PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Siz ne yapardınız!



Enes-x
30-04-2011, 02:54
Aşırı derecede canım sıkkın sizlerlede paylaşmak istiyorum gözüme uyku girmiyor çünkü sinirden.Bunları burda paylaşmak istemezdim ama artık sabır kalmadı bardak taştı.

Arabamın baskı balatası eskimişti , o konuda da çok hassasım , kaçırma vs. olmadığı halde herşey mükemmel olsun diye yetkili servisin yolunu tuttum.Exedymiş oymuş buymuş orjinal olmayan bi parça tercih etmedim sırf sorunsuz olsun yumuşak olsun diye yetkili servisten dünyanın parasını vererek oem aldım.Neyse baskı balata değişimi olurken 3-4 senkromenç ve triger zincirinide değiştirelim dedim yine yetkili serviste.Planlar gayet güzel herşey orjinal herşey oem hepsi yetkili servisten pahalı olsun önemli değil sıkıntısız olcak diye düşünülerek alındı.

Normalde bu işler 2 iş günü sürer maksimum.2 oldu 3 oldu araya hafta sonu girdi vs. bi dahaki hafta içi aradılar biraz servis yoğun sarkıtsak olur mu diye hiç önemli değil yeterki sorunsuz olsun dedim.Aradan bi kaç gün geçti servisten ustamız aradı şanzımanla alakalı bi parça sökerken yalama olmuş sıfırı 15 günde gelirmiş çıkma bul getir dedi, sağolsun bi arkadaşımız temin etti bu sayede araba toplanmış oldu.Arabayı 1 hafta sonunda teslim alabilmiştim.İlk arabaya bindim titreme var ufaktan tam kavrama noktasında alışır düzelir dendi peki dedim.

Buraya dikkat
Arabayı servisten aldığım akşam uzun uzun kullandım test için ataşehir shellde durduğumda arabadan dumanlar yükselmeye başladı,dumanların dinmesini bekledik bir baktık motor yağ içinde yağ filtresi mi sıkılmadı ne oldu diye araştırdık ettik ,gördüğümüz tablo hayret vericiydi külbütör kapağının civatalarından bi kaç tanesi ortada yok ve yağ ordan motora boca olmuş.Çekici servis ertesi gün motor yıkandı yağ tamamlandı arabayı teslim aldım tek bir kelime dahi etmedim özür dilendi eyvallah dedik.Akşam arabayı kitlerken alarmın sesi değişmiş :) Motor yıkanırken alarmıda bi güzel yıkamışlar ve bozmuşlar.Onada bi neyse çektik.

Ve bu gece o ilk günkü titremeden eser yok adeta deprem oluyor arabada vites küçültürken kalkarken debriyaj tam kavrarken motor yerinden çıkıcakmış gibi. bu sıkıntıları yaklaşık 2500 tl karşılığı satın almış oldum yetkili servisten.

EVET beyler bayanlar soruyorum siz ne yapardınız benim yerimde olsaydınız :rolleyes:

_driver_
30-04-2011, 02:59
sabah servise hiç hayırlı olmayan bi telefon açardım sanırım...

ef186
30-04-2011, 02:59
oncelikle servisin ismini buraya yazardim Enes kimse ugramasin kotu is yapip milletin canini yakamasinlar diye .
Ardindanda bu durumu detaylandirip faturalari scan edip honda turkiyede nekadar ulasilabilecek yer var ise ( email adresleri konusunda yardimci olabilirim ) gonderir ayrica ingilizce olarak yazip honda japan a da ek yaparak gonderirdim .

sonrada o honda servisinin durumunu izlemek icin hergun gidip bi sigara yakardim servisin girisinde ....

MBuğra
30-04-2011, 02:59
klasikleşen honda servisleri. 2004 cr-v nin 4 tane z rotunu değiştirmeye 1500 tl istedi kayseri yetkili servisi.

ÇAĞAN
30-04-2011, 03:00
buraya yazdığın bu yazıyı aynı şekilde hondaturkeyeye gönderirdim...sen onlara gitme artık onlar sana gelsinler , dava açıcam fln bas bas bağır.

slowmotion
30-04-2011, 03:01
olayı fotoğraflarla belgele mahkemeye git dostum. hangi servis olduğunuda söyle burdaki arkadaşlar gitmesin olsun bitsin...

Enes-x
30-04-2011, 03:07
oncelikle servisin ismini buraya yazardim Enes kimse ugramasin kotu is yapip milletin canini yakamasinlar diye .
Ardindanda bu durumu detaylandirip faturalari scan edip honda turkiyede nekadar ulasilabilecek yer var ise ( email adresleri konusunda yardimci olabilirim ) gonderir ayrica ingilizce olarak yazip honda japan a da ek yaparak gonderirdim .

sonrada o honda servisinin durumunu izlemek icin hergun gidip bi sigara yakardim servisin girisinde ....

Abi şimdi şöyle bir durum var,

O serviste çalışan sevdiğimiz insanlarda var,aslında bu ihmalkarlıkları yapan ustayıda çok severim,bir çok arkadaşımız sever en güvendiğimiz insandı özellikle typer konusunda.Bana hakkıda geçmiştir ücretsiz ekspertiz randevu önceliği fiyatlarda indirim vs. vs. sırf o yüzden bugüne kadar sesimi çıkartmadım ama artık sinirlerime hakim olamayacak noktaya geldim.

ruudvan
30-04-2011, 03:09
gol olur.orta gelmiş kafayı çak topu agalarla bulustur ole servısmı olurmus ya sıkıntıya bak.cıkma parca getır ne demek ya oda bı sıkıntı yenısını getırt motorundakı sıkıntıları cozsunler 5 kurusta odeme .

ef186
30-04-2011, 03:15
Abi şimdi şöyle bir durum var,

O serviste çalışan sevdiğimiz insanlarda var,aslında bu ihmalkarlıkları yapan ustayıda çok severim,bir çok arkadaşımız sever en güvendiğimiz insandı özellikle typer konusunda.Bana hakkıda geçmiştir ücretsiz ekspertiz randevu önceliği fiyatlarda indirim vs. vs. sırf o yüzden bugüne kadar sesimi çıkartmadım ama artık sinirlerime hakim olamayacak noktaya geldim.

Enescim neyazikki ortasi yok ya uzerine su iciceksin yada hakkini ariycaksin ...

Servisin adini da yaz bu arada baska kimsenin cani yanmasin forumdan ...

arfy
30-04-2011, 03:16
Abi şimdi şöyle bir durum var,

O serviste çalışan sevdiğimiz insanlarda var,aslında bu ihmalkarlıkları yapan ustayıda çok severim,bir çok arkadaşımız sever en güvendiğimiz insandı özellikle typer konusunda.Bana hakkıda geçmiştir ücretsiz ekspertiz randevu önceliği fiyatlarda indirim vs. vs. sırf o yüzden bugüne kadar sesimi çıkartmadım ama artık sinirlerime hakim olamayacak noktaya geldim.

madem sevdiğin ve güvendiğin bir ustadan zarar gördün geçmişide göz önünde bulundurarak , bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı vardır der tek kelime etmzdim bi daha da o ustayada servisede sittin sene gitmezdim enes yerinde olsam ..

Enes-x
30-04-2011, 03:18
Bugüne kadar bir çok arkadaşa eşe dosta tavsiye ettik oraya gönderdik kusura bakmasın kimse.

Honda Ayışığı

Berkan
30-04-2011, 03:26
iyi sabretmişşin çiçek gibi yapmaya ugraştıkca zorluyolar adamı bu saaten çirkef moduna geçiçen başka yolu kalmamış

orhansah
30-04-2011, 07:01
servise git, anahtarı bırak, "bu arabayı doğru dürüst yapıp bana teslim edin" de.
2. araban yoksa da yerine araç talep et.

derim ben :)

The_Doctor
30-04-2011, 07:10
servise git, anahtarı bırak, "bu arabayı doğru dürüst yapıp bana teslim edin" de.
2. araban yoksa da yerine araç talep et.

derim ben :)

Bencede...

Kesinlikle Bunu yapmalısınız sonuçta bariz hata onların bence sakin bir dille durumu servistekilere anlatıp güzelce yapın arabamı demeniz en mantıklısı olur. tanıdıklarınız sevdikleriniz olabilir bu sizin hakkınızı aramanıza engel deyil bence.

utkuselamoglu
30-04-2011, 07:21
Öncelikle çok geçmiş olsun. Bence çok amatör ce çalışmışlar. sonuçta bi yetkili servis arabayı test etmeden ne yapılırsa yapılsın teslim etmemeleri gerekir. kendiniz arkadaşlarınlar söküp taksaydınız bundan ii olurmuş gibi göründü bana.. Bide kanımca yetkili serviste çalışan ustalar çok ta usta değiller.

Yigit-Y
30-04-2011, 07:22
honda türkiye ye yetkili servsisi şikayet etme gibi bir tehdit ederdim yetkili servis şefimidir müdürümüdür artık ona ondan sonra olmadı honda türkiye ye şikayet edilir cevap gelmediği taktirde mağduriyetin giderilmesi adına dava açardım...

servisler ancak yağ yağ filtresi polen filtresi onun dışında disk balata başkada birşey beceremiyorlar bu spor araçlar için...

senna
30-04-2011, 07:27
ne kadar arada dostluk arkadaşlıkta olsa bu şekilde birşeyin olmaması lazım, aksine tanınan biri olduğun için belki daha fazla dikkat edilmesi gerekirdi bana göre, dikkat derken yani özenilmesi gerekirdi

yanlış yapılmış bence, hakkını aramalısın

morgy_drag
30-04-2011, 07:33
Benzer bir durum bir renault servisinde başıma geldi..
Çıldırma noktasında mail atmadığım telefon etmediğim fax cekmediğim renault yetkılısı muduru vs si kalmadı..
İlk gunler cok ıyıdıler halleddılcek edılcek sıkıntı yok havası vardı..
Aradan 3 5 gun gectı kımseden ses yok..
Uzerıne bır bardak su ıctık..



Benımde uzuldugum tek noktam,genel merkez den bır Allah ın kulu,acıp telefonu,ya bole bı durum olmus,nedır tam olarak..Ellerınden bırsey de gelmıyorsa,kusura bakmayın yardımcı olamıyoruz demelerıydı..Ama demedıler..Muhattap bulamadık...


Egerk ustanız,servısınız,tanıdık veya hatrınızın gectıgı yerse basta sıze yapmamaları gerekır...
Yerınızde olsam,gıdıp derdımı anlatır,bunlar bunlar la karsılastım,lutfen sorunumun ivedi bir şekılde cozulmesı nı ıstıyorum tarzı gayet net bır sekılde konusur,aracı bırakırdım..Hee yapamıyoruz kusura bakmayın da derlerse yapıcak hıcbır sey yok..Uzerıne bır bardak su ıcıp hıc tanımadığınız bır honda servısıne goturun derım..
Emın olun cok daha ılgılı olurlar..Yenı musterı olmanızdan dolayı..

multispace
30-04-2011, 07:52
zor durum geçmiş olsun.
servise gidip durumu anlatırdım ilgilenme durumunu görsem isyan çıkarırdım :) fazla sabırlı olmak iyi değil.

SekoLive
30-04-2011, 08:00
enes durumun çok karısk senin yerime koydum kendimi sineyede çekebilirim arabayıda kafalarına atabilirim... ne yapsan yeridir....

poseidon
30-04-2011, 08:03
Allah kimseyi yetkili servisin eline düşürmesin.
Paran ile rezil oluyorsun.
Sana da geçmiş olsun kardeşim.
Garanti bitince doğru özel servise gideceksin ve yetkili servisin önünden geçmeyeceksin.

Ama yerinde olsam masrafın servisle ilgili kısmını alarmına kadar kendilerine yüklerim
sonra Honda Türkiye'den başlamak üzere şikayet edebileceğim her yere şikayet ederim.

yaşar
30-04-2011, 08:37
Büyük geçmiş olsun enes ,için içine sıgmaz bir yanda arkadaşım dediğin insanlar, bir tarafda çok sevdigin aracın.

Şöyle düşün yapılan işlemlerden dolayı sen arabam hazır diyipde uzun bir yola çıksaydın yolda kalsaydın? yada gazlarken motorun herhangi bir tarafı kopsa? titreme dediğin şey nedir aks mi rot ayarımı nedir ondan dolayı tekerin fırlasa ? Bunları düşünmek istemiyorum bile ;) bu işler şakaya gelmez dostluk başka şey iş yapmak başka şey, senin yerinde olsam bu aracımın bu sorunları halledin bana yarın teslim edin derdim :icon_tup: aksi taktirde yapılabilecek ne varsa yapardım emin ol .

Sineye çekilecek hiç ama hiç birşey yok yapılanları netice itibari ile sen yapmadın neden sen sineye çekiyorsunki ?

Muharrem C.80
30-04-2011, 08:55
geçmiş olsun diyelim ve ekleyelim ilk önce.. siz bir müşterisiniz bunu unutmayın her ne olursa olsun sizden kaynaklanmayan bir problemde her açıdan haklısınızdır.. Türk menşeili olmayan firmaların çoğusu bu konuda müşteri memnuniyetine gerekli önemi vermekte ve gereğini yapmaktadır ancak bunu telefonla değil yüz yüze halletme yöntemi herzman daha etkilidir. diğer açıdan hukuksal anlamdada gereği kadar haklısınız tüketici mahkemesinden takibini iyi yaptığınız takdirde karşılığını fazlasıyla alırsınız ki bu haddeye kadar çoğu firma gelmesine izin vermez çünkü yapılabilecek olan kötü reklam çıkabilecek rezalet diğer mağdur müşterilerin desteğiyle akla alınamayacak kadar büyür.. kendimde bir yetkili servis çalışanıyım aşina olduğum bir tablo olduğu için sizi bilgilendirmek istedim. yanlız şu var her servis aynı duyarlılığa sahip olmayabiliyor bnm simdiki çalıştığım yer bu hususa gereğinden fazla önem veriyor. sizin yapmanız gereken güzel sözden anlamayan bir servis ise bunu kurumsal düzeye taşıyarak gerekli kişileri bu konuda bilgilendirerek amaca ulaşmaya çalışmaktır nekadar çeşitlendirilirse sonuç okadar kolay olacaktır..

SekoLive
30-04-2011, 09:01
Sineye çekilecek hiç ama hiç birşey yok yapılanları netice itibari ile sen yapmadın neden sen sineye çekiyorsunki ?

yaşar abi usta tanıdık ve karşısındaki insanın hatrı varsa bazen çekebiliyorsun sineye soncda karşısındaki adamın ene için değeri ve ona karsı tutumu cok önemli insanlık öldümü herşey arabamı?

ADMISE R1
30-04-2011, 09:12
Kasap style demekki o arabayı yapan :D

mehzent
30-04-2011, 09:19
Kanka o aksamda konustugumuz gibi fazla sabirlisin bencr gidip eksimen lazim baslarina ama tek gitme ya ibooyla git yada beraber gidelim cunku sen cok sakinsin ;)

oğuz
30-04-2011, 09:36
dava açtığında araçla hangi usta ilgilenmiş diye bakılıp kabak o ustaya patlayabilir...
madem yakının abicim bu arabayı düzgün yapta ver diceksiniz... hem yakının hemde arabayı öyle vermeye gönlü razı oluyorsa oda ayrı bi vicdansızlık

VTec_king
30-04-2011, 09:41
geçmiş olsun enes bir güzel git bağır çağır arabayı size verdiğimde bu şekildeydi şimdi bu şekilde diye anlat yapılan bütün negatif şeyleri söyle düzeltmezlerse eğer mahkemeye ve honda türkiyeye şikayet ediceğini belirt..
bu arada yetkili servis olarak mutluhan gerçekten güzel iş çıkarıyor ustaları bayağı eski ve vti type r s2000 ler üzeridede deneyimliler..
özel servis olarakda bostancı ikiler oto hüseyin usta gayet iyidir..

isyfuat
30-04-2011, 09:45
Aşırı derecede canım sıkkın sizlerlede paylaşmak istiyorum gözüme uyku girmiyor çünkü sinirden.Bunları burda paylaşmak istemezdim ama artık sabır kalmadı bardak taştı.

Arabamın baskı balatası eskimişti , o konuda da çok hassasım , kaçırma vs. olmadığı halde herşey mükemmel olsun diye yetkili servisin yolunu tuttum.Exedymiş oymuş buymuş orjinal olmayan bi parça tercih etmedim sırf sorunsuz olsun yumuşak olsun diye yetkili servisten dünyanın parasını vererek oem aldım.Neyse baskı balata değişimi olurken 3-4 senkromenç ve triger zincirinide değiştirelim dedim yine yetkili serviste.Planlar gayet güzel herşey orjinal herşey oem hepsi yetkili servisten pahalı olsun önemli değil sıkıntısız olcak diye düşünülerek alındı.

Normalde bu işler 2 iş günü sürer maksimum.2 oldu 3 oldu araya hafta sonu girdi vs. bi dahaki hafta içi aradılar biraz servis yoğun sarkıtsak olur mu diye hiç önemli değil yeterki sorunsuz olsun dedim.Aradan bi kaç gün geçti servisten ustamız aradı şanzımanla alakalı bi parça sökerken yalama olmuş sıfırı 15 günde gelirmiş çıkma bul getir dedi, sağolsun bi arkadaşımız temin etti bu sayede araba toplanmış oldu.Arabayı 1 hafta sonunda teslim alabilmiştim.İlk arabaya bindim titreme var ufaktan tam kavrama noktasında alışır düzelir dendi peki dedim.

Buraya dikkat
Arabayı servisten aldığım akşam uzun uzun kullandım test için ataşehir shellde durduğumda arabadan dumanlar yükselmeye başladı,dumanların dinmesini bekledik bir baktık motor yağ içinde yağ filtresi mi sıkılmadı ne oldu diye araştırdık ettik ,gördüğümüz tablo hayret vericiydi külbütör kapağının civatalarından bi kaç tanesi ortada yok ve yağ ordan motora boca olmuş.Çekici servis ertesi gün motor yıkandı yağ tamamlandı arabayı teslim aldım tek bir kelime dahi etmedim özür dilendi eyvallah dedik.Akşam arabayı kitlerken alarmın sesi değişmiş :) Motor yıkanırken alarmıda bi güzel yıkamışlar ve bozmuşlar.Onada bi neyse çektik.

Ve bu gece o ilk günkü titremeden eser yok adeta deprem oluyor arabada vites küçültürken kalkarken debriyaj tam kavrarken motor yerinden çıkıcakmış gibi. bu sıkıntıları yaklaşık 2500 tl karşılığı satın almış oldum yetkili servisten.

EVET beyler bayanlar soruyorum siz ne yapardınız benim yerimde olsaydınız :rolleyes:

sen cok sabırlı bı ınsanmıssın ben olsam arabayı showrumun camından ıcerı sokardım sakayapmıyorum yapardım yanı

__FrK__
30-04-2011, 10:25
debriyaj ı değiştirirken volan ı kontrol etmedikleri için titreme yapıyordur ve sen onu poyle kullandıysan sıfır debrıyaj setınde ziyan olmuştur değişmesi gerekir en nihayetinde para kolay kazanılmıyor bence honda turkıye ye yaz ve yapılan işlemlerin yenıden yapılmasını talep et ama kesınlıkle debrıyajını ve volanı nı değiştirt

ardacngns
30-04-2011, 10:34
knka kesınlıkle servıs muduruyle gorus servıs mudurunun elınde olan ımkanlar var dıceksın bu ısten hıc memnun kalmadım yuzsuz ol arabanın ıhtıyacı ne varsa ıste 4 dısk mı bıtık ıste yanı yoksa dılekce yazıcam de butun olanları yetkılı servıse servıs kapanmaya kadar gıder bu olay aksı takdırde senı bu kadar magdur etmısler cebınden fazla para cıkmıs bı takım debrıyaj ıste ıstersen sana kalmıs bnce bosver deyıp gecme

yaşar
30-04-2011, 10:39
yaşar abi usta tanıdık ve karşısındaki insanın hatrı varsa bazen çekebiliyorsun sineye soncda karşısındaki adamın ene için değeri ve ona karsı tutumu cok önemli insanlık öldümü herşey arabamı?

İnsanlık illaki ölmedi lakin zarar görüyorsam,üstelik hiç bir suçum yokken bunu kendimize fatura edebilirmiyiz ?dediğim gibi ticaret başka şey dostluk başka şey bunu karıştırmazsak sorun ortadan kalkar.

Misal Seninle ben uzun zamandır dostuz ama ben senin aracını bitiremedim üstelik dahada çok arıza çıkardım bana karşı nasıl bir yaklaşımın olurdu ?

Netice itibari ile sen daha fazla para verip daha iyi hizmet alacagın yerde daha kötü sonuçlar alıyorsun,ve bunu sineye çekiyorsun :( :( :(

Bu çok büyük yanlış dostumda olsa kardeşimde olsa sonuçlarına katlanmak zorunda ;) :o :) :icon_tup:

BAR22
30-04-2011, 10:52
...........................

shumi
30-04-2011, 11:02
geçmiş olsun enes...

yapman gereken aracı tekrar servise bırakıp yeniden onarmalarını sağlamak yalnız !! araç yapılırken mümkünse aracın başında dur sallamasyon yapılmasın sorun olursa aracı başlarına atacaklarını bilsinler,yenide olsa takılan parçalarında sorun olabilir yapılan işlem 1 sene garantilidir bunu talep etmek senin en doğal hakkın...

ztn arkadaş veya tanıdıklarınsa sana yardımcı olacaklardır kesinlikle ama ağlamayan bebeğe emzik yok bunuda bil,umarım düzelirde kafan rahatlar

kurtbil
30-04-2011, 11:07
bu nasıl sabırdır arkadasım sendekı,mıllet nelerden cıngar cıkarıyor servıslerde sen adamların hatarına eyvallah cekmıssın b de,basıma soyle ısler gelse o servısı bırbırıne katr butun forumlardada rezıl ederım.Bızım seat forumundada uyeler sıkıntılarını yazıp cızıyolar kı su anlattıgının 10 da 1 olmadıgı halde servısın rezıl edıyorlar b kalemde

mrtngn
30-04-2011, 11:19
Yasanan olaylar gercekten hos değil öncelikle geçmiş olsun.

Madem ustayı tanıyorsun,muhabbetiniz var ustayla calısanla hiç muhatap olma direk servis müdürüne cık olayı izah et.Herseyin sorunsuz yapılmasını test edilmesini ve istediğin sekilde arabanın teslim edilmesini söyle ve bunları yaparkende asla alttan alma,asla ona buna bi ihtimal verme! Direk lap lap söyle istediklerini.

Baktın yine aynı tas aynı hamam ozaman honda genel merkeze artık nekadar ilgileniyorlar bilmiyorum ama mesela Fiat'ta müşteri hizmetlerini arayın yada mail atın şikayetinizi,memnuniyetsizliğinizi anında ilgileniyorlar ve servise gereken baskıyı en iyi sekilde yapıyorlar.Eger Honda'da bu sekildeyse hiç cekinmeden huzursuz olmadan şikayet edin hatta alarmınızı falan sonradan hiç ettikleri parcalarıda ücretsiz değiştirmelerini isteyin.Bu en doğal hakkın senin ve yapmalısında.

Ayrıca senna'ya katılıyorum usta tanıdıkmış, senin arabana normal bir müşterinin arabasına bakar gibi bakmaması gerekirdi.Diğerlerini 3 kere test ediyosa ugraşıyosa,seninkini 5kere 10 kere test edip ugrasması gerekir.Bence dostluk budur hatır budur.

Tekrardan geçmiş olsun

Anıl E.
30-04-2011, 11:34
honda türkiye ye yetkili servsisi şikayet etme gibi bir tehdit ederdim yetkili servis şefimidir müdürümüdür artık ona ondan sonra olmadı honda türkiye ye şikayet edilir cevap gelmediği taktirde mağduriyetin giderilmesi adına dava açardım...

servisler ancak yağ yağ filtresi polen filtresi onun dışında disk balata başkada birşey beceremiyorlar bu spor araçlar için...


Aynen öyle,spor araçlar için bilindik servisler dışında her servise sokulmuyor araç daha eline yeni typer lar 106 lar gelen var,ilk tecrübelerini yaşayanlar var

Geçmiş olsun bu arada hakkınızı arayın bence

D.CaN
30-04-2011, 11:35
Geçmiş olsun enes abi
Bencede direk servis müdürüyle görüş biraz ters yaparsan herşey yoluna girer gibi :) olmadı şikayette bulunacağını söylersin zaten tutuşlar :D

Yigit-Y
30-04-2011, 11:37
DBS,VTC,JAP biz aynı hafta baskı balata senk. filan yapmıştık savaş abide... keşke burada yaptırsaydın...
söylenen usta o kadar iyisi ya kendisi araca bakmadı yada başka birşey olmuş :(

Tolga-R
30-04-2011, 11:39
en güzeli sal üstlerine Olgar ı .. uğraşssın dursun ordakiler..

Selim.Y
30-04-2011, 11:48
Bu gibi servis durumlarında bıraz agresıf sert olmak gerekıyor.Aksi takdirde hiç sallamazlar

Bizde caddy varken 100bın bakımı ıcın Başaran'a goturmuştuk..Araç bakımdan sonra aldıgımızda aracın bazı yerlerınde ustaların parmak ızlerı vardı,dosemeler yag ızı olmustu ..Eve gıdınce farkettık..Servisi arayıp sert cıktıgımızda ertesı gun aracı gerı alıp hertarafını temızleyıp ozur dıledıler....


Diger markalarda var mı bılmıyorum VW'de servıs sonrası araç sahıbını arayıp servıs memnuniyetı hakkında bılgı alıyorlar buda guzel bırsey bana gore...

rapture
30-04-2011, 12:02
öncelikle geçmiş olsun enes :( olan olmuş malesef yapman gereken sakin bir kafayla yetkili servise gitmek ve durumu anlatmak ve gereğinin yapılmasını taleb etmek

devil_berk22
30-04-2011, 12:04
geçmiş olsun yaşanmamsı gereken problemler dizisi olmuş umarım problemler biran önce sona erer

dragon07
30-04-2011, 12:04
tofaşa böyle bişiy diceksin adamı silerler....

hondada böyle şeyleri çok önemsiyor,aglatırdım onları :)

zıpzıp
30-04-2011, 12:05
cok üzücü bir tablo

JenGoO
30-04-2011, 12:08
Kardeşim sende fena nazar var Allah nazara getireni bildiği gibi yapsın bence bir kurban kes fakir doyur, üzüldüm gerçekten..

pegeout 106
30-04-2011, 12:16
Çok Geçmiş Olsun,Üzücü ßir Konu O Servisin ßütün mağduriyetini karşılaması için mücadele etmen gerekir ßence arada tanıdık olması zor bir durum umarım en kısa zamanda eski günlerine geri döner araç,allah yardımcın olsun...

burakburn
30-04-2011, 12:33
servisin bulunduğu ilçe kaymakamlığındaki hakem heyetine gitmenizi öneririm

mrtngn
30-04-2011, 12:36
tofaşa böyle bişiy diceksin adamı silerler....

hondada böyle şeyleri çok önemsiyor,aglatırdım onları :)

Fiat'ın sevdiğim tek yanı :)

Enes-x
30-04-2011, 12:38
Hepinize çok teşekkür ediyorum tek tek yanıtlayamayacağım şimdi çekici bekliyorum..

Ben kimseyi şikayet etmek istemiyorum şimdilik.Mağduriyetimide karşılayacaklarından eminim..

Teknik bilgi almak istiyorum.

70500 kmde arabanın ilk orjinal baskı balatası değişirken volan temiz gözüküyor diye taşlanmaz ise bu sorunların sonradan ortaya çıkması kesin ve net değil mi? Ben mi yanlış biliyorum?

DOHC
30-04-2011, 12:39
Bence o servis yetkilisi ile görüşün ama etkili olması için yanınızda 1 avukatta olsun. Kanunlarla ilgili 2-3 şey söyler, adam gibi korkutur onları.......

LegenD-R
30-04-2011, 13:35
mahkemeye verelim asalım keselim hakem heyeti getirelim japonyaya yazalım . Ben ayışığından İbrahim usta enes arkadaşımızın külbütör somunu tam sıkılmadığı için düşmüştür bunun telafizi yapılmıştır o somunu sıkmayan arkadaşın yerine defalarca özür dilemişimdir.Dün kendisiyle yüz yüze konuşmuşumdur bir sıkıntı varmı diye sormuşumdur abi saal bi problem yok deyip akşamda buralara birsürü şey yazmıştır . takılan parçada problem varsa titreme yapıyorsa garantiden değişir ama bunlar buralara yazarak değil buraya gelip konuşularak çözülür bizim tarafımızdan bu arkadaşa olumsuz hiçbirşey yapılmadı kimse buraya konuyu bilip bilmeden yazmasın.

Jackie
30-04-2011, 13:38
Okurken benim midem bulandı arkadaş.

Shadow_Dancer
30-04-2011, 13:43
Türkiyede daha dogrusu İstanbulda efendi olmak bazen hiç bi işe yaramıyor Enesim. Çünkü insanlar birbirini enayi yerine koymayı akıllılık zannediyorlar. O yüzden üzerine titredigin arabaya böyle bişe yapılması bence normal degil.

Elinden geldigince hakkını ara, muhabbetim var dedigin usta orada maaşla çalışan bir insan, ve işini düzgün yapmakla yükümlü. Sonuçta bu bir otomobil ve sen canını buna emanet ediyosun. Yüksek süratte kontrol edemeyecegin bişe olursa ne olacak?

CocoRe
30-04-2011, 13:43
Ben kimseyi şikayet etmek istemiyorum şimdilik.Mağduriyetimide karşılayacaklarından eminim..
valla sabrına hayran kaldım.

senna
30-04-2011, 13:48
mahkemeye verelim asalım keselim hakem heyeti getirelim japonyaya yazalım . Ben ayışığından İbrahim usta enes arkadaşımızın külbütör somunu tam sıkılmadığı için düşmüştür bunun telafizi yapılmıştır o somunu sıkmayan arkadaşın yerine defalarca özür dilemişimdir.Dün kendisiyle yüz yüze konuşmuşumdur bir sıkıntı varmı diye sormuşumdur abi saal bi problem yok deyip akşamda buralara birsürü şey yazmıştır . takılan parçada problem varsa titreme yapıyorsa garantiden değişir ama bunlar buralara yazarak değil buraya gelip konuşularak çözülür bizim tarafımızdan bu arkadaşa olumsuz hiçbirşey yapılmadı kimse buraya konuyu bilip bilmeden yazmasın.

bişey dememişki adam ne yapmalıyım demiş ki hala ilginç şekilde sakin davranıyor

onu geçtimde o külbütör kapağı yüzünden yatak sarma riski var onu geçtim muhtemelen yağ görmemiştir o motor o şekilde ciddi kötü bir durum olmuş debriyajı vs geçtimde bu daha kötü

GokhanRS
30-04-2011, 13:57
geçmiş olsun. sadece yetkili servis değil çok fazla esnaf dolu bu sıralar piyasa.

allah işini adam gibi yapmayanların müşterileri madur edenlerin belasını versin. bende yakında bir konu açıcam turbocularla alakalı.

halili
30-04-2011, 14:03
30 dk önce çekmeköyde çekiçi üzerinde bir siyah type r gördüm acaba sizinkimi hatta direk bura aklıma geldi...pardon şimdi gördüm yazdıklarınızı sizin araçmış.geçmiş olsun:(

Berkan
30-04-2011, 14:12
Enes manyak manyak işler yapıosun Allah korusun düz duvara çaksalar tamam dicen böyle gitmez bu işler ya biraz diş göster yada Mehmetin dediği gibi ağzı laf yapan dişini gecircek birini kap git yazık günah ben delirdim burda sen hala sakin sakin konuşuyosun.iş başka ustanla dostluk başka opücük vermiyosun adama bir ton para harcadın

KMR2-GT
30-04-2011, 14:14
enes sen peşini kovalamazsan kımse umursamaz ıs sende bıtıyor dostum.bırak arabayı bole bole de tertemız ıstıyorum de.sonuc olarak haklısın onlar senı sevıyorsa zaten memnun edıceklerdır

_muhaRRem
30-04-2011, 14:14
enes şu anda aracını çekiciyle servise götürüyor.. gerekli herşey yapılacak.

Emir_b16a
30-04-2011, 14:17
bnce al ustayı yanına bu başlığı okut :)

Caesar
30-04-2011, 14:23
en güzeli sal üstlerine Olgar ı .. uğraşssın dursun ordakiler..

Ayisigina atom bombasi atsan daha iyi :) kendimi biliyorum oyle konusuyorum

Enes-x
30-04-2011, 14:33
Araci biraktim servise , sali gunu sorunu garantiden halledip teslim edecekler.Ilgilendi Ibrahim usta.Her zamanda ilgileniyor zaten. benim sitem ettigim konu farkli,kimseyi yargilamakta istemiyorum.bu arabayi nekadar sevdigimi ne kadar ilgilendigimi ne sartlarda yaptirdigimi herkes biliyor,sorunsuz sikintisiz binmek istiyorum bugun c.tesi hava gunesli ve kendi arabam yerine ceaser in dandik evosuyla geziyorum :)

Kalp kirici mesajlar atilmamasini rica ediyorum beyler :)

ahmet3425
30-04-2011, 14:41
kankacım cok yumusak yuzlu iyi niyetli adamsın işin özü ortada biraz suistimal var. ben olsam cok pis cingar cıkarırdım ayrı konu paramızla rezil oluyoruz arkadaş.

[/B]
mahkemeye verelim asalım keselim hakem heyeti getirelim japonyaya yazalım . Ben ayışığından İbrahim usta enes arkadaşımızın külbütör somunu tam sıkılmadığı için düşmüştür bunun telafizi yapılmıştır o somunu sıkmayan arkadaşın yerine defalarca özür dilemişimdir.Dün kendisiyle yüz yüze konuşmuşumdur bir sıkıntı varmı diye sormuşumdur abi saal bi problem yok deyip akşamda buralara birsürü şey yazmıştır . takılan parçada problem varsa titreme yapıyorsa garantiden değişir ama bunlar buralara yazarak değil buraya gelip konuşularak çözülür bizim tarafımızdan bu arkadaşa olumsuz hiçbirşey yapılmadı kimse buraya konuyu bilip bilmeden yazmasın.

mahkemeye verse haklı değil mi? japonyaya yazsa haklı değil mi? işinin ehli bir usta nasıl olurda kulbutor kapagının vidasını sıkmaz? ya yatak sarsa nolucak hadi sarmadı diyelim gomlekler cizildiyse ne olacak 5000 km sonra bu motorun basına bi is gelse ne olacak? bu adamın magduriyetini kim karsılayacak?

ayrıca siz bi aracın işlerini hallettikten sonra tecrube etmeye cıkmıyormusunuz?

yaw herseyi gectim adam buraya yazmakla sonuna kadar haklıyken siz birde burda savunma moduna geciyor enesi sucluyorsunuz sonuna kadar haksızsınız.

enesi biraz tanıyorsanız ne kadar iyi niyetli duzgun bi insan oldugunu bilirsiniz siz sormussunuz oda duzelir diyerekten bi sorun yok demis buda gayet normal.

_muhaRRem
30-04-2011, 14:52
neyse beyler hadii konu kapandıı... daha fazla uzamasın.

ersin_srndg
30-04-2011, 14:58
geçmiş olsun kardeşim,umarım biticek bu sıkıntılar artık.

onursumer
30-04-2011, 16:43
geçmiş olsun enes inş biranonce çıkar aracın ama sabrına hayran kaldım ben daha konu açmadan servisteydim :D

crxvtec
30-04-2011, 18:51
arabayı servıste bırakırım bu arbayı azna s.ctıgınız gıbı duzeltın yada dava ise dava mudurle konusmasa konusmak her turlu hallederdım.

Gokhan43
30-04-2011, 18:56
Enesim çok geçmiş olsun okuyunca insan sinirlenmemek için zor tutuyor kendini.

izmirlicem
30-04-2011, 20:07
Aşırı derecede canım sıkkın sizlerlede paylaşmak istiyorum gözüme uyku girmiyor çünkü sinirden.Bunları burda paylaşmak istemezdim ama artık sabır kalmadı bardak taştı.

Arabamın baskı balatası eskimişti , o konuda da çok hassasım , kaçırma vs. olmadığı halde herşey mükemmel olsun diye yetkili servisin yolunu tuttum.Exedymiş oymuş buymuş orjinal olmayan bi parça tercih etmedim sırf sorunsuz olsun yumuşak olsun diye yetkili servisten dünyanın parasını vererek oem aldım.Neyse baskı balata değişimi olurken 3-4 senkromenç ve triger zincirinide değiştirelim dedim yine yetkili serviste.Planlar gayet güzel herşey orjinal herşey oem hepsi yetkili servisten pahalı olsun önemli değil sıkıntısız olcak diye düşünülerek alındı.

Normalde bu işler 2 iş günü sürer maksimum.2 oldu 3 oldu araya hafta sonu girdi vs. bi dahaki hafta içi aradılar biraz servis yoğun sarkıtsak olur mu diye hiç önemli değil yeterki sorunsuz olsun dedim.Aradan bi kaç gün geçti servisten ustamız aradı şanzımanla alakalı bi parça sökerken yalama olmuş sıfırı 15 günde gelirmiş çıkma bul getir dedi, sağolsun bi arkadaşımız temin etti bu sayede araba toplanmış oldu.Arabayı 1 hafta sonunda teslim alabilmiştim.İlk arabaya bindim titreme var ufaktan tam kavrama noktasında alışır düzelir dendi peki dedim.

Buraya dikkat
Arabayı servisten aldığım akşam uzun uzun kullandım test için ataşehir shellde durduğumda arabadan dumanlar yükselmeye başladı,dumanların dinmesini bekledik bir baktık motor yağ içinde yağ filtresi mi sıkılmadı ne oldu diye araştırdık ettik ,gördüğümüz tablo hayret vericiydi külbütör kapağının civatalarından bi kaç tanesi ortada yok ve yağ ordan motora boca olmuş.Çekici servis ertesi gün motor yıkandı yağ tamamlandı arabayı teslim aldım tek bir kelime dahi etmedim özür dilendi eyvallah dedik.Akşam arabayı kitlerken alarmın sesi değişmiş :) Motor yıkanırken alarmıda bi güzel yıkamışlar ve bozmuşlar.Onada bi neyse çektik.

Ve bu gece o ilk günkü titremeden eser yok adeta deprem oluyor arabada vites küçültürken kalkarken debriyaj tam kavrarken motor yerinden çıkıcakmış gibi. bu sıkıntıları yaklaşık 2500 tl karşılığı satın almış oldum yetkili servisten.

EVET beyler bayanlar soruyorum siz ne yapardınız benim yerimde olsaydınız :rolleyes:

çok sabırlıymışsın abi,motoru o yağlı halde gördüğüm gün gidip basardım o servisi böle bişey çünkü tamemen onların sorumsuzluğu paramıda geri alırdım azıma geleni sayardım,en son olaydada artık git abim 2500 tl ni al başka servise götür onuda onlar karşılasın onların problemi

BAR22
30-04-2011, 20:48
kankacım cok yumusak yuzlu iyi niyetli adamsın işin özü ortada biraz suistimal var. ben olsam cok pis cingar cıkarırdım ayrı konu paramızla rezil oluyoruz arkadaş.

[/B]


enesi biraz tanıyorsanız ne kadar iyi niyetli duzgun bi insan oldugunu bilirsiniz siz sormussunuz oda duzelir diyerekten bi sorun yok demis buda gayet normal.

İbrahim ustanında insanlığını herkes bilir.sitede biçok kişi tanır biçok kişiyede yardımı dokunmuştur.enesle aralarındaki muhabbette zaten farklı o yüzdende ibrahim abinin sitem etmesi normal.enes ibrahim abi ile görüşmüş sanırım detayları yazar ...

Dou
30-04-2011, 22:58
Enescim geçmiş olsun, dediğin gibi iş ayrı dostluk ayrı bir şey. Bir hata olmuşsa gereken yapılmalı tabi ki.

İbrahim ustayı bende severim, arabamı gönül rahatlığıyla bıraktığım tek insandır normalde başka nerede olursa olsun başında dururum. Sağolsun Muharrem ve senin tavsiyenle gitmiştim iyi ki gitmişim. Gerekeni yapacaktır mutlaka.

Edit: Takma kafanı araba dediğin metal parçası boşver gitsin her şeyin çaresi var

miniks
01-05-2011, 01:08
Kardeşim geçmiş olsun

Her yetkili servis aynı degildir bunu da unutmamak lazım

Muhtemelen volantın taşlatılıp ayarlanmamış o yuzden titreme oluyordur tekrar şanzumanı söktürcen yani cünkü eger böle devam edersen o debriyaj da biticek yakında

hee ben ilk sayfayı okudumda mesaj yazdım konu kapanmış beni kaale almayın :D

enes TPS ne oldu dedigim gibi denedinizmi ?

Dou
01-05-2011, 01:28
Evet volana dokunulmadı demişti enes

MeRtCaN
01-05-2011, 01:38
Enes cok gecmıs olsun
Ilk basta eger Honda Turkıye ye bır yazı yazacaksan ve eger o servıste tanıdıgın bırısı varsa
Dıkkatlı ol sevdıgın kişiyi İŞİNDEN EDEBİLİRSİN...

Yetkılı servıs dıye bence genellememek gerek sonucta ortda calısan teknısyen egıtım alıyor ama el becerısıne baglı.ama yetkılı servıste olmaması gereken bı durum.

Enes-x
01-05-2011, 01:44
Yok zaten kimseyi kimseye şikayet ettiğimiz yok.O noktaya geleceğini sanmıyorum olayların, herkes elinden geleni yapıyor.Arabamı sorunsuz şekilde teslim edeceklerine inanıyorum.Sadece sıkıldım artık sanayilerde servislerde tanıdık bir sima olmaktan.Herşeyi kitabına uygun yapıyorum en iyi şekilde olması için ,ucuz olsun çabuk olsunun peşinde de değilim ama olmayınca olmuyor.


Kardeşim geçmiş olsun

Her yetkili servis aynı degildir bunu da unutmamak lazım

Muhtemelen volantın taşlatılıp ayarlanmamış o yuzden titreme oluyordur tekrar şanzumanı söktürcen yani cünkü eger böle devam edersen o debriyaj da biticek yakında

hee ben ilk sayfayı okudumda mesaj yazdım konu kapanmış beni kaale almayın :D

enes TPS ne oldu dedigim gibi denedinizmi ?

Abi yetkili servis volanı taşlamıyormuş,p.tesi sökülüp garanti tespiti için bir yerlere gönderilcekmiş.

Tpsyi 128 farklı kombinasyonla denedik yok yok yok :) En sonunda radar hondada bi tane çıkma tps varmış oem orjinal onu taktım herşey düzeldi.Tam keyifini çıkarmaya başlamıştım ki... :)

yusufbatırel
01-05-2011, 14:33
olur ole seyler vardır bundada bır hayır derım.gecerım uzulurum tabı ama ınsan etı agırdır be enes her seyı dusun dusun

sasuuke
01-05-2011, 15:03
Geçmiş olsun enes kardeşim inşallah düzelir eskisi gibi gazlarsın :)

Ertan-R
01-05-2011, 15:20
Kankacım çok geçmiş olsun dedigim gibi her türlü yardımcı olur...

K20SWAP
01-05-2011, 16:33
İbrahim abi çok çok iyi her zaman diğer araçları kendi aracı gibi gören mükemmel bir ustadır.İllaki kontrol dışı can sıkıcı şeyler bazen başımıza gelebiliyor.Durumun için üzüldüm kardeşim.Adam kendi aracı gibi eg ye k20 oturttu ayışığında.A dan Z ye herşeyi kendisi ilgilendi.Allaha şükür bugüne kadarda en ufak bir sıkıntımız dahi olmadı.İyi yapılır denilen yerlerdede sıkıntılar yaşadığımız oldu,şimdi sıkıntı yaşanmış bir yerde ve ustada çok iyi araçların problemsiz toplandığıda oldu.İşler bazen ters gidebiliyor,olaya böyle bakmak lazım.Tekrar geçmiş olsun kardeşim.İbrahim abi bunun altında kalmaz eminim.Elinden geleni fazlasıyla yapar.Takki ordan mutlu bir yüzle ayrılana kadar:)

tricky
02-05-2011, 08:22
Çok geçmiş olsun aracını tam servisin önünde çekicide gördüm ordan geçiyordum tam geçerken dikkatlice baktım kaza bela yoktu çok şükür dedim. Arabanın basında bekliyen birisi vardı korna çalıcaktım dedim sıkıntılıdır şimdi boşver devam et :)

tool
02-05-2011, 09:03
yetkili servise gitmemeyi ogrenmek lazim

Tolga-R
02-05-2011, 09:15
yetkili servise gitmemeyi ogrenmek lazim

+ şimdiye akdar yetkili servise sadece şanzımn yağı almak için gittim. Birde böyle sorun çıkan arkadaş araçları için :)

tool
02-05-2011, 09:31
+ şimdiye akdar yetkili servise sadece şanzımn yağı almak için gittim. Birde böyle sorun çıkan arkadaş araçları için :)

sanayide olmayan seylerden biri sanziman yagi, en azindan yoktu eskiden bende honda bora'dan almistim

Baran^
02-05-2011, 10:11
Doğrusu bende s2000 hep yetkili servise götürdüm mutluhana.Hiç şikayetim olmadı.Ben kıllar kılıyımdır o yuzden arabanın başından ayrılmam öğle yemeğine gidilir gelinir devam ederiz başında dururum mumkun olduğunca işi gücü bırakıp.Tabi her işte bırakılmıyor malesef.Üzücü bir durum.Ben tanıdıksa cokda üsteleyemezdim eğer tekrar oraya gitmeye devam edeceksem güzel dille halletmeye calışırdım olmuş bikere bundan sonrası önemli.Şu anda ne durumda bilmiorm ama...

Enes-x
03-05-2011, 14:55
Bugün yanıt geldi..

Takıldığı andan itibaren problemli olan baskı balatada kullanıcı hatası olduğu için ücretli değişim yapılabilirmiş.71 bin km orjinal baskı balatayı sıyırma bile yapmadan kullanan ben 800 kmde sıfır baskı balatayı bozmuşum

Şimdi servis müdürüyle konuşmaya gidiyorum.Allah sabır versin bana.

ef186
03-05-2011, 14:57
enes yazicam da nasil olsa sen gene sabrediceksin .....

Enes-x
03-05-2011, 15:02
enes yazicam da nasil olsa sen gene sabrediceksin .....

Sabır kalmadı abi taksi bekliyorum :)

_muhaRRem
03-05-2011, 15:02
şimdi bu site açsa ağzını yumsa gözükü hak değilmi... HONDA nın garantisine zerre kadar inanmıyorum.. Sıfır BMW aldık zamanında adamlarrr en ufak sorunda bize araba verdiler garantiden değiştiler yaa. ayıp .. gelde delirme işte..

eser
03-05-2011, 15:05
geçmiş olsun Enes,direk şikayet et ne kadar eş dostta olsa oraya o kadar para vermişsin eş dost oranın kapısında başlar kapısında biter içerigirdiğin an sen müşterisindir adam gibi işlerini yapmak zorundalar

SekoLive
03-05-2011, 15:06
ibrahim usta size bir yol daha göstermeli soncda bu olayı orda bizlerdn daha cok yaşadıkları için bir iki tüyo ve sağlam bir dilekceyle çözlür gibi enes bi daha dene şansını

Onurkk06
03-05-2011, 15:10
bir arkadaşım serviste çalışıyor gerçekten arabalarınızın başından ayrılmayın yapılıyorken neler oldğnu az çok anlattı da yazık günah yani kıllık yapana geçiriyolar değişmemesi gereken şeyleri bile değiştirtiyolar hem aranızı iyi tutmaya çalışın hem de arabanıza değer verdiğinizi gösterin serviste

ef186
03-05-2011, 15:13
Sabır kalmadı abi taksi bekliyorum :)

taksiciye sole deki beni uzak yollardan gotur ben kisa yoldan gitmeyi sevmiyorum sabreder parani oderim de emi :D

yerinde olsam ki oldum benzer hallerde o servise ayagimi basinca ortalikta ses soluk kesilir ...

Yok bole bi sacmalik ...

Dou
03-05-2011, 16:20
Bugün yanıt geldi..

Takıldığı andan itibaren problemli olan baskı balatada kullanıcı hatası olduğu için ücretli değişim yapılabilirmiş.71 bin km orjinal baskı balatayı sıyırma bile yapmadan kullanan ben 800 kmde sıfır baskı balatayı bozmuşum.İbrahim ustanın yorumu ''ne işçilik hatası nede kullanıcı hatası var ,tamamen parça sorunlu ama kabul etmiyorlar'' oldu.

Şimdi servis müdürüyle konuşmaya gidiyorum.Allah sabır versin bana.

Garantiye girip girmemesi biraz da servis mudurunun insiyatifine bagli, senelerdir Hondada cok basima geldigi icin biliyorum

Cok *** pusur isler valla insani arabadan sogutuyor resmen bende cok ugrasmistim bi kac ay once (servise gitmeden once)

Gecmis olsun kanka

onursumer
03-05-2011, 16:30
enes git konuş hondaya şikayetinı ilettiğin anda değiştirmek zorunda olucağını onlarda çok iyi biliyorlardır

ki ustan bile kullanıcı hatası yok demesi senin için yeterli oyle veya boyle değiştiricekler onu sabretme bu sefer sakin olma :)


ben hyundaiden okadar çok şey yaptırdmki garantiden deri direksoynum soyulsa garantiye sokturdum

ki yaylarım yüzünden amortisorum on takımım zarar gorse garntiden yapıyorlar tamamen onların insiyatfinde kabul etmeyenlerde onlardır kesinlikle

mrtngn
03-05-2011, 16:50
Bi parcanın garanti kapsamında olmasa dahi ordaki calısan servis yetkilisi müdürü ustası onu rahatlıkla garanti kapsamından değiştirebilir halledebilir.Hersey onların elinde nerdeyse.Biraz daha baskı yap sonuca ulaşamazsan honda merkeze mail yada telefon ac. Pesini bırakma sakın

ARDA_E
03-05-2011, 17:06
Geçmiş olsun. Umarım bir çözüme kavuşur konu.

Servisden parça sipariş etmek için bile gitmekden hoşlanmıyorum malesef.

Enes-x
03-05-2011, 18:45
Garanti kapsamına girmedi cebimizden vericeğiz yine.Servis müdürüylede konuştuk anladığım kadarıyla işçilik ücreti almayarak,baskı balatayı geliş fiyatından vererek yok klima dezenfeksiyonuyla filan bizi geri kazanmayı hedefliyor :) Sonuç itibariyle 670 tl ödeyeceğim tekrardan.

Olayın teknik açıklamasınıda yapiyim , tamamen ayıplı mal yüzünden bu durumdayız.Baskı balata sorunlu,problemli, hatalı üretim.Hiç bir zorlamaya maruz kalmadığı,rodaj dahi yapıldığı halde baskı balata bildiğimiz kırılmış.Balatanın sıyrıldığını gösteren ( sert kullanıma dayalı) balata tozu bile yok içerde.Gel gelelim ayışığının sözü honda türkiyeye geçemiyormuş o yüzden bizim kişisel olarak baskı kurmamız gerekecek.

İbrahim ustayada teşekkür ediyorum baştan sona ilgilendi hatta servis müdürüne balatayı gebzedeki fabrikaya bile götürmeyi teklif etmiş. ama iş ondan çıktı honda türkiyenin kalitesi müsade etmiyor müşterinin mağduriyetini gidermeye.

Ben çoğu kişinin prestijsiz kalitesiz gördüğü hyundai markalı aracımda dahi 5 yıl garanti süresince baskı balata, ön iki amortisör , yakıt deposu ve yakıt pompası , direksiyon simidi , vites topuzu , ön fren diskleri ve daha aklıma gelmeyen bir çok parçayı garanti kapsamında ücretsiz değiştirttim.Müşteri memnuniyetinin ne demek olduğunu biraz etrafına bakıp öğrenmeleri lazım.

İlgilenen herkese teşekkürler...

ruudvan
03-05-2011, 18:59
zamanında on takımı olcturmek ıcın gıtmıstım ayısıgıne rotu sapması vs sı drken makıneye soktular aracı bnde sonucu bekleyene kadar ordakı gorevlılerden bırıyle konusmustum saolsun baya ılgılendı benle.yedek parcanın yanındakı sandalyede otururken her gelen servısetekı calısan telefonu elıne alıp servısetekı arac sahıplerını arayıp balatız bıtmıs degıstıreluımmı dıyordu kı en az 10 kısıyı aradılar 1 saatte hepsıde madem ole degısın dedı .yazık gunah ısını guzel yapıyorlar ama bazende bıraz cık yedek parca stogunu bıtırmeye calısıyorlar sanırım.he bndede 5 kurus para ıstememıslerdı.

ef186
03-05-2011, 19:02
Garanti kapsamına girmedi cebimizden vericeğiz yine.Servis müdürüylede konuştuk anladığım kadarıyla işçilik ücreti almayarak,baskı balatayı geliş fiyatından vererek yok klima dezenfeksiyonuyla filan bizi geri kazanmayı hedefliyor :) Sonuç itibariyle 670 tl ödeyeceğim tekrardan.

Olayın teknik açıklamasınıda yapiyim , tamamen ayıplı mal yüzünden bu durumdayız.Baskı balata sorunlu,problemli, hatalı üretim.Hiç bir zorlamaya maruz kalmadığı,rodaj dahi yapıldığı halde baskı balata bildiğimiz kırılmış.Balatanın sıyrıldığını gösteren ( sert kullanıma dayalı) balata tozu bile yok içerde.Gel gelelim ayışığının sözü honda türkiyeye geçemiyormuş o yüzden bizim kişisel olarak baskı kurmamız gerekecek.

İbrahim ustayada teşekkür ediyorum baştan sona ilgilendi hatta servis müdürüne balatayı gebzedeki fabrikaya bile götürmeyi teklif etmiş. ama iş ondan çıktı honda türkiyenin kalitesi müsade etmiyor müşterinin mağduriyetini gidermeye.

Ben çoğu kişinin prestijsiz kalitesiz gördüğü hyundai markalı aracımda dahi 5 yıl garanti süresince baskı balata, ön iki amortisör , yakıt deposu ve yakıt pompası , direksiyon simidi , vites topuzu , ön fren diskleri ve daha aklıma gelmeyen bir çok parçayı garanti kapsamında ücretsiz değiştirttim.Müşteri memnuniyetinin ne demek olduğunu biraz etrafına bakıp öğrenmeleri lazım.

Honda Ayışığıda müşteriyi mağdur etmemek için cebinden 670 tl veremeyecek kadar büyük bir şirkettir benim gözümde.

İlgilenen herkese teşekkürler...


Bu uşaklar gibi verecektin kalayı ....

dok99Ak1FSs

DOHC
03-05-2011, 19:47
Dediğim gibi kşke yanında 1 avukat olsaydı, 2-3 kanuni madde saysaydı servis müdürüne...

KVB
03-05-2011, 21:11
Enes, çok yumuşak yüzlüsün kardeşim kusura bakma... Yıksaydın ortalığı sonuç böyle olmazdı...

Gerçi ortalığı yıkmana da gerek yok... Senin de dediğin gibi Hyundai'de ben söylemeden bile periyodik bakımda aracı test ederken vites kolunun sert olduğunu fark edip vites kablolarını değiştirmişlerdi, yine ben hiç şikayet etmediğim halde aynı bakımda viraj gergi lastiklerini z rotlarını garantiden değiştirmişlerdi... Ne tanıdık ne birşey, sabah bırakmıştım arabayı, akşam alırken 2 sayfa dolusu garantiden değişen parça faturasıyla dönmüştüm... Honda'da durum farklı demek ki...

Göki,ZD
03-05-2011, 21:18
enes bana okurken daral geldi..
çok merak ettim olgar nerdeydi bu olaylar olurken ? :D

buraek4
03-05-2011, 21:19
Garanti kapsamına girmedi cebimizden vericeğiz yine.Servis müdürüylede konuştuk anladığım kadarıyla işçilik ücreti almayarak,baskı balatayı geliş fiyatından vererek yok klima dezenfeksiyonuyla filan bizi geri kazanmayı hedefliyor :) Sonuç itibariyle 670 tl ödeyeceğim tekrardan.

Olayın teknik açıklamasınıda yapiyim , tamamen ayıplı mal yüzünden bu durumdayız.Baskı balata sorunlu,problemli, hatalı üretim.Hiç bir zorlamaya maruz kalmadığı,rodaj dahi yapıldığı halde baskı balata bildiğimiz kırılmış.Balatanın sıyrıldığını gösteren ( sert kullanıma dayalı) balata tozu bile yok içerde.Gel gelelim ayışığının sözü honda türkiyeye geçemiyormuş o yüzden bizim kişisel olarak baskı kurmamız gerekecek.

İbrahim ustayada teşekkür ediyorum baştan sona ilgilendi hatta servis müdürüne balatayı gebzedeki fabrikaya bile götürmeyi teklif etmiş. ama iş ondan çıktı honda türkiyenin kalitesi müsade etmiyor müşterinin mağduriyetini gidermeye.

Ben çoğu kişinin prestijsiz kalitesiz gördüğü hyundai markalı aracımda dahi 5 yıl garanti süresince baskı balata, ön iki amortisör , yakıt deposu ve yakıt pompası , direksiyon simidi , vites topuzu , ön fren diskleri ve daha aklıma gelmeyen bir çok parçayı garanti kapsamında ücretsiz değiştirttim.Müşteri memnuniyetinin ne demek olduğunu biraz etrafına bakıp öğrenmeleri lazım.

Honda Ayışığıda müşteriyi mağdur etmemek için cebinden 670 tl veremeyecek kadar büyük bir şirkettir benim gözümde.

İlgilenen herkese teşekkürler...

bir arka sayfada ustanızın yazısını gördüm..o yazıdan sonra açıkçası ustanızın bu işle dediğiniz gibi uğraştığı bana pek inandırıcı gelmedi..sizin gibi beyfendi biri olmasına rağmen karşısında kalkıp o mesajı yazıyorsa buraya bence sizde samimiyetini pek itimat etmeyin geçmiş olsun tekrardan

mert_leon
03-05-2011, 21:29
helal olsun çok sabırlı biriymişssiniz. bu saatten sonra inşallah aracınızın ve sizin başına böle olaylar gelmez..

onursumer
03-05-2011, 21:54
valla enes ben olsam yaptırmam parasın verip 800km ne ki ya servis istemediği için değiştirmedi diyorum ve bunu savunuyorum ben herşey servis insiyatifindedir herzaman müşteri memnuniyeti adına bir kozları ellerinde vardır inanmıyorum ben yok honda değiştirmiyor laflarına kimse kusura bakmasın ...

ocean0636
04-05-2011, 06:34
Ben olsam servisi birbirine katardim :)
Arabami subab ayari icin goturdugumde teste diye cikip gazlayip geldiler araba gelince kaputa baktim alev gibi ve direk benim sarteller atti servisi birbirine kattim. Arabamla nasil gazlarsiniz Allah korusun bisey olsa bu arabadan baska yok 50 milyarda verseniz arabamin yerini tutmaz subab ayarida tutmayacak gazlanmamasi gerekiodu falan dedim.
Subab ayarinin ucretini yariya indirdiler, polen filtresi vs degismisti onlarida hediye ettiler ve not dustuler ayni islem icin tekrar gelinirse ucretsiz yapilacaktir diye.
Edit: Serviste calisan bir arkadasim vardi ona guvendigim icin gittim sagolsun cokda ilgilendi ama cocuk bi ara carsiyami ne bi yere gitmis zaten ne olduysa o yokken oldu.

izo
04-05-2011, 06:43
ayipli maldan davaacarim deseydin tum masraflarini karsilamak zorunda kalirlardi...tuketici mahkemesi normal mahkeme gibi deil cabuk sonuc aliniyor...

Muharrem C.80
04-05-2011, 08:14
vay be burda bile hyundai'dan baya memnun müşteri var:rolleyes: müşteri memnuniyeti düşüyor (%90ın altına):) diye toplantılar yapıyoruz bizde

Enes-x
04-05-2011, 12:04
Dün honda türkiyeye şikayet formu göndermiştim.İnceleyip ayışığı ile görüşmeler yapmışlar.Ayışığı servis müdürü Alihan beyin bizim memnuniyetimiz için honda türkiyedende biraz destek talep ederek bize hiçbir ücret yansıtmamak için çabaları sonuç vermiş. parçanın hala kullanıcı hatası sonucu hasar gördüğünü düşünselerde müşteri memnuniyeti adına bize herhangi bir ücret yansıtmayacaklar.Baskı balata yenisi ile değişiyor yarında çok şükür arabamı teslim alıyorum.

İlgilenen herkese teşekkürler bilginize..

Dou
04-05-2011, 12:05
Dün honda türkiyeye şikayet formu göndermiştim.İnceleyip ayışığı ile görüşmeler yapmışlar.Ayışığı servis müdürü Alihan beyin bizim memnuniyetimiz için honda türkiyedende biraz destek talep ederek bize hiçbir ücret yansıtmamak için çabaları sonuç vermiş. parçanın hala kullanıcı hatası sonucu hasar gördüğünü düşünselerde müşteri memnuniyeti adına bize herhangi bir ücret yansıtmayacaklar.Baskı balata yenisi ile değişiyor yarında çok şükür arabamı teslim alıyorum.

İlgilenen herkese teşekkürler bilginize..

Dediğimi mi uyguladın :)

Hadi cok sevindim senin adına Enescim gule gule kullan :)

yaşar
04-05-2011, 12:06
Dün honda türkiyeye şikayet formu göndermiştim.İnceleyip ayışığı ile görüşmeler yapmışlar.Ayışığı servis müdürü Alihan beyin bizim memnuniyetimiz için honda türkiyedende biraz destek talep ederek bize hiçbir ücret yansıtmamak için çabaları sonuç vermiş. parçanın hala kullanıcı hatası sonucu hasar gördüğünü düşünselerde müşteri memnuniyeti adına bize herhangi bir ücret yansıtmayacaklar.Baskı balata yenisi ile değişiyor yarında çok şükür arabamı teslim alıyorum.

İlgilenen herkese teşekkürler bilginize..

Çok iyi olmuş enes, ilgilenen herkeze ayrıca teşekkürler diyelim o zaman :) ;)

mrtngn
04-05-2011, 12:07
Bununla geçmiş olsun dostum.İnsanı nekadar sakin nekadar iyi niyetli görürseler okadar üstüne geliyolar ve kabul ettirmeye calısıyorlar.Artık bu tüm servislerde prosedür gibi bisey olmus durumda.Biraz diş göstermek yetiyor

doush
04-05-2011, 12:16
vay be burda bile hyundai'dan baya memnun müşteri var:rolleyes: müşteri memnuniyeti düşüyor (%90ın altına):) diye toplantılar yapıyoruz bizde

Aynen o memnun müşterilerden tanıdığım bir kaç kişi daha var..:)

Enes abi gözün aydın o zaman :icon_tup:

-Aydın-
04-05-2011, 12:17
Sonunda güzel bi haber :) gözün aydın enes..

Enes-x
04-05-2011, 12:22
Sağolun arkadaşlar..

TEQUILA
04-05-2011, 12:26
En başta yapmaları gereki en son yaptılar ve gereksiz yere senide hem maddi hem manevi yordular. Kendi adıma benden tam puan olumsuz not aldılar, isterlerde artık o baskı balatyı som altından yapsınlar.

onursumer
04-05-2011, 15:34
Dün honda türkiyeye şikayet formu göndermiştim.İnceleyip ayışığı ile görüşmeler yapmışlar.Ayışığı servis müdürü Alihan beyin bizim memnuniyetimiz için honda türkiyedende biraz destek talep ederek bize hiçbir ücret yansıtmamak için çabaları sonuç vermiş. parçanın hala kullanıcı hatası sonucu hasar gördüğünü düşünselerde müşteri memnuniyeti adına bize herhangi bir ücret yansıtmayacaklar.Baskı balata yenisi ile değişiyor yarında çok şükür arabamı teslim alıyorum.

İlgilenen herkese teşekkürler bilginize..

işte bu ya :D

dediğim gibi müşteri memnuniyeti adına en başından yapabilirlerdi de işte yersen misali :)

SekoLive
04-05-2011, 15:37
enes = sabreden dervis muradına ermis :D :D şeklinde konuyu sonlandırır

hayırlı olsn enes çok sevindim.

cnzdmr
04-05-2011, 15:54
boş yere uzattılar mevzuyu en baştan da böyle yapabilirlerdi tipik honda türkiye tribi bu

benimde başıma geldi umarım senin için başka bir sorun çıkmaz

y@sin
04-05-2011, 16:06
Gözün aydın kanka :) çok sevindim ;)

Araban hazır oldumu deneyelim :)

KVB
04-05-2011, 16:07
Bundan sonra bakımlara İzmir'e geliyorsun Enes, konuştuğumuz gibi :D