User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2.0 tfsi fr k04 kit

  1. #1
    czfr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    50
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs down 2.0 tfsi fr k04 kit

    2.0 tfsi 200 hp olan bir aracımız var bu araca k04 turbo kit takmak isityorum ama şöyle bir problem var cupralar gibi 2 bar basınc basamıyormuşuz 1.5 bar kesiyor diye duydum bu duyduklarım yaklaşık bir yıl oluyor şimdi bu sorun cözdülermi bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim boşuna para harcamayalım

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1,5 bar neyine yetmiyor

  3. #3
    czfr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    50
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    slm

    bilmem yetmez diye düşündüm ama sen yeter diyosan peki neyse sorun aşıldım 1.5 bardan sonra kesme yapyomu bilen yokmu

  4. #4
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi abimiz USA dan komple APR kit getirtti ama kullanmadı

    ilgilenirsen yönlendiririm


  5. #5
    d16y4
    Misafir
    basınç açmak sorun değil önemli olan alt yapı

  6. #6
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bahsettiginiz setupla adanada 371 hp aldık. 1-2 ekstra gıdıklama var yalnızca.

  7. #7
    olivera7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.5 bar sorununu custom yazılımla çözülebiliyor ama ben olsam cupraların bastığı basıncı basmazdım motor içi daha dayanıksız yani kollar daha ince cupralara göre ayrıca k04 gibi küçük bir turboyla okadar yüksek basınca ne gerek warki ozaman 3071 alıp 1.5 bar yürüyün 2 barda k04 sıcak üflemekten başka bişey yapmaz

  8. #8

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı olivera7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.5 bar sorununu custom yazılımla çözülebiliyor ama ben olsam cupraların bastığı basıncı basmazdım motor içi daha dayanıksız yani kollar daha ince cupralara göre ayrıca k04 gibi küçük bir turboyla okadar yüksek basınca ne gerek warki ozaman 3071 alıp 1.5 bar yürüyün 2 barda k04 sıcak üflemekten başka bişey yapmaz
    uzuuuunnnnnn uzun süreler cupralarda 2.2 peak yapıp 1.6-1.7 cont. yürüyen var hiç sıkıntı değil bkz . reşit saral + mustafa can eker (biri cupra biri fr sahibi)...birde 3071 alıp 1.5 bar basın diorsunuz ama unuttugunuz bişey var oda şu ;

    aracınız stage2+ donanımındayken bile 3071 kit için 13-14.000 tl ye yakın harcama yapmanız gerekiyor bilmem farkında mısınız vede bildiğim kadarı ile 1.5 barda yürüyen bi 3071 kitli cupra ile 2.2 peak yapan k04 hemen hemen aynı güçleri sunuyor (3 aşşagı 5 yukarı)

  9. #9
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k04 e gecmek yerıne 3-5 daha koyup 3071 mantıklı demıs zaten olıverada ayrıca bu ısle hemen hemen 3 yıldır kesıntısız ugrasıyoruz bence sen bıraz daha dıkkatlı okursan verdıgın bılgıler ıcınde tskr

  10. #10

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Can's Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k04 e gecmek yerıne 3-5 daha koyup 3071 mantıklı demıs zaten olıverada ayrıca bu ısle hemen hemen 3 yıldır kesıntısız ugrasıyoruz bence sen bıraz daha dıkkatlı okursan verdıgın bılgıler ıcınde tskr
    estagfr. ben teşekkür ederim de yanlız ben göremedim 3-5 daha koy 3071 yap yazısını ayrıca zaten 3-5 koyulacak olsaydı şimdiye kadar emin ol biçok fr ve cupra sahibi direk 30R yapardı bende dahil arada uçurumlar oluyor kardesim onu belirtmek istedim ...sadece bolt-on kit ile kalmıyorsun - kalamıyorsun işin içine rs4 enjektörler, methanol ve baskı balata giriyo olmazsa olmazlardan ıvır zıvırıda cabası bunu söylemek istedim yani k04 e harcadıgınız para ile 30r a harcadıgınız para arasında daglar var..sadece 30r kit 4.800 usd...

  11. #11
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uzuuuunnnnnn uzun süreler cupralarda 2.2 peak yapıp 1.6-1.7 cont. yürüyen var hiç sıkıntı değil bkz . reşit saral + mustafa can eker (biri cupra biri fr sahibi)...birde 3071 alıp 1.5 bar basın diorsunuz ama unuttugunuz bişey var oda şu ;

    aracınız stage2+ donanımındayken bile 3071 kit için 13-14.000 tl ye yakın harcama yapmanız gerekiyor bilmem farkında mısınız vede bildiğim kadarı ile 1.5 barda yürüyen bi 3071 kitli cupra ile 2.2 peak yapan k04 hemen hemen aynı güçleri sunuyor (3 aşşagı 5 yukarı)
    +11111111111111

  12. #12

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bahsettiginiz setupla adanada 371 hp aldık. 1-2 ekstra gıdıklama var yalnızca.
    ne gıdıklama yaptınız lan söyleyinde bizde bilek olum ?

  13. #13
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mesir macunlu hortumlar taktık

  14. #14
    olivera7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    estagfr. ben teşekkür ederim de yanlız ben göremedim 3-5 daha koy 3071 yap yazısını ayrıca zaten 3-5 koyulacak olsaydı şimdiye kadar emin ol biçok fr ve cupra sahibi direk 30R yapardı bende dahil arada uçurumlar oluyor kardesim onu belirtmek istedim ...sadece bolt-on kit ile kalmıyorsun - kalamıyorsun işin içine rs4 enjektörler, methanol ve baskı balata giriyo olmazsa olmazlardan ıvır zıvırıda cabası bunu söylemek istedim yani k04 e harcadıgınız para ile 30r a harcadıgınız para arasında daglar var..sadece 30r kit 4.800 usd...
    methanolsüz hangi cupra 2.2 peak yapıp 1.6 yürüyomuş ? enjektör alıyorsun hard bir şekilde sürmiceksen reşit saral öyle yapıyor mesela baskı balatası yok orjinal enjektör dışında zaten atp kitin içinde herşey geliyor zaten benm demek istediiğmi anlamadın sanırım orjinalden k03 bir tfsi'ın motor içi k04 lü kadar dayanıklı değil onu demek istedim kollar daha ince emin ol uzuuuuuuuuuuun süreler 2.2 basmak iyi değil aracın internal derecesinin kaç oldugunu biliyormusun basarken ? o fındık kadar turbo için 2.2 barın yüksek bir rakam lodugunu düşünmüyormusun sende ?bu arada bende bir k04 lü tt kullanıcısıyım kulaktan dolma bilgilerle yazmıyorum buraya

  15. #15
    can0001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ADANA
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı olivera7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    methanolsüz hangi cupra 2.2 peak yapıp 1.6 yürüyomuş ? enjektör alıyorsun hard bir şekilde sürmiceksen reşit saral öyle yapıyor mesela baskı balatası yok orjinal enjektör dışında zaten atp kitin içinde herşey geliyor zaten benm demek istediiğmi anlamadın sanırım orjinalden k03 bir tfsi'ın motor içi k04 lü kadar dayanıklı değil onu demek istedim kollar daha ince emin ol uzuuuuuuuuuuun süreler 2.2 basmak iyi değil aracın internal derecesinin kaç oldugunu biliyormusun basarken ? o fındık kadar turbo için 2.2 barın yüksek bir rakam lodugunu düşünmüyormusun sende ?bu arada bende bir k04 lü tt kullanıcısıyım kulaktan dolma bilgilerle yazmıyorum buraya
    seninde kendi ağzınla söylediğin kadar daha fazlası yok tek fark kollar...
    M.CAN EKER...


    PRoject01 Garage



    MCanEkerPhotography:
    MCanEkerPhotography

  16. #16
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fr ile cupra daki farklılıklar ne peki

  17. #17
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Almas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fr ile cupra daki farklılıklar ne peki
    Motor olarak 2.0 240-255-265 lik olanlar (cupra,s3,golf R,cupra R) 2.0 200 lük versiyona göre daha dayanıklı üretilmiş.Ayrıca map sensörleri de farklı.Turbolar zaten farklı birinde k03 diğerinde k04 var.Bunlar eski k03 ve k04 ile aynı değil bu arada.Çoğu kişi hala 1.8 t lerde kullanılan k04 le aynı sanıyor ama aynı değil daha iyi bir turbo.k04-023 e 2,2 peak yaptın mı çekiciyle servise gidersin

  18. #18

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı olivera7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    methanolsüz hangi cupra 2.2 peak yapıp 1.6 yürüyomuş ? enjektör alıyorsun hard bir şekilde sürmiceksen reşit saral öyle yapıyor mesela baskı balatası yok orjinal enjektör dışında zaten atp kitin içinde herşey geliyor zaten benm demek istediiğmi anlamadın sanırım orjinalden k03 bir tfsi'ın motor içi k04 lü kadar dayanıklı değil onu demek istedim kollar daha ince emin ol uzuuuuuuuuuuun süreler 2.2 basmak iyi değil aracın internal derecesinin kaç oldugunu biliyormusun basarken ? o fındık kadar turbo için 2.2 barın yüksek bir rakam lodugunu düşünmüyormusun sende ?bu arada bende bir k04 lü tt kullanıcısıyım kulaktan dolma bilgilerle yazmıyorum buraya
    dostum asıl sen benm dediğimi anlamamışsın..methanol wg ve boost controller ile basınc actıktan sonra 2.2 peak yapıosun zaten...methanolsüz demedim ki ben sana ...(cupra için konusuyorum)

  19. #19
    can0001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ADANA
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı czfr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.0 tfsi 200 hp olan bir aracımız var bu araca k04 turbo kit takmak isityorum ama şöyle bir problem var cupralar gibi 2 bar basınc basamıyormuşuz 1.5 bar kesiyor diye duydum bu duyduklarım yaklaşık bir yıl oluyor şimdi bu sorun cözdülermi bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim boşuna para harcamayalım
    ben aracımla 2.0 bar peak'leyip vites sonu 1.6 falan bitiriyordum elimde k04 te var enjektörde var istersen yardımci olurum...
    M.CAN EKER...


    PRoject01 Garage



    MCanEkerPhotography:
    MCanEkerPhotography

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •