User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: turbo dağan avans sorunu

  1. #1
    tornado38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    turbo dağan avans sorunu

    merhaba elimde bulunan doğan aracıma yaklaşık 4 ay önce komple motor yaptım (kardeşim ağır vasıta üzerine tır/kamyon atölyesi var)orda kendimiz yaptık yapmışken birde turbo yapalım dedik 1,3 multijet doblo corsa albea v.s. de kullanılan turboyu taktık yağ boruları filtre v.s iyi kötü yürüyor fakat araç 3500d/dk dan sonra sağırlaşıyor fakat basınç 1 bar olmasına rağmen avans sesini kesemedim distiribitöre basınç 0,75bar civarını geçince avansı ileri alacak şekilde değişiklik yaptım fakat 140 km/h üzerinde araç yinede tıng tıng diye sesler motordan geliyor avansı çok ileri alınca motor gücü bayağı düşüyor basınç biraz fazla ama 0,5 bar civarı basıncada kalkış hantal kalıyor sıkıştırma oranını düşürmek için çift çelik silindir kapak contası taktım fakat yemedi hemen hararet ve conta yandı şimdi yeniden söküp tek çelik conta geriye topladık ama hala ses var bilmiyorum basıncı kısıp avansı ayarlayıp uğraşmak la olacak mıdır zaten turbo küçük benim amacım küçük turbo anında lagsız kalkış uzun yolda normal şartlarda normale yakın yakıt tüketimi idi yok daha olmadı audi lerde kullanılan 1,6 motor turbo var onu takabilirim ama şu an vakit sıkıntısı var
    türkçem pek iyi değil idare edin

  2. #2
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Distribütör vakum ile çalışır vakum ile avansı ileriye geriye kaydırır.Siz doğrudan manifold üzerinden dist vakum otomatiğine hortum bağladıysanız o şekilde olmaz avans saçmalar.Bu arada wideband varmı araçta ? Öyle sanıyorum ki ciddi manada afr de bozuk.

    Ayrıca 1.3 multijet turbosu çok küçük bir turbodur sizin motorunudza pek bir işe yaramaz en azından K03 türevi bir turbo tercih etseydiniz.

    Siz bence sabredin bahsettiğiniz 1.6 turbo motoru swaplayın araca.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  3. #3
    tornado38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cevap için çok teşekkürler yanlış anşlaşılma olmuş benim hatam tabi 1,6lt dizel audi diye bildiğim motordan çıkma sağlam turbo var ondan bahsediyorum avans işine gelirsek distiribitördeki avans körüğünü söküp yayı aksi yöne taktım yani basınç verilince avans ileri kayıyor basınç olmayınca avans normal hale geliyor bir tane intercooler var ama arçta yer kalmadı onu takıp deneyecem soğuk hava girince sorun ortadan kalkarmı acaba diye.son olarak aslında 1,8t passat larda ki motordan bulsam tabi fiyat durumu da önemli ondan swaplamak daha tatlı olur diye düşünmüyor değilimhani
    wideband dediğinizin ne olduğu konusunda fazla fikrim yok ama girişte ki hava çıkış taki gaz v.s değerlerini okuyup monitöre aktaran bir sistem oplsa gerek (salladık ama hadi bakalım)

  4. #4
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakiti nasil ayarliyorsun?
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  5. #5
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ciddi anlamda destek lazim
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  6. #6
    tornado38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıt lpg zaten karbüratör iptal turbonun girişinden direk emzirerek veriyorum yakıtı yanlız yakıt oranını artırınca vuruntu acayip artıyor fazla veremiyorum basıncı0,5 e çekip deneme yapacam bakalım

  7. #7
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo seçiminiz çok yanlış olmuş o turbo hem ilede yağ verir hemde çok küçük k16 yada daily turbosu takabilirsiniz arabada regulator varmı ? karburator memeleriniz orjınalmi ?

  8. #8
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    karburutoru ıptal edıp emısten lpgyı nasıl verdın lpgyı neyle ayarlıosun rolantıyı nasıl sabıtledın sankı bana bı yerden esınlenılerek yapılmıs gıbı geldı bu?

  9. #9
    tornado38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rölantiyi ve gaz verme işlemini gaz kelebeği (bmw e30 dan çıkma) ayrlıyor rölanti istediğim şekilde sabit ayarlıyabiliyorum
    esinlenme derken tabiki benim icadım değil yanlız görüp gözlemleyip yaptığım araştırmalardan faydalanarak bu şekilde bir proje çıktı
    aklımda boğaz kelebeğini belirli devirden sonra tam açıp gazı ufak bir kelebek vasıtasıyla ayarlayarak avanstaki vuruntuyu (motor fakire düşecek tabi) kesebilirmiyim diye garip bişey geldi aklıma
    turbo da şu an yağ verme yok hatta boruları söküp kontrol ediyorum ara ara kupkuru içleri turbo zaten elimde vardı o yüzden çok fazla üzülmem başına bi hallenme gelirse
    bu gidişle turboyu bahsettiğim turbo ile değiştireceğim büyük ihtimalle fakat bu turbonun bana sağladığı en büyük avantaj daha 2000d/dk da anında dolup asılma yapıyor yanlız üst devirler ölü tabi hiç turbo benzinli araç kullanmadığım için bana ilk kalkış iyi geliyor
    birde LeKLeK usta sen kayserinin neresindesin yeni sanayide falan tanıdığın kimseler varmıdır

  10. #10
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wideband takılı yok anladığım kadarılyla doğrumu?
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  11. #11
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle distürbitör orjinal halindeiken deneme yaptınmı? lpg de bi motorun avans vurması benzne oranla çok zor olur, bunun dışında avans vurabilmesi için motorun aşırı derecede fakire düşmesi gerekir, bence çok ciddi bi hava yakıt probleminiz var, üst devirlerde motora fazla yakıt gitmiyor gibi geliyor bana...

  12. #12
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LPG yi turbo emişinden veriyorsan intercooler kullanmanı tavsiye etmiyorum sorun yaşarsın ve tehlike teşkil eder ve bence sen hem avans hemde afr sorunu yaşıyorsun distribütörde yaptığın değişikliği tam olarak anlayamadım sanırım o kısımda bir hata var yaptığın işlemin fotosu varmı ? Hem ateşlemeyi ileriye atıyorsun ama ne kadar atıyorsun kaç derece ?

    Ayrıca LPG de kullanacağım diyorsan mutlaka blos almalısın şayet sorunsuz bir proje istiyorsan.Blos u lpg nin karburatörü gibi bir şey olarak düşünebilirsin içerisinde silindirlerin vakumuna göre açılıp kapanan bir çeşit kelebek var motorun o anki devri ne kadar lpg istiyorsa o kadarını veriyor buda benzinde olduğu gibi her devirde maksimum güç ve daha sağlıklı bir afr anlamına geliyor.

    Blostan önceki eski usül lpg sistemlerinde bant vs. olayları vardı bu sistemde motorun emdiği gaz değişken değilde sabitti.Düşük devirdede en yüksek devirdede aynı oranda gaz emdiği için verimsiz ve düzensiz çalışma olurdu.Yüksek performans için ayar yapınca düşük devirde zengin çalışırdı ekonomik olsun diye ayar yapınca da yüksek devirde fakir çalışırdı yani tam karabalta bir sistem.Özet olarak sağlıklı bir sistem istiyorsan blos mutlaka al.

    Tekrar ediyorum projelik 1.6 turbo motorun varsa boşta hiç uğraşma swap yap keyfini sür tüv de falan sorun olmuyor artık farklı motor no.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  13. #13
    tornado38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam bu blos nerden alınır kaç paradır kim satar alalım takalım
    hocam elimde 1,6 lt lik motor yok sadece turbosu var onu takayım diyordum

  14. #14
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    distribütöre giden vakum hortumunu iptal et.avansı normalden 5-8 derece kadar düşük açıda ayarla. bahsettiğin sıkıştırmada benim dediğim avans ile 0.8 0.9 bar basınca kadar vuruntu olmaz yani avans sesi gelmez.

    bahsettiğin sıkıştırma derken orijinal pistonlar ve sıfıra yakın bi silindir kapağından bahsediyorum.
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  15. #15
    tornado38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ustam distiribitöre giden vakum hortumunu iptal edince araba şakırdamaya başlıyor
    şöyle izah edeyim daha önceleri distiribitöre hiç dokunmadım ancak 140km/h nin üstüne çıkınca şakırdama vardı distiribitörün avans körüğünü söktüm presli kapağı açtım diyafram yırtıktı değiştirdim sonra
    arkadaki yayı söktüm ön tarafa farklı bir yay taktım (yani turbo basmaya başlayınca avansı ileri kaydıracak şekilde) bağladım hortumu ses kesildi ama araba gitmez oldu yani avans çok ileri kaçıyor geri alıyorum vuruntu var ses var
    blos mixser olayına baktım mantığı blow-off a benzer aracın motorundaki emişe bağlı olarak lpg yi açan bir yarıklı boru üzerindede kelebek vari bir parça var motor vakumu ne kadar azalırsa blos un içindeki kelebek okadar açılıyor tabi yarıklı borunun yarık olan kısmıda fazlalaşıyor ve ideal karışım sağlanıyor
    fiyatı çok uçuk 260tl şimdilik alacak imkan yok (kurban/kredi vs)yanlız elimde bir tane honda çim biçme makinasının karbüratörü var onu benim boğaz kelebeğiyle senkronize çalışacak şekilde ayarlayıp sızdırmaz hale getirebilirsem (çakma blos) deneme yapmayı düşünüyorum
    bide benim kapak zannedersem 1 kere ya silinmiş yada silinmemiş pistonlar 0,4 takıldı çelik conta var başkada bişey yok

    wide band yok hocam hatta ben ne olduğunu bile bilmiyorum araştırıp biraz ne olduğunu öğrenecem

  16. #16
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum öncelikle senin yaptığın şekilde; yapamazsın dediler yaptım oldu olmuş biraz bu denemeleri ankaradaki ustalar yıllarca yaptılar denediler kırdılar ettiler en sonunda daha yeni yeni beyin enjektör wideband vs. işlerine girdiler. düzgün sağlıklı bişi istiyosan maddi anlamda biraz açılman gerekli yoksa kendini yorduğuna değmez.

    bu şekildede idareten orjinalden biraz daha iyi gitsin dersende ilk olarak sanayiden bir basınç saati temin et ve emmedeki basıncı net oku aracıma 1 bar basıyorum demişsin ama bence o daha fazla gibi 0.5 - 0.7 arası basman ideal olur daha fazla basmanı önermem

    ikinci olarakda avans tabancası edinebilirsen çok iyi olur çünki distribütöre yapmış olduğun müdahale yanlış araç rölantide atıyorum 15 derece avans da çalışıyo gaza bastığında bu 25 - 30 lara kadar yükselir turbo basmaya başladığında da düşmeye başlar basınca göre 14 - 15 lere kadar geri çekersin ama senin bu şekilde bi ayar yapma imkanın ne yazıkki yok o yüzden distibütörü çok fazla bozmadan rölantide 14- 15 derece gaza bastığında da 22- 25 derece arası avansı tutturabilirsen araç hem düzgün yürür hemde yeterli yakıtı verirsen avans vurmaz

    şöyle bişide yapabilirsin karbüratörü komple iptal edip yerine çıkmacıdan 55 lik felan bi gaz kelebeği tak intercoolersız olarak turboyu bağlayıp gazıda turbonun ağzından emdirebilirsin yine 0.5 civarı basınçda araban yürür ama bu anlattıklarım çok uzun ömürlü ve ideal sistemler değil ne olur ne olma kol çıkar piston erir sonra vay techden .... biri şöle demiştide kırıldı olmasın ne yapıyosan kendi sorumluluğunda.

    kolay gelsin

  17. #17
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tornado38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ustam distiribitöre giden vakum hortumunu iptal edince araba şakırdamaya başlıyor
    şöyle izah edeyim daha önceleri distiribitöre hiç dokunmadım ancak 140km/h nin üstüne çıkınca şakırdama vardı distiribitörün avans körüğünü söktüm presli kapağı açtım diyafram yırtıktı değiştirdim sonra
    arkadaki yayı söktüm ön tarafa farklı bir yay taktım (yani turbo basmaya başlayınca avansı ileri kaydıracak şekilde) bağladım hortumu ses kesildi ama araba gitmez oldu yani avans çok ileri kaçıyor geri alıyorum vuruntu var ses var
    blos mixser olayına baktım mantığı blow-off a benzer aracın motorundaki emişe bağlı olarak lpg yi açan bir yarıklı boru üzerindede kelebek vari bir parça var motor vakumu ne kadar azalırsa blos un içindeki kelebek okadar açılıyor tabi yarıklı borunun yarık olan kısmıda fazlalaşıyor ve ideal karışım sağlanıyor
    fiyatı çok uçuk 260tl şimdilik alacak imkan yok (kurban/kredi vs)yanlız elimde bir tane honda çim biçme makinasının karbüratörü var onu benim boğaz kelebeğiyle senkronize çalışacak şekilde ayarlayıp sızdırmaz hale getirebilirsem (çakma blos) deneme yapmayı düşünüyorum
    bide benim kapak zannedersem 1 kere ya silinmiş yada silinmemiş pistonlar 0,4 takıldı çelik conta var başkada bişey yok

    wide band yok hocam hatta ben ne olduğunu bile bilmiyorum araştırıp biraz ne olduğunu öğrenecem
    Yanlış anlama beni sakın ama bu şekilde olmaz bu iş.Ayrıca distribütör için yaptığın o işlem yanlış, çalışmaz iş görmez öyle sanıyorum ki avansın şu an her koşulda sabit.Yapman gereken 131 lerin distribütöründen temin etmek olsun 131 lerin dist i mekanik avanslıdır vakum otomatiği bulunmaz üzerinde doğal olarak vakumlada bir işi yoktur.İçerisindeki ağırlıklar belirlie bir devirden sonra merkezkaç etkisi ile açılarak iç tablanın yerini değiştirir bu şekilde avans öne geriye kaydırılır.



    Buda sendeki distribütör ;



    Bahsettiğin çim biçme makinasının karburatörü de benzin ile çalışması için tasarlanmıştır lpg ile çalıştıramazsın karburatörler lpg ile çalışmaz lpg yi sisteme ayrıyeten emdireceksin blos,mikser yada eski usül sistemlerdeki gibi.

    boosted_pug yazılması gereken herşeyi yazmış illaki denemek istiyorum diyorsan ;

    "şöyle bişide yapabilirsin karbüratörü komple iptal edip yerine çıkmacıdan 55 lik felan bi gaz kelebeği tak intercoolersız olarak turboyu bağlayıp gazıda turbonun ağzından emdirebilirsin yine 0.5 civarı basınçda araban yürür"

    Bunu dene..En az sorun çıkartacak ve kolay olacak sistem bu olur herhalde.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  18. #18
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tornado38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rölantiyi ve gaz verme işlemini gaz kelebeği (bmw e30 dan çıkma) ayrlıyor rölanti istediğim şekilde sabit ayarlıyabiliyorum
    esinlenme derken tabiki benim icadım değil yanlız görüp gözlemleyip yaptığım araştırmalardan faydalanarak bu şekilde bir proje çıktı
    aklımda boğaz kelebeğini belirli devirden sonra tam açıp gazı ufak bir kelebek vasıtasıyla ayarlayarak avanstaki vuruntuyu (motor fakire düşecek tabi) kesebilirmiyim diye garip bişey geldi aklıma
    turbo da şu an yağ verme yok hatta boruları söküp kontrol ediyorum ara ara kupkuru içleri turbo zaten elimde vardı o yüzden çok fazla üzülmem başına bi hallenme gelirse
    bu gidişle turboyu bahsettiğim turbo ile değiştireceğim büyük ihtimalle fakat bu turbonun bana sağladığı en büyük avantaj daha 2000d/dk da anında dolup asılma yapıyor yanlız üst devirler ölü tabi hiç turbo benzinli araç kullanmadığım için bana ilk kalkış iyi geliyor
    birde LeKLeK usta sen kayserinin neresindesin yeni sanayide falan tanıdığın kimseler varmıdır

    est usta degılım sanayının bı cogunu tanırım butun sulale sanayıcı olunca bende karburutoru ıptal ettımde o yuzden sordum assagı yukarı benım sısteme yakın yapmıssın

  19. #19
    tornado38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar cevaplar için ve alakanız için ne kadar minnettarım anlatamam
    (bu kadar yağcılık yeter)
    şaka tabi
    öncelikle avans sabit değil birebir gazlayarak deniyorum basınç artınaca avanas ileri kaydırılıyor boost gösterge var yağ basınç göstergesi de var takılı zaten değerleri ordan okuyorum boğaz kelebeği zaten en baştan beri var (bmw çıkması demiştim)
    lpg yi turbonun hava emdiği borudan girişe veriyorum çalışmada rölantide sorun yok sadece gazlayıp basınç 1 bar olunca başlıyor tıngırt tıngırt diye distiribitöre gelirsek yukarıda resmini verdiğiniz distiribitörlerden değil benimkisi yanlız slx e benzer vakum körüğü var fakat ben o körüğü basınç körüğü haline getirdim şu an avansı tamam ses yok ama araç hantallaştı resmen distiribitöre giden basınç borusunu iptal edince avans sesi gelmeye başlıyor ama basıncı düşüreceğim 0,7 bar iyidir iyidir...
    avans tabancasını araştırıp edinmeye çalışacağım
    en kısa zaman da foto ve video ekleyeceğim

    evet sistem neredeyse aynı bende blos mixer yok olsa birde onunla deneme yapıp gerçekten tatmin edici sonuç alabilirsem alırım bir blos ne yapalım artık
    bende sanayici değilim eskiden çalışıyorduk sanayide şimdi başka bir işle meşgulüm ama ayağımın biri (gövdem ve kafamda )sanayide hep
    arabamla 4 aydır düğün dernek iş güç geziyorum hatta bazan gazlıyorum ama ses gelince sanki kırılacakmış gibi hemen ayağımı gazdan çekiyorum
    honda karbüratörünün kendi kelebeğini lpg ayarı için kulalanacağım yani ayar vidasını söküp karbüratörün önünden lpg girecek çıkışıda turbonun emişine giden boruyla t şeklinde bağlanacak
    karışık oldu ama neyse inşallah uygulamalı olarak anlatırım yapabilirsem

    MOV 0280 - YouTube

    burda kendi çapımda bir hava yakıt dengeleme sistemi kurmaya çalıştım tamamlamama az kaldı blos mixer in yaptığı işe benzer bir sistem yapmaya çalıştım ...
    basıncıda 0,7 bar civarına ayarladım ses kesildi ama uzun yol testi yapmadım daha yapınca sonuçları yazarım inşallah
    bu aracı enjeksiyona geçirmek için kullanacağımız parçaların toplam maliyeti ne kadar tutar (sadece parça-boğaz kelebeği,oksijen sensörü hararet müşürü beyin enjektör tesisat benzin pompası krank eksantirik sensörü v.s)
    bir yerden fiyat aldım adam 1000 tl ye herşeyini arabadan sök götür dedi bu fiyat makul müdür?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •