User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: tubo yardım

  1. #1
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    tubo yardım

    arkadas bı aracım var buna turbo takmayı dusunuyorum bılgısı olan yardım etsın bana neler almam gerektıgının bı lıstesı lazım hangı parcaları almalıyım marka model gıbı aracım citroen xantia 2.0i 16v 98 model turbo yok sonradantakacam 138 beygır orjınalı pejo uretmıs motorunu dohc motormus bayagı guclu bı motor sımdı bana lısteyı cıkarırmısınız kullanıma gelınce ben arabayı cok fazla yuksek devırlerde kullanmam ama gaza bastıgımda kafamı koltuga yaslasın ıstıyorum ortalama 180 200 220 beygır cıvarlarında olsa benı tatmın eder. ha ıllakı tubo olacak dıye kaıde yok superchargerda olabılır hangısı bu arabaya daha kolay olursa onu takacam ewet ustadlar araba bu amac bu sımdı sıralısteyı cıkarmakta ve tahrıbı bı fıyatlar kalem kalem sımdıden emegınıze yuregınıze saglık

  2. #2
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kımse yok mu yardım edecek

  3. #3
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor sağlıklımı önce ? sağlıklıysa motor içine girmeden 0.6 0.7 bar bassan seni tatmin eder daha risksiz olur hemde. bu araç için üretim yoktur büyük ihtimal o yüzden custom yaptırcaksın çoğu şeyi

    custom turbo manıfoldu.
    turbodan sona kadar custom egzoz . sona ucuz otto tarzı son susturucu
    turbo td04 olabilir gayet sağlam ve bulunması kolay.
    custom intercooler ve boruları
    yeni yağ pompası ve yağ soğutucu ekipmanlar
    daha büyük benzin pompası olabilir
    elektirikli fanla büyük radyatöre geçersen soğutma problemin kalmaz
    aracın sanırım enkjeksiyonlu . orta yollu piggyback.
    oem enjektörlerin nekadar bilmiyorum ama enjektörleri büyütmen gerekebilir.
    içerde optimum egt ve afr saati işini görür fazlasına gerek yok.
    aklıma gelen şimdilik bukadar unuttuğum bişey varsa eklerim tekrar
    artı olarak cai yaparsın. bu işin en önemli yeri tuner işi. günlük biniceksen üstündeki speclere göre yazılım yaptırırsan daha randımanlı kullanırsın

  4. #4
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracı gunluk olarak kullanıcam bana garret starex kullan dıye bı tavsıye geldı ama konu hakkında fazla bılgım yok ne yazık kı bana almam gereken parcaların netten ılanlarını yazabılır mısın yada nasıl temın edecegım konusunda yardm

  5. #5
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    su elektrıklı radyator olayını cozemedım bıtek

  6. #6
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorun ne kadar saglıklı oldugunu bılmıyorum ama arabamın ustası olan akrabam bu ıse gırersen silver yatakk almam gerekıgını pıstonlar pıston kolları segmanlar falan degıstırmem gerektıgını solemıstı

  7. #7
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya bu işi yapan ve referansı olan iyi bir firmaya veya kişiye teslim et kendini
    ya da
    forumdan tavsiye bilgi alarak vs yapacaksan, öncelikle

    bir motor nasıl çalışır onu ögren.
    SoyleNasil.com

    daha sonra da turbo nedir nasıl olur vs onları sor araştır.bu forumdan da bulunabilir tahminimce.

    yoksa,

    her kafadan bir ses çıkar, burdan birisi bişey der sonra gittigin ustan başka bişey der, karambolde büyük ihtimalle kulaktan dolma bilgilerle bir iş yaparsın ve elinde kırık bir motor olur, zamanın ve paran boşa gider.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •