüp bitirdim e30 da da o şekilde çok tüp bitirdim ve bir çok arabada da bastım m3 de dahil düzgün bastıktan sonra düşük dozaj hiç bir sıkıntı cıkarmıyo denedik tecrübe ile sabitt
Konu ile alakasız ama 406 da nos basmadım diyordun sen,
onursumer
14-04-2011, 10:33
bende merak ediyorum tamamen stock filitre eksoz bile olamyan bir araca bassak ne olur ?
1.4 97hp benim aracım 50shot sıkıntı olurmu dikkat edilmesi gereken onemli noktalar neler kullanımda
mesela belirtilen basılma suresi vs ne olmalı stock araçta
benim aracımın motor kondisyonu gayet yerinde sıfır gibi diyebiliriz 80bin km de ve zaten 45bin km de garantinden ekzantirfk ust kapak vs sıfırlandı
ciddi ciddi düşündüğüm bir konu bu ? eksoz filitre olayına girmeden kullanılmasıda sağlıklı olurmu ayrıca :)
KingoAtmo
14-04-2011, 10:44
bende merak ediyorum tamamen stock filitre eksoz bile olamyan bir araca bassak ne olur ?
1.4 97hp benim aracım 50shot sıkıntı olurmu dikkat edilmesi gereken onemli noktalar neler kullanımda
mesela belirtilen basılma suresi vs ne olmalı stock araçta
benim aracımın motor kondisyonu gayet yerinde sıfır gibi diyebiliriz 80bin km de ve zaten 45bin km de garantinden ekzantirfk ust kapak vs sıfırlandı
ciddi ciddi düşündüğüm bir konu bu ? eksoz filitre olayına girmeden kullanılmasıda sağlıklı olurmu ayrıca :)
3 sayfadır yazılanları bir oku dostum :D
DetailEF
14-04-2011, 10:49
dry-wet kit kullan redlineda sokma hiç birşey olmaz.
dry-wet ne demek yahu ya dry dır ya wet tir :)
Eray Yümsel
14-04-2011, 22:39
Konu ile alakasız ama 406 da nos basmadım diyordun sen,
406 yı satmama yakın 1 ay kadar bastım yani denemelerimin %90 ı nos suzdu senle denemelerimiz rs lerle fn2 typer la falanla filanla hep nossuzdum gerekte yoktu yanı nos u bağlayınca direk kpro - m3 sınıfına atladım çünkü :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.