Sıfırla sıfırla, komple ign. fuel map ne var ne yok sıfırla
Printable View
Sen söyle bakalım ne farkı varmış. Üstündeki ecu turşu(aslında aracın ecusuna müdahale edebilecek kapasitemiz yok manasındadır o) o yüzden çok büyük farkları bulunan ms öneriyorsun. Öyle bir hale getirmişsinizki başı ağrıyana ms bağlayıp ayar yapacaksınız. Ayrıyetten @banditin bmwsinin msli haliyle çıkacak arızalarla kim uğraşacak yalovada. neyse daha çok yazarımda kısır döngü gibi olacağını biliyorum geçmişten. Benim yazdıklarıma ulaşmasanda olur geçenki fic konusundada cevap vermedim üslubundan dolayı aynı şekilde şakamısın filan devam edeceksen benden alıntı yapma kendin yaz anlat.
Yazdıklarım lpg için geçerli. Yazının bir bölümünden alıntı yaparsanız, saçma olur tabiki.
İsterseniz buyrun siz doluverin:icon_tup:.
Bilale anlatir gibi sakin anlatiyorum....
Konu amacindan cikmadan birkerelik cvp veriyorum teknik destek olacaksan yaz devaminda
Ms ticareti yapmiyorum bu alandan para kazanmiyorum
Ms in islemci hizi 100 mhz olan model var m50 nin islemcisi kac mhz biliyormusun 3-5-7 mhz hangisi
Yalovada ayar gayar cart curt demissin ms de barometric correction ozellikli map sensoru var rakim sorunu ortadan kalkti otomatik, yalovadan istanbul benim evden sanayiye gitme mesafem nerdeyde bir vapurluk is. Ms le yasayacagi muhtemel sikintilari tum standalone beyinlerde yasamasi olasi adam gibi biri yapmazsa.
M50 oem beyin atmo beyni atmo bir map sensoruyle turbo map sensoru arasindaki farki bildigini varsayiyorum olmasi gereken degisikligin temeli bu sensorde
Kendim calibra turbo beynini iyi firmalarin farkli chipleriyle c20let motorda 1 sene kullandim onla bile ugrasilmaz surekli correction halnde ve farkli calisiyor her seferinde sonra ms e gectim farki kendim yasadim en basiti turbo spool bandim bile cok farklilasti cok daha buyuk turboyu oem turbodan daha erken spoola basliyorum... sayamayacagim bir cok ekstra ozellikler var ama gereksiz olur.
Sen m50 oem beyinle;
Launch control
Switch table
Boost pressure
Hard cut
Soft cut
Any injector low or high imp
İstedigin zaman VE ve ignition table ayari yap yada uygun rakamlara yapacak birini bul ben senin dediginin yanindayim ve destekcinim ama yapamazsan sirf ms dusmani oldugundan muhalif olma...
Sadece Lpg beyni ile std motora turbo yapip ayarda yapmak olasi degil.
Lpg beyinleri aracin kendi beyninden gelen enjeksiyon suresi uzerine tablo insa ediyor. Herhangi bir motor yuku olcerek enjeksiyon suresi hesaplamaz.
Aracin kendi beyni turbo basinci olusunca gerekli enjeksiyon surelerini hesaplayamayacagi icin lpg de de uygun sekilde harita cikartmak mumkun olmayacak. Sonuc benzer olur.
Lpg ancak standalone veya piggyback varsa duzgun ayarlanabilir.
M50 motor kac model vanoslumu vanossuz mu beyi numaran ve markan nedir
90 model m50 vanossuz 24v beyin orj de 405 kodlu olması lazım şuan bosch 402 yazılımlı.arkadaşların haklı olarak miladdan kalma dedikleri ek enjektör sistemiyle yürütmeye çalıştık hüsran oldu sonuç.kısa değil çok kısa bir süre 350 400 ps ler civarı yürüdü :) sonra 3 silindirle dönebildik garaja.bu projeye kısa ve orta vadede daha fazla masraf etmek istemediğimden olması gereken beyin ve yüksek cc li enjöktör mevzusunu rafa kaldırdım.bar ı 0.5 e kısıp her emme manifolduna tek tek ek enjöktör giricem.ek enjektörler manifold basıncından tetik alan bir map la çalışıyr basınca göre artıyor veya azalıyor.emme ile map arasına bi vana yardımıyla afr değerlerini her silindire aynı karışımı tutturup öyle devam edicem kısmetse.