Orijinalini görmek için tıklayınız : D16A9 için Manifold Seçimi
RaiTheRe
14-10-2011, 22:22
Sİ için üzerinde kullanılan egzoz manifoldumu daha verimlidir, yoksa ebay malı no name
4-2-1 bi manifold tercih mi daha mantıklıdır.Bizzat deneyipte farkı gözlemlemiş olan arkadaşlar varsa bizi daha iyi yönlendirmek adına bizimle paylaşırlarsa sevinirim.
halilkarakas
14-10-2011, 22:26
bence airmass hedırs :)
orjinal yerine ebay malı no-name bence daha verimli,
no name yerine de marka bulunabilecek dc yada airmass daha verimli
No name headers oem den daha verimli
RaiTheRe
15-10-2011, 15:30
peki alt devirlerdeki tepkimeyi karşılaştrmak gerekirse verim açısından yine oem harici takılacak bi headers daha mı iyidir ve yine sonrasında 48 lik mi 51 lik le mi devam edilse daha verimli oluyor :soru:
Noname 4 - 2 - 1, 51'lik duz boru ve sonda otto spec carbon son susturucu kullaniyorum, veriminden cok memnunum.. Ses duymak istersen bu videolara bi goz atabilirsin.
Civic Si - Otto Spec Carbon Sound II - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/civic-si-otto-spec-carbon-sound-ii_2085003.htm)
RaiTheRe
15-10-2011, 15:46
Noname 4 - 2 - 1, 51'lik duz boru ve sonda otto spec carbon son susturucu kullaniyorum, veriminden cok memnunum.. Ses duymak istersen bu videolara bi goz atabilirsin.
Civic Si - Otto Spec Carbon Sound II - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/civic-si-otto-spec-carbon-sound-ii_2085003.htm)
48 lik kullanma şansın oldumu peki hiç bu setup ile???
48 lik kullanma şansın oldumu peki hiç bu setup ile???
Hayir olmadi cunku suanki randimani oldukca iyi, 48'lik yapmak yerine ortaya bi performans susturucu koymayi dusunebilirsin fakat 48'lik ve 51'lik arasindada cok gidip gelmistim zamaninda
RaiTheRe
16-10-2011, 20:05
Benim D15B2 de 4-2-1 headers 48 lik orta tüp susturucu ve otto ile final yaptım ses falan çok fazla idi orta susturucu kullanmadan kullanmam ztn.Düz boruyu orta yine tüp susturucu olarak kullandığımda 48 lik mi 51 lik mi iyi tepkime verir?Sesin değil verimin derdindeyim aslında :soru:
4-2-1 headers 51 lik boru ve orta susturucu, sona da free flow son susturucu idealdir
RaiTheRe
17-10-2011, 15:57
Peki oem vti egzoz eg kasaya uyarmı uyarsa verimi ne şekilde olur?
orkuteren
17-10-2011, 16:00
4-2-1 no name headers 51 potsuz düz boru ortaya sebring susturucu sonada 60 lık girişli hks hi power ;)
RaiTheRe
17-10-2011, 16:15
4-2-1 no name headers 51 potsuz düz boru ortaya sebring susturucu sonada 60 lık girişli hks hi power ;)
zargolarla köşe kapmaca bidaha dimi kanka :D
orkuteren
17-10-2011, 16:49
zargolarla köşe kapmaca bidaha dimi kanka :D
eee bu işler böyle aslanım ya herro ya merroo ....
RaiTheRe
17-10-2011, 17:14
Otto ile kötüm kötüm kaçarken Hi Power la çarşıyı karıştırız komple walla :D :D
turgay.ozgur
17-10-2011, 17:49
4-2-1 no name ler dc nin replikası zaten orjinal manifoldundan daha fazla performans sağladığı kesin. Arabanın setup ına görede alt devir üst devir olayı değişir. Araç stocksa sıkıştırmada arttırma yoksa yani filtre filansa stock sayalım alt devirlerde orta susturucusuz stock egzoz sistemine göre kesinlikle biraz bayılma gerçekleşir back pressure kaybından dolayı ama üst devirler kesinlikle canlanıyor...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.