Orijinalini görmek için tıklayınız : d16v1 turbo projesi yardım
herkese merhabalar,
öncelikle parçaları toplama aşamasındayım. normal bir d16 eagle kol benim araca uyar mı:confused: üstadlardan yardım istiyorum?
teşekkürler
emreekin
05-06-2011, 12:54
genellikle eagle kollar d16 ya göre satılıyor...yani d16 ile başlayan her motora uyması lazım.
daredevil
05-06-2011, 13:36
kardeşim kaç bar basmayı düşünüyorsun
gokhan035
05-06-2011, 14:39
Gel önce İzmir de yapılmışını gösterelim iyice bi fikir oluşsun kafanda ondan sonra parça vs kolay iş onlar
eagle kol işini görücektir stock engine .6 barın üstnde sıkıntı olur taktığın turboya bağlı olarak
bende komple turbo kiti var kardeşim, eğer uğraşmak istemiyorsan ve maliyet açısından sorun yaşamak istemiyorsan yardımcı olabilirim :) 554 566 2454
ilk etapta aem ficle 8psi
2. etapta aem ems ile 12 - 15 psi aralığı düşünüyorum.
vitara piston+arp saplama+custom emme man.+custom fuel rail+rc 550cc
turbo kit olarak yeni kasanın zage kitini adapte edicez.
ebaydan döküm turbo manifold alıcam.
hali hazırda exedy stage 1 + volan mevcut + komple 60mm megan n1 li sistem hazır.bunu belki 2. etapta 70mm ye çevirebilirim. diyorum ne dersiniz?
özellikle zage kitten çıkan aem fic 8psi de işimi görür diye düşünüyorum ems ye sonra geçsem diyorum?Özgün üstad bu konuda ne dersiniz ?
***** ems biraz tuzlu :)
Gel önce İzmir de yapılmışını gösterelim iyice bi fikir oluşsun kafanda ondan sonra parça vs kolay iş onlar
dostum aracını görmeyi çok isterim gerçi bu aralar düğün hazırlığı telaşındayız:)
özellikle zage kitten çıkan aem fic 8psi de işimi görür diye düşünüyorum ems ye sonra geçsem diyorum?( ems ile 12psi bana yeter ama tabiki motorun altyapısını en başta halledicem kararım o şekilde oldu)
Özgün üstad bu konuda ne dersiniz ?
1. etap 8psi aem fic
2. etap 12-13psi aem ems ( bu etapta kısmetse kapınızı çalmayı düşünüyorum :) )
fic e girme sıkıntılı ben para vermezdim okadar biriktir direk ems al derim
fic e girme sıkıntılı ben para vermezdim okadar biriktir direk ems al derim
nokta :) :) :)
cembasmaci
06-06-2011, 11:23
1,6 ies emmesi ilac gibi olur. Vtec 2 nin standart emmesinin runnerları iyi değil ayırca plastik.
Eger dusunursen elimde direk al tak seklinde var.
daredevil
06-06-2011, 11:36
1,6 ies emmesi ilac gibi olur. Vtec 2 nin standart emmesinin runnerları iyi değil ayırca plastik.
Eger dusunursen elimde direk al tak seklinde var.
aynen katılıyorum emme değiştirmen bu olayda çok aşırı fark edecektir.:icon_tup:
zage kite ne gerek var onu anlamadım.
alırsın bi T3 turbo + intercooler, custom boruları da zaten yaptırırsın izmirde.
kite gore çok daha ucuza çıkar.
aem ems yerine de p28 takarsın her halukarda çok daha ucuza çıkar.
o kadar fantaziye gerek yok yani..
daredevil
06-06-2011, 11:39
zage kite ne gerek var onu anlamadım.
alırsın bi T3 turbo + intercooler, custom boruları da zaten yaptırırsın izmirde.
kite gore çok daha ucuza çıkar.
aem ems yerine de p28 takarsın her halukarda çok daha ucuza çıkar.
o kadar fantaziye gerek yok yani..
p28 nasıl takacaksın onu merak ettim ben açıkçası:confused:
daredevil
06-06-2011, 11:43
herkese merhabalar,
öncelikle parçaları toplama aşamasındayım. normal bir d16 eagle kol benim araca uyar mı:confused: üstadlardan yardım istiyorum?
teşekkürler
bu link bir incele bence
http://www.d-series.org/forums/forced-induction/101413-my-d17a2-turbo-build.html
pardon bunlara olmuyomuş sanırım harness ile :)
tamam aem taksın gene de - sonucta zage'e gerek yok.
p28 nasıl takacaksın onu merak ettim ben açıkçası:confused:
1,6 ies emmesi ilac gibi olur. Vtec 2 nin standart emmesinin runnerları iyi değil ayırca plastik.
Eger dusunursen elimde direk al tak seklinde var.
üstadım iletişim bilgilerinizi bekliyorum, görüşelim. :)
zage kitte dual bb gt2560 var. daha verimli, sağlıklı ve uzun ömürlü olmak adına bunu tercih ediyorum. kitte bütün parçalar da mevcut. hem kaliteli hem zahmetsiz. tabiiki uygun bir fiyat düzeyinde anlamlı olacak bir tercih.
tamam da bence böyle bir sistem kurarken ilk bakacagın şey bence beyin olmalı, turbo degil.
önce sen beynini al sonra diger parçalara bak. bununla ilgili birçok insan birçok kere sıkıntı çekmiştir. zage kit de bildigim kadarıyla çok ucuz bi kit olmasa gerek.
cembasmaci
06-06-2011, 13:04
üstadım iletişim bilgilerinizi bekliyorum, görüşelim. :)
İletisim bilgilerini PM attım...
tamam da bence böyle bir sistem kurarken ilk bakacagın şey bence beyin olmalı, turbo degil.
önce sen beynini al sonra diger parçalara bak. bununla ilgili birçok insan birçok kere sıkıntı çekmiştir. zage kit de bildigim kadarıyla çok ucuz bi kit olmasa gerek.
valla 3 3.5 a kiti satanlar var. içinde ayarlı fic var, ince bi ayar daha yapılabilinir
sonuçta tercihim tamamen duygsal ;)
ama tabi para durumunda bi sürpriz olursa ems bomba olur.:icon_tup:
zaten eagle kol yalan oldu gibi uyum sorunları var.
stock internala kalın conta ve 8 psi gt2560bb
custom emme. + fuel rail + 310cc + 70mm dp = 215hp
aem fic bu setupla anlamlı gibi.
daha sonra bi ems patlatabilirimde.
sen ne kadar basınç planlıyosun ki ?
sen ne kadar basınç planlıyosun ki ?
kardeş kusura bakma arayamadım, ben yıldırayla konuştum.
sana geri dönecektim fırsat olmadı.
şimdi durum biraz değişti. piston koldan vazgeçim. çünkü d17 parçaları gerekiyormuş. bu işin maliyeti bana fazla gelecek. dolayısıyla kalın conta ile 8psi safe takılmaya karar verdim.
kollar olmaya olurda eteklerden traşlamak gerekir , haa d17 parcaları derken sana lazım olanlar
d17 krank
d17 kol
d17 piston
d17 ecu
bunlarla sıkıştırman 9.4 olur
o zaman 0.8 bara kadar takılırsın
bi tek traşsa sorun değil ama yataklarda filan sorun çıkmasın ?
VteC_MaNiaC
07-06-2011, 11:40
zaten eagle kol yalan oldu gibi uyum sorunları var.
stock internala kalın conta ve 8 psi gt2560bb
custom emme. + fuel rail + 310cc + 70mm dp = 215hp
aem fic bu setupla anlamlı gibi.
daha sonra bi ems patlatabilirimde.
bence bu setup üzerine ince bi hafifletmeyle tam tadında bir araç olmuş olur... bunun bir üstü basınç güvenli ve verimli olabilmesi için çok fazla ekstra maliyet getirir...
bence bu setup üzerine ince bi hafifletmeyle tam tadında bir araç olmuş olur... bunun bir üstü basınç güvenli ve verimli olabilmesi için çok fazla ekstra maliyet getirir...
en iyi fiyat/performans oranı bu setupta gibi görünüyor. ama ficten vazgeçtim.
ems için paraya kıymaya değer.:icon_tup:
bu hafta sonu ies emme man. cem abimizden alıyorum. ems'yide yıldıray kardeşimiz bursa'dan gönderecek hayırlısıyla.
en iyi fiyat/performans oranı bu setupta gibi görünüyor. ama ficten vazgeçtim.
ems için paraya kıymaya değer.:icon_tup:sen neden greddy menage ultimate almıyosun ?
sen neden greddy menage ultimate almıyosun ?
ilerde bi çlgınlık yapma ihtimalim var ondan;)
sence de değmez mi?
greddy herzaman satılabılen bir ürün , ileride çılgınlık yapacağın zaman greddy i satıp aem ems alabılırsın karar senın
DaRkNeSs-
07-06-2011, 21:00
zage kit dediğiniz yeni kasalar içinse eğer onun intercooler boruları ve coolerdan emmeye giden borular farklıdır yerleşimi,dolayısıyla boruları ya çöpe atacaksınız yada üzerinde baya bi tadilat yapacaksınız. her halükarda borulama kısmı için boşa para harcamış olcaksınız.
onun yerinde turbo beyin alıp gerisini parça parça kendiniz toplasanız daha iyi olur :)
VteC_MaNiaC
07-06-2011, 21:33
bence AEM EMS pahalı ama güzel seçim olmuş hem arabanın sağlığı hemde işinizi kolaylaştırması açısından parasını hakeder :)
zage kit dediğiniz yeni kasalar içinse eğer onun intercooler boruları ve coolerdan emmeye giden borular farklıdır yerleşimi,dolayısıyla boruları ya çöpe atacaksınız yada üzerinde baya bi tadilat yapacaksınız. her halükarda borulama kısmı için boşa para harcamış olcaksınız.
onun yerinde turbo beyin alıp gerisini parça parça kendiniz toplasanız daha iyi olur :)
tamamen karşıma çıkacak fırsatlarla alakalı bir durum. şu an için ben de tek tek almayı uygun görüyorum. daha ekonomik ve en az o kadar efektif olabilir. :)
bu arada boru sorun değil her türlü uydurulur, boru ustası çok:D
sen herşeyden önce bızım o salyangoz şeklindeki emmeyı değiştir , cembasmacı nıcklı abımızle ırtıbata gec izmirde hem daha kolay olur montaj işi
bence AEM EMS pahalı ama güzel seçim olmuş hem arabanın sağlığı hemde işinizi kolaylaştırması açısından parasını hakeder :)
eywallah kardeşim, ben bazı parçalarda ucuza kaçmamak gerektiğini düşünüyorum.kaliteli beyin ve kaliteli turbo şart.:hiihi:
DaRkNeSs-
08-06-2011, 00:59
izmirde bi tane senin makinadan yapıldı
bi görüş istersen egetuning garaj ile. çok yol gösterici olacaktır sana..
boru ustası çok ama ortaya çıkan maliyete sen de şaşırırsın borulama kısmında :D
kaynakçıya dünya para kaçıyor. ben iyi harcamıştım...
arkadaşlar denso 360cc enjektörler ve turbo manifold yolda. bir kaç haftaya da intercooler boru ,bov, turbo ve yağlamayı bitirecem. turbo seçimimiz de ufak bi revizyon gündemde:) t3/t4 garrett / 7psi ext. wg ile karar kıldık. ;)
hadi hayırlısı :) ama 7psi yetmiycek sana bunu bil
hadi hayırlısı :) ama 7psi yetmiycek sana bunu bil
yettirecez valla kardeşim yoksa sara sara gidecek araç , şöle bi k20 diferansiyeli olsa veya vites oranları da biraz uzun olsa ok ama her türlü max210-220hp bence ideal, bundan sonrası kesinlikle bi wrx olmalı. ;) 4x4 rulzzz:hahaha:
d16 kollar uymaz d16v1 e yatakları ince sanırım yidene deneyin kolların kenarları kranga değer rektefecin alması lazım kenarları alırsa uygun hale gelir. emme manifoltta uymaz diğerlerinki
d16 kollar uymaz d16v1 e yatakları ince sanırım yidene deneyin kolların kenarları kranga değer rektefecin alması lazım kenarları alırsa uygun hale gelir. emme manifoltta uymaz diğerlerinki
üstad kollar ile ilgili soru işeretleri maalesef mevcut. iş traşlamakla kalmayabilir. bende zaten şimdilik 7psi t3/t4 stock takılacam. uzun bi süre bana yeter.
cem basmacı abimizden kendi aracında kullandığı manifoldu aldım. bire bir uyarlanmış portları genişletilmiş bi ies manifoldu. Sorunsuz tertemiz aldım daha takmak nasip olmadı ama şu düğünü bi atlatayım. parça işine noktayı koyacam. artık 1 ay sonra montaj evresine geçicez inşallah.
üstad kollar ile ilgili soru işeretleri maalesef mevcut. iş traşlamakla kalmayabilir. bende zaten şimdilik 7psi t3/t4 stock takılacam. uzun bi süre bana yeter.
cem basmacı abimizden kendi aracında kullandığı manifoldu aldım. bire bir uyarlanmış portları genişletilmiş bi ies manifoldu. Sorunsuz tertemiz aldım daha takmak nasip olmadı ama şu düğünü bi atlatayım. parça işine noktayı koyacam. artık 1 ay sonra montaj evresine geçicez inşallah.bu arabada benımde el emeğim olması mutluluk verici :D
ies manifoldu da olmaması lazım v1 e uyarlanmış
cembasmaci
06-07-2011, 16:13
ies manifoldu da olmaması lazım v1 e uyarlanmış
Emme manifoldunu aylarca kullandım sıkıntı yok EGR icin uzerinde kendi yolu bile yapılmıstı arıza lambası vs sıkıntı yoktu ama tabi hepsi onceden senin dedigin gibi V1 e uyarlandıgı icin. Yoksa ies emmesi asla d16v1 e al tak seklinde degil...
kim demiş ies manıfoldu olmaz diye :D cem abının sattıgı emmeyıde ben yaptım , kendı aracımdakı emmeyıde ben yaptım, bunların harıcınde daha 5-6 tane yaptım hiç sorunsuz kullanılıyor, bılmeden konuşmanın gereği yok
gokhan035
06-07-2011, 16:58
EGR yolunu açıkta bırakabilirsiniz biz taktığımız da bilerek emmenin içine vermedik, arıza lambası da yakmadı.
EGR yolunu açıkta bırakabilirsiniz biz taktığımız da bilerek emmenin içine vermedik, arıza lambası da yakmadı.eger egr ters basınc algılamazsa , yanı saldıgı egsoz gazını cıkartabılırse zaten yanmaz arıza ışıgı hatta egsoza bır boru ile verılebılır , bende egr valfının yuzeyi şeklınde sac tan conta koyarak kapattım bende arıza ışıgı yanıyor gokhan
bu arabada benımde el emeğim olması mutluluk verici :D
manifold baya fark yaratacak orası kesin :D
eline sağlık;)
kollar olmaya olurda eteklerden traşlamak gerekir , haa d17 parcaları derken sana lazım olanlar
d17 krank
d17 kol
d17 piston
d17 ecu
bunlarla sıkıştırman 9.4 olur
o zaman 0.8 bara kadar takılırsın
d16y4 krank
d16 forged kol
vitara pistonlari koysak?
d16y4 krank
d16 forged kol
vitara pistonlari koysak?
maksat sıkıştırmayı azaltıp daha yüksek basınç basabilmekse eğer,
direk vitara piston takıp geçelim o zaman,
sıkıştırma yaklaşık 8.5 olur.
o zamanda 1 bar yapabilcez mi yani :beuj:
biraz abarttım belki ama bi 0.7 bar t3t4 fena olmaz hani (sadece vitara piston yetecekse) :)
maksat sıkıştırmayı azaltıp daha yüksek basınç basabilmekse eğer,
direk vitara piston takıp geçelim o zaman,
sıkıştırma yaklaşık 8.5 olur.
o zamanda 1 bar yapabilcez mi yani :beuj:
biraz abarttım belki ama bi 0.7 bar t3t4 fena olmaz hani (sadece vitara piston yetecekse) :)
evet sıkıştıma dusecektir fakat d16 kollari kurdan gibi, 1bar denemek ne kadar akil isi tartisilir...
eagle kol olmaz beyler unutun işi
sadece d17 krank ve vitara piston takarsan 9.10 cr sıkıştırma elde edersin 300 hp cebinde gezebilirsin böyle bi setupla
ama kolları Dezod Motorsports. K1 Technologies H-Beam Connecting Rods-D17 (Dezod Exclusive) (http://www.dezod.com/pd-k1.cfm) öneririm gayet ucuz
motor içine bunları yaptığında heriye bitek egz kalıyo
dışına
ies emme k20 R tb takarsan daha keyipli olur
beyin kısmına gelince illa plug & play şartı yok alayı uyum sağlar standaloneların
o araç çk sarıyo kilit ekleyin bence
eagle kol olmaz beyler unutun işi
sadece d17 krank ve vitara piston takarsan 9.10 cr sıkıştırma elde edersin 300 hp cebinde gezebilirsin böyle bi setupla
ama kolları Dezod Motorsports. K1 Technologies H-Beam Connecting Rods-D17 (Dezod Exclusive) (http://www.dezod.com/pd-k1.cfm) öneririm gayet ucuz
motor içine bunları yaptığında heriye bitek egz kalıyo
dışına
ies emme k20 R tb takarsan daha keyipli olur
beyin kısmına gelince illa plug & play şartı yok alayı uyum sağlar standaloneların
o araç çk sarıyo kilit ekleyin bence
üstad ben cc stage4 ( seramik ) baskı balata aldım . turboyla beraber onuda ekstradan değişecem. daha sonraki aşamayı gözlemlemek lazım.
ama 1. vites şu anda bile sarıyor. bende 2yi 1 gibi kullanmayı düşünüyorum.:D maalesef vites oranları sıkıntılı. ies'in 1. ve 2. dişlisi takılabilir mi acaba onu da merak ediyorum?
evet sıkıştıma dusecektir fakat d16 kollari kurdan gibi, 1bar denemek ne kadar akil isi tartisilir...
dediğim gibi biraz abarttım ama gavur stock d17 ye 10psi basıyo 9.4 sıkıştırmayla.
ben de diyorum ki vitara piston 8.5 sıkıştırma yapıyor. kol ve üst kapağa arp saplama koysam. 9 - 10 psi sıkıntısız yürümesi lazım gibi geliyor bana .:confused:
DetailEF
26-07-2011, 15:23
Sıkıştırmayı neden düşürüyorsunki mantığı ne yani daha fazla mı basınç basarak güç alacağını düşünüyorsun ? Kırılan malzemeler basınçtan değil güçten kırılıyor haberin vardır sanırım :) O sıkıştırmalara düşmenin ne anlamı var bilmiyorum zaten turbolu araba diye eksoz borularında vereceksin coşkuyu altların ölecek o sıkıştırmayla altlar iyice ölecek. Az bas öz bas şehir içi kullanımında olsun stock motoruna 0.5 bassan zaten harikalar yaratıyo sana 1 yıl yeter sonra yavaştan parça toplar devam edersin bitti gitti :)
Sıkıştırmayı neden düşürüyorsunki mantığı ne yani daha fazla mı basınç basarak güç alacağını düşünüyorsun ? Kırılan malzemeler basınçtan değil güçten kırılıyor haberin vardır sanırım :) O sıkıştırmalara düşmenin ne anlamı var bilmiyorum zaten turbolu araba diye eksoz borularında vereceksin coşkuyu altların ölecek o sıkıştırmayla altlar iyice ölecek. Az bas öz bas şehir içi kullanımında olsun stock motoruna 0.5 bassan zaten harikalar yaratıyo sana 1 yıl yeter sonra yavaştan parça toplar devam edersin bitti gitti :)
bende zaten 0.5 basacam o konuda hemfikiriz. sadece işi biraz daha ileri taşımak gerekse, zamanı geldiğinde bu tip ufak dokunuşlar iyi sonuçlar verebilir mi diye düşündüğümden sordum. ;)
üstad ben cc stage4 ( seramik ) baskı balata aldım . turboyla beraber onuda ekstradan değişecem. daha sonraki aşamayı gözlemlemek lazım.
ama 1. vites şu anda bile sarıyor. bende 2yi 1 gibi kullanmayı düşünüyorum.:D maalesef vites oranları sıkıntılı. ies'in 1. ve 2. dişlisi takılabilir mi acaba onu da merak ediyorum?
i es 1 olmaz 2 yi 1 gibi kullanırsan 2 prizdireğe direk bağlı benim project konusuna gir 2 de çok yüklenirsen prizdireği benimki gibi doğrarsın
i es 1 olmaz 2 yi 1 gibi kullanırsan 2 prizdireğe direk bağlı benim project konusuna gir 2 de çok yüklenirsen prizdireği benimki gibi doğrarsın
üstad quaife lsd var. 950$ kargo hariç . uzun yıllar binmek için bu kadar titizleniyorum.arabamı zaten seviyorum.daha 40binde kız gibin:D bence bu fiyat değebilir.ama dediğim gibi 2 ay sonra araç bitmiş olacak artık ondan sonra duruma göre düşünülebilecek bir parça, bi de gücü yere sağlıklı aktaramadıktan sonra ne anlamı kalıyoki.. demi;)
Çocuksu bir heyecan içinde o mu olsun bu mu olsun derkene bi baktım parçaları tek tek toplamışız, Allah nasip ederse kardeşim Ümit Piyan haftaya araca başlıyor.
Bayramda da mutlu son :)
Yemişim Zage Kiti :D aha da son liste ;
Garrett t3/t4 * .48 a/r turbine - .70 a/r comp.
Tial 38mm wgate - 7psi
Greddy Type-RZ bov
2" intercooler borular & 2.2lt intercooler
d17 döküm t3 manifold
ies emme man. + egr iptali
76lık dry flow -- 102/76mm redüktör ile birlikte
525cc Deathcwerks d17 enjektör
65lik custom dp + 63mm megan test pipe + megan N1 son
Aem Ems2 + kısmetse EcuFast mapping
Aem Wideband , Yağ basınç/yağ sıcaklık gösterge , Defi Boost gösterge ,
HKS Turbo Timer Type I
Obx Helical Lsd
Exedy Sports Flywheel
Exedy Stage 1 baskı/balata
Ebc disk + Yellow stuff balata
Vogtland yay + Alutec ön kule gergi
205/50/16 Toyo Px4
***** ilk projem içim kıpır kıpır :cokgreen:
daredevil
08-10-2011, 09:47
hayırlısı yalçınım allah yardımcın olsun sorunsuzca binmek nasip etsin bekliyoruz bakalım:slomo:
EmrahERKAN
08-10-2011, 09:47
Ümit Piyanda mı yapıcan Karşılaşıcaz o zaman seninle :) Bende Mustafa ustaya yaptırıcam Sohc Vtec i :)
haftaya cumartesi ordayım tanışırız kardeşim :) sen de mi 0.5 bar takılıcan ?
hayırlısı yalçınım allah yardımcın olsun sorunsuzca binmek nasip etsin bekliyoruz bakalım:slomo:
Eyvallah Kardeşimm :) , benim aklımın yarısı da sende hani, anladın sen ;)
EmrahERKAN
08-10-2011, 10:11
Yok kardeşim Ben Sohc Vtec projesi yapıyorum mustafa usta yapacak inşallah. Parçaların Teminini ayarını vs sini erkut abi yapıyor ankaradan. Geri kalan herşeyi mustafa usta yapıcak montaj elektrik tesisatı vs. Haftaya cumartesi gelirim tanışırız.
DaRkNeSs-
09-10-2011, 02:07
projeniz hayırlı olsun güzel parçalar var gibi
yanlız kafama bişey takıldı 2.2 litre intercooler ufak değil mi biraz? bilmediğim için soruyorum 7 psi az gibi ama arabanın yürüyüşünü ciddi anlamda değiştirir. biraz daha büyük bi cooler alsanız (5 litre ) daha iyi olabilir mi acaba?
projeniz hayırlı olsun güzel parçalar var gibi
yanlız kafama bişey takıldı 2.2 litre intercooler ufak değil mi biraz? bilmediğim için soruyorum 7 psi az gibi ama arabanın yürüyüşünü ciddi anlamda değiştirir. biraz daha büyük bi cooler alsanız (5 litre ) daha iyi olabilir mi acaba?
guzel dileklerinize tesekkur ederim. valla intercooler kucuk degil biraz ince ama hacmi bekledigimden ufak cikti maalesef. herseye ragmen hedefledigimiz guc icin yeterli olacak gibi ama tabiki verim dusuk olursa su puskurtme filan gibi bisey yapabiliriz.
basinca gelince gt30 kafa 7psi ile 210hp elde edicez gibi gozukuyor referanslara bakinca. daha fazlasi riske girer diye dusunuyorum. bana uzunca bir sure de yeter zaten :rolleyes:
intercooler büyük dükçe turbo gecikir sanırım yada boru vs vs le uzatıldığı zaman küçük yakın bi intercooler dağa iyi olur bence zaten büyük bi basınç yok kalın conta bloka mudahale etmeden zevkli bi iş kolay gelsin :))) ama ben olsam biraz dağa küçük bi turbo koyardım ama sizin aracınızın sarma sorunu varsa turbonun sonradan şoklaması dağa iyi olur sizin açınızdan
intercooler büyük dükçe turbo gecikir sanırım yada boru vs vs le uzatıldığı zaman küçük yakın bi intercooler dağa iyi olur bence zaten büyük bi basınç yok kalın conta bloka mudahale etmeden zevkli bi iş kolay gelsin :))) ama ben olsam biraz dağa küçük bi turbo koyardım ama sizin aracınızın sarma sorunu varsa turbonun sonradan şoklaması dağa iyi olur sizin açınızdan
herşeyde var bi hayır demek lazım. bu intercooler, boru ve manifold ile olabildiğince tekpili ve lagı düşük olacağını düşünüyorum . ( tabiki bi t3 .48 a/r için ) t25 lerle fark elbette olacak ama biraz geç dolması dediğin gibi sarma konusunda avantaj, ki bende helical lsd olacak ;) sağlam bi roket etkisi bekliyorum :slomo:
Cıhat YAVAS
10-10-2011, 10:18
herşeyde var bi hayır demek lazım. bu intercooler, boru ve manifold ile olabildiğince tekpili ve lagı düşük olacağını düşünüyorum . ( tabiki bi t3 .48 a/r için ) t25 lerle fark elbette olacak ama biraz geç dolması dediğin gibi sarma konusunda avantaj, ki bende helical lsd olacak ;) sağlam bi roket etkisi bekliyorum :slomo:
Videoları merakla beklkiyorum allah yüzünüzü kara çıkartmasın inş.
artık turbola be kardeşim 2 sene oldu :D
yahu zaten 0.5 bascan nedır bu teferruat anlamadım ,
pazartesı turbo kıtını satan arkadaşla anlaştık
salı günü yolladı
çarşamba elıme ulaştı
perşembe aksamı saat 19.00 da işleme başladık gece saat 1 de aracım turbolanmış halde gazlıyodum
bu kadar takılma herşeye koy turboyu yap ayarını gazla gitsin kırılırsada kırılır :D
artık turbola be kardeşim 2 sene oldu :D
yahu zaten 0.5 bascan nedır bu teferruat anlamadım ,
pazartesı turbo kıtını satan arkadaşla anlaştık
salı günü yolladı
çarşamba elıme ulaştı
perşembe aksamı saat 19.00 da işleme başladık gece saat 1 de aracım turbolanmış halde gazlıyodum
bu kadar takılma herşeye koy turboyu yap ayarını gazla gitsin kırılırsada kırılır :D
üfürükçü İmam spec :D
artık turbola be kardeşim 2 sene oldu :D
yahu zaten 0.5 bascan nedır bu teferruat anlamadım ,
pazartesı turbo kıtını satan arkadaşla anlaştık
salı günü yolladı
çarşamba elıme ulaştı
perşembe aksamı saat 19.00 da işleme başladık gece saat 1 de aracım turbolanmış halde gazlıyodum
bu kadar takılma herşeye koy turboyu yap ayarını gazla gitsin kırılırsada kırılır :D
Yürü be :D :D
Düğün yaptık kardeş , canım çıktı valla parasal durum da cabası ama beklediğime değecek işin o tarafı beni mutlu ediyor. inşallah hayırlısıyla şu iş bitsin . Hayaller gerçek olsun filan vs. :P
Yürü be :D :Dyürüyorum zaten haha :D
yürüyorum zaten haha :D
gazlı ve öfkeli2 :D
34tb9544
10-10-2011, 13:31
İstanbula gelirseniz eğer ayar için arabanızı Turbo 1.6 iesimizle denemek isterim ve Vtec 2 merak ettigim bı proje o yüzden dememeseniz bile görmeyi çok isterim
İstanbula gelirseniz eğer ayar için arabanızı Turbo 1.6 iesimizle denemek isterim ve Vtec 2 merak ettigim bı proje o yüzden dememeseniz bile görmeyi çok isterim
istanbul a gelmem neredeyse imkansız , sizin izmire yolunuz düşerse deneriz elbette :)
cembasmaci
14-10-2011, 16:11
Yalcın selam, ne yaptın abi ? Baslandı mı montaja ???
Yalcın selam, ne yaptın abi ? Baslandı mı montaja ???
abi yarın antalya'ya yola çıkıyorum , bayramda aracı alıp gelcem, enjektör ve mapping izmir e gelince artık , zaten haberleşir Bayram'ın orda buluşuruz inşallah :) Sende ne var ne yok ?
cembasmaci
14-10-2011, 16:23
Bende bir yararmazlık yok. Seni merak ettim epeydir sesin solugun cıkmıyordu. Hadi hayırlısı olsun . . .
Eyvallah abicim , en kısa zamanda görüşmek dileğiyle . .
EmrahERKAN
14-10-2011, 16:34
yarın ORadaysanız bende bir ugrayayım piyana hem tanışmış oluruz.
yarın ORadaysanız bende bir ugrayayım piyana hem tanışmış oluruz.
saat 4 ile 6 arası ordayım. görüşürüz..
Sonunda Parça numaralarına ulaşabildim ve kontrolünü yaptım . . .
D17 piston kolu = D16v1 piston kolu
Fark sadece krank ve pistondaymış.
Dolayısıyla d17 h-beam kol + vitara piston mümkün gibi duruyor . ilgililere duyurulur :)
cembasmaci
22-10-2011, 10:38
Yalcın selam beni bir arar mısın ? senin cep surekli mesgul calıyor :(
[QUOTE=johoho;2697426]Sonunda Parça numaralarına ulaşabildim ve kontrolünü yaptım . . .
D17 piston kolu = D16v1 piston kolu
Fark sadece krank ve pistondaymış.
Dolayısıyla d17 h-beam kol + vitara piston mümkün gibi duruyor . ilgililere duyurulur :)[/QUOTE
pm kutuna sıkıştırma değerlerini yazdım
Cıhat YAVAS
23-10-2011, 20:48
son durum nedir acaba??
turbolansın artık şu araba 1 sene oldu beee :D
montaj tamamlanmis. bayrama kadar da kontrol ve kaba bi ayar verilecek. bayram donusu izmirde son beyin ayarimizi yapicaz insallah. Emrah kardesimiz saolsun bi miktar resim cekmis bi ara paylasir heralde bekliyoruz :)
turbolansın artık şu araba 1 sene oldu beee :D
aga sen adami Öldürürsün :D
EmrahERKAN
23-10-2011, 21:37
Kardeşim Paylaşıcam resimleri ama Bir türlü bilgisayara aktaramadım :) Yarın halledeyim o işlemi ben ya :)
EmrahERKAN
24-10-2011, 09:36
http://c1110.hizliresim.com/q/s/40h2.jpg
http://c1110.hizliresim.com/q/s/40h8.jpg
Elimde olan resimler bunLar kardeşim.
emmeyı değiştirin basınc kaybı yaşamayın, bulabırsen d16z6 emmesı kullan runnerları kısa ve geniş gövdesi dar yapıya sahip
emmeyı değiştirin basınc kaybı yaşamayın, bulabırsen d16z6 emmesı kullan runnerları kısa ve geniş gövdesi dar yapıya sahip
aga senin yaptığın portları genişletilmiş ies emmesi takılıyor :) no porblemo ;)
aga senin yaptığın portları genişletilmiş ies emmesi takılıyor :) no porblemo ;)
ulaa ne emmeymiş be kaçıncı arabaya takılcak , takılmadıgı vtec2 kalmıcak o emmenın ahaha :D
mübarek bi emmeymiş desene :D
mübarek bi emmeymiş desene :Dimam olarak okudum üfledim ben o emmeye :D
Sanırım herkes bu videoyu bekliyor..
Ayar sırasında ufak bir kaza geçirdik ancak çok şükür ciddi birşeyimiz yok. 100 KM civarında bir hızla -paralı otoyolun ortasında- kamyon lastiğine çarptık, tamponumuz, sis farlarımız ve davlumbazımız kırıldı. Ayar sırasındaki denemelerimizde 5. sonunu rahatlıkla çevirebildi araç. Ancak
videoyu kazadan sonra çektiğimiz için 5 sonuna kadar basmaya cesaret edemedik, erken bıraktık.
Yalçın's Turbo D16V1 @ 10 PSI - Mapping Completed with AEM EMS (http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150464826133667)
Güle güle kullan Yalçın kazasız belasız.. Maşallah demeyi unutmayalım.. Gözü kalanın gözü çıkmasın sonra :)
İyi seyirler..
DaRkNeSs-
05-01-2012, 03:30
kaza olayını bilmiyordum geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız emrecan :)
video güzel bu arada
maşallah keyifli olmuş :D
Oncelikle yapimda emegi gecen ve projenin nerdeyse tamamini gerceklestiren kardesim Umit Piyan a ve Mustafa Genc abime ( custom emme icin eksta Allah razi olsun dehset bisi oldu :icon_tup: ), parcalarimizi hizir gibi yetistiren BoostProjects - Gunay Gulec e , Honda Performance tan Bayram a ve gizli hazine mapper KVB Emrecan a ve destegini esirgemeyen butun dostlara sonsuz tesekkurler , yillarin hayaliydi gercek oldu :) Cok Sukur . . :)
basta sunu belirteyim t4 kompresor sigmadigi icin kafamizi degistirdik . gt22 anca sigdi ve su anda o var. Helical LSD olmasaydi sacma sapan saracakti ve bu konuda beni tesvik eden ve kurtaran Bladerk - Erkut abimize cok tesekkurler. :)
0.5 bardayken exedy stage 1 yetiyodu hatta 1 den 2 ye gecislerde ibre ziplatiyodu fakat basinci 0.7 yapip ayarlari bitirip bir iki siktiktan sonra direk kacirmaya basladi. Bu video da biraz sans eseri oldu. Ayar yarida kalmadi Allahtan. Bugun balatamizi aliyoruz insallah bende bismillah aracin devrine vs . alisayim yeni bi video ekleriz kismetse ;)
Allah herkesin gonlune gore versin daha iyileri sizlerin olsun insallah arkadaslar. Guzel dilekleri icin herkese simdiden cok tesekkurler.
kardeşim sana competition clutch stage2 öneririm şiddetle.
kardeşim sana competition clutch stage2 öneririm şiddetle.
valla biseyler ayarladik bakalim bekliyoruz. tavsiyen icin saol :)
VteC_MaNiaC
05-01-2012, 09:17
valla düşündüğünüz maksimum basınç nedir bilemiyorum ama 1bar+ olursa çok hoş olur gibime geliyor :)
valla düşündüğünüz maksimum basınç nedir bilemiyorum ama 1bar+ olursa çok hoş olur gibime geliyor :)
acikcasi benim kafamda 0.7 bar vardi ve aracin su anki gidisnden bi hayli memnunum. balatayi da bugun hallettikten sonra benim is tamamdir :)
EmrahERKAN
05-01-2012, 09:40
Hayırlı ugurLu oLsun boL gazLamaLı günler inşallah :)
VteC_MaNiaC
05-01-2012, 09:59
acikcasi benim kafamda 0.7 bar vardi ve aracin su anki gidisnden bi hayli memnunum. balatayi da bugun hallettikten sonra benim is tamamdir :)
güzel bir liste var aracın üzerinde beyin problemide yok :) 0.7 yeter tabi ama şimdilik :) iyi günlerde kullanın
Hayırlı ugurLu oLsun boL gazLamaLı günler inşallah :)
Eyvallah kardesim saol antalyada gorusemedik ama kismet bidahakine artik:)
güzel bir liste var aracın üzerinde beyin problemide yok :) 0.7 yeter tabi ama şimdilik :) iyi günlerde kullanın
0.7 sonrasinda bizi bekleyen bazi durumlar var. map sensoru + yakit sist. + frenler+ sanziman riski vs. gibi . .
sonu olmayan islerde de her zaman ideal noktada durmak gerektigini dusunur ve savunurum. ***** once guvenlik uzun omurluluk ve minimum sorun :) Guzel dilekleriniz icin de tekrar tesekkurler :)
DaRkNeSs-
07-01-2012, 04:00
bir yerde durmak en iyisi tabi ki :) bende o kadar yüklendikten sonra 1 barın üstüne hiç çıkmasam mı diye düşünmüyor değilim :)
bu arada vtec 2 lerin gömlekleri ne kadar sağlam bilmiyorum ama d16a9 gibiyse hiç açma basıncı :D tecrübeyle sabit 1 bar yada 300 bg civarı gömleği kırıyo :)
bLackModeL
07-01-2012, 06:02
allah esirgesin çok güzel olmuş emegi gecenlere bende tesekkur edıyorumm
Gercektende cok keyifli olmus hizlanmasi devirlenmesi on numara su guzel konuyu resimlerle suslerseniz cok daha guzel olur...
allah daha buyuk kaza bela gostermesin...
bir yerde durmak en iyisi tabi ki :) bende o kadar yüklendikten sonra 1 barın üstüne hiç çıkmasam mı diye düşünmüyor değilim :)
bu arada vtec 2 lerin gömlekleri ne kadar sağlam bilmiyorum ama d16a9 gibiyse hiç açma basıncı :D tecrübeyle sabit 1 bar yada 300 bg civarı gömleği kırıyo :)
aynen katiliyorum; adamlar maliyeti dusurcez diye kurdan gibi kol koyuyoken bu blokta 1 bardan otesi bence risk; kesinlikle degmez. az olsun bizim olsun :)
DaRkNeSs-
08-01-2012, 03:17
hadi kol anlarım incedir de, gömlekler de d16a9 da teneke gibi ince :D benim 1. silindir gömleği diyarbakır karpuzu gibi yarıldı :D allahtan sadece gömlek gitti piston kol krank temiz çıktı yoksa motorsuz satmak zorunda kalırdım arabayı :)
kazasız belasız cezasız olsun işallah sizin projeniz :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.