bugun 10 a kdr sanayideydim. satonun yaptığı hesap sonunda laserde çelik conta kestirdik, 2 adet de orjinal contasının ortasına koyup hepsini kapagın altına koyduk. contaların su yolarını genişlettik. yanma odası genişledi yani baya bi... benzin regulatoru aldım satodan. arabada geri dönüş olmadığı için onun bir agzına tornadan diş yaptırıp regulatoru bagladık. regulatorun obur ucundan arka depoya kdr boru çekilcek. sarj dinamosu kasnagını deistirdik çelik olanla daha saglam oldugu icin. turbo icin de contaları tamamladık. kalorifer hortumlarının yerini desitirip yer actık ve yeni kalorifer hortumları aldık. ust kapagı takıp triggeri takmak, manifoldu takmak fln derken saaat 10 oldu. yrn sbh calıstırcas artık insallah...
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
benzın regulatoruyle bı yere kadar benzını arttırırsın ama ne kadar zorlarsan enjektorlere o kadar yuk bınecek.stokları degıstırdın umarım.200sx enj. soruyordun bı ara temın edebıldınmı onları?
enjektor olmassa olmaz dıe bısı yokta ,enjektor olmassa fazla boost bekleme.stok enjektorlerle afr'den ızleyıp bı ayar cekersınız ama ne kadar hp gelır bılmıyorum.orjınal enjektorlerının cc'sıne ve regulatorden verdıgın basınca gore degısır.yınede en saglıklısı yenı enjektor haberın olsun.
ızo naaptın kardesım nasıl gıdıyor calısmalar bende yakında projeye baslıcam
bakalım ıde nasıl sonuc verıcek turboyla
megane 1.6 16v 2003
2.0 ıde f5r swap
60mm duz boru otto son susturucu
aem ıntake
_____________________________________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
bugun ilk kez denedik bklm...2 de kesilio biras 3 de yuruyo 5000devrde bi kesilio bi daha alıyo...enjektorden mi acaba?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)