User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: Buji ve birkaç soru

  1. #1
    Subi-Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    19
    Mesaj
    340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Buji ve birkaç soru

    İridyum bujilerin ömrü ne kadardir
    Sizce subaru icin orjinal bujimi iridyum bujimi tavsiyeleriniz nelerdir
    forged motorlu 16g turbolu walbro 255lph var gc8de dip gazda afr 11.5 den 10 degerine düşmüş durumda dip gazda 3 ve 4 uncu vitslerde kesiklik yapmaya basladi ve arac gucunun dustugunu hissediyorum ben buji oldugunu dusunuyorum sizce sorun nerden olabilir
    Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim

  2. #2
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ateşleme kalitesindeki düşüş zengin okumana sebep olur. Ateşleme kalitesindeki düşüşün sebebi de buji olabilir.

    İridyum bujiyi her zaman tercih ederim. Hiçbir buji için ömrü şu kadardır denemez. Ama iridyum buji, nikel-krom bujilerin birkaç katı daha dayanıklıdır. Bu da daha uzun ömürlü olması anlamına gelir. Hatta bazı markalar oem olarak iridyum buji kullanıp buji değişim aralığını da 100bin km olarak uyguluyorlar.

  3. #3
    Subi-Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    19
    Mesaj
    340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu biraz daha acmak gerekirse Ben bujileri degiştireli 10bin km ve yaklasik bir yıl oldu...daha öncede tam gazda kesiklik problemi yasamistim widebant o zaman takili degildi ve afr degerlerini gorememistim bujiler degisince bu sorun gitmisti ve simdi yine ayni sorun hatta daha sert kesiklik yapiyor

  4. #4
    Subi-Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    19
    Mesaj
    340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tuhaf olan bu kadar kaliteli olan ngk iridyum bujilerin bu kadar kısa ömürlü olabilirmi şimdi Bobinmi alsam yoksa bujimi yoksa kablomu şeytan diyor hepsini yenile

  5. #5

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maf sensoru olabilirmi kesikligin sorunu aklima o geldi aracta yazilim
    Varmi kac bar basiyorsun

  6. #6
    Subi-Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    19
    Mesaj
    340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rolanti duzensizliginden dolayi Maf sensörünü ve vuruntu sensörünü yaklasik 1 ay önce yeniledim orjinal ve sıfır takıldı bilgisayarda hiçbir arıza görünmüyor
    Yazilim yok orjinal ecu
    Basınç 1.25 peak 1.1 cont yapiyor
    Yakıt 97 shell kullaniyorum ve surekli ayni benzinlik ayni pompadan aliyorum ciddi anlamda aşırı yakmaya başladı

  7. #7
    FK.Sub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Subaru07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu biraz daha acmak gerekirse Ben bujileri degiştireli 10bin km ve yaklasik bir yıl oldu...daha öncede tam gazda kesiklik problemi yasamistim widebant o zaman takili degildi ve afr degerlerini gorememistim bujiler degisince bu sorun gitmisti ve simdi yine ayni sorun hatta daha sert kesiklik yapiyor
    sert kesiklik yapıyor derken dip gazda küüüt diye öne yığılıyormusunuz ?

  8. #8
    Subi-Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    19
    Mesaj
    340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet aynen öyle dipgaz koltuga yapişirken aniden gazı bırakmışim gibi öne gittim

  9. #9
    Subi-Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    19
    Mesaj
    340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Saniyelik bir durum sanki dipgaz giderken kontagı açıp kapatir gibi

  10. #10

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bnm 2.0r da 2000-3000 devir arası kesiliyordu düşük devir gaza asılınca araba yığılıyordu ngk iridium laser ilfr6b bujileri ile değiştirdim düzelmedi ve carbon clean yaptım daha iyi oldu ama gaza asılınca ara ara yine gazı hafif bırakıyormuşum gibi yapıyor bobin midir nasıl emin olabilirim...

  11. #11

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    51
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bobin veya ateşleme sorunu olsa araç ateşleme arızası verecektir mutlaka. 1.1 cont diyorsunuz ama. bunun gerçek basıncı nedir? Araç benzin kesiyor olmasın. FCD varmı araçta. Her ne olursa olsun 10000 kmde buji arızalanmaz diye düşünüyorum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •