konuyu yeni gördüm yanlış anlamazsanız şöyle bi laf edicem zevk işinde veresiye olmaz derler ya
bu bi zevk hobi oldugu için harcanan paralar ciddi rakamları buluyo 2-3 mılyarla başladıgınız işden en az 5 milyarla çıkıyosunuz yok ben çıkmadım diyen warsa gelsin beni öpsün ,,, ve profca yapılmayan arabanın ayarı hiç bi şekilde orantılanmıyo 4. enjektorlu standalone ecu lu bi araba yapmakda en az 8-9 mılyarı bulur araştırman tecrubr kazanman üsütüne düşmen önemli birde yapıcak ustan çok iyi olması lazım en önemliside senin işden anlaman lazım yoksa bu piyasa adamı yer, ilanlardaki turbo kit die tabir edilen şeyleri anlamıyorum yapsın 4. enjeltorlu manıfoldlu harnesslı öyle satılsın turbo kit denince akla onlar gelmeli 2 boru 1 turbo değil
bak bunlar bizim projeler başdan sona 3 projede standalone eculu turbolu Türkiye de ilk biz yaptık son hale gelmemiz yaklaşık 5 yılı aşkın bi süre zarfında gerçekleşti gün geçtikce bişiler öğrenmek mantık para zevk üçlüsünü dengeleyip karar vermen lazım şimdideden kolay gelsin
http://www.techturkey.com/forum/otom...-14-turbo.html
http://www.techturkey.com/forum/otom...131-turbo.html
http://www.techturkey.com/forum/proj...gu-engine.html
bak buda 2 gün önce gazladığım video
Agu swap 131 test in Ankara - YouTube