yakın tarihte artık açıyoruz motoru.n/a olarak toplanacak ama hala kafamda yüksek cr de turbo yapmak var.
merak ettiğim konu egzantrik.turbo egz sinin farkı nedir? ben ph5 lerle turbo yaparsam ne gibi problemler olur?
atm de egz dinamik sıkıştırmayı nasıl etkiler turboda egz nasıl etkiler?
dinamik sıkıştırmayı düşürmek içinemme ve egzoz subaplarının aynı andaki açık kalma sürelerinin dahamı düşük olması gerekiyor?
hedef bi güç söz konusu değil.alabileceğimiz max gücü almaya çalışacağız.
gerekirse yakıtta yapılır ama 97 oktan pompa benziniyle yürütmek ilk amaç.
turbodaki a/r değerleri neye göre değişiklik gösteriyor ayrıca bunuda bilmek istiyorum.
açıklamak isteyen varmı?
açıklamaya üşenen varsa eğer makale falan varsa onun linki falanda atabilir.
teşekkür ederim ilginize şimdiden.