Orijinalini görmek için tıklayınız : --d14e ufaktan girsek? mantıklımıdır ?
arkdslar baslıktada belırttgım gıbı 1.4is'e ufaktan bşeyler yapsak değermi?
örn.
Port Polish Uygulaması
headers
duz boru
son susturucu
fıltre kiti
emme manıfoldu
bujı + bujı kabloları
kasnak
gaz kelebegı
...bunlar ılk planda
duruma gore extradan
yay
sapka
egzantrik
bunlarıda eklersek.. ne gıbı bı durum olur? hissedilir birşeyler olabılırmı? d14 ıcın bunlarla ugrasmaya degermı ?
şimdiden tşkler..
kanashibari
26-09-2011, 13:35
Fayda maliyet önemli dediklerini yaparsan bişiler alabileceğin ve hissedilir faydası olacağı kesin fakat tutar kısmı seni tatmin edecek mi bunu bence bir değerlendirmek lazım.
ewt onuda ekleyelım,bunları ortalama ne kadar gibi bi fıyata yaptırabılırız.
Talih.b16
26-09-2011, 13:50
iyi güzel malzemeler kullanırsan bu listeye 5 6 milyar gider pistonda koyarsın gayet güzel olur e tabi bide yazılım gerekicek..bu hesaptan yola cıkarak soch vtec yapmak dahamı mantıkı dahamı ucuz ona bi bak araştır derim.bkz bladerk erkut
Port Polish Uygulaması
headers
duz boru
son susturucu
fıltre kiti
emme manıfoldu
bujı + bujı kabloları
gaz kelebegı
bunlara ek olarak hafif volan ve stage1 debriyaj yaparsan iesleri cok rahat geçmeye başlarsın 115+hp bi aracınız olur
115+ güzel olur ama harcıyacağın paranın miktarı önemli bi hesap kitap yapman lazım kardeşim.Ayrıca bence değmez :D
SekoLive
26-09-2011, 14:03
engin 115+ olacaksa satp 1.6 ies al oda aynı beygirlerde :) ama amaç uraşmaksa tabi uraşılır sarı vardı bitane siteden bir arkadaşdaydı sattı socha cevirilmişti en son cok güzel sesi gürültüsü vardı . onu araştırmanı öneririm.
5-6 bin gibi bi rakam cıkacaksa mantıksız olur, aracımn uzerıne 6 bın koyup vti almk daha mantıklı olur bnce.
ama 3 bin civarına bseyler cıkarsa dusunuyorum ??
engin 115+ olacaksa satp 1.6 ies al oda aynı beygirlerde :) ama amaç uraşmaksa tabi uraşılır sarı vardı bitane siteden bir arkadaşdaydı sattı socha cevirilmişti en son cok güzel sesi gürültüsü vardı . onu araştırmanı öneririm.
uğraşmk ıstyrm aslında ama cok paraya az guc alırsak boşuna fantazıyede gerek yok.
bu arada dun akşam 1 tane senın kasadan 1.8 laguna takas teklıfı geldı. fume renk 100binde..
ykavcioglu
26-09-2011, 14:17
engin 115+ olacaksa satp 1.6 ies al oda aynı beygirlerde :) ama amaç uraşmaksa tabi uraşılır sarı vardı bitane siteden bir arkadaşdaydı sattı socha cevirilmişti en son cok güzel sesi gürültüsü vardı . onu araştırmanı öneririm.
bence 115 hp 1.4 1.6ies i geçer:D
iesler 107 hp diye biliyorum çünki
SekoLive
26-09-2011, 14:18
bence 115 hp 1.4 1.6ies i geçer:D
iesler 107 hp diye biliyorum çünki
ben araştırırken bana 120 diye anlatıldı eğer yanlıssam düzeltsin birisi :D
engin lagunalara bakarken km ile aracı iyi kıyasylayın tanıdık bildik olmadan cok düsük km lagunayada aldanmayın :) zamanın iyi arabası alan kisinin yakıt ve km derdi olmadıgından az kilometrede sayılıdır.(istisnalar hariç)
bence 115 hp 1.4 1.6ies i geçer:D
iesler 107 hp diye biliyorum çünki
1.6ies 120hp degilmiydi ?
1.6ies 120hp degilmiydi ?
iesler 120 hp
1,4 e o paraları harcamaya gerek yok bence;)
kanashibari
26-09-2011, 14:21
1.6 ies 120 hp dir. Ayrıca 3 bin e çok bir fark olmaz Bolt on bişiler yaparsın 10-15 hp alırsın daha ötesi motor içi egz falan diye uzar.
Ahmet_28
26-09-2011, 14:21
5-6 bin gibi bi rakam cıkacaksa mantıksız olur, aracımn uzerıne 6 bın koyup vti almk daha mantıklı olur bnce.
ama 3 bin civarına bseyler cıkarsa dusunuyorum ??
en mantıklı seçim bencede
ykavcioglu
26-09-2011, 14:23
teknik verilerinde 120 hp yazıyor fakat yıllar önce duymuştum aslında 107 hp olduklarını, hatta çok tartışılmıştı..
daha detaylı bilenler varsa yazar açıklamasını ama ben 107 biliyorum..
bizde yıllardır 120 dıye bılıyoruz :D
nitrO_Oxide
26-09-2011, 14:23
Kimse yazmamıs ilk ben yazayım turbo :D
tatminkar bi guc alırsın motor içine girmeden :)
3bine turbo işlemini bitirisin, ama ıvız zıvır yine 4bin diyim ben
Kimse yazmamıs ilk ben yazayım turbo :D
tatminkar bi guc alırsın motor içine girmeden :)
:D güzel bi düşünce,
ne kadar bı guc elde edebılırz motor ıcıne gırmeden ? ne kadara patlar :D
Port Polish Uygulaması 500
headers 300
duz boru 150
son susturucu 250
fıltre kiti 300
emme manıfoldu 250
bujı + bujı kabloları 200
gaz kelebegı 200
bunlara ek olarak hafif volan ve stage1 1000
bu sistemi bu fiyatlara yapabilirsin :)
max 3000tl ye bitmiş olur kaba fiyat tabi bunlar acele etmessen cok uyguna getirebilirsin.
bu kadar yaptıktan sonra ben 4.978 son dişlide takarım stoc si ile yürürürm :)
ykavcioglu
26-09-2011, 14:30
3bine turbo işlemini bitirisin, ama ıvız zıvır yine 4bin diyim ben
Bizde 7000 tl ile girmiştik 15le çıktık turbodan:D
işçilik var ömer birde :)
duz boru 150
son susturucu 250
fıltre kiti 300
bunlar elımde war allah tan :D :P
Bizde 7000 tl ile girmiştik 15le çıktık turbodan:D
stock 4bin tl'ye babalar gibi çıkarsın ya bolt on:)
nitrO_Oxide
26-09-2011, 14:32
:D güzel bi düşünce,
ne kadar bı guc elde edebılırz motor ıcıne gırmeden ? ne kadara patlar :D
Valla kardesim bi turbo kiti alıcaksın al tak seklinde direk aracın için
sadece egzoz sistemini kendin yapıcaksın ve montaj + ayar :)
eletronik olarakta safc + videband işini çözücektir
0.5 barda 160-170 hp alırsın diye tahmin ediyorum
bunlarda totelde 4-5 liraya maal olur (+-)
1.4'ü atmo yüklemek pek mantıklı değil.. Sonuçta alınabilecek beygiler ortada. Senin de dediğin gibi satıp vtec almak daha mantıklı..
Ama turbo yapılabilir.. Yukarda da denmiş 4-6 arası birşeye mal olur.. Sağlıklı bir şekilde binersin.
stock 4bin tl'ye babalar gibi çıkarsın ya bolt on:)
aslında buna yakın bı fıyata bılındık bı yer fıyat vermıstı turbo ıcın 3-4ay once ;)
motor içine girmeden çıkıp çıkabileceği rakaml odur zaten ya, genel bi fiyattır
biraz kasıp turbo yap tadı baska olur bence
turbo en mantıklısı olur eger atmosferik takıntın yoksa şanzımanında turboya uygun motor içine girmeden 0.6bar basarak 140-150hp alırsın cokta keyifli olur kullanımın.
bu arada iesler 107 hp değil ben filtre eksoz sonrası cıktım 132 hp gelmişti aracım 107 ise filtre eksoz yapın 25hp veriyor :D
Talih.b16
26-09-2011, 15:00
vallaha hersey 300 400 3milyar 4milyar iyimiş:)n/a yapsa adam gibi bi headers 1000 liraya yakın.motor sağlıklı olsada bi yağ pompası bi anakol yatak deişir turbo için bunu valbrosu enjectörü widebandı yazılımı orakamlara oluyosa bu işler sağlıklı bence n/a işi tarihe gömülür
bence turbola aracını yadaaa satıp vti al derim atmosferik harcama paranı
arkdslar baslıktada belırttgım gıbı 1.4is'e ufaktan bşeyler yapsak değermi?
örn.
Port Polish Uygulaması
headers 200 tl
duz boru 13o tl
son susturucu 1oo tl
fıltre kiti 2oo tl
emme manıfoldu 200 tl
bujı + bujı kabloları
nda
.
bunları yap yeter
eğer doğru yüklersen vti geçiyo yaptık gördük öyle diyim canının ne istediğine karar ver yeter
eğer doğru yüklersen vti geçiyo yaptık gördük öyle diyim canının ne istediğine karar ver yeter
yuklemden yuklemeye fark war tabıkı abı ama 4bin-4,500 harcanarak 180-190hp lık bı guc elde edebılırmıyız acaba ?
4500 turbo yap:)180 grursun stockta zor:D
o paralara edemezsin önce 15 strokerdan başlaman gerekir bi de 1.4 ü yürütmekse amaç beygir gücüne değil çevirme kabiliyetine odaklanmak gerekir
bahsettiğin rakamlara 145 hp civarı güç elde edersin
bahsettiğin rakamlara 145 hp civarı güç elde edersin
yeminnn ediyorumm tamamen wazgeçtimmm :D
life is life
26-09-2011, 22:38
eğer hızlanmak istiyorsan bence arabanı sat ve bütcene göre daha iyi yürüyen bir araba al kardeşim.. 1.4 is yüklemek macera olur..ama ben şaka yapacağım dersen iyi bir bütce vede iyi ellerden çıkan emeğe fazlasıyla ihtiyacın olacak..
bugratemel
26-09-2011, 23:08
3 tane arabam oldu 1.4 is - 1.4 is - 106 gtı
şu an vtecleri delip geçiyorum ama 1.4 ün keyifini yürütme azmini hiçbişey vermiyo
ya ben hondalarım çok hızlıydı -ciğerliydi ya sizin 1.4ler yavaş
düz-flitre-ss magnum rep yes yeni baskı balata yerlerde yay kiti :D birde yan koltuğa kadar söktümmü
ies falan brakmıyodum 2 3 boy atıyodum hatta bi gün kapı döşemelerini bile söktüm gittim herkes kafasında kurmuş şu beygir bu beygir
ee vtec 165 hp benm şu anki arabam(106) 130 hp 5 6 boy atıyorum :D bi gariplik yokmu var çünki kimse araç hafifletme aerodinamik yapı aktarma lastik balata bnları düşünmüyo ben gene 1.4 toplasam beni gene 1.6 geçmezzz gene bascam yerlere 3 parmak yapcam teneke jant ince yanak lastik :D en temizinden hava alan flitre ince conta portpolish organik baskı balata dümdüz boru uca ss :D misss
ayrıca araban d14z2 motor koduna sahipse p29 civic si beyni alıp harness ile bağlayıp güzel bi çip ile braz daha gücüne güç katablirsin biz p28 takmayı denedik blaberk erkut bey bilir hatta konumuza sağolsun yorum yazıp önerilerini dikkate almıştık ama aracı acil satmam gerekti kaldı öyle
ayrıca arabanı sakın satma sonra çook pişman olursun :D
3bine turbo işlemini bitirisin, ama ıvız zıvır yine 4bin diyim ben
3 bine zor be :D sadece turboyla bıtmıyo olay bunun enjektörü var debriyajı var pompası var ayarı var var oğlu var yani...
araştırısan toplarsın parçaları 3bine 2.el ya :)
bugratemel
26-09-2011, 23:21
3 bine zor be :D sadece turboyla bıtmıyo olay bunun enjektörü var debriyajı var pompası var ayarı var var oğlu var yani...
yaparsın şöyle olur toplama olur doblo turbosu mesela şu an nette 300 350 ye bulunur albea intercooler 100 lira gibi basit dizel araçların 2. el parçaları ile olablir ama ne kadar sağlıklı olur orası mechull
araştırısan toplarsın parçaları 3bine 2.el ya :)
ben zaten 2 inci el aldım çoğu parçayı sonra kafadan bi turbo kaçtı zaten :D Benımde 6-7 liraya maloldu ama şaka yapıyorum yani çoğu arabaya..
Talih.b16
26-09-2011, 23:23
3 tane arabam oldu 1.4 is - 1.4 is - 106 gtı
şu an vtecleri delip geçiyorum ama 1.4 ün keyifini yürütme azmini hiçbişey vermiyo
ya ben hondalarım çok hızlıydı -ciğerliydi ya sizin 1.4ler yavaş
düz-flitre-ss magnum rep yes yeni baskı balata yerlerde yay kiti :D birde yan koltuğa kadar söktümmü
ies falan brakmıyodum 2 3 boy atıyodum hatta bi gün kapı döşemelerini bile söktüm gittim herkes kafasında kurmuş şu beygir bu beygir
ee vtec 165 hp benm şu anki arabam(106) 130 hp 5 6 boy atıyorum :D bi gariplik yokmu var çünki kimse araç hafifletme aerodinamik yapı aktarma lastik balata bnları düşünmüyo ben gene 1.4 toplasam beni gene 1.6 geçmezzz gene bascam yerlere 3 parmak yapcam teneke jant ince yanak lastik :D en temizinden hava alan flitre ince conta portpolish organik baskı balata dümdüz boru uca ss :D misss
ayrıca arabanı sakın satma sonra çook pişman olursun :D
uuuvvv ucurdun 14ü yaa masallah..14 le heralde yürüyen bi ies ile denemedin anca orjinal katı üstünde falan olanı zorlarsın uzunda yine ies gecer.bende hiç 106 ya geçilmedim vtecle hep 3 4 boy attım nasıl olucak şimdi?hepimiz araba kullanıyoruz 14 te cok kullandım soch yapamadan yurumez ne yaparsan yap.yaptığın bi 14 varsa polishli baskı balatalı videola 16 ies geç bakalım görelim.
uuuvvv ucurdun 14ü yaa masallah..14 le heralde yürüyen bi ies ile denemedin anca orjinal katı üstünde falan olanı zorlarsın uzunda yine ies gecer.bende hiç 106 ya geçilmedim vtecle hep 3 4 boy attım nasıl olucak şimdi?hepimiz araba kullanıyoruz 14 te cok kullandım soch yapamadan yurumez ne yaparsan yap.yaptığın bi 14 varsa polishli baskı balatalı videola 16 ies geç bakalım görelim.
Bende 106 geçen vti görmedim açıkcası ...Yüklü bi 106 yı geçmesi için vti ın en az atmo olarak 5000 dolar gömmesi lazım..
ah ne çok isterdim 106 ve vtecleriniz varsa deneyelim diye ama yine hızlanıyoruz Allah'ın izniyle :D
o zaman gelmediler şimdi beyin yüzde 85meth ile hiç gelmezler heralde :D
Talih.b16
26-09-2011, 23:30
araştırısan toplarsın parçaları 3bine 2.el ya :)
ya hep seninle aynı konularda çatışıyoruz:)şimdi 3 bin liraya turboluyabilirmisin 14 ü:)turbodan cok anlamam ama bilgim dahilinde yazıyım
turbo cooler boruları flanşları manifoldu eksozu stage 1 2 baskı bujisi enjectörü pompası regülatörü anakolyatak yağ pompası wideband yazılım vsvb daha uzar gider.bunlar 3 liraya olurmu sizce daha bilmediğim alınması gerekenler mutlaka vardır e bide iyibi işçilik yapın bravo vallaha
sımdı aslında bnm anlamadgm bı nokta daha war, turbo ıle arac 140-145hp cıvarı bı gucten bahsedılıyo.
radar honda nın eskı aracı olan ef civic KNT şuanda bizde.
aracta port polısh,duz boru,otto egsoz,bujıler,kasnak, ozel yapım fıltre kıtı vs..war.
arac standartta 90hp bılıyorsunuz. bu arac normal 1.4 cıvıclere 4 boy cıvarında atıyo.
fd6 cıvıclerle 170-180e ne kadar kafa kafaya gidiyo.
acaba hafifligenden dolayımı kaynaklanıyo ?
bugratemel
26-09-2011, 23:31
;)
uuuvvv ucurdun 14ü yaa masallah..14 le heralde yürüyen bi ies ile denemedin anca orjinal katı üstünde falan olanı zorlarsın uzunda yine ies gecer.bende hiç 106 ya geçilmedim vtecle hep 3 4 boy attım nasıl olucak şimdi?hepimiz araba kullanıyoruz 14 te cok kullandım soch yapamadan yurumez ne yaparsan yap.yaptığın bi 14 varsa polishli baskı balatalı videola 16 ies geç bakalım görelim.
sensin arkadaşım ben sana burdan geçtiğim si lerin vteclerin listesini yazmaya kalksam sabah olur rahat ol yürüyen 106 var bizde turşu deil 1.4 konusundada çok tartışmalarınıda yaptım zamanında videolarda izlettik kimse inanmıyodu ama biz beyin takıp yürütmeyi denedik o mevzular eskide kaldı 1.4 üm olsa halaa gider yapardım ama(hacim farkından dolayı 190 200 üstü ies alması normal) :D o yüzden diyecek sözüm yok şu an sensin diyorum ama beni bu zamana kadar ne si ne vtec geçti ha bana benin arabam çook giderli diyosan gel buyur misafir edelim yürüyelim yürütelim at 3 4 boy benzin paranıda biz verelim ;)
buğra arkadaşım dediğin adam 30 yaşında dostum...
Talih.b16
26-09-2011, 23:35
Bende 106 geçen vti görmedim açıkcası ...Yüklü bi 106 yı geçmesi için vti ın en az atmo olarak 5000 dolar gömmesi lazım..
5000 dolar şakamı?ben sizin hesapları hiç anlamıyorum.piston 1.250 egzantrik 1.500 yazılım 2000 leri bulur itr pompası bujisi walbrosu regülatörü enjectörü yay şapkası termostadı işçiliği kapakcısı daha bu ilk aşamadır belki baskısı aklıma gelmeyan daha okadar cok varki yazmaya üşenirim o işler 5000 doları cok cok aşar o stupta araçlar s2k typer ile yürüyor.
bugratemel
26-09-2011, 23:36
buğra arkadaşım dediğin adam 30 yaşında dostum...
pardon tamam sustummm yazılanı okuyunca yaşa dikkat etmedim söylediklerimde
kesinlikle art niyet yok yalanda söylemiyorum
onn_dear
26-09-2011, 23:39
tabi herkesin düşüncesi farklı ama bende daha önce D16 kullandım, şimdi D14 kullanıyorum. Nedendir bilinmez D14'ü yürütmenin keyfi bambaşka yani satıp vtec al ya da turbola demek yersiz bence, eğer çok beklentin yoksa yazdıklarını yaparsan çok keyifli bir şey ortaya çıkar.
Tamamen ne istediğine bağlı bir şey bu aslında...
bugratemel
26-09-2011, 23:41
tabi herkesin düşüncesi farklı ama bende daha önce D16 kullandım, şimdi D14 kullanıyorum. Nedendir bilinmez D14'ü yürütmenin keyfi bambaşka yani satıp vtec al ya da turbola demek yersiz bence, eğer çok beklentin yoksa yazdıklarını yaparsan çok keyifli bir şey ortaya çıkar.
Tamamen ne istediğine bağlı bir şey bu aslında...
işte tam olarak anlatmak istediğim bu teşekkür ederim tercuman olduğunuz için maksat ies falan geçmek deil 1.4 yürütmek harbi eglenceli
205 üstünü gören çıkmadı ben 220 gördüm dedim kimse inanmadı :D alın dedim videosu hani az önceki bir kaç bişey söyledim ya istiyorsanız bulurm arşivden 22o videosu :D ucurum aşşağı deil :D
Talih.b16
26-09-2011, 23:43
pardon tamam sustummm yazılanı okuyunca yaşa dikkat etmedim söylediklerimde
kesinlikle art niyet yok yalanda söylemiyorum
ne yaptığımı nasıl yaptığımı ne bildiğimi izmirde aydan filiz var ona sor bakalım bu işlerden anlıyormuyum talih in selamı var de sakaryadan sana sölesin.paran cebinde kalsın senin bende gelmiyim oraya daha iyi olur.
5000 dolar şakamı?ben sizin hesapları hiç anlamıyorum.piston 1.250 egzantrik 1.500 yazılım 2000 leri bulur itr pompası bujisi walbrosu regülatörü enjectörü yay şapkası termostadı işçiliği kapakcısı daha bu ilk aşamadır belki baskısı aklıma gelmeyan daha okadar cok varki yazmaya üşenirim o işler 5000 doları cok cok aşar o stupta araçlar s2k typer ile yürüyor.
filtre kiti filtre dahil 250tl
ara boru,son susturucu400
kapak,emme,kelebek işleme 600tl-800tl
rektifiye 250tl-300tl
headers 500tl
beyin+ayar 1500tl
ince conta 300tl
bu şekilde bi vti'la hangi speclerde 106gti yürür sizce? :)
işte tam olarak anlatmak istediğim bu teşekkür ederim tercuman olduğunuz için maksat ies falan geçmek deil 1.4 yürütmek harbi eglenceli
205 üstünü gören çıkmadı ben 220 gördüm dedim kimse inanmadı :D alın dedim videosu hani az önceki bir kaç bişey söyledim ya istiyorsanız bulurm arşivden 22o videosu :D ucurum aşşağı deil :D
hacı yanlız şuankı kullandgm 1.4te 210km/h bende gordum :)
yanlıs hatırlamıyorsam eskı 1.4 mde de 205gıbı hızlara cıkabılıyodum.
210 gıbı hıza cıkmak ıcın extradan bseylere gerek yok sanırım.
bu arada bnm aracmda suan kat ıptalı, 51 lık boru, carub egsoz mevcut.
bugratemel
26-09-2011, 23:51
aleykumselam aydan filiz'e selamınızı söylerim
sayın abicim ben sana bu işlerden anlamıyorsun vs dedimmi ?
beni bu zamana kadar ne si ne vtec geçti dedim
tamam sensin diyorum tekrar arkadaşın konuyu pert ettik izmire geldiğinze görüşmek dileği ile yarış deil maksat fikir alış verişi büyüğümsüznüz öğrenecek bilmediğim bir çok şey vardır hayrlı akşamlar dilerim
estrfullh bugra, herkez bıldıgı 3-5 bseyler soylerse bızde tecrubelenırız.
amaç orta yolu bulup dogruyu yapmak.
bugratemel
26-09-2011, 23:54
hacı yanlız şuankı kullandgm 1.4te 210km/h bende gordum :)
yanlıs hatırlamıyorsam eskı 1.4 mde de 205gıbı hızlara cıkabılıyodum.
210 gıbı hıza cıkmak ıcın extradan bseylere gerek yok sanırım.
bu arada bnm aracmda suan kat ıptalı, 51 lık boru, carub egsoz mevcut.
kardeşim ben arabamın altına telefonum yan şekilde zar sor giriyodu
öne lip taktımmı düzlikte 1 2 parmak oluyodu dedğim gibi birazda aerodinmik yapı sayesinde 220 yaptım aracını nekadar basarsan (güvenli basarsan) okadar güzel viraj ve hız yaparsın haa aracı o şekilde izmir sokaklarında kullanamıyorduk orası ayrıı
EmrahERKAN
26-09-2011, 23:59
hacı yanlız şuankı kullandgm 1.4te 210km/h bende gordum :)
yanlıs hatırlamıyorsam eskı 1.4 mde de 205gıbı hızlara cıkabılıyodum.
210 gıbı hıza cıkmak ıcın extradan bseylere gerek yok sanırım.
bu arada bnm aracmda suan kat ıptalı, 51 lık boru, carub egsoz mevcut.
Ben de senin gibi düşündüm acaba 1.6 ies ime ne yaparsam bana tat verir daha iyi gider vs derken üzerinde dandirik bir filtre kiti vardı arabayı ilk aldıgım baskada bişi yok ha birde kat iptali vardı
Sonra dedim ki bu yetmiyo headers + Düz boru + son susturucu, taktım araba güzel gidiyo gibi gelmeye basladı. Sonra farkettim ki buda beni tatmin etmiyor Acaba ne yapsam diye düşünürken erkut abinin konusunu gördüm yaptıklarını gördüm araştırdım ettim koydum düşündüm felan derken dedim yapıyorum sohc vtec 'i şu anda erkut abi parçaların siparişini verdi
sohc vtec kapak
zex valve spring
zex stage 2 egzantirik
pm2 piston
arp kol saplamaları
yatak seti
conta
aem kasnak
kısa dişli
Skunk2 Emme manifoldu
Skunk2 Gaz kelebeği
aem standalone beyin
Son 3 parçanın siparişi erkut abiden deil skunk2 ler amerikada ki arkadaşım gönderiyor
aem beyin ise onuda arıyoruz şu anda.
Erkut abinin de dediği gibi yürütmek istedikten sonra 1.4 te yürür kesinlikle. bu kadar yapıyorum arabayı az buz da değil harcadığım para epeyce bir çok olucak işçilik felan derken ama inşallah istediğim gibi olucak.
ENgean Kardeşim Sen önce ne yapmak istediğine karar ver ve bütçeni ayarla sonrada erkut abiyi bul mutlaka. O sana gerekli şeylerde kesinlikle yardımcı olucaktır. ALLAH razı olsun herşeyine koşuyor şu anda arabamın Sağolsun 10 numara insan.
bugratemel
27-09-2011, 00:02
estrfullh bugra, herkez bıldıgı 3-5 bseyler soylerse bızde tecrubelenırız.
amaç orta yolu bulup dogruyu yapmak.
teşekkürederim
ayrıca aracında bbs ler varken mi yürüyorsun ????
erkut abi d series de king :D maşlhh öğrencisi olmak isterim :D
konuyu perte doğru götürmüşsünüz gerçekten
2 sene önceki konya draglaqrında noslu 106 geçen 1.4 sohc vtec vardı hatırlatırım 15.8 yapmıştı (tepkime süresiz)
3000e turbo yapılır ancak kırılır büyük ihtimalle 5000 daha harcanır
bu araçlara takılan parçaların çoğu güç için değil sağlıklı olması için
ne takarsanzı takın riske etmeden yapın aracınıza
emrah aslında kafamdakı olay eger cok asırıya kacmıyksa bseyler yapıp ugrasmak ama bu rakam 5-6bın gıbı olucaksa satıp vtı almk daha mantıklı gelıyo bana. bılemıyorum..
yok bugra 15'' jantlar wardı o zman.
EmrahERKAN
27-09-2011, 00:16
emrah aslında kafamdakı olay eger cok asırıya kacmıyksa bseyler yapıp ugrasmak ama bu rakam 5-6bın gıbı olucaksa satıp vtı almk daha mantıklı gelıyo bana. bılemıyorum..
yok bugra 15'' jantlar wardı o zman.
Engin sanırım ismin Kardeşim.
Banada çok söylediler
"yaa olur mu öyle boşver sat bunu vtec al"
"o kadar para harcanır mı buna gel buna biz b16 takalım direk gazla"
"o kadar yapıosun sanki vtec mi geçicek bu boşver "
felan filan diyen bir çok insan oldu ama ben erkut abinin tek sözüne inandım
" Olucak Emrah Senin arabanın Setup'u çok iyi olucak yürütücez senin arabanı "
Sen bunu yürütmek istiyomusun ilk önce buna karar vermelisin bence. boş bir vtec alırsan Filtre egzos headers düz boru derken yine 1000 1500 liraya çıkıcaksın böylede bir durum var. F+E+H li bi vtec almaya kalksan düzgün bişi bulmaya kalktıgında 22 den aşağı bulamıyosun çok karışık bir pazar bu ya :)
Emir_b16a
27-09-2011, 00:18
d14 ten b16 nın tadını alabilmeniz için bi b16 parası harcamanız şart :)
yürümezmi illaki yürür ama adamı honda profesörü yapar yürüyene kdr :)
onun için eğer bulursan ki imkansız uygun fiyata vtı alıp daha ilerde gzl şeyler yapmayı tavsiye ederim :)
yada integra alıp vtec kapak koyun :D yada turbolayın :D
onn_dear
27-09-2011, 00:22
erkut abi msj. kutun dolu bu arada
filtre kiti filtre dahil 250tl
ara boru,son susturucu400
kapak,emme,kelebek işleme 600tl-800tl
rektifiye 250tl-300tl
headers 500tl
beyin+ayar 1500tl
ince conta 300tl
bu şekilde bi vti'la hangi speclerde 106gti yürür sizce? :)
Bende saxo varken (pt52 egzantrik,13.59,kapak falan filan..filtreli eksozlu typerla 200e kadar yürüyordu)bu speclerdeki vti'a 10 boy atıyodum vtı atmosferik çok yürüyen bi araç değil keza şu anda bile iesle hertürlü atmosferik vtiyı geçerim zaten aksini iddia eden varsa itinayla denenir görülür...
yesil544
27-09-2011, 01:29
bizde yıllardır 120 dıye bılıyoruz :D
Yawww dyno diyee bişey yokmu neyin tartışmaısnı yapıyorlar
kıracam bu mesaj kutusunu o olacak zaten :hahaha: ben boşaltıyorum o doluyo
[QUOTE=bladerk;2633823]kıracam bu mesaj kutusunu o olacak zaten :hahaha: ben boşaltıyorum o doluyo[/Qheheheheh :D
Talih.b16
27-09-2011, 12:37
filtre kiti filtre dahil 250tl
ara boru,son susturucu400
kapak,emme,kelebek işleme 600tl-800tl
rektifiye 250tl-300tl
headers 500tl
beyin+ayar 1500tl
ince conta 300tl
bu şekilde bi vti'la hangi speclerde 106gti yürür sizce? :)
pt51 li ile yürürsün filtreli kısalı vs vbli
Bende saxo varken (pt52 egzantrik,13.59,kapak falan filan..filtreli eksozlu typerla 200e kadar yürüyordu)bu speclerdeki vti'a 10 boy atıyodum vtı atmosferik çok yürüyen bi araç değil keza şu anda bile iesle hertürlü atmosferik vtiyı geçerim zaten aksini iddia eden varsa itinayla denenir görülür...
filtre chip egzos kısa timing egzantrikli bi gti'ile çok rahat şekilde yürür dediğim speclerde ki vti.
atmosferik olarak yürümüyor demeyelim vti için aman yanlış bilgi olur :) ayriyetten vti'de emme ve kelebek yok kısa filan yok yazdığım speclerde birde oraya da dikkat çekelim :)
senin araba 230hp filandır tahminen o yüzden pistonlu vs'li vtecle kıyaslaman lazım aracını
Talih.b16
27-09-2011, 12:44
Bende saxo varken (pt52 egzantrik,13.59,kapak falan filan..filtreli eksozlu typerla 200e kadar yürüyordu)bu speclerdeki vti'a 10 boy atıyodum vtı atmosferik çok yürüyen bi araç değil keza şu anda bile iesle hertürlü atmosferik vtiyı geçerim zaten aksini iddia eden varsa itinayla denenir görülür...
ben bu setupa yakın bi stup yaptım iyisi veya kötüsüydü bilemem..kıramadığım bi arkadaşıma satmak zorunda kaldım cok sevdiğim biriydi verdim..
http://www.techturkey.com/forum/videolar/83368-ff-vti-amp-tt-s2000.html
ki FF vtec çok büyük örnekti, bazı ayarları eksik şekilde 220hp vermişti diye hatırlıyorum.
bi vtec'im olsa f-h-e klasik setupına ek olarak beyin,edelbrock emme,bdl vs gaz kelebeği,kısa,itr yağ su pompası, termostat, fan müşürü, enjektör,benzin pompası ve emmeyle gaz kelebeğine port polish yapardım. kapak açmadan çok çok güzel şekilde yürürdü ve şaşırtıcı olurdu illa ki :)
ateşleme sisteminide elden geçirirdim.
timucintt
27-09-2011, 14:59
ne güzel hayallerin var JDM VTI cım... :D :D
Aldırıp yaptırmayın bana king vtec'i:D işin içine meslek sırlarımı da katarsam pistonlu egzantriklilerle yürürüm ona göre :D:D
by_hayali
27-09-2011, 16:17
Bende saxo varken (pt52 egzantrik,13.59,kapak falan filan..filtreli eksozlu typerla 200e kadar yürüyordu)bu speclerdeki vti'a 10 boy atıyodum vtı atmosferik çok yürüyen bi araç değil keza şu anda bile iesle hertürlü atmosferik vtiyı geçerim zaten aksini iddia eden varsa itinayla denenir görülür...
konuya böyle bodozlama dalıyorum kusura bakmayın :)
bişey merak ettim sizin aracınızda hangi turbo ve conta mevcut özel değilse ?
konuya böyle bodozlama dalıyorum kusura bakmayın :)
bişey merak ettim sizin aracınızda hangi turbo ve conta mevcut özel değilse ?
bilmyorum ben malesef hangi turbo var mustafa abi ama
yüklü typerlarla yürüyen bi araç .
by_hayali
27-09-2011, 16:20
bizim Akın'ın da biyerleri kaşınıyo sonunda turbo yapacağım onuda çalışmalarım devam ediyo :)
Engin kardeşim senin yerinde olsam motorumun bakımlarını yapıp ufak basınçlar ile turbo yapardım çokta keyifle binerdim ;)
by_hayali
27-09-2011, 16:22
bilmyorum ben malesef hangi turbo var mustafa abi ama
yüklü typerlarla yürüyen bi araç .
videolarını izledim Alican, maşallah çokta beğendim :)
turbo montajını ve ayarını kendilerimi yaptı, eğer öyleyse gerçekten tebrikler :)
beyin ayarı ecufast diye biliyorum
en guzelı benım gıbı stock :Dkullancaksın
egzomant
27-09-2011, 16:49
ne kadar harcarsan o kadar yürüsün kardeşim senin atmosferik olarak yapıcakların belli herkez burda sanada anlatmış sana kalmış ister motora gir sohc la ister turbola istersen en fazla 105 hp le devam et
ne kadar harcarsan o kadar yürüsün kardeşim senin atmosferik olarak yapıcakların belli herkez burda sanada anlatmış sana kalmış ister motora gir sohc la ister turbola istersen en fazla 105 hp le devam et
yanlıs hatırlamıyorsam sende kırmızı 1.4is wardı? hakan abıyle beraber takılıyodunuz, ve senın o 1.4 te cok ıyı yuruyodu yanlıs hatırlamıyorsam ???
dogrumudur ?
turbo olayı bıraz daha agır basmaya başladı sanki..
yuruyen 1.4 nedır ya herkesın dılınde bana gore egsoz headers yapmıs 1.4 guzel yuruyr anlamına gelmez psıkolojık olarak yurudugu sanılır motora gırmeden adam gıbı beyın yapmadan ben 1.4 yurur demem
yuruyen 1.4 nedır ya herkesın dılınde bana gore egsoz headers yapmıs 1.4 guzel yuruyr anlamına gelmez psıkolojık olarak yurudugu sanılır motora gırmeden adam gıbı beyın yapmadan ben 1.4 yurur demem
Aynen filtre egsoz takan sesten olsa gerek uçak sanıyor altındakini
egzomant
27-09-2011, 19:56
yanlıs hatırlamıyorsam sende kırmızı 1.4is wardı? hakan abıyle beraber takılıyodunuz, ve senın o 1.4 te cok ıyı yuruyodu yanlıs hatırlamıyorsam ???
dogrumudur ?
aynen kardeşim bendede 1.4 vardı eglenceli arabaydı ies leri rahat geciyodum sen bakma millte arabanı seviyosan ufak ufak ugrasır gerekli insanlardan dogru bilgileri alarak arabanı çıtırdan yürütebilirsin
aynen kardeşim bendede 1.4 vardı eglenceli arabaydı ies leri rahat geciyodum sen bakma millte arabanı seviyosan ufak ufak ugrasır gerekli insanlardan dogru bilgileri alarak arabanı çıtırdan yürütebilirsin
hatırlarsan catalca ya cıktıgımz gece wardı 8-10 araba. o aksam senın aracın ve hakan abının eskı KNT ye hayran kalmıstık. zaten kısa bı sure sonrada KNT yı bız aldık :)
bakalım sımdıde 1.4u dusunuyrz ama kısmet
abi senin mesaj kutun gene dolu :D
Jeandan-R
27-09-2011, 23:46
Ben 1.4'e sataşmayı düşünüyorum, kafamda kurduğum şeyler şöyle.
d16y4 veya skunk2 emme manifoltu,
62mm vti gaz kelebeği,
Dc veya bisimoto headers, bulamazsam ebay felan,
dolu d15b üst kapak, selenoid, conta, ecu vs.
Aslında d15b krank ve kol ile de 1.5'e stroke edilebilir bu da var.
bLackModeL
12-10-2011, 23:33
ne oldu sonuc neye kararr verdın kardesımm
ne oldu sonuc neye kararr verdın kardesımm
arabayı sattım gecen hafta :D 1.4 le ugrasmk zevklıymıs ama harcadıgın paranın karsılıgı tatmın etmıycek bı durumda oldugu ıcın. 1,4 olayından vazgectım.
projeler yıne aklımda ama Sİ aldım gecen gun.Allah kısmet ederse ona ufaktan baslıycam.
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/34477-civic-14-sohc-vtec-dyno.html
Erkut abimin bahsettiği araç bize aitti işte yaptık ve oldu sıkıntıda yok halada kondisyonundan hiç bişey kaybetmedi ki artıları var bu proje bittikten sonra çıktığı ilk dynoydu....
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.