Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.8T yuksek devırlerde yıgılma neden yapar
1.8 turbo
14-07-2011, 13:30
1.8T aracım 1-2-3 vıteslerde cok guzel hızlarnıyor. 4. ve 5. vıteste gaz yemıyor araba.sankı benzın bıtmıs gıbı teklıyor. neden yapar bunu. hata kodu dusmuyor bılgısayara. turbo yenı,debrıyaj yenı,baskı balata,ıntercooler yenı.bakımları aksatılmayan bır araba
flexamin
14-07-2011, 13:54
k03 den pek fazla bişe bekleme. Aracında boost saati war mı ?
varsa o viteslerde basınca bak bakalım basınç ne gözüküyor
maf bozuk olabilir.. basınç düşük olabilir.. basınç saatin var mı ? 0.8 bar cont. yürümesi lazım.. bir kaç defa basınca cooler büyütmediysen ısınmadan dolayı da yıgılabilir..
flexamin
14-07-2011, 13:57
maf bozuk olabilir.. basınç düşük olabilir.. basınç saatin var mı ? 0.8 bar cont. yürümesi lazım.. bir kaç defa basınca cooler büyütmediysen ısınmadan dolayı da yıgılabilir..
standart k03 yazılım olamdan 0.8 cont nasıl gidiyor?
basınç ne durumda hava kaçağı vs varmı duman varmı kaçak olabilir bov wg vs çalışmıyor olabilir
benzin basıncı? yani benzin pompası
utkuselamoglu
14-07-2011, 14:57
basınç kaça düşüyor?
standart k03 yazılım olamdan 0.8 cont nasıl gidiyor?
ezbere söylemedim. denemeli ispatlı konuşuyorum. leon 1.8 top sport stock halde 0.8 barda yürüyor.
ezbere söylemedim. denemeli ispatlı konuşuyorum. leon 1.8 top sport stock halde 0.8 barda yürüyor.
8 psi olabilir mi o ? Yada araç 180 lik verisyonsa belki farklılık gösteriyor olabilir.
lnd_samet
14-07-2011, 16:19
1.8 top sportlarda k03s kullanırlır ve yazılımı biraz daha agresiftir.görüldüğü gibi 0.8 civarı bir basınç vardır.
dv si farklıdır cart curt:)
flexamin
14-07-2011, 17:50
ezbere söylemedim. denemeli ispatlı konuşuyorum. leon 1.8 top sport stock halde 0.8 barda yürüyor.
burda ki araç passat 1.8T, 1.8T de k03 leon top sportlarda k03s war. arkadaşım. stock basınçları ve turbo ebatları farklı :)
1.8 turbo
14-07-2011, 18:05
aracta chıp ve kutu ıcı hava fıltresı var. basıncı goremıyorum.
egsozda duman yok. anlatması zor ama soyle soyleyeyım.4. vıteste gaza yuklenınce benzın bıtmıs gıbı araba resmen teklıyor (zıplıyor.) kalkıslarda cok agır turbo tam devrını bulana kadar araba baygın turbo devrını bulunca 2 den 3 atarken bıle patınaj cektıgı oluyor. son hız cok dusuk 180 lerde kalıyor araba. daha fazla yuklenınce teklemeye baslıyor
TorqueTuning
14-07-2011, 18:55
Benzin pompası yada MAF.
benzin regülatörün veya pompan sorunlu gibi geliyor bana.
tdipower
14-07-2011, 20:37
turbo yeni yazmışsın sıfırmı aldın yoksa çıkmamı revizelimi eğer tamir gören turbolardansa wastegate ayarın bozuk olabilir. overboost sorunu yaşıyorsun muhtemelen o atlamaların sebebi bu
selam Egzozuna batırın ilk başta tıkanıklık olabilir. Yada selenoid arızalı daha dogrusu üst viteslerde eğer duvara çarpar gibi kalıyorsa araba ve silkeleme yapıyorsa boost cut yapıyor fazla basınc var demek. Selenoid veya wg ye baktırın.
burda ki araç passat 1.8T, 1.8T de k03 leon top sportlarda k03s war. arkadaşım. stock basınçları ve turbo ebatları farklı :)
acıklamada passat yazmıyor. bende leon için konuştum..
enjektör veya avans yetmiyor olabilir.
06 ANIL 38
15-07-2011, 00:30
benzin pompası muhtemelen aynı sorunu zamanında yaşadım...belki maf ta olabilir..
yavuz364
15-07-2011, 01:57
Arkadaşlar kusura bakmayın da bahsettiğiniz şeyler bu soruna biraz uzak kalmışş...
Sanırım aracınızda MBC var yada yazılımsal olarak basıncı fazla açmışlar...
Basıncı kısarsanız sorun biter, eğer basınç çok yüksek değilse yazılımı kontrol etmek lazım, avans ve yakıt değerlerinden olabilir..
aracta chıp ve kutu ıcı hava fıltresı var. basıncı goremıyorum.
egsozda duman yok. anlatması zor ama soyle soyleyeyım.4. vıteste gaza yuklenınce benzın bıtmıs gıbı araba resmen teklıyor (zıplıyor.) kalkıslarda cok agır turbo tam devrını bulana kadar araba baygın turbo devrını bulunca 2 den 3 atarken bıle patınaj cektıgı oluyor. son hız cok dusuk 180 lerde kalıyor araba. daha fazla yuklenınce teklemeye baslıyor
Eray Yümsel
15-07-2011, 02:27
yavuzunda dediği gibi araç boostcut yapıyo yüksek ihtimalle 4 ve 5.viteste yapmasının sebebi yüksek viteslerde aracın daha çok yüke bindiği için turbon daha çok hava üfler yani PEAK yapar o arada işte fazla peak yaparsa araç yığılır kesiklik yapar basıncı kıstıgında sorunun çözülür
psikolojikdeli
15-07-2011, 03:49
bir arkadaşından basit bir mekanik boost saati alıp bir yürü istersen ona göre boosttan aldığın sonuçla ilgili problem yoksa yakıt sistemine bakarsın
1.8 turbo
15-07-2011, 06:29
chıp yaptırmadan oncedebu sorunlar vardı.hatta belkı yazılımsaldır chıpten sonra duzelır dedık ama daha da arttı. ısın ılgınc tarafı aracta lpg var araba lpg de gozle gorunur sekılde daha hızlı. benzınde daha agır kalıyor.
egsoz bugune kadar hıc ellenmemıs.orjınal egsozmus.ondan mı baslasam
mevlut-S
15-07-2011, 07:14
araç lpg de bariz daha hızlıysa bence benzin pompasında bi sıkıntı olması muhtemel. isterseniz önce bi benzin pompasına baktırın. ben de buna benzer bişey yaşamıştım yani kalkışlarda çok yığılma oluyordu neredeyse araç çekmiyordu... ben de yaklaşık bir iki ay ustadan ustaya gezdim bulamadılar ama sıkıntı manifold daymış. aklıma ilk o gelmişti ama siz lpg de daha hızlı diyince iş değişti :)
Ali Özdoğan
19-07-2011, 17:43
aynı problem kendi aracımda vardı
bı kablo deforme olmus ama hangı kablo bılmıyorum ogrenıp yazarım
kabloyu bantladık sorun tamamen duzeldı
yeni konu açmak istemedim o yüzden bu konudan yazıyorum. aracım 1,8T topsport herşey orjinal motoruna ekstra bişe yapılmamış hiç.bu akşam gazlım dedim 4de 5 vitesde araba küçük küçük gaz kesiyor ama ivlenmeye devam ediyor.neden gaz kesiyor sorun ne olabilr.
Lpg de hic bi sikinti yoksa yakitla ilgili problemlere bakmaya baslayabilirsin.
Bendede turbosuz 1.8 var . Arac ustlerde tikaniyodu kat ve orta iptal ettim boyle bi rahatlama olamaz. Egzozada bi bak.
Arac ilk calismada rolentide dalgalanma yapiyomu ? Kafasina gore bazi viteslerde gidip bazilarinda gitmemezlik yapiyomu? yada belli devirlerdemi oluyo bu kesiklik?
Lpg de hic bi sikinti yoksa yakitla ilgili problemlere bakmaya baslayabilirsin.
Bendede turbosuz 1.8 var . Arac ustlerde tikaniyodu kat ve orta iptal ettim boyle bi rahatlama olamaz. Egzozada bi bak.
Arac ilk calismada rolentide dalgalanma yapiyomu ? Kafasina gore bazi viteslerde gidip bazilarinda gitmemezlik yapiyomu? yada belli devirlerdemi oluyo bu kesiklik?
aracımda LPG yok.dediklerinin hiç biri olmuyor
sinanbaysal
12-08-2013, 00:23
Banada benzın pompası gıbı geldı
Soledigim seyler yoksa kesinlikle maf arizasi degil ozman
Yazilimdan oncede bu problemler varsa boostcut olayida degil.
Aklima sadece benzin pompasi geliyo . Yada onla ilgili olarak enjektor ve bobin sıkıntısı.
aracta chıp ve kutu ıcı hava fıltresı var. basıncı goremıyorum.
egsozda duman yok. anlatması zor ama soyle soyleyeyım.4. vıteste gaza yuklenınce benzın bıtmıs gıbı araba resmen teklıyor (zıplıyor.) kalkıslarda cok agır turbo tam devrını bulana kadar araba baygın turbo devrını bulunca 2 den 3 atarken bıle patınaj cektıgı oluyor. son hız cok dusuk 180 lerde kalıyor araba. daha fazla yuklenınce teklemeye baslıyor
aynı sorun lpg li passat 1.8t aracımda da var.3-4-5. viteste daha belirgin.düşük devirde gaza fazla basınca söylediğiniz gibi tekliyor. 3000-3500 devir gibi sıkıntı ortadan kalkıyor.lpg de sorun yok ve daha hızlı.dün bujilerini değiştirdim yine aynı sorun devam ediyor .egzoscuya baktırdım katı tıkalı olabilir mi diye sorun yok dedi.vagcoma bağlattım sorun yok. bi yerde daha cihaza bağlattım onda : DOLDURMA VALFİ ÇIKIŞ AÇIK hatası verdi.bu hata turboyla mı alakalı? eğer turbo hatası değilse benzin pompası ve regületörünü değiştirmeyi düşünüyorum.hatayla ilgili bilgisi olan arkadaş varsa yardım bekliyorum.
yeni konu açmak istemedim o yüzden bu konudan yazıyorum. aracım 1,8T topsport herşey orjinal motoruna ekstra bişe yapılmamış hiç.bu akşam gazlım dedim 4de 5 vitesde araba küçük küçük gaz kesiyor ama ivlenmeye devam ediyor.neden gaz kesiyor sorun ne olabilr.
gaz kesme veya tekleme sadece üst viteslerde yani 4 ve 5. viteslerde ise buji yada bobin olabilir yani ateşleme sıkıntısı.
selam arkadasım suan aynı sorunları bende yasıyorum arızayı cozebıldınızmi
Afr ile lpg ayari yaptirin sorun duzelecektir
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.