Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bu konuya koysa koysa techturkey nokta koyar



rebel
30-05-2011, 17:01
iyi günler arkadaşlar bu uzun zamandır içinden çıkamadığım bı konu binlerce topik var bu konu hakkında ama ortada kesin bişey yok , dökümana göre yorum yok rivayet var

atiker 990
lavato 1290
zavolli 1250/1300
brc 1500

1.sorumherkesin ortak kararı şu ' kit önemli değil takan usta ve montaj önemli' peki öyleyse niye brc zavollide atiker değil ? ? ? niye daha fazla para bayılıyoruz madem işcilik önemliyse
2.sorum aracımızı atmosferik çıtırdan güçlendırıcez %20 kadar bir güç artışı hedefimiz araç 2.0 125 ps ford sierra . (çok yakında alıyorum)komple egoz headersa falan girdik alt devirler öldü diyelim(amaç üst devir performansını artırmak hatta katalıtık te gitti 60 lık düz boru çektik
araç zaten max 7000 dd hadı cevırsın 6500. çap büyütmek ve bukadar para dökmek mantıklımı?
3.sorum okadar paraya kıydık üstünede bıde chip yaptık.alt devirleri kurtardık. lpg li aracımızı fakıre dusmesın diye hatta yuksek hızlarda gaz kesme yapmasın diye ona göre remap yaptık(benzıne gore değil) yeterlı olurmu? yoksa lpg enjektör memeleri büyütülmelimi???
4.sorum bide afr egt yi araca gömdük işimizi sağlama almak için sürekli takıp ediyoruz hatta wideband var ufak oynamalar yapıyoruz. afr yi lpg ye göre nasıl kalibre ederiz ?

Yigit-Y
30-05-2011, 17:29
Bugün lpg taktırsam tek takacağım marka birde bunu inceleyin...

PRINS BLGE DSTRBTR (http://www.prinslpg.com.tr/site/Prins_Bolge_Distributoru/)

esmerhan
30-05-2011, 17:41
kesınlıkle tek takacagın lpg prıns olsunn.gerısı okadar basarılı degıl bu konuda pısman olmazsın arkadas

Juggernaut
30-05-2011, 17:44
Prins,Brc .

turbo&quattro
30-05-2011, 18:30
Prins fiyatlri nedir ?

u.kurt
30-05-2011, 18:33
2.0 Mondeo
1.8 S40
Bu iki aracada Zavoli takıldı sıkıntısız dertsiz tasasız kullanılmakta çok memnunuz :)

rodya
30-05-2011, 18:36
aynı araçta 4-5 yıl brc ve sonrasında atiker kullanan birisi olarak cidden aralarında çok fark var.

rebel
31-05-2011, 12:13
arakadaşlar prins i araştırdım brc ile aynı enjektörleri kullanıyolar ama prins 2250 tl. turbo olsaydı özel kitleri var düşünürdüm fakat 2250 veremem. max limit brc olabılır.

ayrıca zavolliyi şuan b5 1.8 125 ps passatta kullanıyoruz 2 yıldır araç bızde taktıralı 3 4 yıl olmustur daha en ufak bı sorun yaşamadık redline 6800 ve deviri redline zorlanmadan alıyo.fakat tüpün ayarındanmı bilmiyorum yada eskımesındenmıdır 2 yıl once 4.vites te 195 çıktım araç lpg de ! şimdi ise 180 185 gibi arabayı bişey tutuyomus gibi oluyo gaz kesıyo 4. 5. vites farketmıyo . lpg fılıtresındenmı yoksa yuksek devırlerde enjektor yakıt yetıstremdıgındenmı bu da ayrı bi sorum

diğer sorularımada yardımcı olurmusunuz arkadaşlar

esmerhan
31-05-2011, 12:29
arakadaşlar prins i araştırdım brc ile aynı enjektörleri kullanıyolar ama prins 2250 tl. turbo olsaydı özel kitleri var düşünürdüm fakat 2250 veremem. max limit brc olabılır.

ayrıca zavolliyi şuan b5 1.8 125 ps passatta kullanıyoruz 2 yıldır araç bızde taktıralı 3 4 yıl olmustur daha en ufak bı sorun yaşamadık redline 6800 ve deviri redline zorlanmadan alıyo.fakat tüpün ayarındanmı bilmiyorum yada eskımesındenmıdır 2 yıl once 4.vites te 195 çıktım araç lpg de ! şimdi ise 180 185 gibi arabayı bişey tutuyomus gibi oluyo gaz kesıyo 4. 5. vites farketmıyo . lpg fılıtresındenmı yoksa yuksek devırlerde enjektor yakıt yetıstremdıgındenmı bu da ayrı bi sorum

diğer sorularımada yardımcı olurmusunuz arkadaşlar


prınsde gaz ayarı aynı dr.ecu nun yanında oturup ayar yapması gıbı:)..ustamda yanımda oturuyor pc baglıyor prınsın beynıne ıstedıgın gıbı ayarlıyor ıstersen bıraz yaksın ama hızlı ve serı kalksın gıtsın ıstersen ekonomık modda az yaksın sana kalmıs bısıy:)

rebel
31-05-2011, 12:33
hocam öyle diyon bende ısterımde fiyatı çok uçuk değil mi ya :S ? 3 yılda kendını anca amorti edicek . aslında ayar konusu aklıma takılmıyo değil prınslerın ayrı bi map kullandığını ve çeşitli bircok ayar yapılabıldıgını soluyolar ** ıste fıyat 2250 dıye bılıyorm belkı fazlasıda vardır

rebel
31-05-2011, 13:17
arkadaşlar yokmu bilgisi olan ??? 270 kişi bakmış ama 5 6 arkadaş cevap yazmış

DOHC
31-05-2011, 14:32
arkadaşlar yokmu bilgisi olan ??? 270 kişi bakmış ama 5 6 arkadaş cevap yazmış

"Bu konuya koysa koysa techturkey nokta koyar" şeklinde mesaj başlığına değil 270, 2700 kişi de bakar :o
Ben bir ürün alırken şikayetvar.com sitesine bakarım, az şikayetli getirenleri tercih etmeye çalışırım......

_muhaRRem
31-05-2011, 14:35
biz e320 de 90 bin km dir BRC kullanıyoruz çok memnunuz.. hasanpaşada bi yerde takılmıştı.. sızdırmazlıktanda tek seferde geçmişti.

Orhan
31-05-2011, 14:36
başlıkta gazı vermişsin :)
brc kullanıyorum bikaç kişiye de aracı oldum memnunum bi sıkıntı yok

rebel
31-05-2011, 14:38
"Bu konuya koysa koysa techturkey nokta koyar" şeklinde mesaj başlığına değil 270, 2700 kişi de bakar :o
Ben bir ürün alırken şikayetvar.com sitesine bakarım, az şikayetli getirenleri tercih etmeye çalışırım......


başlıkta gazı vermişsin :)
brc kullanıyorum bikaç kişiye de aracı oldum memnunum bi sıkıntı yok


amaç dikkat çekmek zaten :) ama hala istediğim cevapları alabilmiş değilim. lpg konusunu atlasak ve diğer teknik konulara girsek arkadaşlar :D :icon_tup:

rebel
31-05-2011, 14:39
biz e320 de 90 bin km dir BRC kullanıyoruz çok memnunuz.. hasanpaşada bi yerde takılmıştı.. sızdırmazlıktanda tek seferde geçmişti.

anladım hocam saolun. şuanlık lpg düşüncesini bi kenara kaldırıyorum ama olursa zavolli yada brc olabılır.

landı renzo hakkında bi bılgınız varmı acaba bicok kısı onuda onerıyor

abdullahçöllü
31-05-2011, 14:45
landirenzo son iki araçtır kullandığım bir marka çok memmunuz.. bugünlerde aklımda eski günlerde olduğu gibi FCS a atiker taktırmak var.. ondan da memmun kalmıştık.. ancak landirenzoyu fiyatta anlaşırsam öncelikli onu takarım..

rebel
31-05-2011, 14:48
landirenzo son iki araçtır kullandığım bir marka çok memmunuz.. bugünlerde aklımda eski günlerde olduğu gibi FCS a atiker taktırmak var.. ondan da memmun kalmıştık.. ancak landirenzoyu fiyatta anlaşırsam öncelikli onu takarım..

fıyatları ne durumda şuan aradım bulamadım ?
bıde zavollinin fiyat yok çok ılgınç 1250/1300 tahmını yazdım yanı bılmıyorum

diğer tüm hepsnın taksıtlı nakıt vs vs en ınce ayrıntıya kadar bulurken zavollinin yok

aviator35
31-05-2011, 23:28
landi renzo'ya da ince ayar yapılabiliyor ve gayet kaliteli

ALPER-VNS
01-06-2011, 02:12
ben 2 brc 1 milano kullandım sıkıntı yok, prins kullanan 3 arkadaşım sorun yaşadılar hem de gereksiz pahalı bence.. atiker ve prins taktırmazdım ben olsam.. bunların dışında hepsi olabilir.. ankaradaysan yardımcı da olabilirim montaj fiyat vs. hakkında..

enjektör işine gelince de arabanın beygir gücüne göre takılıyo zaten.. siz 200hp ye yükseltmeyi hedefliyosunuz atıyorum ona göre enjektör taktırırsınız baştan..

esmerhan
01-06-2011, 10:47
eger ankaradaysan sana bı adres verıyım genıs kapsamlı bılgı edınırsın fıyatda soyledıgın rakamdan daha uygun olabılır.Prins Otogaz Dnm Sistemleri Montaj, Memduh Usta, 0 312 278 17 24 amaz Oto Sanayi Sitesi Ankara (http://www.prinsotogaz.com/) bu ustamız senın ılacın olacaktır:)

vtecmaniaa
01-06-2011, 10:50
hiç ayar gerektirmeyen kit hangisiydi?

Frank
01-06-2011, 11:31
BRC kullanıyorz 2 tane 1.4 motor aracımızda sorunsuz...

Murat Özcan
01-06-2011, 11:53
ben ilk aracımda BRC ikinci aracımda ATİKER kullandım yani BRC nin farkını bazı yerlerde anlıyorum marka markadır arkadaşlar

rebel
01-06-2011, 14:19
ben 2 brc 1 milano kullandım sıkıntı yok, prins kullanan 3 arkadaşım sorun yaşadılar hem de gereksiz pahalı bence.. atiker ve prins taktırmazdım ben olsam.. bunların dışında hepsi olabilir.. ankaradaysan yardımcı da olabilirim montaj fiyat vs. hakkında..

enjektör işine gelince de arabanın beygir gücüne göre takılıyo zaten.. siz 200hp ye yükseltmeyi hedefliyosunuz atıyorum ona göre enjektör taktırırsınız baştan..


eger ankaradaysan sana bı adres verıyım genıs kapsamlı bılgı edınırsın fıyatda soyledıgın rakamdan daha uygun olabılır.Prins Otogaz Dnm Sistemleri Montaj, Memduh Usta, 0 312 278 17 24 amaz Oto Sanayi Sitesi Ankara (http://www.prinsotogaz.com/) bu ustamız senın ılacın olacaktır:)


ben ilk aracımda BRC ikinci aracımda ATİKER kullandım yani BRC nin farkını bazı yerlerde anlıyorum marka markadır arkadaşlar

arkadaşlar ben izmirdeyim ama yıne de saolun ilgilendıgınız için

rebel
01-06-2011, 14:20
herkese yardımları ıcın tesekkur ederım. diğer sorularıma kımse değimemiş arkadaşlar yokmu bilen yorum yapabılcek biri :)

2.sorum aracımızı atmosferik çıtırdan güçlendırıcez %20 kadar bir güç artışı hedefimiz araç 2.0 125 ps ford sierra . (çok yakında alıyorum)komple egoz headersa falan girdik alt devirler öldü diyelim(amaç üst devir performansını artırmak hatta katalıtık te gitti 60 lık düz boru çektik araç zaten max 7000 dd hadı cevırsın 6500. çap büyütmek ve bukadar para dökmek mantıklımı?
3.sorum okadar paraya kıydık üstünede bıde chip yaptık.alt devirleri kurtardık. lpg li aracımızı fakıre dusmesın diye hatta yuksek hızlarda gaz kesme yapmasın diye ona göre remap yaptık(benzıne gore değil) yeterlı olurmu? yoksa lpg enjektör memeleri büyütülmelimi???
4.sorum bide afr egt yi araca gömdük işimizi sağlama almak için sürekli takıp ediyoruz hatta wideband var ufak oynamalar yapıyoruz. afr yi lpg ye göre nasıl kalibre ederiz ?

OnurD.
01-06-2011, 15:11
Herkes kendi aracında sorunsuz kullandığı kit önerecektir size. Ben zavoli kullanıyorum ustam iyi diye. Benim usta bugün brc ye geçsin anındasatarım zavoliyi :) fusionda filtre varken bir boy büyük meme kullanıyordum, ona göre ayar yaptıryordum. Civcte filtre headers düz ve son susturucu varkende devrine göre kullanım isteğime göre ayar ve kalibrasyon yaptırıyordum. O konuda zavoli çok hoşuma gidiyor. Diğerlerindede vardır muhtemelen bu ayarlar.

Spec.
01-06-2011, 15:29
Arkadaşımın e46 320 var araştırdık zavolı dedi herkes taktırdık tüpü araba randuman tutmadı kalkışlarda hafif gaz verince stop etmeler teklemeler götürdük kaç kere beyini değiştirdiler hortumları yenilediler ne yaptılarsa randuman tutmadı ama zavolı kullanan herkes memnun zavolı VEYA BRC derim.

rebel
01-06-2011, 23:26
Herkes kendi aracında sorunsuz kullandığı kit önerecektir size. Ben zavoli kullanıyorum ustam iyi diye. Benim usta bugün brc ye geçsin anındasatarım zavoliyi :) fusionda filtre varken bir boy büyük meme kullanıyordum, ona göre ayar yaptıryordum. Civcte filtre headers düz ve son susturucu varkende devrine göre kullanım isteğime göre ayar ve kalibrasyon yaptırıyordum. O konuda zavoli çok hoşuma gidiyor. Diğerlerindede vardır muhtemelen bu ayarlar.


Arkadaşımın e46 320 var araştırdık zavolı dedi herkes taktırdık tüpü araba randuman tutmadı kalkışlarda hafif gaz verince stop etmeler teklemeler götürdük kaç kere beyini değiştirdiler hortumları yenilediler ne yaptılarsa randuman tutmadı ama zavolı kullanan herkes memnun zavolı VEYA BRC derim.

arkadaşlar saolun bende zavolli dusunuyorum ne yalan soleyım suan passat ta kullanıyoruz sorunsuz. ayrıca brc den daha ucuz. TR zavolli distribütoru ızmırde montaj olayı zaten ıyı ustalar gayet prof. ayrıca zavollinin kendıne aıt düzenlenebilir map ı var diye bılıyorum sızınde dedeiğiniz gibi. yuksek devırler ve yuksek hızlar ıcın buyuk meme ve guzel bı kalıbreyle ıstedıgım sonucları alırım sanırım. afr konusunda yıne kalıbrede yardımcı olabılrler mı acaba ? arayıp zavolliye bu konu hakkında sorayımmı

ygtrn
01-06-2011, 23:45
brc yada benim kullandığım mtm kitleri afr yi lpg ye göre ayarlı tutma özelliğine sahip, size tavsiyem aracınızı birazda göçlendirecekseniz eğer adam gibi brc kit kullanın... lpg nin bütün aksamlarını vs lererini geçtim bu işte bence en önemli şey montaj ve iyi ayar ondan sonra lpg enjektörlerinin kalitesi.....

aracım 271 hp gücünde ve lpg de tek bir sorun yaşamadan 30bin km yi doldurdum dahada gidicez gibi.... sizde benim gibi şanslı olursunuz bu işte inşallah.... bu arada eğer ankaradaysanız size bi yer tavsiye edebilirim.....

halilcan9455
02-06-2011, 05:28
3 farklı arabada atiker kullandık 0 sıkıntı .
1 kere tüpün beyni arızalandı garantiden değişti.

rebel
02-06-2011, 10:51
brc yada benim kullandığım mtm kitleri afr yi lpg ye göre ayarlı tutma özelliğine sahip, size tavsiyem aracınızı birazda göçlendirecekseniz eğer adam gibi brc kit kullanın... lpg nin bütün aksamlarını vs lererini geçtim bu işte bence en önemli şey montaj ve iyi ayar ondan sonra lpg enjektörlerinin kalitesi.....

aracım 271 hp gücünde ve lpg de tek bir sorun yaşamadan 30bin km yi doldurdum dahada gidicez gibi.... sizde benim gibi şanslı olursunuz bu işte inşallah.... bu arada eğer ankaradaysanız size bi yer tavsiye edebilirim.....
anladım hocam yok ben ızmırdeyım.alacağım arac ıstanbul fatıhte.alır almaz orda taktırayım dıyorum izmire kadar benzınle gelıcem 200 yakıcak en az .oraya yakın bu işin profu olmus brc yada zavolli ustası varsa benı yonlendırırmsınız . yada bılen gıden kefıl olan arkadas varsa yazsın bana.sızın aracı bılıyorum.sıkıntısız gittiğne cok sevındım ciddede bir gücü var.ıstedıgım bılgıyı aldım ama herkes memnun oldugunu yazıyor tabiki. alacagım kit brc yada zavolli olucak.2sindede map ayarı mumkun ama afr ye oto. kalıbrelımı onu bılmıyorum. ama eğer varsa zavolliyi düşünuyorum fiyat avantajı var.


3 farklı arabada atiker kullandık 0 sıkıntı .
1 kere tüpün beyni arızalandı garantiden değişti.

atikeri sıldım lısteden neden dersenız gercek enjektor kullanmadıklarını öğrendım. o yuzden puskurtmede yetersızler . standart bınılmıycek. ole olsaydı 990 a takar gecerdım

olcay_bora
02-06-2011, 10:55
ben 206 gti'a atiker koydum hiç bi sıkıntı yaşamadım.hızlanması flnda iidi. sadece tüpte 190da kalıyordu benzine geçirince 210a cıkıyordu arac. farkını son hızda yaşadım.

rebel
02-06-2011, 11:20
ben 206 gti'a atiker koydum hiç bi sıkıntı yaşamadım.hızlanması flnda iidi. sadece tüpte 190da kalıyordu benzine geçirince 210a cıkıyordu arac. farkını son hızda yaşadım.

işte hocam sorun bu selenoid valf var enjektör değil oyuzden yetıstremıyo ve performans dusuklugu son hızda ve yuksek devırlerde oluyor. bunu yasamamak ıcın horizon enjektor taktırın dıyolar 200 tl fıyatı ee 1200 tl oldu zaten. bu fıyatı veren 200 300 daha verır brc zavolli taktırır.

ayrıca yenı yenı arastrıyorum dıdık dıdık ettım forumları arkadasların ısıne yarıyacaktır

atıker ecu ve selenoid valf (enjektör değil) yerlı değil italyan
geri kaln malzemeler yerli .
bağlantı elemanları yerlı
ekıpman dış malzemesı kalıtesız. ucuz gorunuyor ve oksitlenmeye neden oluyor(bağlantı noktaları)

brc full italyan
bağlantı elamanları yerli dıyolar(bunun ıtalyan olmasını ısteyın yerlı olmasın ozellıkle şamandıra
map sensoru var ıstenılen kalıbre yapılabılıyor
afr ye gore lpg kalıbresı var

zavolli full ıtalyan bağlantı aparatları dahil samandıra dahıl
map sensoru var ıstenılen kalıbre yapılabılıyor
afr muabbetı bunda varmı dah emın değilim

bunlar bircok yerden alınmış bılgılerdır yorum katmadım arkadaslar