User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
90 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Turbo 206 gti

  1. #20
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ankara da Tayyar varmı deneyecek ?
    ankara olmassa istanbul olur. hem ne kadar sürede istanbula vardığını dener

  2. #21
    JusticeForAll
    Misafir
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ankara olmassa istanbul olur. hem ne kadar sürede istanbula vardığını dener
    yakın çevrelerden mutlaka vardır daha önumuzde uzun zman var arabayı yaptıkda rollingi kaldı

  3. #22
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JusticeForAll Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferikde elde edilebilecek maksimum güç örnek olarak 190 bg var forumda oda 5-6 bin tl tutmuş turboda 6-7 milyar tutsa ben 230 bg elde ederim diye düşünmüştüm
    atmosferiktete 230 hp elde edebilirsin max değil o 190 hp olan benim aracım, şimdi forgedleniyor ve port polish işleri yapılıyor.He işin şurasıda var atmosferik olarak şimdiki yaptıklarımla beraber bana maliyeti 10000 i çok çok geçiyor sen nasıl 10000 e turbolayacaksın orası muamma
    Gs 206 GTI, SE ALFA 159,HZK 206 GTİ, KF OUTLANDER

    MagicPerformance

  4. #23
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Manifold ve birkac kritik parcayi aldiktan sonra 250hpde cok sorunsuz kullanilir.
    maliyeti ezbere soyleyemeyecgim ama
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  5. #24
    JusticeForAll
    Misafir
    Alıntı UmutRıza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferiktete 230 hp elde edebilirsin max değil o 190 hp olan benim aracım, şimdi forgedleniyor ve port polish işleri yapılıyor.He işin şurasıda var atmosferik olarak şimdiki yaptıklarımla beraber bana maliyeti 10000 i çok çok geçiyor sen nasıl 10000 e turbolayacaksın orası muamma
    atmosferik her zaman turbodan pahalı demişlerdi o yüzden bide geçen gün konuşmuştuk seninle abi o açıdan bana turbo daha ucuza maal olur diye düşünmüştüm en azından 220 bg falan olsa o bile yeter diye düşünüyorum

  6. #25
    JusticeForAll
    Misafir
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Manifold ve birkac kritik parcayi aldiktan sonra 250hpde cok sorunsuz kullanilir.
    maliyeti ezbere soyleyemeyecgim ama
    anladım. ama mutlaka tahmini bi fiyat vardır öyle değilmi bu arada sizn ankarada dükkanınız falan varmı

  7. #26
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım nazarımda bı ıs tam yapılıyorsa yapılmalı.pıstonu aldım kolu almayım kolu aldık yatakları yan sanayı alayım falan hıkaye.pıstonun 1300 kolun 1100 yatakların 300 saplamaların 1100........
    Sadece gostergelerın 1000 ı gecer fıyat olarak.adam gıbı yapılacak bı turboda bana gore malıyet rahat 12 lerı devırır. N/a da bıle 10 lıralara hemen dayanan malıyet var ken cıddı bı ıs turbo.

  8. #27
    d16y4
    Misafir
    işletim sistemiyle yazılıyım en az 2500 lira tutacak ?

  9. #28
    JusticeForAll
    Misafir
    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım nazarımda bı ıs tam yapılıyorsa yapılmalı.pıstonu aldım kolu almayım kolu aldık yatakları yan sanayı alayım falan hıkaye.pıstonun 1300 kolun 1100 yatakların 300 saplamaların 1100........
    Sadece gostergelerın 1000 ı gecer fıyat olarak.adam gıbı yapılacak bı turboda bana gore malıyet rahat 12 lerı devırır. N/a da bıle 10 lıralara hemen dayanan malıyet var ken cıddı bı ıs turbo.
    zaman ve para çok önemli bu konuda. ancak canımı sıkan durum ben araca diyelim 12 milyar harcadım 230ları bıle zor goreceksem bı anlamı kalmaz benım ıcın o yüzden proje degısıklıgıne gıdebılırım aracıma bıraz daha bınıp rcyı atmosferik yüklemeyi düşünüyorum şimdilik kafamda bu şekilde

  10. #29
    JusticeForAll
    Misafir
    Alıntı d16y4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işletim sistemiyle yazılıyım en az 2500 lira tutacak ?
    bi heves ettik işte napalım

  11. #30
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rakamlara bukadar takılı kalmayın... 230-240 360 vs....
    Olaya şöyle bakmak gerek atmosferikmi turbomu istiyorum, ikisininde kullanımı farklı zevki ayrı sınıfı ayrı araçlar...
    10 lira harcayıpta işte 230 hp atmosferik güç alamazsam da 200 hp alırsam diyorsunuz...
    Uydurma hp ler değil Gerçek 200 hplerin olduğu bir 206 gti bile çok çok zevkli, standart bir 206 ile arada uçurum fark olur biri tekere 85-90 kw ler verirken diğeri tekere 130 kw leri görür ki buda tekerdeki direk hissedilen ciddi güç artışı...
    Para konusuna gelince ne kadar para harcanırsa o kadar daha sağlam yapma şansınız, motor ömrünüzün uzama ihtimalini arttırmış olursunuz...
    Bence ilk etap gti satıp rc almak kulağa sanki daha kolay gibi geliyo
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  12. #31
    caglargungor
    Misafir
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rakamlara bukadar takılı kalmayın... 230-240 360 vs....
    Olaya şöyle bakmak gerek atmosferikmi turbomu istiyorum, ikisininde kullanımı farklı zevki ayrı sınıfı ayrı araçlar...
    10 lira harcayıpta işte 230 hp atmosferik güç alamazsam da 200 hp alırsam diyorsunuz...
    Uydurma hp ler değil Gerçek 200 hplerin olduğu bir 206 gti bile çok çok zevkli, standart bir 206 ile arada uçurum fark olur biri tekere 85-90 kw ler verirken diğeri tekere 130 kw leri görür ki buda tekerdeki direk hissedilen ciddi güç artışı...
    Para konusuna gelince ne kadar para harcanırsa o kadar daha sağlam yapma şansınız, motor ömrünüzün uzama ihtimalini arttırmış olursunuz...
    Bence ilk etap gti satıp rc almak kulağa sanki daha kolay gibi geliyo
    gti ı satp rc alcak kaç bg için peki değişen ne olcak ?
    gti ile rc arasında ve 406 motoru arasnda küçük farklar var
    eksoz emme piston dereceli yazılım zaten rc alsada bunları değiştircek
    boştan yere aracını satmıs olcak

  13. #32
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı caglargungor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gti ı satp rc alcak kaç bg için peki değişen ne olcak ?
    gti ile rc arasında ve 406 motoru arasnda küçük farklar var
    eksoz emme piston dereceli yazılım zaten rc alsada bunları değiştircek
    boştan yere aracını satmıs olcak

    Benim rc alsın derken bunu sadece güç maksatlı olduğunu kast ederek yazmadım.
    Donanım , yol tutuşu, daha sert süspansiyon, arka aks yapısı , bar ve torsiyon çubukların farklı oluşu ESP standart antipatinaj, spor moda göre uyumlu direksiyon sertleşmesi gibi gibi farklı özellikleride barındırıyor... Bunun da dışında seninde bahsettiğin motordaki farklılıklar, yani bunların bütünü... Bunların tümünün değişimi boştan yere olduğunu sanmıyorum...
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  14. #33
    caglargungor
    Misafir
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim rc alsın derken bunu sadece güç maksatlı olduğunu kast ederek yazmadım.
    Donanım , yol tutuşu, daha sert süspansiyon, arka aks yapısı , bar ve torsiyon çubukların farklı oluşu ESP standart antipatinaj, spor moda göre uyumlu direksiyon sertleşmesi gibi gibi farklı özellikleride barındırıyor... Bunun da dışında seninde bahsettiğin motordaki farklılıklar, yani bunların bütünü... Bunların tümünün değişimi boştan yere olduğunu sanmıyorum...
    sonuçta adamın istediği güç 220 bg coilover takıp rahatlıkla kullanır ayrıca bu aracı satıp temiz bi rc bulması ayrı bi zor aradaki fiyat farkı boşa elinde temiz bi araç varken boş fanteziler bunlar

  15. #34
    JusticeForAll
    Misafir
    İkinizede yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. ilk başta aracımı satıp rc alma fikri güzel bi fikir olarak geldı sonuc olarak 180 bg ayrıca donanım özellikleride ortada ancak şöyle bişeyde var ben aracımın geçmişini biliyorum ve moturunuda sıfır yaptırdım kaporta boyadanda yeni çıktı o yüzden satmakda biraz mantıksız geliyo çünkü torsiyon arka diskler ön diskler herşeyi 0 durumda o yüzden kendi aracımı yüklemek daha mantıklı . turbonun daha zevkli oldugu kesin. atmosferiklede bi yerlere kadar gelindiği için ben turbo daha kolay olur diye düşünmüştüm yanlış düşünmüşüm.şimdilik ikiside %50 %50 durumda. en kötü atmosferik olarak ufakdan mıncıklarız işte yazılım port polis emme kelebek falan

  16. #35
    TurboJDM
    Misafir
    Kafa taslak bi fiyat listesi. Listeye Turbo ve manifoldu eklemedim o sana kalmış birşey gerekli parçaların ortalama fiyatları bunları daha ucuzada alırsın daha pahalıyada. bide işçilik var tabi.


    Megane RS intercoolerı 500 TL
    Blow-off 150 TL
    Oil-Tank ve Geri dönüş Hortumları 300 TL
    İntercooler araboruları ve silikon aparatı 1000 TL
    Custom Downpipe 500 TL
    Basınç göstergesi(forumda satan arkadaş var) 230 TL
    EGT (forumda satan arkadaş var) 290 TL
    Aem Wideband 440 TL
    EVC (2.el olur) 600 TL
    Aem DRY filtre 100 TL
    Benzin pompası 300 TL
    Benzin Regulatörü 300 TL
    Silikon hortumlar 250 TL
    Turbo Timer 150 TL


    İşletim sistemi(Aem FİC veya MS beyin kullanabilirsin.)+ işçilik.

    ileride dereceli eksantrik, ayarlı kasnak, turbo pistonlar vs. bu sana fikir sahibi olur. Turbo,Manifold ve İşletim sistemine karar ver fiyatın üzerine ekle bide işçilik var tabi. fikir sahibi olmana yeterlidir inşallah.

    Edit: Komple Eksoz sistemi 60lık borudan yapıp otto ile bitir.

  17. #36

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pistonları ve kolları yabana atmamak lazım,1.6 turbo astra gtc dyno'da 210 hp verdi.Arızalandı.Motor açıldığında yavru ay şeklinde kolumuz olmuştu
    Coğrafya kaderdir

  18. #37
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı Zorbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pistonları ve kolları yabana atmamak lazım,1.6 turbo astra gtc dyno'da 210 hp verdi.Arızalandı.Motor açıldığında yavru ay şeklinde kolumuz olmuştu
    ama 0.5 barda bireşy olmaz diye düşünüyorum.

  19. #38
    JusticeForAll
    Misafir
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kafa taslak bi fiyat listesi. Listeye Turbo ve manifoldu eklemedim o sana kalmış birşey gerekli parçaların ortalama fiyatları bunları daha ucuzada alırsın daha pahalıyada. bide işçilik var tabi.


    Megane RS intercoolerı 500 TL
    Blow-off 150 TL
    Oil-Tank ve Geri dönüş Hortumları 300 TL
    İntercooler araboruları ve silikon aparatı 1000 TL
    Custom Downpipe 500 TL
    Basınç göstergesi(forumda satan arkadaş var) 230 TL
    EGT (forumda satan arkadaş var) 290 TL
    Aem Wideband 440 TL
    EVC (2.el olur) 600 TL
    Aem DRY filtre 100 TL
    Benzin pompası 300 TL
    Benzin Regulatörü 300 TL
    Silikon hortumlar 250 TL
    Turbo Timer 150 TL


    İşletim sistemi(Aem FİC veya MS beyin kullanabilirsin.)+ işçilik.

    ileride dereceli eksantrik, ayarlı kasnak, turbo pistonlar vs. bu sana fikir sahibi olur. Turbo,Manifold ve İşletim sistemine karar ver fiyatın üzerine ekle bide işçilik var tabi. fikir sahibi olmana yeterlidir inşallah.

    Edit: Komple Eksoz sistemi 60lık borudan yapıp otto ile bitir.
    fiyatlar için çok teşekkür ederim. bu hafta izinli olduğum gün gidip ustamla bi görüşecegim sımdı bu yazdıklarınızı not ediyorum. kendiside çok bilgili bi pejo ustasıdır zamanında rallylerde 205 gti ile katılıp derece elde etmiş bi kişilik. çok turbo yukledi araçlara subaru sti'lere kadar. tekrardan teşekkür ederim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •