Orijinalini görmek için tıklayınız : gt3076 vs sc6262 hangisini almalıyım???
brkkksln
03-10-2011, 14:43
arkadaşlar 1600cc de hangisini tercih etmeliyim??
karşılaştırma yapılmış olan bir konu yahut site varmıdır?
amacım 400m rekor 1000m rekor değil.
ben 100-200 hızlanma ve topspeed istiyorum.
4000lerde doldurabilirmiyim vts ile??
edit: unutmuşum belirtmeyi. 300 350 arası güçler istiyorum. bütçe sorun değil yavaş yavaş temin edeceğim için.
4000dd lerde doldurabilmek için sanırım orjinal sıkıştırmanın dahi üstüne çıkmalısın.
çokca karşılaştırma var internette. gt3076r çok daha uygun olacaktır. stok kapakla ne kadar verimli kullanabilirsin 3076r yı bilemiycem ama
3076r 0.63 a/r 4000 rpm civarı 1 bar basıyordu bende 4400rpm civarı 1.3-1.4 2lt vvtl kapakta
brkkksln
03-10-2011, 15:12
turbo işine çok yabancıyım. 9cr piston a mı girmem lazım yoksa daha yüksekmi yapmalıyım bu turbolar için.yüksek cr de basanda görüyorum düşüktede.o zaman turbo için düşük cr nin ne anlamı var? ben vts te görmedim 6262 kullananı ama 3076 bir çok örneği olduğu için daha aklıma yatan bir turbo.teknik olarak yavaş yavaş çözüyorum :)
pompa benziniyle şehir içide kullancam.denemelerde oktanı yükseltiriz.
sen ne yaptın pompanın kırıldığını okumuştum en son.uzun zamandır bakamadım nete.takip edemedim.
turbo işine çok yabancıyım. 9cr piston a mı girmem lazım yoksa daha yüksekmi yapmalıyım bu turbolar için.yüksek cr de basanda görüyorum düşüktede.o zaman turbo için düşük cr nin ne anlamı var? ben vts te görmedim 6262 kullananı ama 3076 bir çok örneği olduğu için daha aklıma yatan bir turbo.teknik olarak yavaş yavaş çözüyorum :)
pompa benziniyle şehir içide kullancam.denemelerde oktanı yükseltiriz.
sen ne yaptın pompanın kırıldığını okumuştum en son.uzun zamandır bakamadım nete.takip edemedim.
sıkıştırma oranının spoolla ilgisinin çok az olduğu yazıyor internette. düşük cr daha uzun ömür,avans problemi ve yakıta hassaslığın azaltılması gibi nedenlerle seçiliyor. sc6262 de güç yakalaacağın powerband daha yukarda olacaktır.
yeniden topladık motoru biz. turbo, yağ pompası, wg gibi değişiklikler yaptık yakında çkarız
brkkksln
03-10-2011, 15:28
sıkıştırma oranının spoolla ilgisinin çok az olduğu yazıyor internette. düşük cr daha uzun ömür,avans problemi ve yakıta hassaslığın azaltılması gibi nedenlerle seçiliyor. sc6262 de güç yakalaacağın powerband daha yukarda olacaktır.
yeniden topladık motoru biz. turbo, yağ pompası, wg gibi değişiklikler yaptık yakında çkarız
sevindim hayırlı olsun diyelim.
durmadam motor aç kapa yapmak istemiyorum.uzun süreli kullanım daha önemli tabiki benim için.
piston olarakta 8cr ler yok kol ile düşüyor sanırım o seviyeye kadar?
8CR napıcaksın berk. Çok aşırı düşük. Bence sen GT28 ile 9.5 sıkıştırma kullan derim.
coolvtec
03-10-2011, 16:52
bence sc62 aklından çıkar, 1700cc vtec ile 6000 devir full boost, 9300 çeviriyorum turbodan randıman lamak için.
brkkksln
03-10-2011, 18:10
bence sc62 aklından çıkar, 1700cc vtec ile 6000 devir full boost, 9300 çeviriyorum turbodan randıman lamak için.
9000 lerin üstüne çıkacağımı sanmıyorum ki bizim 1.6 larda hayatta 6500 den aşağıda gelmez. dediğiniz gibi sc6262 yi çıkardık listeden.
8CR napıcaksın berk. Çok aşırı düşük. Bence sen GT28 ile 9.5 sıkıştırma kullan derim.
20 psi kullanmak istiyorum aslında gündelikte. krank bile dayanırmı hiç bilmiyorum.ahmet abiyle tanışıp danışacağım çok şey var.sıkıştırma konusunda yükseklerde gezip kırmak pek iyi olmaz. :) şu ana kadar gördüklerim arasında 8.5cr var pistonla.
brkkksln
03-10-2011, 21:27
güncel diyelim.
3076 dolduramazsın kapak vs. yapmadan
brkkksln
03-10-2011, 21:34
kapak yapmaktan kasıt nedir açıklarmısınız bilmiyorum.
yuksek duration liftli egzantrik muhetemel mekanik itici vs.vs.
ilk basta hangi turbodan once blok kapak ve aktarma malzemelerini secmen daha mantıklı.. forumda boostedpug yada vtspower yardımcı olur.
Murat'ın senin için bir lafı vardı ya Berk. Hatırladın mı. :D Sen önce bütçeni söylesene. Ona göre setup seç. Yada hedef güç seç. Ben bu turboyu takmak istiyorum diye hesap kitap mı olur. :)
brkkksln
03-10-2011, 21:51
Murat'ın senin için bir lafı vardı ya Berk. Hatırladın mı. :D Sen önce bütçeni söylesene. Ona göre setup seç. Yada hedef güç seç. Ben bu turboyu takmak istiyorum diye hesap kitap mı olur. :)
sırf onun inadına yapcam zaten :D
hedef güç 300 350 arası.ama ileride tabiki daha fazlası neden olmasın. bütçe şu an sıkıntı değil bütün herşeyi bi anda almayacağım için.
zaten 8000 üstü dönmeyi düşündüğüm için yay şapka iticiye kesin gircem.elimde pt52 var ama turbo araca o olmaz dendi daha önce o sebepten satıp başka bi egzantrik alırım.
şanzıman ve aks konusunda yapılacaklar belli zaten.ekstradan kilitli koycam aktarma konusunda.
sıkıştırma konusunda kararsızım sadece.birde işte turbo seçimiydi mevzu ama 3076 da karar kılcam verilen bilgiler doğrultusunda. 2876 lı quick e bindim 3000 lerde geliyodu basınç 4000 lerde full boost. o sebepten 3076 istiyorum.
brkkksln
04-10-2011, 11:50
arkadaşlar 2876 ile 3076 nın testlerini görüp karşılaştırma yapabileceğim link makale vs. önerebilirmisiniz?
sc6262 zaten kafadan sil. o hacimle onu doldurmak çok zor.
3076 için de turbo eksantriği kullanman gerekir.
1.6 hacim için en idali kapak yapman 3076 takman..
arkadaşlar 2876 ile 3076 nın testlerini görüp karşılaştırma yapabileceğim link makale vs. önerebilirmisiniz?
ben ikisini de kullandım, hedeflerin için ideali 2876
bütçe elverişli ise gtx serisi turbolarda seçilebilir
brkkksln
04-10-2011, 14:57
ben ikisini de kullandım, hedeflerin için ideali 2876
sen 2.0L ile doldurabilirsin 30 u ama işte ben 1.6L ile :)
2876 da ne kadar devir dönebiliyordun peki 2.0 da?
egzantrik alcam zaten onun için. bendeki 52 leri satılığa çıkarayım o zaman. :)
2876 da 20 psi da kaç 3076 da 20 psi da ne güç aldınız?
tdipower
04-10-2011, 15:41
Ahmet abiyle iletişime geçersen daha iyi olur :)
0-400 metre için araba yapıcam diosun sanırım, bence ilk önce bu arabalardan anlayan yapan abilere - ustalara danış turbo en basit iş drag da kullancaksan zaten günlük gezebileceğin bi araba olmaz yani turbo seçiminin bi şekilde çözülür sen geri kalan şeyleri düşün, araştır , tanı , tartış , tecrübe et ondan sonra turbo kolay :beuj::heyoo:
oem kol ve egzantriklerle 7500 dönebilirsin.kol da olursa 8000 . ben öyle yaptım buda 2876 R lı hali gidişi hakkında fikir verebilir.bnce 106,saxo nun tam kalemi bu turbo bu arada 100-200 km hızlanma 6.76 sn dir.
106 Turbo & Evo 9 ROLL @ adana on Vimeo (http://vimeo.com/13514683)
0-400 metre için araba yapıcam diosun bence ilk önce bu arabalardan anlayan yapan abilere - ustalara danış turbo en basit iş drag da kullancaksan zaten günlük gezebileceğin bi araba olmaz yani turbo seçiminin bi şekilde çözülür sen geri kalan şeyleri düşün, araştır , tanı , tartış , tecrübe et ondan sonra turbo kolay :beuj::heyoo:
0-400 metre için arba yapmicam diyor. Yanlış anlamadıysam.
arkadaşlar 1600cc de hangisini tercih etmeliyim??
karşılaştırma yapılmış olan bir konu yahut site varmıdır?
amacım 400m rekor 1000m rekor değil.
ben 100-200 hızlanma ve topspeed istiyorum.
4000lerde doldurabilirmiyim vts ile??
edit: unutmuşum belirtmeyi. 300 350 arası güçler istiyorum. bütçe sorun değil yavaş yavaş temin edeceğim için.
bida oku istersen
arkadaşlar 1600cc de hangisini tercih etmeliyim??
karşılaştırma yapılmış olan bir konu yahut site varmıdır?
amacım 400m rekor 1000m rekor değil.
ben 100-200 hızlanma ve topspeed istiyorum.
4000lerde doldurabilirmiyim vts ile??
edit: unutmuşum belirtmeyi. 300 350 arası güçler istiyorum. bütçe sorun değil yavaş yavaş temin edeceğim için.
Sen bir de böyle oku bakalım. : ) ve sonra hemen alt cümlesini oku. : )
edit. YAZAN ARKADAŞın yazısında cümle düşüklüğü olmuş pardon
brkkksln
04-10-2011, 20:00
amacım ne 400 ne 1000 metre rekoru.anlatımda bıraz problem olmus kusura bakmayın.turbo yapmaktakı asıl amacım basınc acıp 100 200 hızlanma ve topspeed.normal zamanlardada gundelık kullanım.
Ahmet abıyle ırtıbata gececegım en kısa zamanda.
Vıdeoyu ızleyecegım eve gecınce.
8CR napıcaksın berk. Çok aşırı düşük. Bence sen GT28 ile 9.5 sıkıştırma kullan derim.
Tekrarlıyorum.
brkkksln
04-10-2011, 21:00
oem kol ve egzantriklerle 7500 dönebilirsin.kol da olursa 8000 . ben öyle yaptım buda 2876 R lı hali gidişi hakkında fikir verebilir.bnce 106,saxo nun tam kalemi bu turbo bu arada 100-200 km hızlanma 6.76 sn dir.
106 Turbo & Evo 9 ROLL @ adana on Vimeo (http://vimeo.com/13514683)
maşallah. burada kaç psi da yürüyorsunuz?devir bandınız nasıl.nerelerde full boost geliyor? araç içi video varmı? çok sordum :)
sormak istediğim konu alt devirlerde ne kadar ölme oluyor.yani şehir içi kullanımı eziyet hale getirecek kadar gerileme varsa alt devirlerde turbonun 5000 5500 lerde dolması gerçekten çok can sıkar.
binmiş olduğum quick turboyu ne yazıkki ben kullanmadığım için alt devirlerdeki kaybı bilemiyorum.gerçi kullansam bile turbosuz halini denemiş gözlemlemiş olmam lazım fikir edinebilmek için o bile olmadı.
eğer dediğim gibiyse durum 2876 tercih edicem.
boosted_pug
04-10-2011, 22:36
öncelikle inş. allah kaza bela vermeden projeni bitirirsin
ben daha önce tdo4 kullandım 2800 devirde 0.7 bar 3200 devirde 1 bar civarı basıyodu alt devirler gayet iyiydi ve arabamı hergün kullanıyodum bunun yanında egzos 60 lık dı ses azdı şanzıman orjinaldi debritaj ilk başta orj. daha sonra da ucuz bi bronz wardı gayet iyiydi 233hp 311nm almıştım 7250 dönüyodum
daha sonra tdo5s16g taktım 3600 civarı gelmeye başlıyodu 4100 devirde 1.1 bar basıyodum 361 hp 390nm aldım ama alt devirlerim çok zevksizdi egzos 76 lıkdı aşırı gürültülüydü debriyajım çok sertti be4r şanzıman taktığım için dreksiyon power yoktu direksiyon beton gibiydi şerit değiştiriceğim yada ani gaza basıcağım zaman araba sarıyodu çatara patara vs. diğer şöförlerden küfür yiyodum :D hızlıydı ama günlük kullanırken çok zevk almadım
350 hp lik günlük kullanımlık bi 106 saxo parça alternatifin çok olmadığından dolayı biraz sıkıntılı oluyo
turbo olarak bence 3071 kullanabilirsin 350 hp ye kadar destekliyo die biliyorum 9 sıkıştırma ve egzantrikle gayet güzel olur
bunun yanında emme manifolduna ihtiyacın olucak orjinal olan tdo4 ile 1 barda patlıyo buna alternatif olarak rover, c2vts, dp, yada custom bişiler alabilirsin
şanzıman ve debriyajla ilgili sıkıntıların olucak normal cadde tipi lastik kullanırsan orjinal şanzıman lastikler sardığından dolayı bi şekilde dayanıyo ama slick yada semi-slick kullandığın yani yeri tuttuğun anda şanzıman sıkıntı çıkartmaya başlıyo ilk olarak difransiyel kovanında dönüyo daha sonra priz direk bilyası bozuluyo yada parçalanıyo yada klasik 2. yada 3. vitesi parçalıyo akis lalelerini bozuyo yada parçalıyo
bunu önlemek için be4r şanzımana geçmen gerekiyo ama bu sefer direksiyon powerı sökmen gerekli power ı yurtdışındaki arkadaşlar şöför koltuğunun arkasına takıyolar yada direksiyon beton gibi kullanıyolar benim gibi
debriyaj konusunda ya helix alıcaksın normal ya custom bronz yaptıracaksın yada twin plate kullanıcaksın twin plate en sert olanı ama gayet sağlam be4r şanzımanda debriyajı hidroliğe çevirebilirsin
yakıt yolların dar gelicek bunun için kalın hat çekmen gerekicek hattın flow unu arttırdığın için bunu beslemen gerekicek ben çözümü surge tank ve harici pompa ile bulmuştum depoda benzin azken yakıt çalkalandığında araba kesiklik yapıyodu surge tank da yakıt sürekli dolu olduğundan kesiklik yapmıyo
orjinal radyatör küçük gelicek aluminyumdan radyatör ve fan yaptırıcaksın intercooler borularını sığrırmak için sis farlarından feragat ediceksin belki tamponu kesip biçceksin
ateşleme sistemini değiştirmen gerekicek iyi bi beyin enjektör olmazsa olmazlardan
sormak istediğin herhangi ibşi olursa çekinmeden sorabilirsin
tekrardan allah kazasız belasız projeni bitirmek nasip etsin
mad_max1978
04-10-2011, 22:40
bence berk pt52 var nasıl olsa sende al bir piston devam et.yoksa turbo işi baya meşakkatli iş:)
brkkksln
04-10-2011, 23:35
bence berk pt52 var nasıl olsa sende al bir piston devam et.yoksa turbo işi baya meşakkatli iş:)
ya düşünüyorum o kadar uğraş et tamam atmosferiği zevki ayrı ama aldığın güce bakınca yuh diyo insan.az az o güçler :D gel ben sana satayım 52 leri :D
öncelikle inş. allah kaza bela vermeden projeni bitirirsin
ben daha önce tdo4 kullandım 2800 devirde 0.7 bar 3200 devirde 1 bar civarı basıyodu alt devirler gayet iyiydi ve arabamı hergün kullanıyodum bunun yanında egzos 60 lık dı ses azdı şanzıman orjinaldi debritaj ilk başta orj. daha sonra da ucuz bi bronz wardı gayet iyiydi 233hp 311nm almıştım 7250 dönüyodum
daha sonra tdo5s16g taktım 3600 civarı gelmeye başlıyodu 4100 devirde 1.1 bar basıyodum 361 hp 390nm aldım ama alt devirlerim çok zevksizdi egzos 76 lıkdı aşırı gürültülüydü debriyajım çok sertti be4r şanzıman taktığım için dreksiyon power yoktu direksiyon beton gibiydi şerit değiştiriceğim yada ani gaza basıcağım zaman araba sarıyodu çatara patara vs. diğer şöförlerden küfür yiyodum :D hızlıydı ama günlük kullanırken çok zevk almadım
350 hp lik günlük kullanımlık bi 106 saxo parça alternatifin çok olmadığından dolayı biraz sıkıntılı oluyo
turbo olarak bence 3071 kullanabilirsin 350 hp ye kadar destekliyo die biliyorum 9 sıkıştırma ve egzantrikle gayet güzel olur
bunun yanında emme manifolduna ihtiyacın olucak orjinal olan tdo4 ile 1 barda patlıyo buna alternatif olarak rover, c2vts, dp, yada custom bişiler alabilirsin
şanzıman ve debriyajla ilgili sıkıntıların olucak normal cadde tipi lastik kullanırsan orjinal şanzıman lastikler sardığından dolayı bi şekilde dayanıyo ama slick yada semi-slick kullandığın yani yeri tuttuğun anda şanzıman sıkıntı çıkartmaya başlıyo ilk olarak difransiyel kovanında dönüyo daha sonra priz direk bilyası bozuluyo yada parçalanıyo yada klasik 2. yada 3. vitesi parçalıyo akis lalelerini bozuyo yada parçalıyo
bunu önlemek için be4r şanzımana geçmen gerekiyo ama bu sefer direksiyon powerı sökmen gerekli power ı yurtdışındaki arkadaşlar şöför koltuğunun arkasına takıyolar yada direksiyon beton gibi kullanıyolar benim gibi
debriyaj konusunda ya helix alıcaksın normal ya custom bronz yaptıracaksın yada twin plate kullanıcaksın twin plate en sert olanı ama gayet sağlam be4r şanzımanda debriyajı hidroliğe çevirebilirsin
yakıt yolların dar gelicek bunun için kalın hat çekmen gerekicek hattın flow unu arttırdığın için bunu beslemen gerekicek ben çözümü surge tank ve harici pompa ile bulmuştum depoda benzin azken yakıt çalkalandığında araba kesiklik yapıyodu surge tank da yakıt sürekli dolu olduğundan kesiklik yapmıyo
orjinal radyatör küçük gelicek aluminyumdan radyatör ve fan yaptırıcaksın intercooler borularını sığrırmak için sis farlarından feragat ediceksin belki tamponu kesip biçceksin
ateşleme sistemini değiştirmen gerekicek iyi bi beyin enjektör olmazsa olmazlardan
sormak istediğin herhangi ibşi olursa çekinmeden sorabilirsin
tekrardan allah kazasız belasız projeni bitirmek nasip etsin
kardeşim parmakların dert görmesin.teşekkür ederim.neden 3076 değilde 3071 peki?
debriyaj olarak hidroliğe çevirenleri görmüştüm yabancı forumlarda.
power olmadan şehir içi ve normal yolda kullanabilirim ama park ederken 120kg bench bassamda 70kg barbell curl atabilsemde inan beni çok yorar :D ama napalım katlancaz.
oem volanın yeterli oldumu 360hp lerdeyken peki?
BE4r şanzımanda oranları kendimiz ayarlayabiliyorduk sanırım tek tek. değil mi? neden soruyorum; topspeed için.daha öncede belirttiğim gibi 0-400 0-1000 gibi isteklerim yok. ben düzlük buldummu sıkarım.yunanistanda yapılan bi gti da 3 te 220 da kadran bitiyor 4 te az daha devam edip devri bitirmeden (sanırım 250) 5 e atınca devir hala 4000 lerde duruyor.bu makinenin yapacağı topspeed i düşünemiyorum bile.cadde tipi lastik kullanmayı planlıyorum mk2 jantlarla ama o süratlere aksların dayanacağını pek sanmam ki o güçlerde bile bozduğunu söylüyorsun.
sen 76mm takıncamı 607 son susturucuya geçmitin peki?ona rağmen mi gürültülüydü?
tank ve pompa konusunda bende aynı şeyi düşünüyorum.plastik depoyu çıkarıp komple yerine mi kuruyosun peki depoyu? yoksa bagajamı?
radyetörü dışarı aldığımızda cooler için mecbur tamponun içinden kesilcek napalım.enginin vts i bilirsin ondaki cooler devasaydı ama sisler mavcuttu hala :) hele oraya bi gelelim buluruz bi çare.
beyin olarak omex 600 yahut vems düşünüyorum.
hiç 30 35 derecelerde hararetini gözlemlerken 90+ su sıcaklığı yahut yüksek yağ sıcaklığı gördün mü?
ayrıca oilcooler vs de eklediğinde yağ basıncında düşme oldu mu? yağ pompasıyla ilgili ne yaptın?
manifolt olarak patlattığını biliyorum. custom yapılacak artık.
hepsi zamana yayılmış olacak.pat diye giremiyorum malesef.yavaş olsun düzgün olsun diyelim.
sorulacak o kadar çok şey var ki şu an aklımda yok. ilk turbomuzu alalım piston hakkındada çok baş ağrıtcam ben :D mesela 9cr neden? 8.5cr ye indirsek?
sc6262 ile 3076 birbirinden farklı büyüklükteki turbolar, yerinde olsam gt2876r kullanırım 1.6 hacimde bahsettiğin turbolar bahsettiğin koşullar için büyük olabilir
turbo olarak bence 3071 kullanabilirsin 350 hp ye kadar destekliyo die biliyorum 9 sıkıştırma ve egzantrikle gayet güzel olur
3071 bastıktan sonra 350hpden daha fazla güç verir 350hp max güç için 3071 fazla
brkkksln
05-10-2011, 18:44
30 ları sildim ok. çok geç dolacağı kanaatine vardım çok şükür yoğun baskılar ve anlatımlar sonucu :D
2871 ve 2876 arasındayım şu an :)
boosted_pug
05-10-2011, 22:56
ya düşünüyorum o kadar uğraş et tamam atmosferiği zevki ayrı ama aldığın güce bakınca yuh diyo insan.az az o güçler :D gel ben sana satayım 52 leri :D
kardeşim parmakların dert görmesin.teşekkür ederim.neden 3076 değilde 3071 peki?
debriyaj olarak hidroliğe çevirenleri görmüştüm yabancı forumlarda.
power olmadan şehir içi ve normal yolda kullanabilirim ama park ederken 120kg bench bassamda 70kg barbell curl atabilsemde inan beni çok yorar :D ama napalım katlancaz.
oem volanın yeterli oldumu 360hp lerdeyken peki?
BE4r şanzımanda oranları kendimiz ayarlayabiliyorduk sanırım tek tek. değil mi? neden soruyorum; topspeed için.daha öncede belirttiğim gibi 0-400 0-1000 gibi isteklerim yok. ben düzlük buldummu sıkarım.yunanistanda yapılan bi gti da 3 te 220 da kadran bitiyor 4 te az daha devam edip devri bitirmeden (sanırım 250) 5 e atınca devir hala 4000 lerde duruyor.bu makinenin yapacağı topspeed i düşünemiyorum bile.cadde tipi lastik kullanmayı planlıyorum mk2 jantlarla ama o süratlere aksların dayanacağını pek sanmam ki o güçlerde bile bozduğunu söylüyorsun.
sen 76mm takıncamı 607 son susturucuya geçmitin peki?ona rağmen mi gürültülüydü?
tank ve pompa konusunda bende aynı şeyi düşünüyorum.plastik depoyu çıkarıp komple yerine mi kuruyosun peki depoyu? yoksa bagajamı?
radyetörü dışarı aldığımızda cooler için mecbur tamponun içinden kesilcek napalım.enginin vts i bilirsin ondaki cooler devasaydı ama sisler mavcuttu hala :) hele oraya bi gelelim buluruz bi çare.
beyin olarak omex 600 yahut vems düşünüyorum.
hiç 30 35 derecelerde hararetini gözlemlerken 90+ su sıcaklığı yahut yüksek yağ sıcaklığı gördün mü?
ayrıca oilcooler vs de eklediğinde yağ basıncında düşme oldu mu? yağ pompasıyla ilgili ne yaptın?
manifolt olarak patlattığını biliyorum. custom yapılacak artık.
hepsi zamana yayılmış olacak.pat diye giremiyorum malesef.yavaş olsun düzgün olsun diyelim.
sorulacak o kadar çok şey var ki şu an aklımda yok. ilk turbomuzu alalım piston hakkındada çok baş ağrıtcam ben :D mesela 9cr neden? 8.5cr ye indirsek?
daha çabuk spool olucağından ama 350 hp için 28 serisi işini fazlasıyla görür
power olmadan direksiyon baya sert oluyo ya xsi direksiyon kutusu takıp karadüzene çevirmek lazım yada powerı biyere monte etmek gerekli yurtdışında bagaja bile takanlar war power ı
volantdan yana sıkıntı olucağını sanmıyorum
be4r ın oranları gayet esnek seçeneğin baya fazla ama 1 -2 için çok bi seçeneğin yok 3 4- 5 e ve ayna mahrutiye güzellik yapabilirsin 250 yada üstü basmak bence sıkıntı çıkartmaz ama bizim araçlarla o hızlara çıkmak nekadar sağlıklı bişi diemicem sıkıntı çıkarttığı yer aracın patinajda kalıp yeri tutmaya çalıştığı zaman en fazla zorlandığı kısım eğer kırılacak yada bozulacaksa bu arada mutlaka olur
komple 76 lık egzost sonda da 60 lık free flow otto replica wardı bi gece eşim rahatsızlandı hamile iken acil gataya gittim gece 2 civarıydı baya bi sıkıntı oldu o yüzden söktüm sona orjinal susturucu takmıştım
surge tankı bagaja koyucaksın çıkışınada inline pompa takman gerekli bir yada iki adet
o cooler ı ben satmıştım walla nasıl sığdırdı ben hiç anlamadım :D
bazen hararetin çıktığı oluyo ama fanlar çok önem taşıyo benimkiler çin malıydı çok memnun değildim ama düzgün bi fan ve radyatörle hararet sıkıntı olmaz
ben daha yeni taktım oil cooler ı eğer yağ pompanda sıkıntı yoksa herhangi bi işlem yapmadan kullanabilirsin yurtdışında da herhangi bi işlem yaptıklarını görmedim sadece bi elemanın projesinde yağ pompasının yayını değiştirip basıncını arttırmışlardı
3071 bastıktan sonra 350hpden daha fazla güç verir 350hp max güç için 3071 fazla
eğer 30 serisi olucaksa 71 olması spool açısından daha iyi olur ama tabiki hedef 350 hp se 28 serisi ideal olur
brkkksln
06-10-2011, 00:18
parmakların dert görmesin kanka tekrardan.
220 üstüne bi çok kere çıktım.kadranımız gösterme özürlü olduğu için 220 den sonrasını 300 de görmüş olsa araç ben hala 220 ye bakıyo oluyorum :D 270 lerde ben kepçe kulak aynaların yerinde kalmayacağından adım gibi eminim.onun dışında stabilite olarak herhangi bir sorun olabileceğini düşünmüyorum.
ayna mahrutilerimiz aynımı be4r ile? 1 de 80 lere 2 de 150 lere dayanan videolar izledim.3 te kadran bitiş.ama sanırım benim istediğim 20-25psi larda bu durumda 4ü belki bitirirsin ama 5 imkansız bence.
direksiyonun turunu arttırmayı denedinmi hiç?hem power iptalinde hemde top speed için çok iyi olacağı kanısındayım.
gt2876r da karar kıldım.
fikirlerini benimle paylaşan herkese teşekkür ederim.
aksi yönde fikri olan ekstradan bir takım şeyler açıklamak isteyen varsa seve seve okurum.
aracı 1,8 yapmaya çalış ( örneklerı cok pıyasada)
gt28 de ıdeal bı turbo bence aracın için.
brkkksln
06-10-2011, 18:12
aracı 1,8 yapmaya çalış ( örneklerı cok pıyasada)
gt28 de ıdeal bı turbo bence aracın için.
gt28 lerin en ideali olduğu kanısına vardım bende.
krank değişimine girmeyi düşünmüyorum.piston olarakta çok fazla çap büyütmeyi düşünmüyorum.79mm 9cr tercihim olacak. dp engineering den 1.5mm conta koycam ekstradan.
oem conta kalınlığını bilen varmı ?
1 de 80 yapmak istiyorsan 306gti'ın 1inci vites dişlisini vede uzun ayna mahruti takarsan sorunsuzca yapabilirsin.
brkkksln
06-10-2011, 23:54
1 de 80 yapmak istiyorsan 306gti'ın 1inci vites dişlisini vede uzun ayna mahruti takarsan sorunsuzca yapabilirsin.
be4r içinmi bu?
boosted_pug
07-10-2011, 00:39
aracı 1,8 yapmaya çalış ( örneklerı cok pıyasada)
gt28 de ıdeal bı turbo bence aracın için.
1.8 :beuj: walla turbo olupda orjinal gömleklerle 1.8 daha görmedim hatta atmosferik bile yoktur die tahmin ediyorum 80mm piston kullanınca orjinal kollarla hacim 1.7 civarına yaklaşıyo ama 1.8 de bi hata olması lazım
kanka şanzımanın içide dışıda komple farklı iki tip şanzıman çıkar birisi ma serisi bizim orj. dandik şanzımanlar diğeri be serisi mesela 306 gti da yanlış bilmiyosam be3 serisi şanzıman war ama bunların vites dişlileri be4 e oluyo be4 ler 206 rc gti çoğu dizel araçlar picasso vs. gibi araçlardan çıkıyo
be4r içinmi bu?
BE4 için evet.
brkkksln
07-10-2011, 01:04
BE4 için evet.
işte tam olarak bu şekilde istiyorum :)
8000d/d için geçerli
1=70
2=135
3=210
4=300 :D
5=370 380 :D :D :D :D
Saxo UF Turbo - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=aDMKDJtH-0k)
1.8 :beuj: walla turbo olupda orjinal gömleklerle 1.8 daha görmedim hatta atmosferik bile yoktur die tahmin ediyorum 80mm piston kullanınca orjinal kollarla hacim 1.7 civarına yaklaşıyo ama 1.8 de bi hata olması lazım
kanka şanzımanın içide dışıda komple farklı iki tip şanzıman çıkar birisi ma serisi bizim orj. dandik şanzımanlar diğeri be serisi mesela 306 gti da yanlış bilmiyosam be3 serisi şanzıman war ama bunların vites dişlileri be4 e oluyo be4 ler 206 rc gti çoğu dizel araçlar picasso vs. gibi araçlardan çıkıyo
kanka teşekkür ederim şanz en sonlara doğru artık.dolar bi normale gelsede alsak turbomuzu pistonumuzu kolumuzu ya :D ulan bişi yapalım dedik dolar fırladı :D
Ezbere bilgileri bir kenara bırakırsanız .63 egsoz A/R li GT28RS aradığınız özellikleri karşılayacaktır. 3000dd civarı gelir 8000dd e kadar çıkar. Gerçi rulmanlı turbo hastalığından da kurtulmak isterseniz 60 trim li bir T3 yeter de artar
düzeltme: sadece .64 opsiyonu olduğundan EFR6258 de sizi memnun edecektir
Ezbere bilgileri bir kenara bırakırsanız .63 egsoz A/R li GT28RS aradığınız özellikleri karşılayacaktır. 3000dd civarı gelir 8000dd e kadar çıkar. Gerçi rulmanlı turbo hastalığından da kurtulmak isterseniz 60 trim li bir T3 yeter de artar
düzeltme: sadece .64 opsiyonu olduğundan EFR6258 de sizi memnun edecektir
hayrola ezbere derken? ne ezberi?
egeturbo
08-10-2011, 16:05
hayrola ezbere derken? ne ezberi?
bilinen kadarıyla diyor semih ;)
metinalan
08-10-2011, 16:06
MOtor işi noldu be :D
bilinen kadarıyla diyor semih ;)
hayrola botmu bağladık senle biz semih falan? kimsin sen?
adabınla yaz bilinen kadarını biliyorlar merak etme sen
brkkksln
08-10-2011, 18:20
Ezbere bilgileri bir kenara bırakırsanız .63 egsoz A/R li GT28RS aradığınız özellikleri karşılayacaktır. 3000dd civarı gelir 8000dd e kadar çıkar. Gerçi rulmanlı turbo hastalığından da kurtulmak isterseniz 60 trim li bir T3 yeter de artar
düzeltme: sadece .64 opsiyonu olduğundan EFR6258 de sizi memnun edecektir
teşekkür ederim ama rulmanlıdan başka turbo düşünmüyorum.
ezbere bilgiden kastınızı anlayamadım kusura bakmayın?
MOtor işi noldu be :D
kanka yok namuzsuz aletlerin düzgünü yok ya :D şubata doğru nakit 1000rr bakcam artık.bunuda halledeyim senin 600f special edition ı delcem :D
egeturbo
08-10-2011, 19:31
hayrola botmu bağladık senle biz semih falan? kimsin sen?
adabınla yaz bilinen kadarını biliyorlar merak etme sen
ok semih knows best :)
ok semih knows best :)
hala semih diyor sen kimsin? yaşına başına baksana sen?
Sevgili brkkksln
Gt28 dendiği zaman opsiyonlarına göre 11 farklı varyasyon karşımıza çıkıyor. Zaten doğrusu da GT2860RS olarak anılmasının yanında net salyangoz bilgileri. Bunlardan bazılarıyla hiç verim alamayacağınız gibi bazısıyla tam performans alabilirsiniz. Rastgele herhangi bir modeli satın almanız farkında olmadan sizi 400m amacınızdan uzaklaştırabilir
brkkksln
08-10-2011, 21:19
Sevgili brkkksln
Gt28 dendiği zaman opsiyonlarına göre 11 farklı varyasyon karşımıza çıkıyor. Zaten doğrusu da GT2860RS olarak anılmasının yanında net salyangoz bilgileri. Bunlardan bazılarıyla hiç verim alamayacağınız gibi bazısıyla tam performans alabilirsiniz. Rastgele herhangi bir modeli satın almanız farkında olmadan sizi 400m amacınızdan uzaklaştırabilir
açıklama için teşekkür ederim.
gt2876 .86AR tercihim şu anda.bir aksilik olmazsa dolar biraz gerileyince siparişimizi vreceğiz.yahut sıfır tr de satış varsa buradan alacağım.
400m yahut 1000m gibi bir amacımın olmadığınıda belirtmiştim başta.ben sadece 100-200 hızlanma ve topspeed istiyorum. top speed olarakta 270+ şu anki plan.
kapağımızı işleyip egzantrikledikten sonrada rahat rahat 4000-4500 devirlerde 25psi lara gelebiliriz diye düşünüyorum.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.