User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
65 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Karburatör'e turbo ?

  1. #20
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karbüratörlü motora turbo uygulamak beladan başka bir şey değil.Sağlıklı bir turbo motor isteniliyorsa enjeksiyon şart oğlu şart..
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  2. #21
    b.ustaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    1.894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi sıkıntı mı değil mi ben anlamadım iki tezat yorum kafamı karıştırdı

  3. #22
    skyhigh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benzınlı turbo- karbrator olayı sıkntı ama para her kapıyı acar genelde ayar tutmaz ustasıda zordur turkyde fakat bu araclar ıcn ozel karbrtrler ekıpmanlar olması lazım ama gunluk kullanma kesınlıkle uygun deıldır

  4. #23
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O bahsettiğin karbüratörler en az 20 yıllık.Medet ummak büyük bir hata hiç uğraşmayın milletede bakmayın emeğinize ve paranıza yazık olacak.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #24
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biz yaptık oldu şahin karbüratörlü turbo 1.2 bar sıkıştırma düşük..kesiklik yok çokta yakma yok. çok denemeler yaptık ama iş regülatörde bitiyo
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  6. #25

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karbüratör ve turbo zor bir iştir.Sorduğum kimse önermiyor.Yapmak isteyen yapabilir ancak sonuçları komple motor oluyor
    Coğrafya kaderdir

  7. #26
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Enjeksiyonlu araçlarda kullanılan benzin pompası takın karbüratörlü araçların benzin otomatiği turboda besleme yapamıyor...kontaktan çalışan benzin pompası takın en az 6 barlık.ayrıca turboya uygun benzin regülatörü kullanın
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  8. #27
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en az 6 barlık pompaya ne gerek var ? illede yapılacaksa ve 0.6 bar basılacaksa teoride 1.2 bar yakıt pompası kafi kalıyor 1.2 bar depo dışı benzin pompası olmadığı için 3 barlık bir pompa fazlası ile iş görecektir.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  9. #28
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en az 6 barlık pompaya ne gerek var ? illede yapılacaksa ve 0.6 bar basılacaksa teoride 1.2 bar yakıt pompası kafi kalıyor 1.2 bar depo dışı benzin pompası olmadığı için 3 barlık bir pompa fazlası ile iş görecektir.
    3 barlık benzin pompası olmuyor pompalar genelde 6 bardan başlıyor 3 barda olur tabi neden olmasın senle konuştuktan sonra baya aşama kaydettik iş kesin ve kesin benzin regülatöründe bitiyor
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  10. #29
    matthardy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    karbüratorlu araçınız var daha ne istiyorsunuzki

    weber performans karbürator + throttle body ile atmo king olursunuz.

    oktaykan power drag şampiyonu oldukları sezonlardaki bütün araçları (ford taunus ve eskortlar)
    bu specteydi.
    öyleki escortlarda 330derece egzantrik varken rölanti sabitti.

    biraz maliyetli birazda çok yakarsınız ama atmo king böyle olunuyor

    istanbula gidip gelme şansınız varsa oktaykan powerla bir görüşün derim
    Success is just like being pregnant.
    Everybody congragulates you but nobody knows how many times you were f*cked.

  11. #30
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fiyarları ne civarda weber karbüratörlerin nasıl temin edebiliriz ?

  12. #31
    matthardy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rakamlar uyumluluk hakkında inanin bir bilgim yok.

    ama en çok kullanılan şu diye biliyorum

    K726 CIVIC 84-87 equipped with 1.3 & 1.5 CVCC 12 valve 32/36 DGEV $410.31

    şununda gaz tepkisinin daha iyi oldunu okumustum ama bunu genelde accordlara koyuyoralar.

    K726-38 CIVIC 84-87 equipped with 1.3 & 1.5 CVCC 12 valve 38 DGES $450.31

    Edelbrock 70mm throttle body'de silindir başına 350$ gibi bir rakam.

    yani size söylediğim bu spec'in ortalama maliyeti ıvırı zıvırı dahil 5.000 tl'ye mal olur
    Success is just like being pregnant.
    Everybody congragulates you but nobody knows how many times you were f*cked.

  13. #32
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı matthardy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rakamlar uyumluluk hakkında inanin bir bilgim yok.

    ama en çok kullanılan şu diye biliyorum

    K726 CIVIC 84-87 equipped with 1.3 & 1.5 CVCC 12 valve 32/36 DGEV $410.31

    şununda gaz tepkisinin daha iyi oldunu okumustum ama bunu genelde accordlara koyuyoralar.

    K726-38 CIVIC 84-87 equipped with 1.3 & 1.5 CVCC 12 valve 38 DGES $450.31

    Edelbrock 70mm throttle body'de silindir başına 350$ gibi bir rakam.

    yani size söylediğim bu spec'in ortalama maliyeti ıvırı zıvırı dahil 5.000 tl'ye mal olur
    İşte 5 bin liraya ya swap yada enjeksiyon sistemi havada karada yapılır zaten bu sistem biraz saçma olur benim için çünkü az maliyetle bişeyler yapmam gerekiyor bu gidişlede hiçbişey yapamıcam 2 bin liraya komple enjeksiyona geçebiliyorum ama başka sıkıntılarda var işte malesef beklemedeyim şuan bakalım teşekkür ettim bilgiler için saolun

  14. #33
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı force23 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte 5 bin liraya ya swap yada enjeksiyon sistemi havada karada yapılır zaten bu sistem biraz saçma olur benim için çünkü az maliyetle bişeyler yapmam gerekiyor bu gidişlede hiçbişey yapamıcam 2 bin liraya komple enjeksiyona geçebiliyorum ama başka sıkıntılarda var işte malesef beklemedeyim şuan bakalım teşekkür ettim bilgiler için saolun
    Uğraşma bence o motorla, uğraşırsan fantezi yaparsın, yap paranı koy b16a2 mis
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  15. #34
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DetailEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uğraşma bence o motorla, uğraşırsan fantezi yaparsın, yap paranı koy b16a2 mis
    Hayaller öyle zaten adamlar amerikada kralını koyuyor hem para var hemde daha uygun işte ama bütçe bütçe yapacak bişey yok dostum

  16. #35
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı matthardy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rakamlar uyumluluk hakkında inanin bir bilgim yok.

    ama en çok kullanılan şu diye biliyorum

    K726 CIVIC 84-87 equipped with 1.3 & 1.5 CVCC 12 valve 32/36 DGEV $410.31

    şununda gaz tepkisinin daha iyi oldunu okumustum ama bunu genelde accordlara koyuyoralar.

    K726-38 CIVIC 84-87 equipped with 1.3 & 1.5 CVCC 12 valve 38 DGES $450.31

    Edelbrock 70mm throttle body'de silindir başına 350$ gibi bir rakam.

    yani size söylediğim bu spec'in ortalama maliyeti ıvırı zıvırı dahil 5.000 tl'ye mal olur
    Bahsi geçen 32/36 DGAV - DGES taunuslarda da kullanılan karburatördür bulunması çok kolay temizi bile bulunuyor kelebekleri sıralı çalışır bir seviye ye kadar ilk boğaz bir seviyeden sonra ikinci boğaz açılmaya başlar ekonomi ve bir nebze performansı aynı anda sunmak için tasarlanmış bir karburatördür.

    Ancak 38/38 2.8 granadalardan çıkıyor kıymetli ve bulunması bir o kadar zor bir karburatör dür kelebekleri birlikte çalışır birlikte açılır birlikte kapanır performansı çok iyidir.Şayet temiz bir 38 lik bulabilirse arkadaş mükemmel olur.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  17. #36
    evolander - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karbüratörle ugraşmak cidden turbolu arabayla uğraşmaktan zor
    dellorto karb. bi dünya ugraştık dünya para harcadım ama olmuyor hep sıkıntı
    Bence en mantıklısı güzel bir enjeksiyon sistemi + turbo ...
    /// Swap 30

  18. #37
    highpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    292
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dost acı söylermiş sözüne sığınarak derimki parasız yürümez . araç modifiyesine girmişsin yada doyumsuz bir metresin var ikisi aynı şey çok para lazım çooook
    high power tuning [ subaru -honda]

  19. #38
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı highpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dost acı söylermiş sözüne sığınarak derimki parasız yürümez . araç modifiyesine girmişsin yada doyumsuz bir metresin var ikisi aynı şey çok para lazım çooook
    Aynenn öyle...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •